Had je de maten niet bekeken?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je mooi ruimte voor Sjon, als hij af moet koelen!
Dat bulletje, oh-oh, is dat een teefje of heeft 'ie een piempie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:
beetje afwezig, sorry, iets met auto in de mijn geparkeerd gisteravond voor t verkeerslicht
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Pagan het volgende:
Gaan we het nu ook nog over de toettoet van Ynske hebben?
En dawast.quote:
Ze is er nog hoor. Nog even vriendelijk als altijdquote:
Als je zo uitgedroogd ben verga je niet meer neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is er nog hoor. Nog even vriendelijk als altijd
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?quote:
Ze had een beetje last van d'r nek geloof ik, weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?
zoiets jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
En Ynske zelf? Shaken, not stirred I hope?
quote:
Thrash.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Helden uit de hoogtij-dagen van de thrashmetal zijn ze
Wat een leuk logeetje!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*poef*
Lasagna!
Dat had je niet verwacht!
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je nog mooi de tijd om ze zo te krijgen hoe ze het lekkerst zijn.
Ook wel eens fijn, niet meer met haringen in de schoenen de deur uit als het waait.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewicht![]()
![]()
![]()
Zo iets?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn, niet meer met haringen in de schoenen de deur uit als het waait.
Ha, wat leuk Bos! Ik ben benieuwd of het lukt en naar je wens wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies en wat smaken uitproberen.. Daar gaat mijn streefgewicht![]()
![]()
![]()
quote:
Zonder toppingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ha, wat leuk Bos! Ik ben benieuwd of het lukt en naar je wens wordt
Vanille (dacht ik).quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net alles van de losse vriezer in die van de nieuwe koelkast gelegd ( en daar had ik al alles wat nog in de vriezer van de oude koelkast zat bijgefrot nog ) en guess what? Ik heb nog veel plek over
Dus mijn losse vriezer gaat fijn naar mijn broertje
Echt supertof!
das fijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net alles van de losse vriezer in die van de nieuwe koelkast gelegd ( en daar had ik al alles wat nog in de vriezer van de oude koelkast zat bijgefrot nog ) en guess what? Ik heb nog veel plek over
Dus mijn losse vriezer gaat fijn naar mijn broertje
Echt supertof!
Leuk Ynske! Poes? Hond? Konijn?quote:
Gezelligquote:
Op twee of op vier poten?quote:
quote:**Een topsalaris in de publieke sector . . Da's als de taart opeten en de kers in achten delen**
Geef hem maar een extraquote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nice Yns, voor ever and ever? Gaat die Saar niet opeten?
Ik heb vandaag 11 jaar mijn keizer
logeren, stress gevoelige hond.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nice Yns, voor ever and ever? Gaat die Saar niet opeten?
Ik heb vandaag 11 jaar mijn keizer
neequote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Os is vanmiddag weggevlogen, ik gooide even iets in de bak buiten op het balkon en Vadrouille joeg hem door de deur, hij vloog krijsend weg
![]()
Hele middag lopen roepen overal, kooi op het balkon gezet, op FB en Markplaats en Amivedi en zo gezet, gemeld bij dierenambu en asiel, maar ik vrees het ergste, tis ook nog kutweer.
Arme arme Os, ik voel me zo stom
yep doe ikquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Baas net gesproken, ik mag morgen ook nog vrij, vriendin heeft een flyer gemaakt, kan ik die overal op gaan hangen en goed zoeken. Ik heb echt geen idee hoe ver zo een vogel komt en hoe lang ie het buiten volhoudt![]()
Yns, wil jij m ook ff delen op FB, jij hebt ook kennissen hier in M´tricht toch?
Fijn dat je morgen vrij bent , ik hoop dat je hem vindt morgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Baas net gesproken, ik mag morgen ook nog vrij, vriendin heeft een flyer gemaakt, kan ik die overal op gaan hangen en goed zoeken. Ik heb echt geen idee hoe ver zo een vogel komt en hoe lang ie het buiten volhoudt![]()
Yns, wil jij m ook ff delen op FB, jij hebt ook kennissen hier in M´tricht toch?
Strega en ik denken aan je (en Oscar).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |