Had je de maten niet bekeken?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je mooi ruimte voor Sjon, als hij af moet koelen!
Dat bulletje, oh-oh, is dat een teefje of heeft 'ie een piempie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:
beetje afwezig, sorry, iets met auto in de mijn geparkeerd gisteravond voor t verkeerslicht
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Pagan het volgende:
Gaan we het nu ook nog over de toettoet van Ynske hebben?
En dawast.quote:
Ze is er nog hoor. Nog even vriendelijk als altijdquote:
Als je zo uitgedroogd ben verga je niet meer neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is er nog hoor. Nog even vriendelijk als altijd
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?quote:
Ze had een beetje last van d'r nek geloof ik, weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?
zoiets jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?
quote:
Thrash.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Helden uit de hoogtij-dagen van de thrashmetal zijn ze
Wat een leuk logeetje!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*poef*
Lasagna!
Dat had je niet verwacht!
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog mooi de tijd om ze zo te krijgen hoe ze het lekkerst zijn.
Ook wel eens fijn, niet meer met haringen in de schoenen de deur uit als het waait.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewicht![]()
![]()
![]()
Zo iets?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn, niet meer met haringen in de schoenen de deur uit als het waait.
Ha, wat leuk Bos! Ik ben benieuwd of het lukt en naar je wens wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewicht![]()
![]()
![]()
quote:
Zonder toppingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, wat leuk Bos! Ik ben benieuwd of het lukt en naar je wens wordt
Vanille (dacht ik).quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net alles van de losse vriezer in die van de nieuwe koelkast gelegd ( en daar had ik al alles wat nog in de vriezer van de oude koelkast zat bijgefrot nog ) en guess what? Ik heb nog veel plek over
Dus mijn losse vriezer gaat fijn naar mijn broertje
Echt supertof!
das fijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net alles van de losse vriezer in die van de nieuwe koelkast gelegd ( en daar had ik al alles wat nog in de vriezer van de oude koelkast zat bijgefrot nog ) en guess what? Ik heb nog veel plek over
Dus mijn losse vriezer gaat fijn naar mijn broertje
Echt supertof!
Leuk Ynske! Poes? Hond? Konijn?quote:
Gezelligquote:
Op twee of op vier poten?quote:
quote:**Een topsalaris in de publieke sector . . Da's als de taart opeten en de kers in achten delen**
Geef hem maar een extraquote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nice Yns, voor ever and ever? Gaat die Saar niet opeten?
Ik heb vandaag 11 jaar mijn keizer
logeren, stress gevoelige hond.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nice Yns, voor ever and ever? Gaat die Saar niet opeten?
Ik heb vandaag 11 jaar mijn keizer
neequote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Os is vanmiddag weggevlogen, ik gooide even iets in de bak buiten op het balkon en Vadrouille joeg hem door de deur, hij vloog krijsend weg
![]()
Hele middag lopen roepen overal, kooi op het balkon gezet, op FB en Markplaats en Amivedi en zo gezet, gemeld bij dierenambu en asiel, maar ik vrees het ergste, tis ook nog kutweer.
Arme arme Os, ik voel me zo stom
yep doe ikquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Baas net gesproken, ik mag morgen ook nog vrij, vriendin heeft een flyer gemaakt, kan ik die overal op gaan hangen en goed zoeken. Ik heb echt geen idee hoe ver zo een vogel komt en hoe lang ie het buiten volhoudt![]()
Yns, wil jij m ook ff delen op FB, jij hebt ook kennissen hier in M´tricht toch?
Fijn dat je morgen vrij bent , ik hoop dat je hem vindt morgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Baas net gesproken, ik mag morgen ook nog vrij, vriendin heeft een flyer gemaakt, kan ik die overal op gaan hangen en goed zoeken. Ik heb echt geen idee hoe ver zo een vogel komt en hoe lang ie het buiten volhoudt![]()
Yns, wil jij m ook ff delen op FB, jij hebt ook kennissen hier in M´tricht toch?
Strega en ik denken aan je (en Oscar).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Eerste ronde leverde niks op.
Nu even opwarmen en ontbijten.
Opwarmen gaat niet zo goed met de deur wagenwijd open though...
Q is laatst geweest toch? Ik ben ook wel benieuwd of het wat is.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat alleen maar harder regenen.
Is er hier al iemand in die Ziggodome toestand geweest?
Is die tribune wat?
k heb t ook doorgegeven bij de opvang hierowquote:Op maandag 4 februari 2013 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou, flyers hangen, ik ben de flyer nog naar wat dierenartsen aan het mailen met de vraag of die m op willen hangen en ik heb nog lekker door de regen lopen roepen
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Nonneke het volgende:
voor de niet fb-erts
Os is gevonden ! ze is gebeld en is m nu halen
Ik jank even mee, wat een goed nieuwsquote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn wondervogel is thuis![]()
Nu ff een potje janken hoor
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn wondervogel is thuis![]()
Nu ff een potje janken hoor
Ja, geen FB, wel privacy. Prima deal!quote:
*boks*quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, geen FB, wel privacy. Prima deal!
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
O, laten we het niet over dat aspect hebben.Je mist wel die mooie Oh-updates.
OMG, wat geweldig dat hij zo goed luistertquote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ja, ik had visite, en net werd V opgehaald.
Maar goed , mensen hadden een flyer zien hangen en dachten hee, die hebben we in de voortuin gezien vanmorgen, straks ff goed opletten dus, en toen ze thuiskwamen zat ie in de achtertuin, deur open, zijn naam roepen, en hij kwam meteen binnen, dus mij bellen, ik was in een minuut daar
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ja, ik had visite, en net werd V opgehaald.
Maar goed , mensen hadden een flyer zien hangen en dachten hee, die hebben we in de voortuin gezien vanmorgen, straks ff goed opletten dus, en toen ze thuiskwamen zat ie in de achtertuin, deur open, zijn naam roepen, en hij kwam meteen binnen, dus mij bellen, ik was in een minuut daar
Hij was gewoon bij de buren aan het wachten tot V weer opgehaald werd .quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ben ik best wel trots op!!!
Oh, en ook dat ie de goede kant weer opgevlogen is zelf, want hij vloog zeg maar van mijn balkon rechts de hoek om, het winkelcentrum op, maar was toch weer zelf helemaal de goede kant op gekomen, hij zat nu links voor
Slaap lekker!quote:
Zouden ze zich schuldig voelen over Os? Of is dat teveel eer voor ze?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat doe ik niet meer hoor.
Soberso, het was dank je wel en doei he![]()
Weird vind ik dat, als een bijna vreemde 4 dagen op je mayhemhond gepast heeft.
Je hebt een patch verdient.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat doe ik niet meer hoor.
Soberso, het was dank je wel en doei he![]()
Weird vind ik dat, als een bijna vreemde 4 dagen op je mayhemhond gepast heeft.
Taalnazi!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is verdiend en ik ben geen mannen.
Mogge!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er ook nogal wat tijd ingestoken.Door weer en wind.
Dat vind ik echt raar. Een bosje bloemen is wel het minste.... rare mensen heb jequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat vind ik echt raar. Een bosje bloemen is wel het minste.... rare mensen heb je
Ik vind het gewoon schandalig. Dit was natuurlijk eens maar nooit weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]überhaupt wel toch als iemand 4 dagen op je oogappeltje past?
Nou ja, ik had er geen verwachtingen bij maar merci en aur revoir vond ik toch wel echt een beetje niksig![]()
Maar, kan dat niet te maken hebben met logeren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze pieste en kakte ook gewoon binnen he
Ach, weet je, ik vind het echt niet erg, ze was ook wel lief met al dr drukke gedoe en echt, als ik nog es klaag over Sjon, please do remind me of V, want ik denk dat ik uiteindelijk toch zelfs met Sjon mazzel heb.
He ba Piscje. Niet fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Ik zit weer in de lappenmand.
Wat jammer dat die mensen zo weinig hebben gedaan als bedankje oh-oh.
[..]
Maar, kan dat niet te maken hebben met logeren?
Ik heb geen idee hoe mijn hond zou zijn tijdens een logeerpartij, maar ik denk wel drukker wegens onwennigheid, en helemaal in een huis vol andere honden.
Beterschap!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Ik zit weer in de lappenmand.
Wat jammer dat die mensen zo weinig hebben gedaan als bedankje oh-oh.
[..]
Maar, kan dat niet te maken hebben met logeren?
Ik heb geen idee hoe mijn hond zou zijn tijdens een logeerpartij, maar ik denk wel drukker wegens onwennigheid, en helemaal in een huis vol andere honden.
Misschien zijn ze zo makkelijk omdat ze weten dat hun hond perfect verzorgd wordt bij jou, er zijn dus geen zorgenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Weet je, het boeit me echt niet, geen ene zier, ik hoef er ook niks voor, maar ik vraag me dan af wat die hond voor hun betekent eigenlijk...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden vier dagen om hun huis poep -en plasvrij te krijgen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden vier dagen om hun huis poep -en plasvrij te krijgen.
Beetje vreemde mensen vind ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beterschap!
Nah ik weet het niet, ze vroegen meteen of ze binnen geplast of gepoept had, en toen ik ja zei en vroeg of ze dat thuis ook deed zeiden ze nee nee nee hoor, noooooooit!
Ik dacht meteen nou dan vroeg je dat niet zo
Jakkesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Dieptepunt was maandag.
Onder het eten.
Beesten waren net uit geweest, griek was er met de honden, we zitten een werkelijk waar goddelijke rendang te eten, schijt die hond ineens in de kamer onder het spelen en rent er vervolgens mee door de hele kamer en keuken ook.
Nou, mijn honger was over
Hier is zelfs een klein beetje hagel gevallen zo tussen 1 en 2, gelukkig was ik toen 100 meter van de action af en toen ik weer naar buiten kwam, was het al voorbij...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef indaha het volgende:
Ja natuurlijk is Oscar het belangrijkste en de rest van die mensen zoekt het maar uit.
Hoe gaat het met Chico, hadden jullie ook een sneeuwbui vanmorgen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Morgen mss sneeuw hier he
![]()
But I don´t care, Ossie is binnen![]()
[ afbeelding ]
Hij is weer helemaal zichzelf, baas
Alsof er niks gebeurd is, heerlijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Morgen mss sneeuw hier he
![]()
But I don´t care, Ossie is binnen![]()
[ afbeelding ]
Hij is weer helemaal zichzelf, baas
Yeah!quote:
Heb de eerste 4 van seizoen 1 gezien. Nu nog niet het idee dat ik seizoen 2 absoluut wil zien. Kan nog komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Welk seizoen kijk je?
Ik heb net 2 afgekeken
Dat zeg ik!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb de eerste 4 van seizoen 1 gezien. Nu nog niet het idee dat ik seizoen 2 absoluut wil zien. Kan nog komen.
Waar ik echt naar uit zie is het vervolg van The Walking Dead. Die is zoooo gaaf!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Interessante combi, frips en koortsig tegelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op dit moment erg helder en fris met koorts
Maar serieus, zonder babbel moet je niet de telefoon opnemen en gewoon enkel administraaassie doen![]()
gisteravond jaquote:
quote:
dat idd, hij is zo ontzettend rustig als hij bij me isquote:
Komt ie vanaaf weer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat idd, hij is zo ontzettend rustig als hij bij me is
tis niet sneuquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel sneu voor de hond dat ie telkens terug moet
nope, ik ben vanavond daarquote:
Yeahquote:
Wat een zoetje Ynskequote:
15 van de 16 Goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Pagan het volgende:
Kom mensen, ff de Cito toets voor ouders doen. 16 Vragen maar.
http://www.rtl.nl/compone(...)rdelen/quiz_cito.xml
En vergeet niet de reacties er onder te lezen.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Pagan het volgende:
Kom mensen, ff de Cito toets voor ouders doen. 16 Vragen maar.
http://www.rtl.nl/compone(...)rdelen/quiz_cito.xml
En vergeet niet de reacties er onder te lezen.![]()
quote:Ik heb de test 2x gedaan, beide keren zelfde antwoorden, 1e keer: 9/16 en de 2e keer:16/16....... vreemd
Nergens last vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Pagan het volgende:
Schrijf voor de lol eens op welke antwoorden je geeft, soms klopt dit niet met wat er aan het einde staat. Klik je op D, staat er later dat je C had gekozen en D het juiste antwoord was.
Geef nou maar toe dat je dacht dat het Zuid-Limburg was, voor jullie noorderlingen lijken al die heuvels op elkaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Pagan het volgende:
Schrijf voor de lol eens op welke antwoorden je geeft, soms klopt dit niet met wat er aan het einde staat. Klik je op D, staat er later dat je C had gekozen en D het juiste antwoord was.
2 pagina's niet gezien? Ik trapte er bijna in, bijnaquote:
Ik wilde toevallig morgen even kijken, ben al even niet meer geweestquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Overigens Zwab, als je die Milky Oolong nog es ziet, ik wil een zak want die klotejap is het vergeten
De bank in de bios?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag m op de bank te kijken in mn eentje en af en toe riep ik echt wohoooooo wreed!
![]()
![]()
Mijn eigen thuisbios dude!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik wist wat het was en dat ik niet te lui was om te googelen![]()
Een computergestuurde freesmachine waarmee ik straks van alles en nog wat kan maken in hout en aluminium.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik wist wat het was en dat ik niet te lui was om te googelen![]()
dit doet hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee echt, dat komt door die citotoets, van alles schools word ik lui en doelloos
![]()
Ik dacht letterlijk for a split second now let me google that en toen dacht ik ja fuck it, dan zie ik een plaatje of een omschrijving en dat heb ik nog geen flauw idee
Whehe, dat ding doet me denken aan zo'n vleesmachine waar je plakken mee snijdtquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een computergestuurde freesmachine waarmee ik straks van alles en nog wat kan maken in hout en aluminium.
[ afbeelding ]
Gekke vega dat je dr bentquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat ding doet me denken aan zo'n vleesmachine waar je plakken mee snijdt
Wat tof als je straks zoveel kunt maken, Zwab
Uhuhquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt benieuwd!
Heb je alleen nog een 3D scanner nodig eigenlijk
MAKETH ONE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |