Leg uit?quote:
Doe mij maar James Rushkin, Jess Mills, Joris Voorn, Egbert, Secret Cinema, Heiko laux, Joris Delacroix, Steve Rachmad of iets in die richting. Maargoed, Berlijnse techno is per definitie wel tof!quote:
Vorig jaar was er een avondje met Wolff & Mittendorff, Oscar Mulero en Dettmann & Klock.quote:
En dat! Bij de eerste paar namen al een toptechnoact, dus dat komt goed.quote:
Nee hoor, ik ga ook meer voor de bands, al hoewel het in de avond best leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is het echt vreselijk onhip als je helemaal niks hebt met dat technospul en overige electrozooi?
Ja, je hoort er niet bij als je geen lachgaspatronen staat te knallen in de X-Ray, hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is het echt vreselijk onhip als je helemaal niks hebt met dat technospul en overige electrozooi?
Nee. Ik ga ook meer voor de bands. Maar een electro act op z'n tijd vind ik wel leuk voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lowlands staat bekend om zijn diversiteit in het muziekprogramma, en jij wil maar naar 1 soort.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Mwoa. Doe mij maar James Rushkin, Jess Mills, Joris Voorn, Egbert, Secret Cinema, Heiko laux, Joris Delacroix, Steve Rachmad of iets in die richting. Maargoed, Berlijnse techno is per definitie wel tof. Besides, ik kies er zelf voor om naar LL te gaan. Dus kappen met dat gepiep.
Doe ik ook, maar hier gaan veel bekenden naartoe. Juist omdat er voor elk wat wils is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef Junkie het volgende:
[..]
Lowlands staat bekend om zijn diversiteit in het muziekprogramma, en jij wil maar naar 1 soort.
Daar zijn de meeste wel verbaasd over.![]()
Als ik zo was, dan kies ik eerder voor paar leuke (kleinere) techno feestjes bezoeken i.p.v. een algemeen festival.
Maar het is een vrij land.
Pukkelpop?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:38 schreef doemaardrie het volgende:
Fuck alweer uitverkocht.
Kent niemand anders een leuk festival dat met het vroegere lowlands is te vergelijken? Ik ben vorig jaar naar Sziget geweest, maar das was het niet helemaal voor mij.
Best Kept Secret wellicht. wat noem jij het 'vroegere' lowlands? 1995? 2000? 2005?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:38 schreef doemaardrie het volgende:
Fuck alweer uitverkocht.
Kent niemand anders een leuk festival dat met het vroegere lowlands is te vergelijken? Ik ben vorig jaar naar Sziget geweest, maar das was het niet helemaal voor mij.
Idem hier. Ben sinds 2006 zes keer geweest en steeds een leuke tijd gehad, maar heb ook behoefte aan wat andersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:57 schreef conobram het volgende:
Ga ook niet dit jaar, het wordt met te duur. Heb ook geen zin om mezelf in februari al weer vast te leggen voor iets in augustus. Na vijf jaar wordt het weer eens tijd voor wat anders.
Het zit in de Polder (middle of nowhere) en is vriendjes met de mensen die eromheen wonen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef JackHerrer het volgende:
Hoe komt lowlands eigenlijk als enig NL festival aan een nachtvergunning?
Euhm... is niet helemaal waar. De meeste aangrenzende boeren krijgen 2 kaartjes per adres en de recreatieparken mogen ook wat dagkaartjes verdelen onder de permanente bewoners. Natuurlijk word er zo af en toe wel geklaagd maar dat is vaak om nog een extra kaartje te bemachtigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het zit in de Polder (middle of nowhere) en is vriendjes met de mensen die eromheen wonen.
De meeste krijgen pakweg 10 kaartjes.
Die beesten vinden het zelf ook geweldig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
en de milieubeweging maakt zich wel eens zorgen over het wild in het naastgelegen bos. Toch lijken de beestjes er prima te gedijen daar want ik kom er tegenwoordig zelf vossen tegen en die moeten toch ook wat te vreten hebben
Kassa bij de C1000quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die beesten vinden het zelf ook geweldig!
[ afbeelding ]
Normaal was ze gewend om enkel wat sappige gras scheuten aan te treffen op de campingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg je nou dat je een kaartje hebt?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je een kaartje hebt?
Niet te geloven! Je bent altijd te laat.quote:
ik heb m ook niet zelf gekochtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet te geloven! Je bent altijd te laat.
Ja ik ook
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb m ook niet zelf gekocht
Groundzero is toch ook 's nachts?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef JackHerrer het volgende:
Hoe komt lowlands eigenlijk als enig NL festival aan een nachtvergunning?
Als je kunt bewijzen dat je betaald hebt, zal er wel een oplossing gezocht worden. Elk jaar zijn er ook kaartjes over voor prijsvragen etc + de kaartjes die uit de zwarthandel getrokken worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:41 schreef Jandegrappenmaker het volgende:
Hoe groot geven jullie me de kans nog op kaartjes in mijn geval, zal het even uitleggen. Nadat ik in Ideal had geklikt op bestelling bevestigen, werd ik terug gestuurd naar het scherm daarvoor op ticketmaster met dat de betaling niet afgerond kon worden met daarbij de melding dat ik het opnieuw moest proberen. Dat dus gedaan, maar bij het afrekenen in Ideal kreeg ik de melding dat er onvoldoende saldo op mijn rekening stond. Ik kijken op mijn rekening en jawel, het geld voor de kaartjes van daarvoor is wel afgeschreven, maar heb daarvoor dus geen bevestiging of wat. Heb al een mailtje+printscreen vna mijn afschrijving gestuurd. Maar hoe groot is de kans dat ik alsnog een bevestiging krijg dat ik kaartjes heb? Ik ben zelf bang dat ik nu geen kaartjes heb.
Heb je ook in je account bij transacties gekeken? Goede kans dat ze daar wel staan, die bevestigingsmails laten het wel eens afweten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:41 schreef Jandegrappenmaker het volgende:
Hoe groot geven jullie me de kans nog op kaartjes in mijn geval, zal het even uitleggen. Nadat ik in Ideal had geklikt op bestelling bevestigen, werd ik terug gestuurd naar het scherm daarvoor op ticketmaster met dat de betaling niet afgerond kon worden met daarbij de melding dat ik het opnieuw moest proberen. Dat dus gedaan, maar bij het afrekenen in Ideal kreeg ik de melding dat er onvoldoende saldo op mijn rekening stond. Ik kijken op mijn rekening en jawel, het geld voor de kaartjes van daarvoor is wel afgeschreven, maar heb daarvoor dus geen bevestiging of wat. Heb al een mailtje+printscreen vna mijn afschrijving gestuurd. Maar hoe groot is de kans dat ik alsnog een bevestiging krijg dat ik kaartjes heb? Ik ben zelf bang dat ik nu geen kaartjes heb.
Ik heb bewijs dat ik betaald heb en heb daarvoor dus nu ook al een printscreen opgestuurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je kunt bewijzen dat je betaald hebt, zal er wel een oplossing gezocht worden. Elk jaar zijn er ook kaartjes over voor prijsvragen etc + de kaartjes die uit de zwarthandel getrokken worden.
Ja daar heb ik ook gekeken, maar daar staat het dus ook niet bij. Daarom ben ik dus bang dat ik geen kaartjes heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je ook in je account bij transacties gekeken? Goede kans dat ze daar wel staan, die bevestigingsmails laten het wel eens afweten.
Als je betaald hebt en je hebt een screenprint dan moet het wel goedkomen, er komen altijd kaarten vrij.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef Junkie het volgende:
[..]
Lowlands staat bekend om zijn diversiteit in het muziekprogramma, en jij wil maar naar 1 soort.
Daar zijn de meeste wel verbaasd over.![]()
Als ik zo was, dan kies ik eerder voor paar leuke (kleinere) techno feestjes bezoeken i.p.v. een algemeen festival.
Maar het is een vrij land.
eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Muziek is maar 40% van mijn lowlandsbeleving gok ik
Hoe het precies zit, dat weet ik niet. Maar kende iemand die al jaren 'gratis' ging omdat zijn oom een van de mensen is die daar naast Lowlands woont. En die kreeg altijd meerdere kaarten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Euhm... is niet helemaal waar. De meeste aangrenzende boeren krijgen 2 kaartjes per adres en de recreatieparken mogen ook wat dagkaartjes verdelen onder de permanente bewoners. Natuurlijk word er zo af en toe wel geklaagd maar dat is vaak om nog een extra kaartje te bemachtigen.
Ons tentenkamp stond op nog geen 5 meter van waar dat hert opeens rondsprong. Dat was best surrealistisch om te zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Wilde ik vorig jaar ook alquote:
VBL-gerelateerd gok ikquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, mijn ban vanwege tietenposts is ook weer voorbij.Vanochtend als een van de eersten tickets kunnen bemachtigen. Ging prima. Enorm veel zin in al duurt 't nog zo tyfus lang voor we los kunnen.
Enne!? Hub se tickets veur LL13?..quote:Op zondag 3 februari 2013 10:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wilde ik vorig jaar ook al
Als je de juiste mensen kent of het juiste beroep uitoefend, ga je uberhaupt gratis na van alles en nog watquote:Op zondag 3 februari 2013 01:59 schreef Junkie het volgende:
Hoe het precies zit, dat weet ik niet. Maar kende iemand die al jaren 'gratis' ging omdat zijn oom een van de mensen is die daar naast Lowlands woont. En die kreeg altijd meerdere kaarten.
En hoorde dat later nog een keer van iemand.
Maar maakt verder niet uit.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, mijn ban vanwege tietenposts is ook weer voorbij.![]()
Het was wel in VBL ja.quote:
Tsssk, straks ga je elke post van jezelf nog voorzien van een stel tieten, dat dóe je toch niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was wel in VBL ja.maar gewoon een paar prachtige borsten die ik m'n mede Fok!-'ers simpelweg niet kón onthouden.
Een van mijn hoogtepunten van 2010quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik hoop dat SOAD op Lowlands gaat optreden.
Correctquote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Skv het volgende:
Begrijp ik goed dat techno e.d. 's nachts is? Dan ga ik overdag lekker in het gras zitten gluren naar bandjes en 's avonds uit mn plaat.
Dit concertquote:Op zondag 3 februari 2013 12:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Een van mijn hoogtepunten van 2010
Ik ook met mijn ex. Stonden voor het hek als je het muziek terrein op gaat en voor een hek als je richting de alpha looptquote:Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dit concert
Ik stond helemaal vooraan, in deze video zie je mij op 3:41
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Een van mijn hoogtepunten van 2010
Precies. De nachten zijn echt zoooo vet.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:00 schreef Skv het volgende:
Begrijp ik goed dat techno e.d. 's nachts is? Dan ga ik overdag lekker in het gras zitten gluren naar bandjes en 's avonds uit mn plaat.
volledig mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:52 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies. De nachten zijn echt zoooo vet.
spacen in de X-Rayquote:
Eten volgens mij geen regels, drank 8 liter en drugs geen idee.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:56 schreef Skv het volgende:
Hoe zit het met meenemen van eten/drank/drugs? Zijn er toegestane hoeveelheden?
Oh. Chill. Ik dacht al dat ik alles daar zou moeten kopen á 2,60 per muntje. Scheelt weer 400 Euro.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Eten volgens mij geen regels, drank 8 liter en drugs geen idee.
Lowlands eten is wel lekker hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh. Chill. Ik dacht al dat ik alles daar zou moeten kopen á 2,60 per muntje. Scheelt weer 400 Euro.
Dat geloof ik, maar als ik per dag 20 drankjes moet kopen + 3 keer eten dan ben ik zo'n 35 muntjes per dag kwijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lowlands eten is wel lekker hoor
Op de camping mag je eten meenemen zoveel je wilt + 8 liter (fris)drank. En wiet is toegestaan. De rest is geen probleem om mee te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh. Chill. Ik dacht al dat ik alles daar zou moeten kopen á 2,60 per muntje. Scheelt weer 400 Euro.
Ik vind wiet vies, maar een klein snoepje voor 's nachts lijkt me wel wat.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Op de camping mag je eten meenemen zoveel je wilt + 8 liter (fris)drank. En wiet is toegestaan. De rest is geen probleem om mee te nemen.
Maargoed, eten meenemen naar LowlandsDat is daar zo fucking lekker, dat ik echt niet begrijp dat mensen eigen voedsel meeslepen.
Geen probleem om mee te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind wiet vies, maar een klein snoepje voor 's nachts lijkt me wel wat.
Van die treurwilgen die met zo'n gasstelletje worstjes lopen te warmen of tomatensoepquote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Op de camping mag je eten meenemen zoveel je wilt + 8 liter (fris)drank. En wiet is toegestaan. De rest is geen probleem om mee te nemen.
Maargoed, eten meenemen naar LowlandsDat is daar zo fucking lekker, dat ik echt niet begrijp dat mensen eigen voedsel meeslepen.
Inderdaad. Op de donderdagmiddag snap ik dat nog wel ofzo, maar je ziet ook lui op zondagochtend nog kadetjes smeren met weet ik wat erop, dat al vanaf donderdag in de volle zon heeft gelegenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef leeell het volgende:
[..]
Van die treurwilgen die met zo'n gasstelletje worstjes lopen te warmen of tomatensoep!!!!
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de donderdagmiddag snap ik dat nog wel ofzo, maar je ziet ook lui op zondagochtend nog kadetjes smeren met weet ik wat erop, dat al vanaf donderdag in de volle zon heeft gelegen![]()
Ik dacht meer aan een paar zakken lollies en chips.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef leeell het volgende:
[..]
Van die treurwilgen die met zo'n gasstelletje worstjes lopen te warmen of tomatensoep!!!!
Weet niet waar je chips wilt bewarenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een paar zakken lollies en chips.
In een chipszak in m'n tent leek me wel een aardige optie. Tent. Nog zoiets. Maar eens kijken waar ik zo'n kutding ga kopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Weet niet waar je chips wilt bewaren
Maar als het zon weekend als vorig jaar is blijft daar.echt niks van over
Opgooitent en vervolgens met een biertje in de hand urenlang kijken hoe de rest van het klootjesvolk staat te zwoegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
In een chipszak in m'n tent leek me wel een aardige optie. Tent. Nog zoiets. Maar eens kijken waar ik zo'n kutding ga kopen..
2 blikken knakworsten als snack op eerste dag. Rest eet ik daar wel, prima te eten en genoeg keus.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen midden in de nacht knakworstjes (of van die gore gehaktballetjes met tomaten of pidasaus uit blik) opwarmen, verder zijn we nooit gegaan wbt 'koken' op LL
Dat wordt ene vochtige klamme gore bendequote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
In een chipszak in m'n tent leek me wel een aardige optie. Tent. Nog zoiets. Maar eens kijken waar ik zo'n kutding ga kopen..
Ah, al een gevonden voor 15 E. Even gluren of het wel een tweepersoons is. Anders past een evt. scharrel en/of troep er niet bij in.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Opgooitent en vervolgens met een biertje in de hand urenlang kijken hoe de rest van het klootjesvolk staat te zwoegen.
Als je de chipszakken dicht laat tot het moment van consumptie lijkt het me wel meevallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat wordt ene vochtige klamme gore bende
Joah manne. Citizin erased is ook weer vanne partij.quote:
Dit! En je mag slechts één keer drinken meenemen en dat is alleen als je nog géén bandje hebt. De tijd van traytjes bier in je auto laten liggen en die op vrijdagavond gaan halen is dus helaas over. De handhaving van deze regel hangt trouwens af van je cupmaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dit! En je mag slechts één keer drinken meenemen en dat is alleen als je nog géén bandje hebt. De tijd van traytjes bier in je auto laten liggen en die op vrijdagavond gaan halen is dus helaas over. De handhaving van deze regel hangt trouwens af van je cupmaat.
Hmm wist ik niet. Heb het ook nog nooit gedaan, dus ach. We sturen meestal een tot drie man vooruit met alle tenten om een handige plek te bezetten, de rest blijft bij de auto en neemt dan de resterende spullen mee.quote:
Liever dat dan een waterval over je heen krijgen terwijl je een grote boodschap doet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Vorig jaar(2012) had ik wat biertjes in de tent laten liggen. Toen ik deze er zondagmiddag uithaalde waren ze gewoon te warm om vast te pakkenhet leek we thee
Er was een manier om die dingen open te breken.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:55 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Geniaal, heb je wel wat extra wc papier nodig denk ik
Maar waarom doet hij de deur niet op slot?
dat is ook wel zonde, er zijn zo veel aparte dingen te ontdekken daarquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef whosvegas het volgende:
Eten ga ik echt niet mee nemen naar Lowlands
3 dagen leven op pizza en hamburgers
Eet ook wel iets anders, kan me herhinneren, dat ik een keer een heerlijke bami met sate heb gegetenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is ook wel zonde, er zijn zo veel aparte dingen te ontdekken daar
al zijn die hamburgers wel god ja
die surinaamse bami met sate en kousenband ?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Eet ook wel iets anders, kan me herhinneren, dat ik een keer een heerlijke bami met sate heb gegeten![]()
En elke ochtend, bij het eerste biertje, een ham/kaas omelet
Atoms for Peace staat er tussenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef whosvegas het volgende:
zondag 3 februari 2013 20:41 schreef mr-green het volgende:[/b]
http://festileaks.com/lowlands-2013-geruchten-bevestigingen/#
* Yuki hoopt op The National en Mister & Mississippiquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef mr-green het volgende:
http://festileaks.com/lowlands-2013-geruchten-bevestigingen/#
Vond MGMT in Doornroosje geweldig, 2008 ergensquote:Op zondag 3 februari 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
MGMT zou ik ook tof vinden, maar ik hoor iedereen altijd zeggen dat die live kut zijn.
Dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef whosvegas het volgende:
The Strokes zou ik ook wel willen zien.
Ik verwacht dat het door de hitte wel mee zou vallen met de wausers. Au contrairequote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verder hoop ik op wederom zo'n dikke techno-nacht op de zaterdag. Beste avond van m'n leven vorig jaar. Al had je met Oscar Mulero en Dettman & Clock wel eindbazen staan ook natuurlijk.
Idd au contraire ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het door de hitte wel mee zou vallen met de wausers. Au contraire.
Nee, dat was een gast in de X-ray.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef mr-green het volgende:
Wie was die DJ nou die vorig jaar niet doorging? Dat was toch Dettmann & Klock?
Hudson Mohawke volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef mr-green het volgende:
Wie was die DJ nou die vorig jaar niet doorging? Dat was toch Dettmann & Klock?
Nee man, Mulero stond al sinds 't begin op de planning. Trust me...ik keek daar al enorm naar uit lange tijd. Het was Pat Mahoney die door Tom Trago werd vervangen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef mr-green het volgende:
Laat maar. Was volgens mij Joris Voorn. Die werd overgenomen door Oscar Mulero
quote:
quote:
Iedereen had gelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef mr-green het volgende:
Laat maar. Was volgens mij Joris Voorn. Die werd overgenomen door Oscar Mulero
http://www.festivalinfo.n(...)s_Voorn_op_Lowlands/quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, Mulero stond al sinds 't begin op de planning. Trust me...ik keek daar al enorm naar uit lange tijd. Het was Pat Mahoney die door Tom Trago werd vervangen.
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/Lowlands/ll12-nacht2.html
Ik bak altijd een eitje voor bij het ontbijt. Niets werkt beter tegen een kater dan een shot essentiele eiwitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef leeell het volgende:
[..]
Wij gingen elke dag voor wentelteefjes, glaasje jus en wat watermeloen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik bak altijd een eitje voor bij het ontbijt. Niets werkt beter tegen een kater dan een shot essentiele eiwitten.
lolwut? Ik zou zweren dat ik maanden naar Mulero heb uitgekeken?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen had gelijk.
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)s_Voorn_op_Lowlands/
Haha ja tof. Ik snap alleen niet waarom mensen helemaal vooraan willen staan? Met techno al helemaal niet want dan kan heb je al helemaal geen ruimte om te dansenquote:
Dat snap ik ook niet. Plus je staat met je wause kop vol voor de camera's.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ja tof. Ik snap alleen niet waarom mensen helemaal vooraan willen staan? Met techno al helemaal niet want dan kan heb je al helemaal geen ruimte om te dansen
Haha ja sowieso als je waus bent ga je liever rondlopen of in een hoekje staan spacenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Plus je staat met je wause kop vol voor de camera's.
Ik ook niet, dus een eigen gemaakt ontbijtje blijkt uitstekend te werkenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen elke dag voor wentelteefjes, glaasje jus en wat watermeloen.Geen kater gehad.
Ik moet alleen deze keer wel echt zorgen dat ik een steekkarretje heb. Dat sjouwen is me toch niet zo erg bevallen. Vooral dat 'kun jij dit even dragen' en uiteindelijk met een 4-pack 1,5 liter flessen, een tent, een backpack, een luchtbed en een tas met nog spullen moeten sjouwen omdat de anderen zo lomp waren om hun bagage niet op een draagbare manier te verpakken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus een eigen gemaakt ontbijtje blijkt uitstekend te werken
Ik vond die brug wel meevallen man, waar dat gejank allemaal over ging was me een raadsel. Met z'n 2en heb je zo'n steekkar zo boven.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef F_JD het volgende:
Met karretjes de brug over, toch ook verre van ideaal.
Toch zou ik blij zijn als Rapid Razor Bob bekend zou maken dat ze het gaan vervangen voor een mobiele roltrapquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond die brug wel meevallen man, waar dat gejank allemaal over ging was me een raadsel. Met z'n 2en heb je zo'n steekkar zo boven.
Mister & Mississippiquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki hoopt op The National en Mister & Mississippi
Ja maar komop, dat hele eind van de parking naar die brug is 10x zo zwaar als die brug hoor. Je moet gewoon zorgen dat je je spullen makkelijk kunt dragen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch zou ik blij zijn als Rapid Razor Bob bekend zou maken dat ze het gaan vervangen voor een mobiele roltrap. Het mag altijd nog "relaxter"!
overdag was die braadschuur heet, voelde één keer aan de zijkant aan de platen, kon je een ei op bakkenquote:
van die irritante enkelrammers in rij voor de ingangquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond die brug wel meevallen man, waar dat gejank allemaal over ging was me een raadsel. Met z'n 2en heb je zo'n steekkar zo boven.
Je moet een steekkar in een rij ook slepen, niet duwen. Sowieso beschik ik over uitstekende stuurmanskunsten dus ik rij tegen niemand op.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van die irritante enkelrammers in rij voor de ingang
lees maar terugquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, ook weer in het land. Allemaal gelukt mensen?
Ik heb een tas van 85. Daar tyf ik mn bier in en wat slaapspul (slaapzak, kussen, toilettas, slippers, handdoek, kleren). en dan een luchtbedje en een tent in m'n hand. Moet lukken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef xenobinol het volgende:
Jarenlang een steekkarretje gebruikt maar sinds in minder drink gebruik ik gewoon een rugtas van zo'n 100 liter.
Kussen is balast, sweater als kussenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een tas van 85. Daar tyf ik mn bier in en wat slaapspul (slaapzak, kussen, toilettas, slippers, handdoek, kleren). en dan een luchtbedje en een tent in m'n hand. Moet lukken.
Wij hadden nog een partytent en wat extra drank ivm de warmte meegesleept. Dat tikt toch aan qua kilo's en onhandig dragen helaas.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een tas van 85. Daar tyf ik mn bier in en wat slaapspul (slaapzak, kussen, toilettas, slippers, handdoek, kleren). en dan een luchtbedje en een tent in m'n hand. Moet lukken.
Zo'n mini kussentje man, heerlijk zacht aan je nek. Ik heb daar echt als een koning geslapen met m'n oordopjes, paracetamol en luchtbedje.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kussen is balast, sweater als kussen
Ja, ik heb een kussentje dat nog geen 200 gram weegt geloof ik. Neemt maar een beetje ruimte in in je backpack, slaapt heerlijk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n mini kussentje man, heerlijk zacht aan je nek. Ik heb daar echt als een koning geslapen met m'n oordopjes, paracetamol en luchtbedje.
Ik neem gewoon een donskussen mee... heerlijk om gewoon lekker relaxed te kunnen slapenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n mini kussentje man, heerlijk zacht aan je nek. Ik heb daar echt als een koning geslapen met m'n oordopjes, paracetamol en luchtbedje.
Ik dook rond een uur of 3/4 m'n tent in, sliep als een roosje en werd dan 's ochtends om een uur of 9 mn tent uitgebrandquote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn vrienden maakten 't nog gekker. Een 2 persoons boxspringluchtbed en hun eigen dekbed en kussens + matrasovertrek.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een donskussen mee... heerlijk om gewoon lekker relaxed te kunnen slapen
Ik heb elke nacht heerlijk geslapen. Alleen de laatste ochtend met zweetparels op m'n buik wakker geworden. Sowieso doe ik niet aan die survivalmatjes, ik moet gewoon een fatsoenlijk luchtbed hebben. Die paar uur dat ik lig wil ik wel goed liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik dook rond een uur of 3/4 m'n tent in, sliep als een roosje en werd dan 's ochtends om een uur of 9 mn tent uitgebrand
Kwam er trouwens bij het opruimen achter dat ik het hele weekend op de grond heb geslapen aangezien mijn matje zich toen pas opblies.
Partytent had een hengsel vorig jaar, had ik ook mee. Alleen niet 6 grote flessen waterquote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 't beste idd, maar gaat zo lastig met een partytent en 6 grote flesesn water.
Wat heb je dan in die rij gedronken?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef µ het volgende:
[..]
Partytent had een hengsel vorig jaar, had ik ook mee. Alleen niet 6 grote flessen water
Pfffft dat is een goeie vraag. Ben denk ik een keer of 10 geweest dus heb het festival wel zien veranderen. Samen met mijn muzieksmaak. Dus zeg maar zoiets als de editie van 2005.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:58 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Best Kept Secret wellicht. wat noem jij het 'vroegere' lowlands? 1995? 2000? 2005?
Gewoon bij de Hema halen voor een tientjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kussen is balast, sweater als kussen
Ja de X-ray was wel een heet tentjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag was die braadschuur heet, voelde één keer aan de zijkant aan de platen, kon je een ei op bakken
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de X-ray was wel een heet tentjeAl vond ik t met de zijkanten open goed te doen overdag. Briesje er doorheen, holy othertje op t podium.
het jaar met Brainpower in de Grolschquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Pfffft dat is een goeie vraag. Ben denk ik een keer of 10 geweest dus heb het festival wel zien veranderen. Samen met mijn muzieksmaak. Dus zeg maar zoiets als de editie van 2005.
Onzin aangezien er nauwelijks beelden van technodingen verschijnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Plus je staat met je wause kop vol voor de camera's.
Er worden overal foto's gemaakt joh.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin aangezien er nauwelijks beelden van technodingen verschijnen.
Welke precies? Wij hebben hem ook elk jaar aan een mast hangenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dit jaar probeer ik wel langs te komen. Zeeuwse vlag camping 3.
Als je daar bang voor bent sta je vooraan juist het best aangezien de dj's geen tijd hebben om foto's te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er worden overal foto's gemaakt joh.
Goed onthouden man.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dit jaar probeer ik wel langs te komen. Zeeuwse vlag camping 3.
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent sta je vooraan juist het best aangezien de dj's geen tijd hebben om foto's te maken.
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zitten daar allemaal fotografen tussen de dranghekken en het podium, mocht je je afvragen hoe die artiesten altijd zulke mooie foto's van dichtbij van hun fans kunnen maken en spelen tegelijkertijd.
snachts een rondje lopen...zo leukquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Het lekkerste is sowieso een beetje aan de rand van de drukte imo en af en toe een rondje buiten lopen over 't terrein.
Hang niet zo de wijsneus uit joh, je weet best wat ik bedoel. Plus dat was 't punt niet. We hadden 't erover dat we niet begrepen waarom mensen helemaal vooraan wilden staan in die drukte.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Joh valt best mee.. dat kan je aan de zijkant ook overkomen. Daarbij zijn de fotografen op zoek naar mooie plaatjes... of om de sfeer te cappen en dan in positieve zin.
De meest lijpe foto's worden volgens mij door je eigen vrienden gemaakt.
Die bol was ook enorm fascinerend, kon me daar echt perfect mee vermaken.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
snachts een rondje lopen...zo leuk
Was het toen nog niet gewoon dommelsch stage?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het jaar met Brainpower in de Grolsch
bol?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bol was ook enorm fascinerend, kon me daar echt perfect mee vermaken.
Naast de Bravo stond een hele grote (ijzeren?) bol met wat kunstgrasmatjes eromheen en lampen die er vanaf onder op schenen.quote:
Mij wijsneus noemen terwijl je zelf waarschijnlijk de randen van het potje nog in je billen hebt staan afgedrukt lol.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hang niet zo de wijsneus uit joh, je weet best wat ik bedoel. Plus dat was 't punt niet. We hadden 't erover dat we niet begrepen waarom mensen helemaal vooraan wilden staan in die drukte.
Wijsneus is wijsneus, ongeacht de leeftijd.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mij wijsneus noemen terwijl je zelf waarschijnlijk de randen van het potje nog in je billen hebt staan afgedrukt lol.
Verder begrijp ik het midden vooraan staan ook niet zo hoor.
Ja! Leuk! Ik ook! Gaan we een meet organiseren tijdens het optreden van SLAYER!!? Noemen we het "De ongeLowfelijke LowLimboMeet"..quote:
Ik koop zo'n tweepersoons opgooitent en daar dump ik mn tweepersoons luchtbed op. Moet wel een beetje chill liggen natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb elke nacht heerlijk geslapen. Alleen de laatste ochtend met zweetparels op m'n buik wakker geworden. Sowieso doe ik niet aan die survivalmatjes, ik moet gewoon een fatsoenlijk luchtbed hebben. Die paar uur dat ik lig wil ik wel goed liggen.
Omdat je daar een concert anders meemaakt dan aan de zijkant. Meer energie. Daarom.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hang niet zo de wijsneus uit joh, je weet best wat ik bedoel. Plus dat was 't punt niet. We hadden 't erover dat we niet begrepen waarom mensen helemaal vooraan wilden staan in die drukte.
Dan moeten we toch eens een biertje gaan drinken.quote:
Dat gaat helemaal goed komen Brother!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we toch eens een biertje gaan drinken.
Beleef de muziek en de sfeer meestal beter vooraan. Maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Samenvatting?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even wat topics doorgelezen, het was weer een genot bij de ticketmaster zag ik
Bierquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je dan in die rij gedronken?
Mensen die om 10:10 al in de rij stonden kregen niets, mensen die om 11:01 aanhaakte hebben 16 kaartenquote:
Whehehe. Nice.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mensen die om 10:10 al in de rij stonden kregen niets, mensen die om 11:01 aanhaakte hebben 16 kaarten
Belachelijk systeem is het dat als je er eenmaal doorheen bent dat je dan met andere accounts onbeperkt kan doorbestellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mensen die om 10:10 al in de rij stonden kregen niets, mensen die om 11:01 aanhaakte hebben 16 kaarten
Gewoon kaarten in batches verkopen. En op ID.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Belachelijk systeem is het dat als je er eenmaal doorheen bent dat je dan met andere accounts onbeperkt kan doorbestellen.![]()
Ik wil weer terug naar de fysiek verkoop bij winkels, 2 kaart max PP, lekker gezellig op vrijdag nacht in de rij gaan zitten.
Of men moet het hele voorverkoop systeem flink op de schop nemen. MIjn voorstel dan de eerste week per IP adres maar maximaal 2 kaartjes verkopen.
die 2 keer dat men nog eens 1000 kaarten vrijj geeft dat zet geen zoden aan de dijk bij die 50.000 die er binnen 45 minuten doorheen waren.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vergeet niet dat er nog twee keer kaarten vrij gegeven gaan worden hè. Dus nog geen man overboord.
Maar de toeloop is minder direct dan de eerste batch.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
die 2 keer dat men nog eens 1000 kaarten vrijj geeft dat zet geen zoden aan de dijk bij die 50.000 die er binnen 45 minuten doorheen waren.
Ik was er na 45 minuten doorheen maar kreeg toen al meteen de melding dat er geen 2 kaarten meer beschikbaar waren, maar na 30 minuten lang tig keer proberen waren er toch nog 2 vrijgevallen.
Ik schrok d'r een beetje van.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opvallend overzichtelijke site inderdaad dit jaar
Ik zal Rapid eens complimenteren.quote:
neequote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Was het toen nog niet gewoon dommelsch stage?
Zo inderdaad zeg. Ik was er nog niet geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opvallend overzichtelijke site inderdaad dit jaar
Van nu tot aan Lowlands gaan er nog vele goedkope aanbiedingen langskomen. Hou dit topic en straks het forum in de gaten. Er wordt regelmatig getipt bij bruikbare aanbiedingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef Crimyclown het volgende:
Waar kun je een goedkope 2 persoons tent vandaan halen?
Na afloop van lowlands een overgebleven tent van het terrein meenemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is goedkoop?...Voor 149 euro heb je al een mooie 3 persoons tent die jaren lang mee kan..quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef Crimyclown het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat die alleen Lowlands zal meemaken.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat is goedkoop?...Voor 149 euro heb je al een mooie 3 persoons tent die jaren lang mee kan..
Merci.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van nu tot aan Lowlands gaan er nog vele goedkope aanbiedingen langskomen. Hou dit topic en straks het forum in de gaten. Er wordt regelmatig getipt bij bruikbare aanbiedingen.
Dat geven de meeste echt niet uit. Ik zou voor een festival ook niets duurs meenemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat is goedkoop?...Voor 149 euro heb je al een mooie 3 persoons tent die jaren lang mee kan..
Whehe briljant.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat geven de meeste echt niet uit. Ik zou voor een festival ook niets duurs meenemen.
Ze hebben bij Lidl wel een bazensteekkar deze weekMet trapwielen!
[ afbeelding ]
Zet mij er ook maar bij. 11e keer (twee keer in de jaren 90 waaronder de eerste, daarna vanaf 2004 muv 2006 ieder jaar).quote:
Dan mag je zelf doenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij. 11e keer (twee keer in de jaren 90 waaronder de eerste, daarna vanaf 2004 muv 2006 ieder jaar).
Matige servicequote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mag je zelf doen![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=LL13gangers&action=edit
Ik heb gewoon zo'n quecha gekocht... wat is goedkoop...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef Crimyclown het volgende:
Voor op de brugquote:Op maandag 4 februari 2013 13:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat geven de meeste echt niet uit. Ik zou voor een festival ook niets duurs meenemen.
[ afbeelding ]
Zelf gelukt inmiddels?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij. 11e keer (twee keer in de jaren 90 waaronder de eerste, daarna vanaf 2004 muv 2006 ieder jaar).
Ik zie hem niet bij deze week?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste lul ben je danquote:Op maandag 4 februari 2013 14:03 schreef friekin_ het volgende:
KLB / Datum voorverkoop Lowlands domweg vergeten!
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ook gewoon een 3-persoons Quechua tentje mee. Heerlijk met van die ventilatievleugeltjes voor wat extra zuurstof.Opgooien, luchtbedje oppompen vanuit je stoeltje luchtbed met elektrische pomp neer zetten en je bent binnen 10 min klaar om de rest uit te lachen met een koude pils in je hand.
Dat was ons plan ook, alleen we hadden geen zin om terug naar de auto te lopen om die luchtbedden op te gaan pompen. Op Pinkpop wel een keer gedaan overigens. Hoe heb jij dat gedaan dan?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef AMDB het volgende:
Mijn koepeltent staat vaak sneller dan die van die Quechua homo's. Ook gewoon een luchtbed en gewoon opblazen. En ondertussen gewoon bier drinken, zo erg is het allemaal niet om een tentje op te zetten. Mensen hier doen alsof ze een heel kamp moeten opbouwen
heb een pomp van intex waar vier batterijen in gaan. Kan ik wel15 bedden mee volblazenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ons plan ook, alleen we hadden geen zin om terug naar de auto te lopen om die luchtbedden op te gaan pompen. Op Pinkpop wel een keer gedaan overigens. Hoe heb jij dat gedaan dan?
Och...ik vond 't vorig jaar toch wel een luxe dat ik na 4,5 uur in de blakende zon in de wachtrij snel klaar was met 't kampement.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef AMDB het volgende:
Mijn koepeltent staat vaak sneller dan die van die Quechua homo's. Ook gewoon een luchtbed en gewoon opblazen. En ondertussen gewoon bier drinken, zo erg is het allemaal niet om een tentje op te zetten. Mensen hier doen alsof ze een heel kamp moeten opbouwen
Same herequote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef µ het volgende:
Mijn matje pompt zichzelf op. Eerder bier
.
Mijn fatsoenlijke koepeltent staat binnen 10 minuten. Voorvak waar m'n bier kan staan ('s ochtends heerlijk koel) en ik word door de dubbele laag niet om 8 uur al m'n tent uitgebrand. Ik weet het welquote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Och...ik vond 't vorig jaar toch wel een luxe dat ik na 4,5 uur in de blakende zon in de wachtrij snel klaar was met 't kampement.
Ik welquote:
Preciesquote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef µ het volgende:
[..]
Ik wel. En het hoeft niet vies te zijn hoor
. Als je hem net zo vaak als je haar wast met zeep is er niets aan de hand
.
Die dubbele laag van een koepeltent bestaat alleen maar uit het equivalent van een muskietennet in tentvorm met daarover de daadwerkelijke tent.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn fatsoenlijke koepeltent staat binnen 10 minuten. Voorvak waar m'n bier kan staan ('s ochtends heerlijk koel) en ik word door de dubbele laag niet om 8 uur al m'n tent uitgebrand. Ik weet het wel
De zeep die jij onder de douche gebruikt desinfecteert niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef µ het volgende:
[..]
Ik wel. En het hoeft niet vies te zijn hoor
. Als je hem net zo vaak als je haar wast met zeep is er niets aan de hand
.
Ik vind alleen die pop-up tentjes vaak te laag.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die dubbele laag van een koepeltent bestaat alleen maar uit het equivalent van een muskietennet in tentvorm met daarover de daadwerkelijke tent.Ik heb heel m'n leven in koepeltentjes geslapen en die opgooitentjes zijn niet warmer of minder warm dan normale koepeltentjes.
Ja dat welquote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind het naar dat dat ding zolang nat blijft.
Je hoeft ze ook niet te gebruiken.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind alleen die pop-up tentjes vaak te laag.
En zo extreem lang doe ik niet over een tent opzetten
Ik dus niet. Daarom gebruik ik ze niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te gebruiken.Ik vind 't zelf enorm handig.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat welIk heb wel eens een natte vlek in m'n broek omdat ik dan weer gesteund heb met m'n pols of zo ..... ziet er soms beschamend vreemd uit
![]()
Zou wel moeten, naam ingevoegd en opgelagen.quote:
Prachtigquote:Op maandag 4 februari 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dus niet. Daarom gebruik ik ze niet.
Mooi toch? Dat dat kan?
Ik snap echt de smetvrees niet van de mensen die het vies vinden een bandje om te houdenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De zeep die jij onder de douche gebruikt desinfecteert niet.Ik heb er niks tegen, ik vind het zelf alleen een beetje vies om zo'n nat lapje te hebben van een jaar oud.
Is geen smetvrees, maar als jij aan 't koken bent en met dat ding in je rauwe gehakt hangt, het vervolgens weer nat maakt, de prullenbak aanstampt en weet ik veel wat is dat gewoon ranzig. Je wast je handen over 't algemeen ook na die dingen lijkt me.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap echt de smetvrees niet van de mensen die het vies vinden een bandje om te houdenIk knip ze overigens weer af zodra ik weer aan het werk ga (meesteal dus een dag na het festival).
Ja, en als die prut op je bandje komt je bandje dus ookquote:Op maandag 4 februari 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is geen smetvrees, maar als jij aan 't koken bent en met dat ding in je rauwe gehakt hangt, het vervolgens weer nat maakt, de prullenbak aanstampt en weet ik veel wat is dat gewoon ranzig. Je wast je handen over 't algemeen ook na die dingen lijkt me.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat welIk heb wel eens een natte vlek in m'n broek omdat ik dan weer gesteund heb met m'n pols of zo ..... ziet er soms beschamend vreemd uit
![]()
Zag 't jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou wel moeten, naam ingevoegd en opgelagen.
Te strak?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze zitten niet lekker, ik doe ze gelijk af wanneer ik thuis ben!
Daar probeer ik rekening mee te houden bij t omdoen van die bandjes bij de ingang. Al mag je er tegenwoordig geen vinger meer tussen houden. Ach, ik heb van die stokpoppetjespolsen zo dun, dus strak zitten ze nooit.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar probeer ik rekening mee te houden bij t omdoen van die bandjes bij de ingang. Al mag je er tegenwoordig geen vinger meer tussen houden. Ach, ik heb van die stokpoppetjespolsen zo dun, dus strak zitten ze nooit.
Ik heb ze verder altijd omgedraaid eigenlijk, dus de zwarte kant boven. Alleen 2011 en 2012 zijn geel en rood van de achterkant, dus die zitter ergens onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |