Echt niet, want in München heb je dat enkele spoortje linksonderin niet onder de kap aan die kant. Alleen aan de andere kant. Daar doet ALEX vrijwel altijd keren.quote:
Ik ben niet zo bekend in Duitsland. Ben ooit eens in München geweest om over te stappen. Jaren geleden en in mijn beleving leek het er opquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Echt niet, want in München heb je dat enkele spoortje linksonderin niet onder de kap aan die kant. Alleen aan de andere kant. Daar doet ALEX vrijwel altijd keren.
Ik gok op Frankfurt.
Ik zeg op elke trein een mounted .50 en een doorgedraaide 'nam veteraan!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Intelligentie niveau van dat soort knapen is al niet al te best.
Tel daar verveling, werkloosheid en sociale onrust bij op...
dan is het middel erger dan de kwaalquote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg op elke trein een mounted .50 en een doorgedraaide 'nam veteraan!
Ik ben er afgelopen zomer 6 dagen lang geweest. Vlak naast het Hbf mijn hostel, zag de treinen steeds voorbij komen vanuit mn kamerquote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend in Duitsland. Ben ooit eens in München geweest om over te stappen. Jaren geleden en in mijn beleving leek het er op![]()
Jullie zijn wat bekender daar zo te lezen
Heb je wel geslapen dan ? Of zat je constant met je camera voor het raam ?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen zomer 6 dagen lang geweest. Vlak naast het Hbf mijn hostel, zag de treinen steeds voorbij komen vanuit mn kamer
Ik kwam tegen half 12 uit het Hbf gelopen na de nodige nachtplaten, daarna tukken, en om 6:00 stond ik weer op het Hbf om op pad te gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel geslapen dan ? Of zat je constant met je camera voor het raam ?
Frankfurt am Main Hbfquote:Op zondag 3 februari 2013 14:08 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Tunnelblick – wer weiß, an welchem deutschen Großstadtbahnhof dieses Bild entstanden ist?
DB FB
Keulen Hbf is geen kopstationquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is dat station op die foto niet Cologne?
Aldus @jefvandenbergh, een Vlaams politicus.quote:Impact vervanger #fyra op L-trein Antwerpen-Roosendaal #lijn12: in Kapellen a kant om #Benelux door te laten, +6' vr oa #Kalmthout & #Essen
Hier heb ik ze al eens gepost, en nog niet alles staat online van Heimeranplatz. Ik zal ze binnenkort eens online gaan zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Tof. Heb je wat plaatjes om te tonen hier ? Altijd leuk om weer wat terug te zien
Gewoon via de noodingang:quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de machinist de deuren niet vrijgeeft valt er toch weinig aan boord te gaan? Ze zijn dan toch niet van buiten af te openen?
Amsterdam Cquote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef icloud het volgende:
[..]
het is in iedergeval een vette en mooie kap, jammer dat we zoiets niet in nl hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |