Daarentegen zitten er in KLB wel kleine jongetjes!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef RetepV het volgende:
Je had beter in psychologie kunnen posten. In KLB zitten alleen maar andere mensen die ook geen vrienden kunnen maken.
quote:
Misschien wilt hij wel met jou doktertje spelen spannend he lekker in een boomhut elkaar anaal vernederenquote:
ik ben geen klein jongetjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
Misschien wilt hij wel met jou doktertje spelen spannend he lekker in een boomhut elkaar anaal vernederen
quote:
quote:
Niet toegeven dat jij een kleine travestiet bentquote:
wat jij leuk vindtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet toegeven dat jij een kleine travestiet bent
knikkers sijn so stringetje boven je broekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet iets heel cools meenemen, knikkers ofzo![]()
Dat vinden de kids van tegenwoordig tof
Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jouquote:
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Je moet een speeltuin in je eigen tuin zetten en wachten tot kinderen daarin gaan spelen, dan kunnen die moeders je niets maken. Hang ook snoepjes in de tuin.
Behalve als ze Leo Veensma heten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zeg.quote:
Draag je geen hipsterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
knikkers sijn so stringetje boven je broek
manwijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |