En ik altijd denken dat het een speling was op relmof?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iedereen draait zijn naam om?
Beter negeer je die troll. Als je daar in mee gaat, dan ben je morgen nog bezig. Hij roept maar wat en speelt op de man. Verder komt er niks inhoudelijks uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Hoho vriend. IK ben remlof.
Waar blijft het nou, Martin? Kom op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Oh, en nog meer prived dingen van mij en ik flikker je adres op het forum.
Jelle, jij was de genuanceerde mocro he!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, jij bent een worm. Qua hersencellen kom je niet verder dan dat diertje onder de grond.
Lucht het op?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, jij bent een worm. Qua hersencellen kom je niet verder dan dat diertje onder de grond.
Wat? Is hij nou óók remlof?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lucht het op?
Of zit het je nog steeds dwars van paar weken geleden toen je je voor wilde doen als rechtschapen moslim en na wat vingers op de juiste plekjes je extremistische kantje naar buiten kwam?
Ik lees je posts niet eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lucht het op?
Of zit het je nog steeds dwars van paar weken geleden toen je je voor wilde doen als rechtschapen moslim en na wat vingers op de juiste plekjes je extremistische kantje naar buiten kwam?
Zwaanlaan 2quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar blijft het nou, Martin? Kom op.
Overigens was er vandaag een vriendelijke PVV"er. Mag ook worden gezegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees je posts niet eens.Deze heb ik ook niet gelezen by the way. Beter log je uit. Je zet jezelf echt voor gek, PVV'er.
wijze woorden van deze mocroboi, doe er iets mee 3voud.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter log je uit. Je zet jezelf echt voor gek, PVV'er.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat Robijn en Disana remlof zijn.
Bijna goed. Wij zijn zijn harem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat Robijn en Disana remlof zijn.
Goedzo. Hij komt er weer langzaam uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik lees je posts niet eens.Deze heb ik ook niet gelezen by the way. Beter log je uit. Je zet jezelf echt voor gek, PVV'er.
No worries. Ik post nu enkel ter eigen vermaeck. Morgen ben ik gewoon weer een lezer van het forum.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter negeer je die troll. Als je daar in mee gaat, dan ben je morgen nog bezig. Hij roept maar wat en speelt op de man. Verder komt er niks inhoudelijks uit.
Ah, ik geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Overigens was er vandaag een vriendelijke PVV"er. Mag ook worden gezegd.
Eindje de gekstequote:
Ik zal het nog even aan jou uitleggen. 'Iedereen' is in dit geval grootspraak, een overdrijving. Ik bedoel niet iedereen in de wereld, maar ook niet iedereen op fok! Ik bedoel dat jij en D_H bij elkaar te vaak remlof roepen, terwijl sommige mensen niet eens weten wie dat is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echt? Nou toon maar eens aan dan.
Of is dit weer 1 in je rijtje vanuit de grote duim?
Robijn48 is zo wild als het maar kan, dat heb je vanavond toch wel gemerkt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Is hij zijn wilde harem al verloren?
deur dicht is beterquote:
Ook dat mag je in mijn geval aantonen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zal het nog even aan jou uitleggen. 'Iedereen' is in dit geval grootspraak, een overdrijving. Ik bedoel niet iedereen in de wereld, maar ook niet iedereen op fok! Ik bedoel dat jij en D_H bij elkaar te vaak remlof roepen, terwijl sommige mensen niet eens weten wie dat is.
Wel als er een hoop onrechtvaardigheid gebeurtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Robijn48 is zo wild als het maar kan, dat heb je vanavond toch wel gemerkt?
ja man die hele wie is de Remlof discussie is oninteressantquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Is de lol er van af jung?
Ik moet zeggen dat ik de discussie pas na het ongetwijfeld zwaar modden, veel sluiten van topics en dergelijke heb mogen aanschouwen. Tot dusver snap ik niet helemaal waar het nou precies nog over gaat, behalve dat het allemaal begon bij brandbomopmerkingen - en da's nou precies wat Juultje nooit zou willen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Robijn48 is zo wild als het maar kan, dat heb je vanavond toch wel gemerkt?
Niemand hoeft hier iets aan te tonen. Zeker niet zolang jij je ongefundeerde kots mag neerplempen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook dat mag je in mijn geval aantonen.
Het is best vermakelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja man die hele wie is de Remlof discussie is oninteressant
Nee dat ga ik niet doen. Hij staat notabene in je onderschriftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook dat mag je in mijn geval aantonen.
Bea ook niet hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de discussie pas na het ongetwijfeld zwaar modden, veel sluiten van topics en dergelijke heb mogen aanschouwen. Tot dusver snap ik niet helemaal waar het nou precies nog over gaat, behalve dat het allemaal begon bij brandbomopmerkingen - en da's nou precies wat Juultje nooit zou willen.
Inderdaad. Sommige users moet je niet op in gaan. Gewoon lachen om de simpele posts van deze helden en zelf wat one-liners produceren. Hoewel deze smiley bij dat soort users meer dan voldoende is. One-liner is al te veel moeite:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
No worries. Ik post nu enkel ter eigen vermaeck. Morgen ben ik gewoon weer een lezer van het forum.
Ik denk dat zo'n beetje alles wel is gezegd. Niet dat iedereen elkaar nu begrijpt of het eens is, maar er is wel wat duidelijkheid over de diverse insteken gekomen. En, het belangrijkste wat mij betreft: het groepsgepest is gestopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja man die hele wie is de Remlof discussie is oninteressant
WTF heeft dat te maken met veel users als remstof aanmerken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen. Hij staat notabene in je onderschrift
Zeker en er was een zeer brede weerstand tegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n beetje alles wel is gezegd. Niet dat iedereen elkaar nu begrijpt of het eens is, maar er is wel wat duidelijkheid over de diverse insteken gekomen. En, het belangrijkste wat mij betreft: het groepsgepest is gestopt.
Ja. Bouwplannen gaan niet door. Net zoals Allah himself is het verhaal gebakken lucht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef superworm het volgende:
Kunnen jullie wellicht allemaal in elk geval één post ontopic je mening geven over dit nieuws? Dat maakt het wat makkelijker de discussie te volgen
ik zei in het begin ergens dat het een goede grap wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef superworm het volgende:
Kunnen jullie wellicht allemaal in elk geval één post ontopic je mening geven over dit nieuws? Dat maakt het wat makkelijker de discussie te volgen
hommotjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ben even ritmo aan het doen
Dit is geen discussie. Wij gooien modder naar elkaar toe. We zijn aan het ravotten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef superworm het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef superworm het volgende:
Juultje leefde in een heel andere tijd. Maar misschien draait ze zich as we speak wel om in haar graf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de discussie pas na het ongetwijfeld zwaar modden, veel sluiten van topics en dergelijke heb mogen aanschouwen. Tot dusver snap ik niet helemaal waar het nou precies nog over gaat, behalve dat het allemaal begon bij brandbomopmerkingen - en da's nou precies wat Juultje nooit zou willen.
Ik heb de highlights gemist jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
Wil je dat echt weer opnieuw?
Dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja. Bouwplannen gaan niet door. Net zoals Allah himself is het verhaal gebakken lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |