ik doelde meer op het feit dat EA zelf zegt dat het upgrade pack alleen voor de limited edition is...quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
de collectors item is een fysiek product en zal je dus niet op de 'gamekey sites' vinden.
De goedkoopste CE versie die ik gezien is rond de 57e. Maar goed, in de huidige tijden vind ik het niet meer nodig om een hardcase te hebben als het toch valt te downloaden.
wrijf het nog even in,quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb de normale voor 40 eu bij g2play gepakt.als het het waard is neem ik wel uitbreidingen via origin... met korting na een maand of wat of zo.
15 euro en 10 euro en zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wrijf het nog even in,heb net de duurste versie gekocht op origin. het zal idd wel weer gaan zoals met bf3, veel extra's voor 5 euro
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zoquote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
15 euro en 10 euro en zo.
met steam is dat ook leuk... van die sales voor 66% kortingquote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zo, 3 weken later alles voor 50 euro
of die complete packs voor 60 euro ipv 300quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met steam is dat ook leuk... van die sales voor 66% korting
Ik had eens op Steam een game gekocht voor de volle prijs letterlijk 2 minuten voor hij in de uitverkoop ging voor 50% korting. Tegen de tijd dat ik betaald had stond ie als aanbieding op de frontpagequote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja had net bf3 en premium gekocht voor totaal 100 euro of zo, 3 weken later alles voor 50 euro
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik had eens op Steam een game gekocht voor de volle prijs letterlijk 2 minuten voor hij in de uitverkoop ging voor 50% korting. Tegen de tijd dat ik betaald had stond ie als aanbieding op de frontpage
da's een hele goeie, maar anders is er nog de simcity store? maybe dat daar ook de dlc's voor een mooi prijsje valt te kopen (aangezien de store in-game is en dus alleen toegankelijk is voor degenen die SC al bezitten?)quote:Op zondag 3 februari 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat EA zelf zegt dat het upgrade pack alleen voor de limited edition is...
dat impliceert dat je met de CE hem niet zou kunnen krijgen...
ik twijfel nog even verder, al is het wel zeer aantrekkelijk die harcopy wens gewoon te droppen op deze manier..
in euro's is ie op die site 31 euro (bovenin op euro zetten)quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef tim94 het volgende:
Ik ga zowieso nu voor de LE voor 40 dollar (Hoeveel euro is dat in godsnaam? Want 1 dollar = 73 cent dus zou 28 euro ofz uitkomen maar da's toch veels te weinig?) en dan kijk ik later wel of ik die DIgital Deluxe Upgrade erbij wil doen
Oh okay thanks, had niet gezien dat ie ook naar euro's kon :pquote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
in euro's is ie op die site 31 euro (bovenin op euro zetten)
Echter was ik nog een site tegengekomen waar ie 28e was.
Weet ff niet meer welke site het is.
cant find it anymore.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef tim94 het volgende:
[..]
Oh okay thanks, had niet gezien dat ie ook naar euro's kon :p
Als je die van 28 nog kan vinden, posten hea :p
ja iinderdaar, die 3 euro kan ik dan nog wel missen :pquote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
cant find it anymore.
maja, 31 euro ipv 60e scheelt een heel hoop!
Moet je dit eens zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb road works simulator en woodcutter simulator o.a. tot slechtste simulatoren gepromoveerd..
maar in dat straatje van simulatoren zullen een heleboel slechte simulatoren zitten
RW3 is niet slecht, prima simulator; met een ZEER puike editor en mod mogelijkheden
maar die hoeveelheid DLC is echt belachelijk, was dacht ik bij geen aanbieding iets van 1200 euro aan DLC?
en ik heb, over de jaren heen, inmiddels >50% van die dlc volgens mij
Ik dacht dat het 10 of 16 was maar kweet et niet zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kun je ook in meerdere regio's of maar in 1 ?
komt er dan een store a la sims 3?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:37 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
da's een hele goeie, maar anders is er nog de simcity store? maybe dat daar ook de dlc's voor een mooi prijsje valt te kopen (aangezien de store in-game is en dus alleen toegankelijk is voor degenen die SC al bezitten?)
1 regio heeft 16 steden, het aantal regio's is volgens mij onbekend..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef tim94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 10 of 16 was maar kweet et niet zeker
10 dusquote:Multiplayer will have a process for reporting trolls and malevolent players. Players cannot be kicked or voted out of a region. Cities can only be owned by one player. Cities can be 'abandoned' to let other players move in. You can be in up to 10 regions at one time. Regions will have up to 16 cities.
hoezo werkt die store slecht dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het wel beter.
Bij De Sims 3 heb ik het toch al verschillende malen gehad.quote:
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Romanus het volgende:
ergens te downloaden of moest je je ervoor inschrijven?
oké dankjewel, dan maar een maand wachten :pquote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een always online spel, beta is dus al enige tijd afgesloten..
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 cores.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ben benieuwd als dit spel ook multi core CPU en quadfire setups goed gebruikt
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
Gelukkig heb ik maar één CPU van 2.2Ghz.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Spel gebruikt maximaal 2 CPU's.
cores/cpu's boeien opzich niet heel erg, volgens mij is het voor een programma niet een verschil iig..quote:
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.quote:
Post moest in het steam topicquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee man, goed topic dit. Je snapt er niets van.
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef j95 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dus de beta gespeeld, maar het beeld was helemaal vaag. Zou het aan mijn video kaart liggen?
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Romanus het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten in regio 2?
Origin: Xysol
quote:
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Post moest in het steam topic.
[..]
Heb je jouw videokaart drivers al geupdate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel, maar wel later.quote:
Gewoon normaal natuurlijk. Liefst zonder rampen maar dat kan je volgens mij per stad uitzetten en niet per regio.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Worden de FOK! Regions trouwens ook normaal (met random disasters, achievements leaderboards etc.) of Sandbox (zonder die dingen)?
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma'squote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon normaal natuurlijk. Liefst zonder rampen maar dat kan je volgens mij per stad uitzetten en niet per regio.
Hier ookquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma's
Een aardbeving die je hele stad in de fik zettequote:
herkenbaar...quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowiezo, ik vergat wel eens bij Simcity 3000 de rampen uit te zetten. Jeugdtrauma's
de collectors edition had (toendertijd iig) gewoon alle contentquote:5) Question:
Limited Edition vs. Collectors Edition.
Maxis:
[Kip] Trust me when I say the base game is going to be loaded with content. We wanted to give our hardcore fans an opportunity for something extra if they decided to pre-order the game. We came up with the Heroes and Villains for our hardcore fans. Inspired by SimCity lore, Super Sim or Maxis Man as hes sometimes called, was first seen in SimCity 2000. We decided to bring him back in a much bigger way in this SimCity.
The Collectors edition is jammed packed with content. We have 3 new landmarks that will serve a function in your game, helping to boost tourism. They will also influence the building around them. The base game will include plenty of landmarks as well.
To clarify, the Limited Edition is a pre-order special of the base game and priced at $59.99, just like the base game. The Collectors Edition is an Origin exclusive, priced at $79.99.
Dat is de Digital Deluxe versie als je de laatste alinea ziet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar...
hoe lang is het b.t.w. al bekend dat er 3 versies zijn?
ik stuit toevallig op het volgende namelijk:
[..]
de collectors edition had (toendertijd iig) gewoon alle content
dat is wat nu inderdaad de digital deluxe is, maar de collectors edition, zoals die nu als pre-order beschikbaar is, wordt geen woord over gereptquote:Op maandag 4 februari 2013 07:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is de Digital Deluxe versie als je de laatste alinea ziet.
rampen kan je inprinciepe niet voorkomen, daar zijn het rampen voorquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je je stad goed voorbereid kan je de rampen toch gewoon voorkomen of verzachten?
Als je Key alleen zoekt, heeft iemand hier gister een goedkope gepostquote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
wie heeft de goedkoopste limited edition gespot? ik zit nu op 39,95...
Ik ga ook eerst uitzoeken voordat ik ga bestellen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Minstens een dag later en niet gaan janken als je key niet werkt/wordt geblockt. Ik vertrouw dat soort sites niet echt. Nergens wordt echt uitgelegd hoe ze zo goedkoop aan die keys komen, want het zijn geen echte resellers.
Ik heb mij FarCry3 key ook van G2Play, nergens last van.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Minstens een dag later en niet gaan janken als je key niet werkt/wordt geblockt. Ik vertrouw dat soort sites niet echt. Nergens wordt echt uitgelegd hoe ze zo goedkoop aan die keys komen, want het zijn geen echte resellers.
lijkt me toch niet zo'n geweldige site, net hun FB gechecktquote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef tim94 het volgende:
[..]
Als je Key alleen zoekt, heeft iemand hier gister een goedkope gepost
http://cdkeyshere.com/simcity-limited-edition-cd-key.html
31 eurootjes
quote:
quote:Poor service, customer support and product details credibility. Prices high. Not worth it.
Says instant delivery but thats far from instant.
Order 152753
I strongly suggest whoever reads this to stay away if they want something *instantly like they describe in their products.
https://www.facebook.com/CDKeysHere?fref=tsquote:Was trying to buy a fun game to wind down with the wife after the Christmas rush.
First, they charged me $31.98 for an item which costs $15.99. They forgot to program the system to send you more than one key if you buy multiple, but they still charge you. Do NOT set your quantity for more than one item or they will charge you multiple times for one item.
Second, they lock you out of making more purchases for two weeks (for your "security"). So, I had to create an account for my wife, in order to even try to purchase from them the item which I already bought.
Unfortunately, they require a phone verification by SMS and forgot to program the website to tell you the format in which you should enter a phone number for it to be considered valid, and after trying every possible method of entering an international phone number with and without the "+" sign,we still cannot buy anything. And I've read several people who have had this same issue, and CdKeysHere told them exactly how they should to write their phone numbers, and it still didn't work. CdKeysHere suggested they email, them, but as it's Christmas, their support is (understandably) not available.
This is ridiculous and unacceptable....you need to work out huge bugs like this before you start selling anything to customers...especially if you aren't going to be available to solve the issues!
ze kopen grote batches op, zo bijzonder is dat anno 2013 echt niet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625quote:Op maandag 4 februari 2013 15:17 schreef tim94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.facebook.com/CDKeysHere?fref=ts
hmmmquote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
tweakers zegt het tegenovergestelde met 10 kopers...
Een FOK!regio zul je wel kunnen vergeten. 'fokville' werd in de beta al niet geaccepteerd als naam voor m'n stad. Werd veranderd in ********quote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef gtalikker het volgende:
Hmmmm ik heb er zin inik ga hem bij intertoys pre orderen dan krijg je er een muismat bij denk in.
![]()
![]()
![]()
.
en fok regio's ?!alleen is het wachten tot 5 maart.
origen naam: LucDaBauz
FOQ!regio danquote:Op maandag 4 februari 2013 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Een FOK!regio zul je wel kunnen vergeten. 'fokville' werd in de beta al niet geaccepteerd als naam voor m'n stad. Werd veranderd in ********
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.
Hoezo zouden we het niet willen met 16 man?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef Troel het volgende:
Ik zou eerst eens kijken of het inderdaad te doen is straks met 16 mensen of dat je misschien de regio met maximaal 8 mensen wilt starten ofzo
ytic!KOFquote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het woord 'Fok' mag niet. Krijgen we sterretjes voor in de plaats.
Dat het uiteindelijk toch helemaal niet handig blijkt te zijn ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 17:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo zouden we het niet willen met 16 man?
Jawel joh, politie, brandweer, vuilnis, water. Alles in overvloed aanwezig straks!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk toch helemaal niet handig blijkt te zijn ofzo
Dus iedereen hoopt het bij de buren te krijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jawel joh, politie, brandweer, vuilnis, water. Alles in overvloed aanwezig straks!
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagensquote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus iedereen hoopt het bij de buren te krijgen
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagens
Of we moeten gewoon per regio afspraken maken? Niet in het begin natuurlijk maar laterquote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk juist dat iedereen uit gewoonte zijn eigen voorzieningen gaat bouwen en we straks een regio krijgen die overspoelt wordt met politie- brandweer- en vuilniswagens
Uiteindelijk wel handig denk ik. Is ook een beetje de bedoeling natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 18:17 schreef tim94 het volgende:
[..]
Of we moeten gewoon per regio afspraken maken? Niet in het begin natuurlijk maar later
Dacht ik wel maar vroeg me ff af of jullie dat ook begrepen :pquote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel handig denk ik. Is ook een beetje de bedoeling natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |