Is het ook wel stiekemquote:
Dat is ook een mogelijkheid. Maar meestal is het zo dat als meneer trek heeft, dat ie dan om snoep gaat vragen, vandaar dat ik eerst van alles aanbiedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
O, maar ik zou in zo'n geval geen 20 andere dingen aanbieden en na een aantal keren "ik wil snoep" zeggen dat ik maar eventjes niet meer luister tot er weer iets anders gezegd kan worden, want dat ik deze woorden nu wel gehoord heb en ook al heb gezegd dat er nu niet gesnoept wordt.
Ik snap wel dat je iets anders aanbiedt, een of twee keer, maar daarna zou ik er klaar mee zijn, vertellen dat als hij iets anders wil, hij me dat kan vertellen, en ik verder niet meer luister naar de vraag om snoep omdat ik daarop al meerdere keren antwoord heb gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid. Maar meestal is het zo dat als meneer trek heeft, dat ie dan om snoep gaat vragen, vandaar dat ik eerst van alles aanbied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een knappe peuter is het toch Lazi! Van harte gefeliciteerd!
We hebben hier een zieke (vanmiddag temp van 39.5), overdag veel geslapen en nu dus nog wakker naast mij op bed. Hij houdt niets binnen vandaag.
Uh..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:03 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer weet je of het geholpen heeft?
Mooie vraag om te kijken wat ze moet kunnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 07:52 schreef laziness het volgende:
Wat moeten ze eigenlijk 'kunnen' met twee jaar op het CB?
Dat moest Dyon vorige week (3 jaar controle) doen en het moeilijkste blokje (driehoek geloof ik) moesten ze bij 3,5 jaar kunnen zei ze.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie moest ook blokjes door een vormenstoof doen.
Wel ehm wat is het goede woord? Gek, lijkt me, op zijn geboortedag. Succes morgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef freecell het volgende:
Met hem gaat het wel goedWe zijn een hele kudde testen verder en nog niet veel wijzer, haha.
Morgen adviesgesprekBen benieuwd wat zij er van maken.
Jep, en ik heb net het voorlopige verslag gelezen. En ik ga niet vrolijk worden van het gesprek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef Jore het volgende:
[..]
Wel ehm wat is het goede woord? Gek, lijkt me, op zijn geboortedag. Succes morgen
Ja, was een goed gesprekquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
Gefeliciteerd freecell met de jarige!
Wel een goed gesprek gehad?
Ik heb het hier ook niet zo gepostquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef laziness het volgende:
Ach ja, gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde toch?Is ook zo saai.
Ik las hier niet zo mee dus wat is de reden dat het MKD aangeraden word? Het niet praten omdat hij niet goed hoorde?
als je wilt kan ik je een boek opsturen,waar we met Roy mee gewerkt hebben en doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, was een goed gesprek
[..]
Ik heb het hier ook niet zo gepost
Hij hoort inmiddels alweer meer dan een half jaar prima, maar zijn taalontwikkeling doet niks. Hij zegt een aantal losse woordjes en dat is het. Dat zou nog niet zo'n probleem zijn op zich, maar zijn taalbegrip is ook getest en dat ligt ook op 'een paar losse woordjes'
Dus nu even wat uitgebreider getest op non-verbale intelligentie (die was bovengemiddeld, het is wel een slim kotertjemaar dat wisten we ook al wel)
Alleen hij is sociaal een drama, snapt niks van de wereld en het hele concept taal en communicatie lijkt voor hem niet te bestaan.
zoiets jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Hihi,.zegt me niks
Vrouwtjeskippen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef laziness het volgende:
94cm, 13,8kg en hij praat al erg goed![]()
Dat was een heel snel CB bezoekje. Ik dacht eigenlijk dat die tweejaars afspraak wel meer behelsde.
Nou idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef laziness het volgende:
Ja hier ook bij een pop. Die vond hij ook niet interessant maar deed het na aandringen toch.
Mignonne O. is sowieso groot en een slechte vergelijking maar als E. 84cm is vind ik dat echt al heel heel geweldig!
Hoe is het nu met je oudste? Want daar is nog steeds geen oorzaak voor de obstipatie toch?
CB doet meten en wegen nu ook staand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:10 schreef Vanyel het volgende:
Oeh dat zou ik heel irritant vinden. Ik vind t meten en wegen het enige leuke/zinvolle aan de cb-bezoekjes onder vaccinatie.
Voor die van twee jaar nog geen uitnodiging gehad. Als ie niet komt, vind ik het alleen jammer dat ik niet weet hoe haar stats nu zijn. In sept was ze 89 cm liggend, in jan hetzelfde staand in t ziekenhuis, maar dat laatste telt eigenlijk niet mee vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |