Zijn er überhaupt sporters waarvoor iemand zijn hand in het vuur wil steken dat ze dopingvrij zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:04 schreef APK het volgende:
Ferrer zou ik trouwens mijn hand voor in het vuur steken dat hij gebruikt.
Helaas...
Mbt tennis: Fededer, een heel klein vlammetje tot het echt auw doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt sporters waarvoor iemand zijn hand in het vuur wil steken dat ze dopingvrij zijn?
Non-actief dus, meestal voorbode voor ontslag. Tenzij je Lelangue en Rihs als bazen hebt(Ballan e.d. bij BMC).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:03 schreef Slobeend het volgende:
LL Sanchez krijgt geen raceprogramma bij Blanco.
Gilbert heeft al eens, vanwege schommelde bloedwaarden, een officiële waarschuwing gekregen. Daarna kon hij plotseling niet meer mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef kawotski het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Voeckler en Gilbert uit de wind worden gehouden?
Is er een directe aanwijzing ten opzichte van die twee?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef kawotski het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Voeckler en Gilbert uit de wind worden gehouden?
Wanneer was dat ? Zou mij verbazen dat dat uit de Belgische pers gehouden werd eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gilbert heeft al eens, vanwege schommelde bloedwaarden, een officiële waarschuwing gekregen. Daarna kon hij plotseling niet meer mee.
Erik Dijkstra (wielerjournalist RTL) beweerde dat vorig jaar bij het programma Tour Du Jour.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wanneer was dat ? Zou mij verbazen dat dat uit de Belgische pers gehouden werd eigenlijk
Het zou kunnen , maar het zou mij toch verbazen dat kranten zoals Het Laatste Nieuws hier zo'n nieuws over Gilbert zouden laten liggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Erik Dijkstra (wielerjournalist RTL) beweerde dat vorig jaar bij het programma Tour Du Jour.
Dat is toch nooit door iemand bevestigd? Want met alle respect, als Erik Dijkstra de enige is die iets zegt, dan zou ik het met een korrel zout nemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Erik Dijkstra (wielerjournalist RTL) beweerde dat vorig jaar bij het programma Tour Du Jour.
Genoegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt sporters waarvoor iemand zijn hand in het vuur wil steken dat ze dopingvrij zijn?
Hoe komt het dat je van die andere spelers wel een heel goed beeld hebt wat dat betreft? Lijkt me haast alleen mogelijk als je bij hun (medische) begeleiding zit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Genoeg
Federer, Djokovic, Haase, Sysling, De Bakker.
De rest heb ik niet zo'n heel goed beeld van. Van die Nederlanders weet ik het zeker, Federer bijna zeker en Djokovic durf ik mijn hand ook nog wel voor in het vuur te steken.
En Dekker was gewoon vrolijk in Australië.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:03 schreef Slobeend het volgende:
LL Sanchez krijgt geen raceprogramma bij Blanco.
Ik zou het juist zonde vinden om zo'n dopeur het hele jaar in actie te zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Dekker was gewoon vrolijk in Australië.
Hypocriet gedoe is het. Zolang er niets bewezen is moeten ze 'm gewoon laten koersen.
Zou wel zonde zijn om zo'n goede renner het hele jaar niet in actie te zien.
LL Sanchez zat in z'n tijd in Spanje aan de doping. Er zijn geen aanwijzingen dat hij tegenwoordig nog aan de doping zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou het juist zonde vinden om zo'n dopeur het hele jaar in actie te zien.
Maar waarom is het hypocriet? Ik zie liever renners waartegen een zeer concrete verdenking bestaat niet koersen zolang een onderzoek loopt, we hebben de laatste jaren al genoeg koersen gehad die achteraf toch een andere winnaar bleken te hebben.
Tot aan het einde van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gilbert heeft al eens, vanwege schommelde bloedwaarden, een officiële waarschuwing gekregen. Daarna kon hij plotseling niet meer mee.
Nou ja, eind 2010 probeerde hij nog afspraken de regelen met Fuentes, dat lijkt me toch niet tamelijk recent. En ook al zou hij alleen in 2006 doping gebruikt hebben (heeft hij niet) dan nog is dat geen reden om dat te negeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
LL Sanchez zat in z'n tijd in Spanje aan de doping. Er zijn geen aanwijzingen dat hij tegenwoordig nog aan de doping zit.
Het is hypocriet omdat Dekker net zo vies is, maar daar kraait geen haan naar. Je moet wel.consequent handelen als ploeg, wil je geloofwaardig overkomen.
lekker, want dat onderzoek loopt zo lekker duidelijk en alle namen enzo worden duidelijk. Na de rechtzaak weten ze nog niks over LLquote:De Spaanse wielrenner zal niet worden ingezet zolang het onderzoek naar het dopingnetwerk van de Spaanse arts Eufemiano Fuentes loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |