Da's een stuk aangenamer dan Udenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef Snakey het volgende:
Peter Bossmann zijn uitzicht voor een tijdje:
[ afbeelding ]
Doorverkopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef OProg het volgende:
Wat moet hij eigenlijk met 99 telefoons? Je kan er toch maar met 1 tegelijk bellen.
Inkoop al 270 euro per stuk. Hoeveel winst dacht hij te kunnen maken?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
Hij dacht rijk te worden door ze door te verkopen denk ikSukkel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Hebben ze in elk geval houtjes om op te bijten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef OProg het volgende:
Kindertjes in Afrika zouden overigens dolblij zijn met die blokjes hout, dus hij moet niet zo zeuren.
Ligt aan het merk. Sommige mobieltjes kosten wel 500 euro per stuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Inkoop al 270 euro per stuk. Hoeveel winst dacht hij te kunnen maken?!
Inderdaad. Hoge prijs voor een afname van 100 stuks lijkt me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Inkoop al 270 euro per stuk. Hoeveel winst dacht hij te kunnen maken?!
Er zit inderdaad een hoax luchtje aan dit verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:18 schreef OProg het volgende:
Een Oosterijker die op een parkeerplaats in Uden voor 27000 euro mobiele telefoons probeert te kopen is an sich al een raar verhaal.
En dat hij daarna met een zak met 99 'telefoons' in de trein zat ook.
Ze bestaan, sukkels. Maar bij deze verkoop is 1 echte telefoon wel heel erg weinig. Het lijkt me dat je in ieder geval een paar doosjes openmaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een hoax luchtje aan dit verhaal.
Ja dat klopt, ze bestaan absoluut, maar het gegeven dat je met 27.000 euro toch de trein moet pakken vind ik wel een beetje vreemd. Then again, niet iedereen hoeft een rijbewijs te hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze bestaan, sukkels. Maar bij deze verkoop is 1 echte telefoon wel heel erg weinig. Het lijkt me dat je in ieder geval een paar doosjes openmaakt.
Afspreken op een parkeerplaats lijkt me trouwens ook wel een aanwijzing dat er wel een ietsiepietsie klein luchtje aan zo'n deal zou kunnen hangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ze bestaan absoluut, maar het gegeven dat je met 27.000 euro toch de trein moet pakken vind ik wel een beetje vreemd. Then again, niet iedereen hoeft een rijbewijs te hebben.
Yeah right, want 100 telefoons op een parkeerplaats kopen is dan ook heel normaal en vast hartstikke legaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet de koper is een sukkel maar de verkoper is een enorme schoft.
De blokjes zijn van Aple-hout.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:20 schreef OProg het volgende:
Misschien betreft het een bijzonder prototype van Apple.
Help me even want ik kan het niet vinden, sinds wanneer is handelen op een parkeerplaats illegaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Yeah right, want 100 telefoons op een parkeerplaats kopen is dan ook heel normaal en vast hartstikke legaal.
Daarom smeek ik al jaren om een kamelen-Forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:26 schreef LXIV het volgende:
Iemand die 100 telefoons koopt op een parkeerplaats weet zelf best wel dat dit niet klopt. Eigen schuld dikke bult dus. Je moet die Oostenrijker oppakken voor heling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |