Zit je dan niet al aan je limiet? Of bij de CJP kaarten? Ik kan als ik er nu in kom namelijk gewoon vier kaarten bestellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef Zocalo het volgende:
Ik kon nu nog maar max 1 kaart bestellen. Lijkt me al uitverkocht dus bijna.
Ik heb ze wel gelukkig
Fuck yeah...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Staan er nog mensen in de wachtrij?
Wow inderdaad. Binnen 3 secondenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:38 schreef Crimyclown het volgende:
Via Safari kom je er nu vrijwel meteen door.
3 computers, verschillende browsers, f5en en laten wachtrijen..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heb al 2 keer geprobeerd, zonder wachtrij.
Binnen 5 minuten in je mailquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer worden de tickets verzonden?
Netjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef arkkey het volgende:
Bij ons is het ook bij meerdere mensen gelukt idd, dus de kaarten die over zijn gaan op v&a (tegen inkoop uiteraard) als ze binnen zijn per post.
quote:
Via de aangetekende post, bedoel ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten in je mail
Kijk, dat is dan wel weer goed om te zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef xxcharmedxx het volgende:
8 tickets in de aanbieding - 186 euro p. stuk(verzendkosten)
Dat zou ik niet weten, kan wel weekje of 2 a 3 duren gok ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Via de aangetekende post, bedoel ik
Verschilt een beetje, maar ze komen vanzelf wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, kan wel weekje of 2 a 3 duren gok ik
Zoveel over? Wij gaan altijd met een groep van 12 tot 15 en dan hebben we soms wel eens een ticket of twee teveel uit voorzorg maar 8? Damn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef xxcharmedxx het volgende:
8 tickets in de aanbieding - 186 euro p. stuk(verzendkosten)
quote:De #LL13 kaarten staan op 'niet beschikbaar' maar het kan zijn dat er nog kaarten terugvallen van niet verwerkte betalingen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 11:41:46De #LL13 kaarten staan op 'niet beschikbaar' maar het kan zijn dat er nog kaarten terugvallen van niet verwerkte betalingen. reageer retweet
Niet bepaald bij mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten in je mail
Mensen die serieus in dat wachtrij/niet f5en grapje trappenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:46 schreef kciR het volgende:
CJP is nog steeds dikke ellende..
Dat bolletje doet ook niets meer, maar ik wil niet op F5 drukken.
Firefox laat ik gewoon lopen, IE refresh ik steeds, maar het maakt geen enkel verschil bij mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die serieus in dat wachtrij/niet f5en grapje trappen
In ieder geval een mail van de Rabo en afschrijving, dus dan geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:50 schreef Alcatranz. het volgende:
...Wacht nog met spanning op het mailtje van bevestiging...
Mooi balen, zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
ik ben nu wel door dewachtrij heen maar geen tickets meer beschikbaar.
Het is bij mij ook afgeschreven, en hij staat ook bij mijn online transactiegeschiedenis. Maar toch, je bent gespannenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Zocalo het volgende:
[..]
In ieder geval een mail van de Rabo en afschrijving, dus dan geloof ik het wel.
Dan kan je altijd nog bij je tickets via je Mijn Ticketmaster account. Komt goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:52 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Het is bij mij ook afgeschreven, en hij staat ook bij mijn online transactiegeschiedenis. Maar toch, je bent gespannen
Blijven proberen, er komen nog kaarten in af en toe. Heb er zojuist ook nog 2 kunnen bijbestellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
ik ben nu wel door dewachtrij heen maar geen tickets meer beschikbaar.
Dit dus ze zouden per ip of account gewoon niet meer dan 4 tickets beschikbaar moeten stellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Llotyhy het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk apart dat mensen die al kaartjes hebben meteen erdoor komen. Ik kan naar gelieven in alle browsers een nieuw scherm openen en ik kom nooit meer in een wachtrij. Als je die nare ticketdieven wil aanpakken, doe dat dan ook!
Denk dat de meeste hier toch kaarten hebben?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef arkkey het volgende:
Ik vond het vroeger veel leuker, toen we nog postkantoren hadden en geen online shit dat toch niet werkt.
Kan je alleen op met je persoonlijke cjp nr.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef DancePlaza het volgende:
en uitverkocht!
wat is het wachtwoord voor het cjp pagina? https://www.ticketmaster.nl/event/107689
"Lowlands Festival @Rapid_Razor_Bobquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef DancePlaza het volgende:
en uitverkocht!
wat is het wachtwoord voor het cjp pagina? https://www.ticketmaster.nl/event/107689
neehoor vanaf 11:00 geeweun geprob, maar niksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste hier toch kaarten hebben?
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Denk ik wel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef Faazz het volgende:
Nieuw record? Binnen een fucking uur uitverkocht? Wat is deze?
Nee, want dan moet je nog zoeken en dan zegt ie dat het op is..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef skit het volgende:
ik kwam nuu er wel door en ben ik het bestelmenu
dus er zijn nog wel kaarten beschikbaar?
Waar je het aantal kaarten kan selecteren en op zoek kan drukken, daar moet je het blijven proberen. Met wat mazzel krijg je nog een kaartje waarbij het bestelproces afgebroken is, dan kis ie ineens weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef skit het volgende:
ik kwam nuu er wel door en ben ik het bestelmenu
dus er zijn nog wel kaarten beschikbaar?
Safari werkt het slechtst bij mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgend jaar ga ik dus Safari installeren?
Alleen omdat je per se een cjp ticket wilde?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:07 schreef kciR het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren.. Na acht jaar sla ik 2013 dus over
OK, nevermind.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Safari werkt het slechtst bij mij.
Klopt, ik had in theorie 16 kaartjes kunnen kopen. Was met 4 laptops bij allemaal om 11:20 er door heen, bizar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leek echt soepeler en sneller te gaan dan vorig jaar. Iedereen bij ons kwam erdoor, en sommigen zelfs twee keer..
Ja, dat had ik dus ook. Ineens met alle 3 de vensters door.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik had in theorie 16 kaartjes kunnen kopen. Was met 4 laptops bij allemaal om 11:20 er door heen, bizar.
Wel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:10 schreef Jandegrappenmaker het volgende:
Het geld is van mijn rekening, mijn bij mijn online transacties staat nog niks.. heb ik nu wel of niet de kaartjes?
Komt zo wel. Hadden wij ook net op 1 van de vier accounts. Inmiddels keurig de pdf's in de mail, bij het online overzicht staat nog niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:10 schreef Jandegrappenmaker het volgende:
Het geld is van mijn rekening, mijn bij mijn online transacties staat nog niks.. heb ik nu wel of niet de kaartjes?
Oke, heb je hier zelf ooit eerder ervaring mee gehad of misschien iemand anders nog?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel!
Als je hebt betaald dan zit het goed.
Ik twijfelde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:13 schreef rubbereend het volgende:
ik had zo'n time out, en toen F5de ik en zat ik ineens in het bestelmenudaar ging het ook nog 4 keer mis voor ik daadwerkelijk kon betalen. Ik heb wel zonder cadeauverpakking genomen....
Precies, ik heb ook de mail nog steeds niet gekregen maar heb de kaartjes al wel via online transacties kunnen uitprinten, prima dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:10 schreef Jandegrappenmaker het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:07 schreef kciR het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren.. Na acht jaar sla ik 2013 dus over ben ik er weer bij!!![]()
Maar nadat ik in Ideal op bestelling afronden klikte, kreeg ik ook daarna het bericht dat mijn bestelling niet doorgevoerd kon worden ofzo.. dus vandaar dat ik niet zeker benquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Komt zo wel. Hadden wij ook net op 1 van de vier accounts. Inmiddels keurig de pdf's in de mail, bij het online overzicht staat nog niks.
dag of 4quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
Duurt dat lang, per post ontvangen?
hangt eraf. Kan maximaal 2 maanden duren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
Duurt dat lang, per post ontvangen?
ja, de laatste 3 jaar altijd de week na de besteliing (dus ma t/m vr) van aankomende week.quote:
Idem. Ik was pas gerust toen ze als mooi PDF-je op mijn desktop stondenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:13 schreef Alcatranz. het volgende:
Mailtje nog niet binnen, maar e-tickets alvast gedownload
Haha, echt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Ik was pas gerust toen ze als mooi PDF-je op mijn desktop stonden
herkenbaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Ik was pas gerust toen ze als mooi PDF-je op mijn desktop stonden
Ik werd er alleen maar bozig van!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat gevoel van blijdschap/medelijden voor de mensen hier die een kaartje wel ofniet hebben..dat lijkt op de dag van mijn eindexamenuitslag.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:16 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Die hel is ook weer voorbij.
Ga ik NU even op de PM reageren dat ik er bij ben
Eendje! We zijn d'r weer bij en dat is prii-hii-maaa!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herkenbaarheb ze meteen gedownload na de transactie
Het lukt je in zes maanden echt nog wel om aan kaartjes te komen, treur nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:24 schreef Jaytonism het volgende:
Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Jaja, herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik werd er alleen maar bozig van!
Aangezien ik loads van successen zag hier en zelf nog zat te worstelen in de wachtrij.
Virtuele moordneigingen
Ik ben slecht.
lallalalalalaa lowlandiaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eendje! We zijn d'r weer bij en dat is prii-hii-maaa!
Zo rond 10en. Morgen alvast een paklijst maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, hoe laat staan jullie op de dijk?
Ach, voorpret joh!quote:
Ook gedaan.quote:
Afgelopen jaar niet stilgestaan op de dijk. Konden zo doorrijden. Miste wel een beetje die leuke filequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, hoe laat staan jullie op de dijk?
Oh ja, het weer, bijna verdrongenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar.... uiteindelijk was dit toch fijner gezien t weer
+1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Toch ernstig dat we het Ticketmaster iedere keer weer vergeven als we er met veel geluk toch doorgekomen zijn. Eigenlijk is het gewoon grof schandalig dat ze na meer dan 10 jaar nog steeds niet in staat zijn een systeem te ontwikkelen dat de druk aankan door in ieder geval een echt werkende wachtrij te creëren... Over de zwarthandel hoeven zij echt nooit meer te preken.
Voorpret begint bij mij altijd pas bij de definitieve line-up, wanneer ik als een autist planningen ga maken van wat ik per se wil zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, voorpret joh!
Die begon 2 jaar geleden al in December vanwege die domme belastingtarieven toen
Gedeelde smart is halve smart en meer kans op kaartenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
+1
al geeft het toch wel een soort van saamhorigheidsgevoel zo op forum, whatsapp en andere groepsgesprekken
De willekeur is vooral naar vind ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Toch ernstig dat we het Ticketmaster iedere keer weer vergeven als we er met veel geluk toch doorgekomen zijn. Eigenlijk is het gewoon grof schandalig dat ze na meer dan 10 jaar nog steeds niet in staat zijn een systeem te ontwikkelen dat de druk aankan door in ieder geval een echt werkende wachtrij te creëren... Over de zwarthandel hoeven zij echt nooit meer te preken.
Planningen doe ik niet meer aan. Dat werkt toch niet. Ik kies gewoon een paar bands die ik echt wil zien en voor de rest laat ik het aan het lot over. Is veel relaxter festivallenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voorpret begint bij mij altijd pas bij de definitieve line-up, wanneer ik als een autist planningen ga maken van wat ik per se wil zien.
Planningen maak ik niet meer, als ik ze maak is er achteraf toch een hol van terecht gekomen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voorpret begint bij mij altijd pas bij de definitieve line-up, wanneer ik als een autist planningen ga maken van wat ik per se wil zien.
yep, anders werkt toch nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Planningen doe ik niet meer aan. Dat werkt toch niet. Ik kies gewoon een paar bands die ik echt wil zien en voor de rest laat ik het aan het lot over. Is veel relaxter festivallen
Uiteraard, anders ontdek je natuurlijk ook nooit nieuwe dingen. Acts die je niet kent blijken vaak de leukste te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Planningen doe ik niet meer aan. Dat werkt toch niet. Ik kies gewoon een paar bands die ik echt wil zien en voor de rest laat ik het aan het lot over. Is veel relaxter festivallen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat mijn planning van vorig jaar na Rizzle Kicks niks meer terecht is gekomen. Toch nog best lang, 1e act.
het heeft wel iets ... maar teveel stressquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
+1
al geeft het toch wel een soort van saamhorigheidsgevoel zo op forum, whatsapp en andere groepsgesprekken
ik zou even dit forum in de gaten houden want er zijn volgens mij meerdere mensen die kaarten tegen inkoopprijs verkopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Ciscus het volgende:
Wat een pijn doet dit toch altijd....ik heb nooit kaartjes weten te bemachtigen, en ben nu zo radeloos dat ik mijn fok-account uit 1867 aan het afstoffen ben om jullie hulp in te roepen. Hellup dus...iemand nog wat in de aanbieding?
gelijk zodra LWL opengaat jezelf melden in het ik zoek nog een kaartje topicquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Ciscus het volgende:
Wat een pijn doet dit toch altijd....ik heb nooit kaartjes weten te bemachtigen, en ben nu zo radeloos dat ik mijn fok-account uit 1867 aan het afstoffen ben om jullie hulp in te roepen. Hellup dus...iemand nog wat in de aanbieding?
ben benieuwd hoeveel kaarten ze "achter houden" voor de "tweede ronde". Denk dat dat er ook wel een stuk of 1000 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef rubbereend het volgende:
zo vrijwel uitverkocht dus, nog wat kaartjes die vrijvallen omdat bestellingen niet doorgaan. In 40 minuten het grootste deel verkocht... absurd
Ja dat is kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
het heeft wel iets ... maar teveel stresswij moesten met de groep 12 kaarten hebben .. en ik was de enige die er doorheen kwam! Eerste keer kreeg ik foutmelding na betaling, dus onder diezelfde account nog eens geprobeerd .. toen lukte wel. Daarna op een andere account nog een keer 4 tickets besteld, dus 8 heb ik er sowieso. Ik hoop van harte dat de eerste 4 ook mijn kant opkomen,want anders moeten we dus 4 tickets via marktplaats halen ofzo ... not cool. Er is nu dus wel 2000+ euro afgeschreven van mn rekening
geld afgeboekt is meestal het teken dat het goed komt toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef xenobinol het volgende:
4 kaarten gekocht over meerdere transacties. Maar bij 1 transactie kreeg ik een foutmelding. Geld is wel afgeboekt maar geen ticket in het overzicht. Gaat dat nog goed komen? Iemand ervaring mee?
Anders werkt al 9 jaar voor me hoorquote:
zelfde probleem hier dus. Ik heb een betalingsnummer van ING, maar niks in mn transactie overzicht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef xenobinol het volgende:
4 kaarten gekocht over meerdere transacties. Maar bij 1 transactie kreeg ik een foutmelding. Geld is wel afgeboekt maar geen ticket in het overzicht. Gaat dat nog goed komen? Iemand ervaring mee?
Als geld is afgeboekt zal het goed zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef xenobinol het volgende:
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef leeell het volgende:
[..]
gelijk zodra LWL opengaat jezelf melden in het ik zoek nog een kaartje topic
en in V&A eventueel een GEZ openen
Ga ik wel vanuit, vreemde is dat de andere tickets wel in het overzicht staan. Heb al een mailtje richting de klantenservice gestuurd om opheldering te krijgen. Duimen... zou lullig zijn als er door zo'n stomme fout iemand thuis moet blijven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geld afgeboekt is meestal het teken dat het goed komt toch?
Nee. Dat is waar die twitter over ging, dat er nog kaarten beschikbara komen waar de betalingen niet goed van zijn gegaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geld afgeboekt is meestal het teken dat het goed komt toch?
Als het afgeboekt is, wat is er dan precies niet goedgegaan met de betalingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is waar die twitter over ging, dat er nog kaarten beschikbara komen waar de betalingen niet goed van zijn gegaan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is waar die twitter over ging, dat er nog kaarten beschikbara komen waar de betalingen niet goed van zijn gegaan.
Als het afgeschreven is moet er geleverd worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euhm.. neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Alleen dat hele Slayer gedoe mogen ze van mij afschaffen.
Helemaal mee eens. Heb er niks mee. Maar metalheads horen op een festival rond te lopen, en hun aandeel neemt per LL verder af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm.. neeAlleen maar mooi voor de diversiteit
Grolsch headliner denk ik ja.quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:44:17LOWLANDS 2013 IS HELEMAAL UITVERKOCHT. #LL13 reageer retweet
Dan zijn de tickets dus niet betaald. Als het is afgeschreven gaat het goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hoewel ze een enorme cultwaarde hebben, misschien de is Grolsch wel te klein. Kan het moeilijk inschatten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grolsch headliner denk ik ja.
Zeker een van de grootste in het genre ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat Slayer zo groot was (volg dat hele metal niet).
Misschien ook wel Alpha hoor. Als Skrillex t kan, kan Slayer t ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat Slayer zo groot was (volg dat hele metal niet).
Dat kan niet want ik heb NU net nog een ticket gereserveerd en heb dus nog 14min om hem vrij te gevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Helemaal uitverkocht nu volgens Twitter!
Als je nu naar Lowlands gaat op Ticketmaster krijg je direct de uitverkocht melding.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef arkkey het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik heb NU net nog een ticket gereserveerd en heb dus nog 14min om hem vrij te geven
Denk dat het ook zo act is dat mensen gewoon voor de grap even checken (net als Skrillex) omdat ze nieuwsgierig zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien ook wel Alpha hoor. Als Skrillex t kan, kan Slayer t ook.
hehequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Yuki het volgende:
Ik zou niet gaan, ivm een nogal dure reis in juni en flinke lastenverzwaring. Financieel is het niet zo verstandig...
Maar toen was ik vanmorgen zó chagrijnig dat ik het dik na 11 uur toch ben gaan proberen.
Het moet voorbestemd zijn geweest, want ik kwam de rij nog door en heb m'n kaartje
LL13, here I come!
quote:Dit evenement is uitverkocht!
Helaas hebben we geen tickets beschikbaar voor dit evenement. Selecteer een andere datum of start een nieuwe zoekopdracht.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:49 schreef mr-green het volgende:
Ik hoop overigens dat Volbeat ook komt (dat is wel lekkere metal)
Laten we nou niet teveel metal boeken. Bullet For My Valentine staat er ook (vind ik helemaal verschrikkelijk). En Volbeat staat op Fortarock dus zal in Biddinghuizen verschijnen denk ik zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:49 schreef mr-green het volgende:
Ik hoop overigens dat Volbeat ook komt (dat is wel lekkere metal)
Twijfelgevalletjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien ook wel Alpha hoor. Als Skrillex t kan, kan Slayer t ook.
Zowel BfmV als Volbeat mogen thuis blijven wmbquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Laten we nou niet teveel metal boeken. Bullet For My Valentine staat er ook (vind ik helemaal verschrikkelijk). En Volbeat staat op Fortarock dus zal in Biddinghuizen verschijnen denk ik zo.
zelfs als er 2x 4 tickets zijn betaald/besteld onder zelfde account? I fokking hope so...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan zijn de tickets dus niet betaald. Als het is afgeschreven gaat het goed.
Er staan zoveel acts, 3 of 4 pure metalbands kun je dan toch echt niet teveel noemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Laten we nou niet teveel metal boeken. Bullet For My Valentine staat er ook (vind ik helemaal verschrikkelijk). En Volbeat staat op Fortarock dus zal in Biddinghuizen verschijnen denk ik zo.
Heel tof als Volbeat ook komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mag dat gewoon, beperking is 4 per transactie, niet per account.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
zelfs als er 2x 4 tickets zijn betaald/besteld onder zelfde account? I fokking hope so...
Yep. Ze hebben wat in te halen want de afgelopen jaren heeft er geen leuke metal gestaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zowel BfmV als Volbeat mogen thuis blijven wmbMaar meer metal is echt wel welkom!! Maar dan wel leuke metal
Vrees 't niet. Die headlinen wat te grote festivals dit jaar. Wss net maatje te groot voor LL.quote:
Veeeeeel te groot voor LL gelukkigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Daemician het volgende:
Hoop dat enkele van de headliners van Werchter ook naar Lowlands zullen komen! 30 Seconds to Mars, Depeche Mode en Rammstein bijvoorbeeld!
Volgens mij heb ik die ooit een keer mogen aanhoren op de Alphaheuvel en dat hoeft nu niet bepaald nog een keer. Was niet echt onder de indruk meen ik..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef mr-green het volgende:
pffff 30 seconds to mars lol
Die hoeven van mij niet hoor.
die gingen toch stoppen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef mr-green het volgende:
pffff 30 seconds to mars lol
Die hoeven van mij niet hoor.
De Goden zijn je gunstig gezindquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Yuki het volgende:
Ik zou niet gaan, ivm een nogal dure reis in juni en flinke lastenverzwaring. Financieel is het niet zo verstandig...
Maar toen was ik vanmorgen zó chagrijnig dat ik het dik na 11 uur toch ben gaan proberen.
Het moet voorbestemd zijn geweest, want ik kwam de rij nog door en heb m'n kaartje
LL13, here I come!
Allemaal bij elkaar waarschijnlijk wel ja. Hahaa.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Veeeeeel te groot voor LL gelukkig
Oh dat zou een mooie naam zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nick Cave staat donderdag voor Lowlands in Frankrijk, op zaterdag in Oostenrijk. Pukkelpop wil Cave ook altijd graag hebben. Ik gok op vrijdag Pukkelpop, zondag Lowlands.
Ja maar FF is ook te groot voor LL. Die stonden er alleen maar omdat er nog wat geld over was en ze een deal konden sluiten ivm Pukkelpoptoestanden meen ik. Iig normaliter veel te groot geworden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:02 schreef Daemician het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar waarschijnlijk wel ja. Hahaa.![]()
30 seconds heeft al eens op LL gestaan en Rammstein / Depeche Mode zie ik overigens niet echt veel groter zijn dan bijvoorbeeld de Foo Fighters.
Was 30 seconds echt zo slecht dan? Heb ze nooit live gezien.
No offense, maar die willekeur vind ik best belachelijk eigenlijk, bij dit soort wachtrijen. Mensen die al vanaf 10:30 in de rij stonden komen er soms niet doorhene en mensen die dik na 11 denken "ach waarom niet" die scoren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Yuki het volgende:
LL13, here I come!
30 seconds lult meer dan ze spelen. ik vind de cd leukerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:02 schreef Daemician het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar waarschijnlijk wel ja. Hahaa.![]()
30 seconds heeft al eens op LL gestaan en Rammstein / Depeche Mode zie ik overigens niet echt veel groter zijn dan bijvoorbeeld de Foo Fighters.
Was 30 seconds echt zo slecht dan? Heb ze nooit live gezien.
Dat snap ik. Ik was ook heel erg verbaasd dat ik erdoor kwam. Ben er blij mee, maar of het eerlijk is...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar die willekeur vind ik best belachelijk eigenlijk, bij dit soort wachtrijen. Mensen die al vanaf 10:30 in de rij stonden komen er soms niet doorhene en mensen die dik na 11 denken "ach waarom niet" die scoren.
Is geen pijl op te trekken dus eigenlijk. Russisch roulette
Mag niet klagen, want we hebben gelukkig met 3 man voor de hele groep kunnen bestellen, maar er waren er een hoop die er niet doorheen kwamen.
Shed lijkt me wel tof om een keer te zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef mr-green het volgende:
Ook benieuwd naar de Techno line-up
Ik gok: collabs en Dettmann & Klock
Het duurde bij ook een minuutje of 2 voordat ik doorhad dat er ticketschaarste was, denk dat de buren mijn kreet van frustratie wel gehoord hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:03 schreef Byte_Me het volgende:
Wat een elende () toch altijd met die kaarten bestellen. Eerst 20 minuten in de digitale rij, vervolgens klapt de site eruit. Weer een half uur in de rij, kom ik in het bestelproces. 4 kaarten bestellen: niet beschikbaar. 4 kaarten met annulering: niet beschikbaar. 2 kaarten: niet beschikbaar. 1 kaart: niet beschikbaar. Dit herhaalt zich een keer of 50. Opnieuw ticketmaster site geopend: staat er uitverkocht
![]()
2 Minuten later: kaartjes besteld. Ideal: TAN code komt niet aanBetaald met creditkaart: succes. Slecht voor mn hart dit! Maar 4 kaartjes binnen
Shed zou heel gaaf zijn idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:06 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Shed lijkt me wel tof om een keer te zien
Die zullen ze niet twee jaar op rij boeken, denk?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef mr-green het volgende:
Ook benieuwd naar de Techno line-up
Ik gok: collabs en Dettmann & Klock
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik was ook heel erg verbaasd dat ik erdoor kwam. Ben er blij mee, maar of het eerlijk is...
And you did. And you won!quote:Voor mij was het overigens na 11 uur: Fuck dit, ik kan niet zonder Lowlands dit jaar!Geld genoeg of niet, ik MOET het op z'n minst geprobeerd hebben.
Dit is je eerste keer Lowlands?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het duurde bij ook een minuutje of 2 voordat ik doorhad dat er ticketschaarste was, denk dat de buren mijn kreet van frustratie wel gehoord hebben![]()
Niet het meest duidelijke systeem imo.
Ik denk dat je blij mag zijn als er 1 van die namen komt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Foals, I Am Kloot, Villagers, Kashmir, Eels, Johnny Marr, Suede, Franz Ferdinand, Editors en Noah and the Whale komen in 2013 met nieuwe albums of zijn daar al mee gekomen. Lijken me mooie namen voor LL.
The Strokes en Daft Punk ook, en dat zouden natuurlijk knallers zijn
Ik snap 'm heel goed hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ach ja, je hebt ze. Nice! Maar je kunt je zelf ook voorstellen dat het voor veel frustraties zorgt bij mensen die er al hele vroeg stonden. Als je t dan ff jaren terugplaatst is het als een rij voor de kassa bij het GWK,.... en dat er dan iemand ff langs 25m rij wandelt en koopt
![]()
Maar goed, dat lijkt dus het systeem te zijn. Willekeur.
[..]
And you did. And you won!
The Strokes en Daft Punk lijken me onwaarschijnlijk. Maar I Am Kloot, Villagers, Foals en Kashmir zijn geen grote namen opzich, touren ook door de kleinere zalen in Nederland. Zouden makkelijk alle vier geboekt kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als er 1 van die namen komt.
Ik vind dat systeem bij de kaartverkoop wel genoeg...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef neggix het volgende:
Systeem of à down staat ook die week ervoor in NL. Zou wel dik zijn
Het is ook wel een system of a down natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind dat systeem bij de kaartverkoop wel genoeg...
The Strokes zou nog kunnen. Je noemde 6 Alpha headliners op en t is nog steeds maar 3 dagenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
The Strokes en Daft Punk lijken me onwaarschijnlijk. Maar I Am Kloot, Villagers, Foals en Kashmir zijn geen grote namen opzich, touren ook door de kleinere zalen in Nederland. Zouden makkelijk alle vier geboekt kunnen worden.
Ik ben een ouwe lul, vroeger (quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is je eerste keer Lowlands?
Er is al minstens 3 jaar op een rij schaarste en chaos
Ohh early bird kortingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe lul, vroeger () ging je naar een winkel waar ze kaartjes verkochten. Je kreeg zelfs 'early bird' korting als je bij de eerste 10.000 fanatiekelingen behoorde die al een kaartje kocht zonder nog maar 1 naam van de line up gekend te hebben.
Sinds de verkoop online is kost het mij ieder jaar weer een maand van mijn leven
Ik stam ook nog uit de tijd dat ik het programma afwachtte (terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik toch zou gaan) en dan in Juni ergens een kaartje kochtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe lul, vroeger () ging je naar een winkel waar ze kaartjes verkochten. Je kreeg zelfs 'early bird' korting als je bij de eerste 10.000 fanatiekelingen behoorde die al een kaartje kocht zonder nog maar 1 naam van de line up gekend te hebben.
Sinds de verkoop online is kost het mij ieder jaar weer een maand van mijn leven
Mijn bandje van 2011 krijgt een soortgenoot erbijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Kaartje in de pocket! SLAYOOOORRRR
Heb trouwens nog steeds m'n bandje van 2012 om.
Ik heb 2012, 2011, 2010 om.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Kaartje in de pocket! SLAYOOOORRRR
Heb trouwens nog steeds m'n bandje van 2012 om.
congrats!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:26 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Toch nog gelukt. Vraag me niet hoe, maar ik heb toch nog net vier kaarten kunnen bevestigen.
Trendsetter zul je bedoelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Early bird korting liet ik altijd aan me voorbij gaan.
Dat was voor té eagere mensen
Maar niet te lekker zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:36 schreef Alcatranz. het volgende:
Als het maar lekker festival weer is
Klinkt idd leuk jaquote:
En hou ze daar ajbquote:
Moet je hier eens op een tentfeest komen, per vierkante meter meer bekers dan bij Lowlandsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Alleen de Friezen mogen hun vlag meenemen -> traditie en belachelijk veel bekersen bier uitdelen
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 14:02:57Helaas weer zwarthandelaren actief, trap er niet in! Kaarten worden zoveel mogelijk ongeldig gemaakt en komen later weer beschikbaar. #LL13 reageer retweet
Steek die vlaggen maar waar de zon niet schijnt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met vlaggen en vlaggenstokken op Lowlands? Mag je dat gewoon meenemen? En nee, ik bedoel niet van die dikke stokken die je aan een huis hangt, maar eerder een telescoophengel met een creatief bevestigde vlag eraan.
quote:
Ik ben 2.04m, sta achteraan, kijk over iedereen heen. Mensen hebben geen last van mijn vlagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Zoals op de foto hierboven verpest het idd wel enorm het uitzicht van mensen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef JaimyLee het volgende:
Word m'n vijfde Lowlands en bandje op rijHeb 2009 t/m 2012 nog om. Na 2013 gaat 2009 wel af, gaat redelijk kapot nu
Ja, dat had ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef JaimyLee het volgende:
Word m'n vijfde Lowlands en bandje op rijHeb 2009 t/m 2012 nog om. Na 2013 gaat 2009 wel af, gaat redelijk kapot nu
Ik heb hem nog heel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die oude Lowlandsbandjes omhouden.
O ik zal me nu even heelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die oude Lowlandsbandjes omhouden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zal me nu even heelvoelen met mijn 6 bandjes om, oke?
Ik ga ook voor de sfeer en drie dagen feesten. De muziek ga ik waarschijnlijk toch kut vinden. Tenzij ze wat dikke techno optrommelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar alle kaartjes zijn dus uitverkocht terwijl dr nog nauwelijks bekend is wie er komen spelen
Dude, SLAYER!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar alle kaartjes zijn dus uitverkocht terwijl dr nog nauwelijks bekend is wie er komen spelen
Gozer het is een muziekfestivalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de sfeer en drie dagen feesten. De muziek ga ik waarschijnlijk toch kut vinden. Tenzij ze wat dikke techno optrommelen.
Dat verbaast je?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja, de meeste festivals draaien om muziek. Ik denk dat ik me hier iig beter ga vermaken dan bij een paardenknuffelfestival. Ik vind rock alleen niet zo tof. En metal en dat soort ellende vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gozer het is een muziekfestival
Dat doet iedereen die je tegenkomt in het dagelijkse leven al voor je.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zal me nu even heelvoelen met mijn 6 bandjes om, oke?
Dikke techno komt goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de sfeer en drie dagen feesten. De muziek ga ik waarschijnlijk toch kut vinden. Tenzij ze wat dikke techno optrommelen.
Neuh, helaas voor je, eigenlijk alleen positieve reacties of "Stinkt dat niet?". Nee ze gaan mee onder de douche en worden gewassen, da's meer dan ik kan zeggen van bv je jasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die je tegenkomt in het dagelijkse leven al voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |