SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm
[ Bericht 1% gewijzigd door Troel op 03-02-2013 09:59:12 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Mocht je ze kwijt willen, ik wil er ook nog wel eenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef WillieW het volgende:
[..]
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaan![]()
Ik heb dus ook onderstaande ontvangen
5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen
Mocht iemand hierin interesse hebben, dan zie ik het wel.
Ik was nog bezig met het oude topic door te kijken, dus komt eraanquote:
Je bent een schatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met het oude topic door te kijken, dus komt eraan
Goed werk hoor, heel goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met het oude topic door te kijken, dus komt eraan
yup:, met hoesjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Origin is goed met z'n hoge prijzen inderdaad, net zo als bij bol
[..]
Is dat zo? Ook met hoesje of alleen key?
PS.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mocht je ze kwijt willen, ik wil er ook nog wel een![]()
Geld speelt af en toe bij mij echt geen rolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:21 schreef Troel het volgende:
Soms kost het je meer geld aan tijd om goedkope dingen te zoeken
Hmm, maar die normale is 47,75. Ongeveer een tientje verschil, maar das voor mij toch aardig wat voor een spelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
yup:, met hoesje
http://www.budgetgaming.n(...)tors+edition_PC.html
mja, veel voor een spel, maar ik heb wel gekkere dingen uitgegeven aan spellen (Railworks 3 anyone?)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Hmm, maar die normale is 47,75. Ongeveer een tientje verschil, maar das voor mij toch aardig wat voor een spel
Hogesnelheidstrein dat zou wel lullig zijn voor de normale kopers..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef mschol het volgende:
ik zag trouwens dat je bij de deluxe versie (zal wel in de steden pakketten zitten) dat je extra vervoersmogelijkheden krijgt, zoals een hogesnelheidstrein, dubbeldekker bussen en nog iets
Ik denk dat dat puur een andere skin is ofzo. Het zullen niet zozeer 'betere' bussen zijn die een voordeel bieden ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef mschol het volgende:
ik zag trouwens dat je bij de deluxe versie (zal wel in de steden pakketten zitten) dat je extra vervoersmogelijkheden krijgt, zoals een hogesnelheidstrein, dubbeldekker bussen en nog iets
De bussen hebben volgens mijn wel meer capaciteit tho. Maar die hogesnelheids trein lijkt mijn een skin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat puur een andere skin is ofzo. Het zullen niet zozeer 'betere' bussen zijn die een voordeel bieden ofzo.
de beschrijving op origin doet anders vermoeden:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat puur een andere skin is ofzo. Het zullen niet zozeer 'betere' bussen zijn die een voordeel bieden ofzo.
quote:Transport your Sims more efficiently with an exclusive Double Decker Bus station
Vraag het anders op @moskow23 zijn twitter! Hij heeft denk ik wel antwoorden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de beschrijving op origin doet anders vermoeden:
[..]
goeie, straks even doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef Johan1994 het volgende:
het
[..]
Vraag het anders op @moskow23 zijn twitter! Hij heeft denk ik wel antwoorden.
Was Railworks 3 duur toen je 'm kocht ja? Nooit gedaan dat spel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, veel voor een spel, maar ik heb wel gekkere dingen uitgegeven aan spellen (Railworks 3 anyone?)
maar b.v. Lego universe was eigenlijk ook best een miskoop: een maand intensief gespeeld (voor ~30 euro), daarna geen abbo afgesloten en een jaar later waren ze alweer down
mwha, zo'n 30 euro ofzo, ik kocht versie 1 ofzo toen.. wel 3 of 4 upgrades gekregen gratis (en ondertussen een shitload aan DLC gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:35 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Was Railworks 3 duur toen je 'm kocht ja? Nooit gedaan dat spel.
Tja, dat is inderdaad wel heel zuur als zo'n spel down gaat.
helaas, de codes zijn niet geldig voor simcityquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:53 schreef rakotto het volgende:
Kortingscodes voor SimCity? Wo?!
En als ik het haal, dan ook regio 2Maar ik weet het nog niet zeker of ik het kan halen of niet.
Was het maar zo'n feest indeed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, de codes zijn niet geldig voor simcity
was het maar zo'n feest
Ahja haha, ken je Bungee Jumping Simulator? Een van de slechtste simulator's ooit gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, zo'n 30 euro ofzo, ik kocht versie 1 ofzo toen.. wel 3 of 4 upgrades gekregen gratis (en ondertussen een shitload aan DLC gekocht![]()
ik heb road works simulator en woodcutter simulator o.a. tot slechtste simulatoren gepromoveerd..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:53 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ahja haha, ken je Bungee Jumping Simulator? Een van de slechtste simulator's ooit gemaakt denk ik
Daar komen dus files van hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Een voor en na foto. Hierna word een foto van een higher density road geplaats!
Edit: That tree, rechts op de weg![]()
Ik zie veel RW DLC op Steam voorbij komen, zeker tijdens de sales. Inderdaad belachelijk veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb road works simulator en woodcutter simulator o.a. tot slechtste simulatoren gepromoveerd..
maar in dat straatje van simulatoren zullen een heleboel slechte simulatoren zitten
RW3 is niet slecht, prima simulator; met een ZEER puike editor en mod mogelijkheden
maar die hoeveelheid DLC is echt belachelijk, was dacht ik bij geen aanbieding iets van 1200 euro aan DLC?
en ik heb, over de jaren heen, inmiddels >50% van die dlc volgens mij
Zoals ik in een filmpje heb gezien moet je het ecosysteem ook beheren. Hoe het precies werkt durf ik je niet te zeggen. Ik probeer dat filmpje ergens terug te vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:05 schreef timp0e het volgende:
Is het voor iemand bekend of we zelf ook bomen kunnen planten in het spel, zoals op het screen die geplaatst is een paar berichten terug (met naaldbomen)
Daarom nu een high-density Roadquote:
Is dit simcity? hoe kun je die nog aan het spelen zijn? (of zeg ik nu iets heel doms?)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:21 schreef Johan1994 het volgende:
Whoeps, dubble post.
[ afbeelding ]
Recycle Centrum met een trambaantje
gok een screenshot van maxis uhhh EA via facebook of hun twitter of zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Is dit simcity? hoe kun je die nog aan het spelen zijn? (of zeg ik nu iets heel doms?)
Hoe kom je nu aan die screens dan?quote:
Op zaterdag 2
februari 2013 17:18 schreef
Johan1994 het
volgende:
[..]
Daarom nu een high-density Road!
[
afbeelding
]
Ah, zo.quote:
Op zaterdag 2
februari 2013 18:32 schreef
Johan1994 het
volgende:
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik aan de afbeeldingen kom:
http://www.facebook.com/SimCity
Sim City is multithreaded is en heeft (nog) geen memory leaks.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:51 schreef abruzzese het volgende:
Heb Cities XL 2012 en deze bevalt mij zeer goed , echt een heel leuke simulatie steden game .
Heb sinds SimCity 4 geen vergelijkbare game gespeeld en nu ben ik zeker een tijdje zoet met deze game .
Wat zou het verschil zijn tussen Cities XL 2012 & SimCity 5 ?????????
Niet helemaal waar. SimCity gebruikt maar 2 cores, ongeacht hoeveel je er hebt. 1 voor de simulatie en 1 voor de rest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Sim City is multithreaded is en heeft (nog) geen memory leaks.
Vind het eigenlijk best wel snel gaan! Dus binnekort mensen lastig vallen met nuclaire fall outquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel snel gaan! Dus binnekort mensen lastig vallen met nuclaire fall out
Tevens: [ afbeelding ]![]()
Trouwens nog antwoord gekomen op je vraag over die treinen?quote:
niet aan toegekomen het te vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Trouwens nog antwoord gekomen op je vraag over die treinen?
Ga je eens heel diep schamen. Anders doe ik het wel.quote:
tussen de 45 en 80 euro (45 voor normaal of limited edition, ~55-60 voor de collectors edition en 80 voor de digital deluxe editionquote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat gaat dit spelletje trouwens kosten?
Prijzen Budgetgamingquote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat gaat dit spelletje trouwens kosten?
zelf zit ik te dubben tussen de collectors edition en de digital deluxe..quote:
Wat is eigenlijk het verschil?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf zit ik te dubben tussen de collectors edition en de digital deluxe..
@Johan:
ik heb het gevraagd, helaas niet uitgebreid gevraagd maar twitter heeft echt shit korte berichtjes
Collectors edition: (ruwweg 55 euro)quote:
Hmm, de DD is wel erg duur.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
Collectors edition: (ruwweg 55 euro)
1x DLC (UK/DE/FR, afhankelijk van waar je em koopt)
het superhelden pakket
base game
tindvd case + installatie dvd
DD edition: (80 euro)
3x DLC (alle 3 de steden)
Superhelden pakket
base game
Diamond park DLC
Alleen bij Origin store te bestellen..
dit is wat ik er van weet iig
twitter:moskow23 twitterde op zondag 03-02-2013 om 06:04:01@Mschol They actually have different tuning values. Ask @MaxisGuillaume for the details. reageer retweet
erzit dus wel degelijk een voordeel aan de voertuigentwitter:MaxisGuillaume twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:32:26@moskow23 @mschol the train and police car go faster, the bus holds more people reageer retweet
mooitwitter:MaxisGuillaume twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:24:11@oceanquigley @bazvink having too many bus stops is totally detrimental to the efficiency of that system. We now enforce a min dist btw them reageer retweet
Wow, das best naaierig. Als die trend zich zo doorzet in de DLC dan wordt het een beetje pay to win. Krijgen we straks gebouwen die meer olie oppompen enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef mschol het volgende:
twitter:moskow23 twitterde op zondag 03-02-2013 om 06:04:01@Mschol They actually have different tuning values. Ask @MaxisGuillaume for the details. reageer retweet
erzit dus wel degelijk een voordeel aan de voertuigentwitter:MaxisGuillaume twitterde op zondag 03-02-2013 om 07:32:26@moskow23 @mschol the train and police car go faster, the bus holds more people reageer retweet
mooitwitter:MaxisGuillaume twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:24:11@oceanquigley @bazvink having too many bus stops is totally detrimental to the efficiency of that system. We now enforce a min dist btw them reageer retweet
http://www.zupidoo.com/games/SimCityquote:Op zondag 3 februari 2013 09:48 schreef Troel het volgende:
Niemand nog zo'n mooie aftelkalender gemaakt voor op de koelkast?
Ik heb geen scherm in mijn koelkastquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://www.zupidoo.com/games/SimCity
P2W in een sim gamequote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wow, das best naaierig. Als die trend zich zo doorzet in de DLC dan wordt het een beetje pay to win. Krijgen we straks gebouwen die meer olie oppompen enzo
hehequote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Troel het volgende:
En dan elke seconde een nieuw blaadje ophangenHoe snel denk je dat mijn printer is
Met de introductie van leaderboards enzo is er wel degelijk een competatief element. Je zou je verbazen wat mensen doen om in een spelletje de beste te worden en dat aan iedereen te kunnen laten zien. Zelf ben ik niet *echt* zo, maar ik vind het wel oneerlijk als je die top kan bereiken door voordeeltjes die niet iedereen heeft of kan hebben.quote:
iedereen kan die voordeeltjes hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met de introductie van leaderboards enzo is er wel degelijk een competatief element. Je zou je verbazen wat mensen doen om in een spelletje de beste te worden en dat aan iedereen te kunnen laten zien. Zelf ben ik niet *echt* zo, maar ik vind het wel oneerlijk als je die top kan bereiken door voordeeltjes die niet iedereen heeft of kan hebben.
Volgens mij niet... Je kan de rand van een stad crimineel gevoelig inrichten en geen politie in de buurt plaatsen. Veel bonter dacht ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:23 schreef Romanus het volgende:
Kan je als je multiplayer speelt ook rampen veroorzaken in andermans gebieden? Zou namelijk nogal klote zijn
je kan dan wel weer je eigen politie opdragen om die regio ook te coveren.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Je kan de rand van een stad crimineel gevoelig inrichten en geen politie in de buurt plaatsen. Veel bonter dacht ik niet.
je kan wel met enorme luchtvervuiling de halve regio in de stank zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Je kan de rand van een stad crimineel gevoelig inrichten en geen politie in de buurt plaatsen. Veel bonter dacht ik niet.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Anders dan worden ze in je eigen stad vrijgelaten. Dan neem je de criminelen van een andere stad over.
oké.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:29 schreef Romanus het volgende:
[..]
oké.
Verder vind ik het vreemd dat ik nog nooit simcity heb gespeeld, er pas eergisteren achterkwam dat dit nieuwe deel uitkwam en dat ik het nu heel graag wil spelen.
Wel handig. Stadje bouwen, politie bureau, alle dieven op één plek en dan...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan dan wel weer je eigen politie opdragen om die regio ook te coveren.Je moet dan wel genoeg ruimte in je cellen hebben. Anders dan worden ze in je eigen stad vrijgelaten. Dan neem je de criminelen van een andere stad over.
ze zijn even duur,.dus waarom normaal als de limited al meer 'extra's' heeft?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:25 schreef tim94 het volgende:
SHit ey zit nu echt heel erg te twijfelen tussen limited en normaal :S
Vooral door die extra voordeeltjes die eraan zitten
Omdat ik de normaal ook for ¤40 kan krijgenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ze zijn even duur,.dus waarom normaal als de limited al meer 'extra's' heeft?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er specs bekent? Betwijfel of mijn pc dit zal trekken ;_;
quote:PROCESSOR:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ of beter of Intel Core 2 Duo Processor 2,0 GHz of beter Besturingssysteem: Windows XP/Vista/7
Windows XP/Vista/7
RAM:
2GB RAM
HARDE SCHIJF:
10GB beschikbare ruimte
VIDEOKAART:
ATI Radeon HD 2x00 of beter*, nVidia 7800 of beter*, Intel Series 4 geïntegreerde graphics of beter*
SNELHEID BREEDBANDINTERNET:
Minimaal 256 kbps download, 64 kbps upload
*Minimaal 256MB RAM en ondersteuning voor Shader 3.0 of hoger.
waar ergens?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef tim94 het volgende:
[..]
Omdat ik de normaal ook for ¤40 kan krijgen
mijn 2 jaar oude 500 euro dure laptop kon het prima trekken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Zijn er specs bekent? Betwijfel of mijn pc dit zal trekken ;_;
http://www.g2play.net/store/SimCity-EA-Origin-Key.htmlquote:
Thx for specs btwquote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn 2 jaar oude 500 euro dure laptop kon het prima trekken.
Het ligt er ook echt aan welke expansies je hebt, want mijn pc is ook zo'n 2 jaar oud. Hij kon de Beta gewoon makkelijk aan, maar bij de sims 3 hapert ie nogal eensquote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Thx for specs btw
Mijn pc is helaas wat ouder dan 2 jaar ;_;
NVIDIA GeForce 8500 GT icm 4gig ram + core 2 quad processor.
Maar Sims 3 e.d geeft al problemen x.x
je kan de LE voor 30-35e krijgen?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef tim94 het volgende:
[..]
Omdat ik de normaal ook for ¤40 kan krijgen
geen of alle maakt hier geen verschilquote:Op zondag 3 februari 2013 15:49 schreef tim94 het volgende:
[..]
Het ligt er ook echt aan welke expansies je hebt, want mijn pc is ook zo'n 2 jaar oud. Hij kon de Beta gewoon makkelijk aan, maar bij de sims 3 hapert ie nogal eens
Is dit een grap? Waar?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:50 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
je kan de LE voor 30-35e krijgen?
dat is serieus een goeie deal.. jammer dat het niet geschikt lijkt voor de collectors edition...quote:Op zondag 3 februari 2013 15:51 schreef Punkerdude het volgende:
ik heb de LE voor 35 e bij GMG preordered en de digital deluxe upgrade pack voor 20e bij origin
de collectors item is een fysiek product en zal je dus niet op de 'gamekey sites' vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is serieus een goeie deal.. jammer dat het niet geschikt lijkt voor de collectors edition...
ik doelde meer op het feit dat EA zelf zegt dat het upgrade pack alleen voor de limited edition is...quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
de collectors item is een fysiek product en zal je dus niet op de 'gamekey sites' vinden.
De goedkoopste CE versie die ik gezien is rond de 57e. Maar goed, in de huidige tijden vind ik het niet meer nodig om een hardcase te hebben als het toch valt te downloaden.
wrijf het nog even in,quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb de normale voor 40 eu bij g2play gepakt.als het het waard is neem ik wel uitbreidingen via origin... met korting na een maand of wat of zo.
15 euro en 10 euro en zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wrijf het nog even in,heb net de duurste versie gekocht op origin. het zal idd wel weer gaan zoals met bf3, veel extra's voor 5 euro
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zoquote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
15 euro en 10 euro en zo.
met steam is dat ook leuk... van die sales voor 66% kortingquote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zo, 3 weken later alles voor 50 euro
of die complete packs voor 60 euro ipv 300quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met steam is dat ook leuk... van die sales voor 66% korting
Ik had eens op Steam een game gekocht voor de volle prijs letterlijk 2 minuten voor hij in de uitverkoop ging voor 50% korting. Tegen de tijd dat ik betaald had stond ie als aanbieding op de frontpagequote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zo, 3 weken later alles voor 50 euro
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik had eens op Steam een game gekocht voor de volle prijs letterlijk 2 minuten voor hij in de uitverkoop ging voor 50% korting. Tegen de tijd dat ik betaald had stond ie als aanbieding op de frontpage
da's een hele goeie, maar anders is er nog de simcity store? maybe dat daar ook de dlc's voor een mooi prijsje valt te kopen (aangezien de store in-game is en dus alleen toegankelijk is voor degenen die SC al bezitten?)quote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat EA zelf zegt dat het upgrade pack alleen voor de limited edition is...
dat impliceert dat je met de CE hem niet zou kunnen krijgen...
ik twijfel nog even verder, al is het wel zeer aantrekkelijk die harcopy wens gewoon te droppen op deze manier..
in euro's is ie op die site 31 euro (bovenin op euro zetten)quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef tim94 het volgende:
Ik ga zowieso nu voor de LE voor 40 dollar (Hoeveel euro is dat in godsnaam? Want 1 dollar = 73 cent dus zou 28 euro ofz uitkomen maar da's toch veels te weinig?) en dan kijk ik later wel of ik die DIgital Deluxe Upgrade erbij wil doen
Oh okay thanks, had niet gezien dat ie ook naar euro's kon :pquote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
in euro's is ie op die site 31 euro (bovenin op euro zetten)
Echter was ik nog een site tegengekomen waar ie 28e was.
Weet ff niet meer welke site het is.
cant find it anymore.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef tim94 het volgende:
[..]
Oh okay thanks, had niet gezien dat ie ook naar euro's kon :p
Als je die van 28 nog kan vinden, posten hea :p
ja iinderdaar, die 3 euro kan ik dan nog wel missen :pquote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
cant find it anymore.
maja, 31 euro ipv 60e scheelt een heel hoop!
Moet je dit eens zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb road works simulator en woodcutter simulator o.a. tot slechtste simulatoren gepromoveerd..
maar in dat straatje van simulatoren zullen een heleboel slechte simulatoren zitten
RW3 is niet slecht, prima simulator; met een ZEER puike editor en mod mogelijkheden
maar die hoeveelheid DLC is echt belachelijk, was dacht ik bij geen aanbieding iets van 1200 euro aan DLC?
en ik heb, over de jaren heen, inmiddels >50% van die dlc volgens mij
Ik dacht dat het 10 of 16 was maar kweet et niet zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kun je ook in meerdere regio's of maar in 1 ?
komt er dan een store a la sims 3?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:37 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
da's een hele goeie, maar anders is er nog de simcity store? maybe dat daar ook de dlc's voor een mooi prijsje valt te kopen (aangezien de store in-game is en dus alleen toegankelijk is voor degenen die SC al bezitten?)
1 regio heeft 16 steden, het aantal regio's is volgens mij onbekend..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef tim94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 10 of 16 was maar kweet et niet zeker
10 dusquote:Multiplayer will have a process for reporting trolls and malevolent players. Players cannot be kicked or voted out of a region. Cities can only be owned by one player. Cities can be 'abandoned' to let other players move in. You can be in up to 10 regions at one time. Regions will have up to 16 cities.
hoezo werkt die store slecht dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het wel beter.
Bij De Sims 3 heb ik het toch al verschillende malen gehad.quote:
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Romanus het volgende:
ergens te downloaden of moest je je ervoor inschrijven?
oké dankjewel, dan maar een maand wachten :pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 cores.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ben benieuwd als dit spel ook multi core CPU en quadfire setups goed gebruikt
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
Gelukkig heb ik maar één CPU van 2.2Ghz.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
cores/cpu's boeien opzich niet heel erg, volgens mij is het voor een programma niet een verschil iig..quote:
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.quote:
Post moest in het steam topicquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef j95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus de beta gespeeld, maar het beeld was helemaal vaag. Zou het aan mijn video kaart liggen?
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten in regio 2?
Origin: Xysol
quote:
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Post moest in het steam topic.
[..]
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel, maar wel later.quote:
Gewoon normaal natuurlijk. Liefst zonder rampen maar dat kan je volgens mij per stad uitzetten en niet per regio.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Worden de FOK! Regions trouwens ook normaal (met random disasters, achievements leaderboards etc.) of Sandbox (zonder die dingen)?
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma'squote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon normaal natuurlijk. Liefst zonder rampen maar dat kan je volgens mij per stad uitzetten en niet per regio.
Hier ookquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma's
Een aardbeving die je hele stad in de fik zettequote:
herkenbaar...quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma's
de collectors edition had (toendertijd iig) gewoon alle contentquote:5) Question:
Limited Edition vs. Collectors Edition.
Maxis:
[Kip] Trust me when I say the base game is going to be loaded with content. We wanted to give our hardcore fans an opportunity for something extra if they decided to pre-order the game. We came up with the Heroes and Villains for our hardcore fans. Inspired by SimCity lore, Super Sim or Maxis Man as hes sometimes called, was first seen in SimCity 2000. We decided to bring him back in a much bigger way in this SimCity.
The Collectors edition is jammed packed with content. We have 3 new landmarks that will serve a function in your game, helping to boost tourism. They will also influence the building around them. The base game will include plenty of landmarks as well.
To clarify, the Limited Edition is a pre-order special of the base game and priced at $59.99, just like the base game. The Collectors Edition is an Origin exclusive, priced at $79.99.
Dat is de Digital Deluxe versie als je de laatste alinea ziet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar...
hoe lang is het b.t.w. al bekend dat er 3 versies zijn?
ik stuit toevallig op het volgende namelijk:
[..]
de collectors edition had (toendertijd iig) gewoon alle content
dat is wat nu inderdaad de digital deluxe is, maar de collectors edition, zoals die nu als pre-order beschikbaar is, wordt geen woord over gereptquote:Op maandag 4 februari 2013 07:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is de Digital Deluxe versie als je de laatste alinea ziet.
rampen kan je inprinciepe niet voorkomen, daar zijn het rampen voorquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je je stad goed voorbereid kan je de rampen toch gewoon voorkomen of verzachten?
Als je Key alleen zoekt, heeft iemand hier gister een goedkope gepostquote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
wie heeft de goedkoopste limited edition gespot? ik zit nu op 39,95...
Ik ga ook eerst uitzoeken voordat ik ga bestellen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Minstens een dag later en niet gaan janken als je key niet werkt/wordt geblockt. Ik vertrouw dat soort sites niet echt. Nergens wordt echt uitgelegd hoe ze zo goedkoop aan die keys komen, want het zijn geen echte resellers.
Ik heb mij FarCry3 key ook van G2Play, nergens last van.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Minstens een dag later en niet gaan janken als je key niet werkt/wordt geblockt. Ik vertrouw dat soort sites niet echt. Nergens wordt echt uitgelegd hoe ze zo goedkoop aan die keys komen, want het zijn geen echte resellers.
lijkt me toch niet zo'n geweldige site, net hun FB gechecktquote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef tim94 het volgende:
[..]
Als je Key alleen zoekt, heeft iemand hier gister een goedkope gepost
http://cdkeyshere.com/simcity-limited-edition-cd-key.html
31 eurootjes
quote:
quote:Poor service, customer support and product details credibility. Prices high. Not worth it.
Says instant delivery but thats far from instant.
Order 152753
I strongly suggest whoever reads this to stay away if they want something *instantly like they describe in their products.
https://www.facebook.com/CDKeysHere?fref=tsquote:Was trying to buy a fun game to wind down with the wife after the Christmas rush.
First, they charged me $31.98 for an item which costs $15.99. They forgot to program the system to send you more than one key if you buy multiple, but they still charge you. Do NOT set your quantity for more than one item or they will charge you multiple times for one item.
Second, they lock you out of making more purchases for two weeks (for your "security"). So, I had to create an account for my wife, in order to even try to purchase from them the item which I already bought.
Unfortunately, they require a phone verification by SMS and forgot to program the website to tell you the format in which you should enter a phone number for it to be considered valid, and after trying every possible method of entering an international phone number with and without the "+" sign,we still cannot buy anything. And I've read several people who have had this same issue, and CdKeysHere told them exactly how they should to write their phone numbers, and it still didn't work. CdKeysHere suggested they email, them, but as it's Christmas, their support is (understandably) not available.
This is ridiculous and unacceptable....you need to work out huge bugs like this before you start selling anything to customers...especially if you aren't going to be available to solve the issues!
ze kopen grote batches op, zo bijzonder is dat anno 2013 echt niet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625quote:Op maandag 4 februari 2013 15:17 schreef tim94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.facebook.com/CDKeysHere?fref=ts
hmmmquote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
tweakers zegt het tegenovergestelde met 10 kopers...
Een FOK!regio zul je wel kunnen vergeten. 'fokville' werd in de beta al niet geaccepteerd als naam voor m'n stad. Werd veranderd in ********quote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef gtalikker het volgende:
Hmmmm ik heb er zin inik ga hem bij intertoys pre orderen dan krijg je er een muismat bij denk in.
![]()
![]()
![]()
.
en fok regio's ?!alleen is het wachten tot 5 maart.
origen naam: LucDaBauz
FOQ!regio danquote:Op maandag 4 februari 2013 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Een FOK!regio zul je wel kunnen vergeten. 'fokville' werd in de beta al niet geaccepteerd als naam voor m'n stad. Werd veranderd in ********
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.
Hoezo zouden we het niet willen met 16 man?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Troel het volgende:
Ik zou eerst eens kijken of het inderdaad te doen is straks met 16 mensen of dat je misschien de regio met maximaal 8 mensen wilt starten ofzo
ytic!KOFquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.
Dat het uiteindelijk toch helemaal niet handig blijkt te zijn ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 17:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo zouden we het niet willen met 16 man?
Jawel joh, politie, brandweer, vuilnis, water. Alles in overvloed aanwezig straks!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk toch helemaal niet handig blijkt te zijn ofzo
Dus iedereen hoopt het bij de buren te krijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jawel joh, politie, brandweer, vuilnis, water. Alles in overvloed aanwezig straks!
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagensquote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus iedereen hoopt het bij de buren te krijgen
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagens
Of we moeten gewoon per regio afspraken maken? Niet in het begin natuurlijk maar laterquote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagens
Uiteindelijk wel handig denk ik. Is ook een beetje de bedoeling natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 18:17 schreef tim94 het volgende:
[..]
Of we moeten gewoon per regio afspraken maken? Niet in het begin natuurlijk maar later
Dacht ik wel maar vroeg me ff af of jullie dat ook begrepen :pquote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel handig denk ik. Is ook een beetje de bedoeling natuurlijk
dat maakt het ook leukquote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Sowieso moet er samengewerkt worden omdat geen enkele stad elke resource heeft. Er zijn steden met weinig water reserves die dat moeten inkopen van hun buren die wel veel water hebben. Er zijn steden met olie, steden zonder olie. Etc.
Oeh, zit dat er ook allemaal in? Dan laat ik deze game zeker niet voorbij gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Sowieso moet er samengewerkt worden omdat geen enkele stad elke resource heeft. Er zijn steden met weinig water reserves die dat moeten inkopen van hun buren die wel veel water hebben. Er zijn steden met olie, steden zonder olie. Etc.
Ja, er is een productie element bij geplakt. Olie kan je gebruiken voor plastic en als brandstof voor energiecentrales. Plastic kan je weer gebruiken voor electronica en dat kan je vervolgens verkopen. En zo zijn er nog meer productie processen te bedenken.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oeh, zit dat er ook allemaal in? Dan laat ik deze game zeker niet voorbij gaan
Neem aan van wel. Zal het eens vragen op Twitter!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:37 schreef davedavy het volgende:
Kun je eigenlijk ook de eigen prijs afspreken als je bijv. stroom verkoopt aan de buren?
wat is momenteel de prijs? enig idee?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:37 schreef davedavy het volgende:
Kun je eigenlijk ook de eigen prijs afspreken als je bijv. stroom verkoopt aan de buren?
Nee, in de beta kon je maar 1 stad hebben dus verkopen aan de buren was geen optie.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat is momenteel de prijs? enig idee?
In de tutorial kon het, alleen was het vrij goedkoop dacht ik. (Of helemaal gratis, weet het niet meer).quote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, in de beta kon je maar 1 stad hebben dus verkopen aan de buren was geen optie.
dat je samen 'moet' spelen maakt het leuker. van een singleplayer game hebben ze een multiplayer game gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:48 schreef tim94 het volgende:
Die extra productie kant maakt het spel zo veel leuker denk ik
Ik ben nog steeds bang dat er iets fout gaat ofzo :S Aan de ene kant veel positieve berichten op Tweakers, maar aan de andere kant ook vrij veel negatieve op FBquote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef davedavy het volgende:
Ik ga me deze kopen, goedkoper dan 30,99¤ gaan we de Limited Edition niet krijgen ben ik bang
spel wordt zover ik weet gekoppeld aan een origin account, en daar kun je er maar 1 van hebben icm de cd keyquote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef ArnosL het volgende:
Ik koop hem denk ik gewoon in de winkel, kan m'n broer hem ook op z'n laptop installeren. Betalen we hem samen, scheelt alweer de helft![]()
Of is het niet mogelijk om hem op meerdere pc's te installeren?
Ja maar tegelijk spelen kan niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef ArnosL het volgende:
Ik koop hem denk ik gewoon in de winkel, kan m'n broer hem ook op z'n laptop installeren. Betalen we hem samen, scheelt alweer de helft![]()
Of is het niet mogelijk om hem op meerdere pc's te installeren?
Kan dat dan? (Sorry ben echt een licht op het gebied van PayPal)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef davedavy het volgende:
Ik betaal via PayPal, als ik hem 10 maart niet heb claim ik het geld gewoon terug.
Oh, dat is wel jammer. Juist leuk om dit tegen elkaar te spelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar tegelijk spelen kan niet.
Het kan. Maar niet zomaar. Gaat een heel process aan vooraf waarbij jij aan moet tonen dat je je code niet hebt gekregen enzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef tim94 het volgende:
[..]
Kan dat dan? (Sorry ben echt een licht op het gebied van PayPal)
Ik heb hem daar gekochtquote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef davedavy het volgende:
Ik ga me deze kopen, goedkoper dan 30,99¤ gaan we de Limited Edition niet krijgen ben ik bang
Onzin, ik werk zeer veel met PayPal, in eerste instantie open je een geschil, in 9/10 gevallen zal de verkoper het geld terug geven ivm verdere sancties. Reageert die niet, dan moet je opwaarderen naar een PayPal claim, en dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet zomaar. Gaat een heel process aan vooraf waarbij jij aan moet tonen dat je je code niet hebt gekregen enzo.
Valt nog wel mee:quote:
quote:PROCESSOR:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ of beter of Intel Core 2 Duo Processor 2,0 GHz of beter Besturingssysteem: Windows XP/Vista/7
Windows XP/Vista/7
RAM:
2GB RAM
HARDE SCHIJF:
10GB beschikbare ruimte
VIDEOKAART:
ATI Radeon HD 2x00 of beter*, nVidia 7800 of beter*, Intel Series 4 geïntegreerde graphics of beter*
SNELHEID BREEDBANDINTERNET:
Minimaal 256 kbps download, 64 kbps upload
*Minimaal 256MB RAM en ondersteuning voor Shader 3.0 of hoger.
dat zie je goed. het is een enorm risico, maar het lijkt erop dat veel mensen bereid zijn dat risico te nemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
Ik heb zelf een oude fifa liggen (niet eens zo heel oud, fifa2011) en die kan ik niet meer online spelen omdat ea het niet meer ondersteunt. Ik vraag me echt af hoe dit met Simcity zal gaan. SC4 spelen mensen nu nog steeds. Dat gaat dus niet wanneer je verplicht online moet zijn en ea omdat het gierige honden zijn er na 2 jaar mee ophoudt, of zie ik dit verkeerd?
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zie je goed. het is een enorm risico, maar het lijkt erop dat veel mensen bereid zijn dat risico te nemen.
twitter:moskow23 twitterde op maandag 04-02-2013 om 19:31:52@RobinFranke No, the price is set automatically. You can gift cash to neighbors though. reageer retweet
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekken
Fifa komt dan ook elk jaar opnieuw uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
Ik heb zelf een oude fifa liggen (niet eens zo heel oud, fifa2011) en die kan ik niet meer online spelen omdat ea het niet meer ondersteunt. Ik vraag me echt af hoe dit met Simcity zal gaan. SC4 spelen mensen nu nog steeds. Dat gaat dus niet wanneer je verplicht online moet zijn en ea omdat het gierige honden zijn er na 2 jaar mee ophoudt, of zie ik dit verkeerd?
Het gaat er ook aan liggen hoe succesvol SimCity weer gaat worden. Als er volgend jaar een SimCity 2 uit komt en dan een SimCity 3 dan kan je er op wachten dat rond die tijd de stekker er uit gaat voor de eerste. Net als bij Fifa dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, zolang er aardig wat spelers online zijn, zal EA denk ik niet snel de stekker er uit trekken
maar ja het blijft een gok, dat ben ik met je eens
hopelijk gaan ze dan een patch maken zodat het offline werktquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het gaat er ook aan liggen hoe succesvol SimCity weer gaat worden. Als er volgend jaar een SimCity 2 uit komt en dan een SimCity 3 dan kan je er op wachten dat rond die tijd de stekker er uit gaat voor de eerste. Net als bij Fifa dus.
Leuk is het zeker niet. Je koopt een product dat na 3 jaar gewoon niet meer werkt (in het geval van SimCity zou het gewoon helemaal niet meer werken). Maar EA heeft daar inderdaad een handje van.
Verplicht online zijn, dat is echt zo vervelend he. Kun je nooit een keer op een plek zonder internet gaan gamen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef WJMW het volgende:
ah, maar de overige spelers kunnen wel van dat stuk land stroom krijgen ?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Alleen de gene die hem claimt. Er is wel een zonne energie centrale beschikbaar als groot bouwwerk waar iedereen automatisch stroom van ontvangt.
Ja je kan gewoon aan alle steden in de regio verkopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ah, maar de overige spelers kunnen wel van dat stuk land stroom krijgen ?
mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon aan alle steden in de regio verkopen.
en we noemen het, Bangladesh!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mooi1 stuk land vol planten met vuilstort en kern centrales
en riool!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mooi1 stuk land vol planten met vuilstort en kern centrales
Wordt riool ook gedeeld met andere steden dan?quote:
Mi stront est su strontquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wordt riool ook gedeeld met andere steden dan?
Wacht maar totdat je ziet hoeveel strontquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Je mag me wel goed gaan betalen als je je stront mijn kant op stuurt
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik offer me stad op als vervuil plekZolang ik maar centjes verdien
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afvalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik offer me stad op als vervuil plekZolang ik maar centjes verdien
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afval![]()
Buren krijgen ook last van vervuiling toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclen
Tenzij je niet betaald![]()
Of je gooit verbrandingsoven in je stad en verkoopt de stroom ook nogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclen
Tenzij je niet betaald![]()
Licht eraan hoe de wind staat :p En of je sandbox mode aan hebt staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
Buren krijgen ook last van vervuiling toch?
Alleen groene stroom hierzoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef tim94 het volgende:
[..]
Of je gooit verbrandingsoven in je stad en verkoopt de stroom ook nog
Kan ook :pquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alleen groene stroom hierzoIs het goedkoopst.
Jij krijgt een stadje achter een berg in de uithoek van de regioquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Licht eraan hoe de wind staat :p En of je sandbox mode aan hebt staan.
Echt, hoe onrealistisch..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alleen groene stroom hierzoIs het goedkoopst.
Aan het water? Dan kan ik ook nog mijn producten verzendenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef tim94 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stadje achter een berg in de uithoek van de regio
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.quote:
Het bouwen zou alleen veel duurder moeten zijn, net als de maandelijkse kosten IMO anders zou het in het echt ook wel allemaal groen zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.
Het bouwen is ook duurder, je betaald per windmolen en zonnepaneel. Het lijkt onmogelijk in onze wereld, maar als we het vanaf het begin deden, was het wel degelijk mogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef tim94 het volgende:
[..]
Het bouwen zou alleen veel duurder moeten zijn, net als de maandelijkse kosten IMO anders zou het in het echt ook wel allemaal groen zijn
De goedkoopste stroom is van nucleaire centrales, IRL.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.
Jij toch welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef davedavy het volgende:
Maar niemand kan zo'n centrale betalen in het begin
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afval![]()
Valt best wel mee hoor, 32 dagenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nog een hele maand
Gelukkig dat februari maar 28 dagen heeft
Dat zijn er 32 te veel hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor, 32 dagen
True, liever nu dan over 32 dagen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn er 32 te veel hoor.
das ook leuk jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wil misschien wel een science en wetenschap stad maken voor de FOK! regio
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
ik vraag mij af wat er voor alternatieven voor die sewer pipe komen in de beta liep die al vol en een 2de plaatsen hielp niet...
nice die Great Worksquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Als we allemaal het spel een weekje hebben gespeeld kunnen we wel afspraken maken van wie wat doet in de regio, dan proberen hoog te scoren in de leaderboards
En er samen voor gaan werken om Great Works te bouwen http://simcity.wikia.com/wiki/Great_Works_Areas
het werd niet expliciet verteld, maar ik ben (mede door SC4) gewend de eigenschappen van gebouwen te controleren en opvoorhand dingen te voorkomen.. en die sewer pipe zat telkens tegen z'n max aan als ik dan eens keek, en zo groot waren mijn steden echt niet..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar heb ik helemaal geen problemen mee gehad.
dan moet ik met mijn casino stad veul politie regelenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga wel een criminele stad maken.
oh vandaar. Ik heb daar nooit naar gekeken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
het werd niet expliciet verteld, maar ik ben (mede door SC4) gewend de eigenschappen van gebouwen te controleren en opvoorhand dingen te voorkomen.. en die sewer pipe zat telkens tegen z'n max aan als ik dan eens keek, en zo groot waren mijn steden echt niet..
Of je laat een andere stad dat maar regelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan moet ik met mijn casino stad veul politie regelen
bij mij hielp het wel ...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
ik vraag mij af wat er voor alternatieven voor die sewer pipe komen in de beta liep die al vol en een 2de plaatsen hielp niet... (maar dat kan komen door dat het een beta was)
mha, denk dat mn casino's dat niet leuk gaan vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je laat een andere stad dat maar regelen.
ik stuur je wel een tornadoquote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zorg wel dat er in mijn stad een meisje vergeet haar verjaardagsevenement op Facebook op privé te zetten, mogen jullie lekker politie sturen
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik stuur je wel een tornado
Nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Romanus het volgende:
[..]haha
p.s. misschien een domme vraag, maar zit er in SimCity ook een leger?
Ik zag in een van de trailers een enorme dinosaurus/Godzilla rondlopen dus misschien welquote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Romanus het volgende:
[..]haha
p.s. misschien een domme vraag, maar zit er in SimCity ook een leger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |