Misschien als vaders schip er is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef BasEnAad het volgende:
ze noemen me rat en wijzen me na
de enige die me wat kan schelen,
die is er nooit, dat is mijn pa
Mijn moeder kan me niet verdragen
nooit doe ik iets voor haar goed
om liefde hoef ik ook al niet te vragen,
schelden is alles wat ze doet
Geen wonder dat mijn pa is gaan varen
ik mocht niet mee ik ben te klein
ik moet het in mijn eentje klaren
Totdat hij ooit weer terug zal zijn
refrein:
had ik maar iemand om van te houden
twee zachte armen om me heen
die mij altijd beschermen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
Is dit geen pedotopic dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht eerst dat het een pedo-topic was
Bitch je bent niet grappig meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Bedankt voor (sommige!) van jullie reacties.
Nee ik ben geen pedofiel! Ik wil alleen wat knuffelen. Maar dat wil toch iedereen wel eens? Ik zie het moeders en vaders ook gewoon doen. Dus dat mag dan gewoon. De kinderen vinden dat ook fijn.
Ik denk dat ik zaterdag maar naar het zwembad ga. Daar zie je ook veel kinderen. Misschien dat ze een partijtje hebben. En dat ik dan kan meedoen! Ik hoop het.
Wat vind jij dan wel leuke humor?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
zelfs vrouwen herkennen de allerslechtste humor hoor.
TS is geen pedofiel maar een "boylover"quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Nee ik ben geen pedofiel! Ik wil alleen wat knuffelen. Maar dat wil toch iedereen wel eens? Ik zie het moeders en vaders ook gewoon doen. Dus dat mag dan gewoon. De kinderen vinden dat ook fijn.
Ik denk dat ik zaterdag maar naar het zwembad ga. Daar zie je ook veel kinderen. Misschien dat ze een partijtje hebben. En dat ik dan kan meedoen! Ik hoop het.
Niet kunnen rekenenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Adames het volgende:
Uit 1971 komen en toch nog 41 zijn, dat is knap
Dus gewoon pedoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Peter1971 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |