Wordt riool ook gedeeld met andere steden dan?quote:
Mi stront est su strontquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wordt riool ook gedeeld met andere steden dan?
Wacht maar totdat je ziet hoeveel strontquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Je mag me wel goed gaan betalen als je je stront mijn kant op stuurt
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik offer me stad op als vervuil plekZolang ik maar centjes verdien
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afvalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef davedavy het volgende:
Ik offer me stad op als vervuil plekZolang ik maar centjes verdien
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afval![]()
Buren krijgen ook last van vervuiling toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclen
Tenzij je niet betaald![]()
Of je gooit verbrandingsoven in je stad en verkoopt de stroom ook nogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Geen probleem. We kunnen trouwens ook recyclen
Tenzij je niet betaald![]()
Licht eraan hoe de wind staat :p En of je sandbox mode aan hebt staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
Buren krijgen ook last van vervuiling toch?
Alleen groene stroom hierzoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef tim94 het volgende:
[..]
Of je gooit verbrandingsoven in je stad en verkoopt de stroom ook nog
Kan ook :pquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alleen groene stroom hierzoIs het goedkoopst.
Jij krijgt een stadje achter een berg in de uithoek van de regioquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Licht eraan hoe de wind staat :p En of je sandbox mode aan hebt staan.
Echt, hoe onrealistisch..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alleen groene stroom hierzoIs het goedkoopst.
Aan het water? Dan kan ik ook nog mijn producten verzendenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef tim94 het volgende:
[..]
Jij krijgt een stadje achter een berg in de uithoek van de regio
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.quote:
Het bouwen zou alleen veel duurder moeten zijn, net als de maandelijkse kosten IMO anders zou het in het echt ook wel allemaal groen zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.
Het bouwen is ook duurder, je betaald per windmolen en zonnepaneel. Het lijkt onmogelijk in onze wereld, maar als we het vanaf het begin deden, was het wel degelijk mogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef tim94 het volgende:
[..]
Het bouwen zou alleen veel duurder moeten zijn, net als de maandelijkse kosten IMO anders zou het in het echt ook wel allemaal groen zijn
De goedkoopste stroom is van nucleaire centrales, IRL.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoezo? Groene stroom is ook veel goedkoper, de wind blaast voor niks, olie moet je weer inkopen.
Jij toch welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef davedavy het volgende:
Maar niemand kan zo'n centrale betalen in het begin
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hebben we straks zo'n perfecte vierkant met alleen maar afval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |