Zit je dan niet al aan je limiet? Of bij de CJP kaarten? Ik kan als ik er nu in kom namelijk gewoon vier kaarten bestellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef Zocalo het volgende:
Ik kon nu nog maar max 1 kaart bestellen. Lijkt me al uitverkocht dus bijna.
Ik heb ze wel gelukkig
Fuck yeah...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Staan er nog mensen in de wachtrij?
Wow inderdaad. Binnen 3 secondenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:38 schreef Crimyclown het volgende:
Via Safari kom je er nu vrijwel meteen door.
3 computers, verschillende browsers, f5en en laten wachtrijen..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heb al 2 keer geprobeerd, zonder wachtrij.
Binnen 5 minuten in je mailquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer worden de tickets verzonden?
Netjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef arkkey het volgende:
Bij ons is het ook bij meerdere mensen gelukt idd, dus de kaarten die over zijn gaan op v&a (tegen inkoop uiteraard) als ze binnen zijn per post.
quote:
Via de aangetekende post, bedoel ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten in je mail
Kijk, dat is dan wel weer goed om te zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef xxcharmedxx het volgende:
8 tickets in de aanbieding - 186 euro p. stuk(verzendkosten)
Dat zou ik niet weten, kan wel weekje of 2 a 3 duren gok ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Via de aangetekende post, bedoel ik
Verschilt een beetje, maar ze komen vanzelf wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, kan wel weekje of 2 a 3 duren gok ik
Zoveel over? Wij gaan altijd met een groep van 12 tot 15 en dan hebben we soms wel eens een ticket of twee teveel uit voorzorg maar 8? Damn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef xxcharmedxx het volgende:
8 tickets in de aanbieding - 186 euro p. stuk(verzendkosten)
quote:De #LL13 kaarten staan op 'niet beschikbaar' maar het kan zijn dat er nog kaarten terugvallen van niet verwerkte betalingen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 11:41:46De #LL13 kaarten staan op 'niet beschikbaar' maar het kan zijn dat er nog kaarten terugvallen van niet verwerkte betalingen. reageer retweet
Niet bepaald bij mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten in je mail
Mensen die serieus in dat wachtrij/niet f5en grapje trappenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:46 schreef kciR het volgende:
CJP is nog steeds dikke ellende..
Dat bolletje doet ook niets meer, maar ik wil niet op F5 drukken.
Firefox laat ik gewoon lopen, IE refresh ik steeds, maar het maakt geen enkel verschil bij mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die serieus in dat wachtrij/niet f5en grapje trappen
In ieder geval een mail van de Rabo en afschrijving, dus dan geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:50 schreef Alcatranz. het volgende:
...Wacht nog met spanning op het mailtje van bevestiging...
Mooi balen, zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
ik ben nu wel door dewachtrij heen maar geen tickets meer beschikbaar.
Het is bij mij ook afgeschreven, en hij staat ook bij mijn online transactiegeschiedenis. Maar toch, je bent gespannenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Zocalo het volgende:
[..]
In ieder geval een mail van de Rabo en afschrijving, dus dan geloof ik het wel.
Dan kan je altijd nog bij je tickets via je Mijn Ticketmaster account. Komt goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:52 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Het is bij mij ook afgeschreven, en hij staat ook bij mijn online transactiegeschiedenis. Maar toch, je bent gespannen
Blijven proberen, er komen nog kaarten in af en toe. Heb er zojuist ook nog 2 kunnen bijbestellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
ik ben nu wel door dewachtrij heen maar geen tickets meer beschikbaar.
Dit dus ze zouden per ip of account gewoon niet meer dan 4 tickets beschikbaar moeten stellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef Llotyhy het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk apart dat mensen die al kaartjes hebben meteen erdoor komen. Ik kan naar gelieven in alle browsers een nieuw scherm openen en ik kom nooit meer in een wachtrij. Als je die nare ticketdieven wil aanpakken, doe dat dan ook!
Denk dat de meeste hier toch kaarten hebben?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef arkkey het volgende:
Ik vond het vroeger veel leuker, toen we nog postkantoren hadden en geen online shit dat toch niet werkt.
Kan je alleen op met je persoonlijke cjp nr.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef DancePlaza het volgende:
en uitverkocht!
wat is het wachtwoord voor het cjp pagina? https://www.ticketmaster.nl/event/107689
"Lowlands Festival @Rapid_Razor_Bobquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef DancePlaza het volgende:
en uitverkocht!
wat is het wachtwoord voor het cjp pagina? https://www.ticketmaster.nl/event/107689
neehoor vanaf 11:00 geeweun geprob, maar niksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste hier toch kaarten hebben?
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
Denk ik wel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef Faazz het volgende:
Nieuw record? Binnen een fucking uur uitverkocht? Wat is deze?
Nee, want dan moet je nog zoeken en dan zegt ie dat het op is..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef skit het volgende:
ik kwam nuu er wel door en ben ik het bestelmenu
dus er zijn nog wel kaarten beschikbaar?
Waar je het aantal kaarten kan selecteren en op zoek kan drukken, daar moet je het blijven proberen. Met wat mazzel krijg je nog een kaartje waarbij het bestelproces afgebroken is, dan kis ie ineens weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:01 schreef skit het volgende:
ik kwam nuu er wel door en ben ik het bestelmenu
dus er zijn nog wel kaarten beschikbaar?
Safari werkt het slechtst bij mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgend jaar ga ik dus Safari installeren?
Alleen omdat je per se een cjp ticket wilde?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:07 schreef kciR het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren.. Na acht jaar sla ik 2013 dus over
OK, nevermind.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Safari werkt het slechtst bij mij.
Klopt, ik had in theorie 16 kaartjes kunnen kopen. Was met 4 laptops bij allemaal om 11:20 er door heen, bizar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Leek echt soepeler en sneller te gaan dan vorig jaar. Iedereen bij ons kwam erdoor, en sommigen zelfs twee keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |