Een horloge met dag/datum weergave kopen.quote:
Ik pak dan ook elke kans op slaap die ik kan krijgen. Middagdutjes en voorslapen doe ik wanneer het kan.quote:Haha, maandag woensdag had ik zo'n wazige dag. De dag vantevoren paar uur in de trein gezeten en ook geslapen, toen ik thuis kwam na het eten in slaap gevallen, in de nacht 9 uur geslapen (en héél veel gedroomd), maar de volgende dag nog als een zombie rondlopen alsof ik elk moment om kon vallen (en een dorst dat ik had).
quote:
quote:
Dutjes tussendoor worden in het algemeen afgeraden, maar ik ontkom er nu ook niet aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik pak dan ook elke kans op slaap die ik kan krijgen. Middagdutjes en voorslapen doe ik wanneer het kan.
Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dutjes tussendoor worden in het algemeen afgeraden, maar ik ontkom er nu ook niet aan.
Ik vind het zo zonde van mijn vrije tijd, ik krijg nu helemaal niks meer gedaan.
Vooral als ze aan zo'n touw tegen een muur opliepenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:53 schreef wyccie het volgende:
Leuke serie was dat. Dat keek ik op de zaterdagochtend bij Telekids.
Haha, nu je het zegt....dat was inderdaad heel nep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:55 schreef lubje25 het volgende:
Vooral als ze aan zo'n touw tegen een muur opliepen
Iets van een vast ritme zou wel helpen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken om toch maar aan een gewone, simpele 9-5 baan te gaan. Of een thuisblijfmoeder (zonder kinderen), zodat ik gewoon lekker thuis kan gaan frutselen.
Hopelijk trekt dat bij als ik eenmaal aan het werk ben en er een beetje aan gewend ben.
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets van een vast ritme zou wel helpen.
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:06 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest in
Jij hebt dan ook redelijk een vast rooster.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest in
Het patroon van bezigheden gaat verschuiven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.
Truste.quote:De slaap komt er eindelijk aan, dus ik kruip in bed.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.
De slaap komt er eindelijk aan, dus ik kruip in bed.
Ik ben mijn dromen meestal al binnen 30 seconden na wakker worden kwijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:19 schreef EricOscuro het volgende:
Slapen? Ja graag 12 uur per dag... ik droom erg levendig. Vooral van het eerste moment van even wakker worden.
Ik doe er alles voor om nog 4 of meer uren te kunnen dromen en om mijn dromen te kunnen herinneren.
Maar de vraag is; wil je ze graag onthouden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben mijn dromen meestal al binnen 30 seconden na wakker worden kwijt.
Inderdaad, en met gastenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer een soort van echte nachtdienst.
Een goedemorgen dan maar weer
Kijk even in hun webshop, daar heb ik kriekjes gekocht die niet in de winkel stonden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor lekkere biertjes voor zaterdagavond. We krijgen gasten en ik wil 5 of 6 lekkere biertjes halen. Ik heb nog la trappe puur staan en ik wil brugse zot(donker) en la chouffe halen.
Dan mag er nog wel een echt stevig donker bier tussen zitten en iets wat goed bij een jachtschotel past
Oh en ze moeten het wel hebben bij de mitra
Het was nog geen half 10 en ik lag op bedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Half elf en Red is wakker. There are strange things afoot at the Circle K
Volgens mij heb ik volgend jaar een 10-jarig jubileumquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef B.ertha het volgende:
We komen hier dan ook al een jaar of 7-8
Ah, dan zijn mijn centjes veilig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:41 schreef Etcetera het volgende:
SNS bank wordt genationaliseerd trouwens
Ik pas 6 jaar.quote:
Maar je hebt je pas later aangemeld? Of had je toen een ander accountquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, sinds Big Brother in 1999...
Ah, Sherlock Holmes...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar je hebt je pas later aangemeld? Of had je toen een ander account
Holy f*ck, wat een prijzen weer, maar we zijn van de partij!!!quote:Dank u voor uw bestelling op www.ticketmaster.nl.Uw ordernummer is ********* Bekijk uw bestelling in Mijn Account
THE WHO - 05-07-2013 20:00
Ziggo Dome, Amsterdam
Tickets
× 2Toon details
LET OP! Deze print is uitsluitend voor uw eigen administratie. DIT IS GEEN TICKET! Omschrijving Informatie Prijs
Tickets : 2
THE WHO - 05-07-2013 20:00 165.00 EUR
Normaal Ingang Zaal Zuid, Vak E Zitplaatsen geplaceerd 75.00 EUR
Kosten 7.50 EUR
Normaal Ingang Zaal Zuid, Vak E Zitplaatsen geplaceerd 75.00 EUR
Kosten 7.50 EUR
Bezorging
Standaard Post Tickets worden via gewone post naar uw postadres verzonden 3.00 EUR
Betaling
5.88 EUR
TOTAAL 173.88 EUR
Betaald met MasterCard 173.88 EUR
Ook onder een ander account dan? Zelfs Danny zit pas op 13,5quote:
Fuck man jij bent echt een oldbiequote:
Danny (user 1) is geregistreerd op zaterdag 17 juli 1999quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer is Fok! precies gestart?
Laat maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer is Fok! precies gestart?
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd genomen door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed.
Wat schattig, je deed de groetenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben in oktober 1999 of daaromtrent hier aangeschoven, vanwege de Big Brother Photoshop topics destijds...
Edit: Zie dat het eind 2000 geweest moet zijn: BB2 / Spuug je gal / Steek veren... <-- Waarschijnlijk mijn eerste zelf gestarte topic ooit...
Ha, NIN. Aparte 'band'...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:00 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was dit mijn eerste topic: MUZ / Nine Inch Nails
Kwam maar langzaam op gang qua reacties
Get a real life...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb nog maar net ontbeten en moet nog aan de slag.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij!!
Of was je pas al geblokkeerd?
Jammer dan, nieuwe pas komt binnen een paar dagen en het leven gaat dan gewoon door.quote:
Geen nacht, wel late dienst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Nee, wat meer reguliere waak-/slaaptijden misschien?
Of heb je nachtdienst gehad?
Oh, dat heb ik ook een keer gehad. Ik heb 130000 vakjes in mijn portemonnee en had de pas in het verkeerde vakje gestopt. Kon het niet vinden, pas laten blokkeren, 5 minuten later vond ik 'm terug.quote:
Hup, M. in de wagen en hobbelen!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Soempie het volgende:
Binnen 24 uur kan ik hem deblokeren bij een kantoor.
Ik wacht nog even tot hij wakker wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, M. in de wagen en hobbelen!!
Succes!
Nouja, hier had ik hem dus blijkbaar uit m'n portemonnee gehaald om te kunnen internetbankieren. Vervolgens heb ik m'n edentifier gepakt en daarna weer m'n portemonnee voor m'n pas, die er natuurlijk niet in zat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:49 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat heb ik ook een keer gehad. Ik heb 130000 vakjes in mijn portemonnee en had de pas in het verkeerde vakje gestopt. Kon het niet vinden, pas laten blokkeren, 5 minuten later vond ik 'm terug.
Normaal gesproken bij een late dienst uur of twee, ja. Vannacht pas om 4 uur.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat lig je dan pas in je bed?
Uurtje of 2 's nachts?
Dat is wel héél suf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
Nouja, hier had ik hem dus blijkbaar uit m'n portemonnee gehaald om te kunnen internetbankieren. Vervolgens heb ik m'n edentifier gepakt en daarna weer m'n portemonnee voor m'n pas, die er natuurlijk niet in zat.
Hiermee heb je wel onomstotelijk bewezen een echte vrouw te zijn, ik heb er thuis ook zo één zitten...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, hier had ik hem dus blijkbaar uit m'n portemonnee gehaald om te kunnen internetbankieren. Vervolgens heb ik m'n edentifier gepakt en daarna weer m'n portemonnee voor m'n pas, die er natuurlijk niet in zat.
Hmmm, vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Normaal gesproken bij een late dienst uur of twee, ja. Vannacht pas om 4 uur.
Nou ben ik wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:44 schreef Soempie het volgende:
Oja, en er werden door de dames van de supermarkt grapjes gemaakt over m'n achternaam, terwijl ze dachten dat ik het niet kon horen.
Niet eens.quote:
sterkte dan, wel meteen laatste werkdag van de week?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef TradeMarkie het volgende:
na 4 dagen ziek thuiszitten valt m'n eerste werkdag me best zwaar moet ik zeggen.
ja dat welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
sterkte dan, wel meteen laatste werkdag van de week?
Ik zou nu meteen naar huis gaan...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja dat wel
Maar het is hier nu 23 graden en ik heb het niet heel warm
Behalve m'n hoofd, dat voelt vrij warm aan
Serieus? Dat is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Soempie het volgende:
Binnen 24 uur kan ik hem deblokeren bij een kantoor.
Ik wil het nog een uurtje uitzingen hier, er komt zo nog iemand langs waar ik wat mee wil doorsprekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou nu meteen naar huis gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curieus.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Volgens mij klopt dat wel. Gelukkig staat er nog steeds genoeg rare onzin in. Langste afstand in 4 uur afleggen op een waterglijbaan bijvoorbeeld, of 100 meter horden met zwemvliezen aan...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik geloof dat ze eet records verboden hebben omdat ze bang waren dat er doden zouden vallen.
Dan vraag ik me af: waarom maar 3 keer?quote:
Geen idee, dat staat er niet bij. Maar er is iemand die het kan in 28,14 seconden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: waarom maar 3 keer?
Volgens mij is het eigenlijk niet bedoeld voor mensen die eerst zelf hun pas laten blokkeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Dat is nieuw voor mijWel relax
Kennen ze daarbij ook verschillende gewichtsklassen toe?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, dat staat er niet bij. Maar er is iemand die het kan in 28,14 seconden.
Ja zeg, niet van die ingewikkelde vragen stellen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kennen ze daarbij ook verschillende gewichtsklassen toe?
dan moet je het hebben ook de diameter van de WC bril meenemen in de vergelijkingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kennen ze daarbij ook verschillende gewichtsklassen toe?
en de sterkte van de glazenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan moet je het hebben ook de diameter van de WC bril meenemen in de vergelijking
Nu pas?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij is het eigenlijk niet bedoeld voor mensen die eerst zelf hun pas laten blokkeren.![]()
Maar, ik kan weer pinnen.
brylcreem?quote:
Robert Wadlow, 2.72 meter langquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef lubje25 het volgende:
Vroeger las ik dat boek ook voor de lol, weet nu 20 jaar later of zo nog steeds hoe de langste man ooit heette.
In de SC mag dat hoor Jojoquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook onder een ander account dan? Zelfs Danny zit pas op 13,5
Ik ook, maar wel 17 dagen voor Redquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:38 schreef lubje25 het volgende:
ik ben ook een newbie, vanaf januari 2005
En Lior natuurlijk.quote:
Red en Tinu ook niet.quote:
Anders ben je Lior vergeten te feliciteren met zijn grote broer.quote:
Verdomme. Ik krijg spontaan trek alleen al van de gedachte aan de geur van het pruttelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerste keer ooit dat ik jachtschotel maak en dat vlees staat nu alvast te pruttelen, ruikt goed!
ik heb al sinds half tien trekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verdomme. Ik krijg spontaan trek alleen al van de gedachte aan de geur van het pruttelen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Recept?dit wordt vast mijn versie van C4's 'pics!'
receptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Recept?dit wordt vast mijn versie van C4's 'pics!'
Gisteren caramel bars gemaakt, maar die waren mislukt![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerste keer ooit dat ik jachtschotel maak en dat vlees staat nu alvast te pruttelen, ruikt goed!
Maar dus nog geen 14quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
En ik had me al bedacht dat ik even had moeten verduidelijken dat het niet over chocolade ging
En wat voor moois heeft hij allemaal gekregen van de opa's en oma's?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef iamredleader het volgende:
good evening
Dank voor de felicitaties, meneer heeft een leuke dag gehadmorgen nog eens dunnetjes overdoen met de vriendjes, en dan is het wel weer leuk geweest
Beetje laat, maar toch gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef iamredleader het volgende:
good evening
Dank voor de felicitaties, meneer heeft een leuke dag gehadmorgen nog eens dunnetjes overdoen met de vriendjes, en dan is het wel weer leuk geweest
Ik neem de dienst over.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt (voorlopig) versterking
Ja, de nachtdienst is begonnen.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Hier spelen jullie geen spel, he?
welk spel wil je spelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Hier spelen jullie geen spel, he?
Cobra verzorgt daar o.a. erg goede koffie. En waarschijnlijk rond een uur of 2 shoarmaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ja, de nachtdienst is begonnen.
Dat zit er wel in ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Cobra verzorgt daar o.a. erg goede koffie. En waarschijnlijk rond een uur of 2 shoarma
Alleen witte saus, geen rooie...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Cobra verzorgt daar o.a. erg goede koffie. En waarschijnlijk rond een uur of 2 shoarma
En toch gebeurt het. Net zoals dat ik altijd mijn gehemelte openhaal aan pizza.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat laatste snap ik niet. Dat je je mond kan branden aan bladerdeeg met vulling is bekend
Ik dacht dat ik altijd de enige wasquote:Op zondag 3 februari 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch gebeurt het. Net zoals dat ik altijd mijn gehemelte openhaal aan pizza.
Ik had er iets meer van een sausje in moeten gooien. Ik heb zelfs geen ei over het bladerdeeg gesmeerd, maar ik los dat (hopelijk) op door wat honing.
ik ook ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch gebeurt het. Net zoals dat ik altijd mijn gehemelte openhaal aan pizza.
Ik had er iets meer van een sausje in moeten gooien. Ik heb zelfs geen ei over het bladerdeeg gesmeerd, maar ik los dat (hopelijk) op door wat honing.
quote:
Succes.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:15 schreef wyccie het volgende:
Afbeeldingen uitschakelen op mobiel internet is niet echt handig. Zo zie ik geen smilies en editknopjes meer.
Zucht, ik ga maar even een spelletje spelen, hopelijk val ik dan in slaap.
quote:
Nee, er zitten meestal wel bepaalde kernelementen in...quote:Op zondag 3 februari 2013 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
scheelt dat het bij jou nooit zo moeilijk is om te onthouden als je wisselt
Waar kunnen we inschrijven voor de 1ste editie?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen!
Als ik de motivatie kan vinden, ga ik vandaag de laatste hand leggen aan mijn artikel (verder uitgewerkte thesis) voor publicatie
Warme avocado? Dat lijkt me echt enorm smerigquote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Heet fruit is heet.![]()
Ik heb avocado en mango in bladerdeeg verstopt. Was alleen te lui om het smeuïger te maken.
Ik doe dat met chipsquote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd de enige was
SPOILER: @LBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij eet avocado alleen rechtstreeks uit de koelkast?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Warme avocado? Dat lijkt me echt enorm smerig
Jij bewaart avocado in de koelkast?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij eet avocado alleen rechtstreeks uit de koelkast?
Ik niet. Jij blijkbaar wel als je het niet warm lust.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bewaart avocado in de koelkast?
Ik heb een paar minuten zitten staren.quote:
Koud - kamertemperatuur - warm, ik prefereer de middelstequote:Op zondag 3 februari 2013 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Jij blijkbaar wel als je het niet warm lust.
Ja, da's al warm voor mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Koud - kamertemperatuur - warm, ik prefereer de middelste
Nee, koud.quote:
http://www.journals.elsevier.com/european-management-journal/quote:Op zondag 3 februari 2013 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar kunnen we inschrijven voor de 1ste editie?
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze kwam net bij mij voorbij op facebook:
[ afbeelding ]
Oeheoeheoeoeoeh
quote:
Ja, no shit! Achterlijke kutprogramma's met allemaal dezelfde formule. Gaaaaaaaaaaaaaaaap.quote:Half miljoen kijkers halve finale Sterren Dansen op het IJs
'Nog nooit zo weinig kijkers ijsdansprogramma'
Sterren zakken door het ijs...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, no shit! Achterlijke kutprogramma's met allemaal dezelfde formule. Gaaaaaaaaaaaaaaaap.
"Met je ster op het ijs" van Rob Stenders.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, no shit! Achterlijke kutprogramma's met allemaal dezelfde formule. Gaaaaaaaaaaaaaaaap.
Of "sterren springen op het ijs" (van Nozzman geloof ik).quote:Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Met je ster op het ijs" van Rob Stenders.
Ja, daar wil ik wel weer eens heen...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even adverteren:
Iemand behoefte aan 2 toegangskaarten tot het Rijks Museum vanaf de heropening?
Ok. Ik ga je adres weer even zoeken en dan stuur ik die voucher naar je op.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik wel weer eens heen...
Dat is toch wel een must.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat nou wat, zo'n rondvaart? Geloof niet dat ik het ooit gedaan heb
Top!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. Ik ga je adres even zoeken en dan stuur ik die voucher naar je op.
Ja, da's genoeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Eén keer in de zoveel jaar is zo'n rondvaart zeker leuk
Oh, een paar jaar geleden had ik nog gewoon een meneerquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's genoeg.
Voorheen had je nog studenten die de toelichting deden, nu zijn dat helaas kille bandjes. Vandaar mijn aanbod...
De luxe tour geboekt?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, een paar jaar geleden had ik nog gewoon een meneer
Ik zie je al meebrullen, springend door de kamer...quote:
Heb het wel een beetje gehad met dat bandje dat nog steeds verdomd om een fatsoenlijke drummer aan te nemen...quote:
Ik gok dat laatste maar ik weet het niet zeker. Het was gewoon leukquote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De luxe tour geboekt?
Of een fooien trekkende AOW'er...
Meebrullen ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je al meebrullen, springend door de kamer...
Ga ik onthouden voor als O'tje wat groter isquote:Op zondag 3 februari 2013 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch wel een must.
Ik wil je/jullie graag rondleiden dan...
Ze moeten hun site bijwerkenquote:
quote:Het is bijna zover! Na tien jaar verbouwen, renoveren en restaureren opent Hare Majesteit de Koningin op zaterdag 13 april 2013 het vernieuwde Rijksmuseum.
Als het maar boven de dekens is dan...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meebrullen ja.Springend door de kamer? Nee, alleen wild bewegende armen.
Kan toch? Willem-Alexander neemt pas op 30 april die taak over.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga ik onthouden voor als O'tje wat groter is
[..]
Ze moeten hun site bijwerken
[..]
Prima!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga ik onthouden voor als O'tje wat groter is
[..]
Ze moeten hun site bijwerken
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan toch? Willem-Alexander neemt pas op 30 april die taak over.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar boven de dekens is dan...
Link?quote:Ik heb dat nummer nog eens geremixed voor een apres ski mix, is ook wel erg catchy...
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Wat is er mis met die website?
Bea heeft gewacht met aftreden tot het Rijks weer open is, moordwijf!
Crapquote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is niet online, zit in een nonstop mix die ik in 2004 of zo heb gemaakt, toen ik nog op wintersport ging.quote:
Is best leukquote:Op zondag 3 februari 2013 13:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat nou wat, zo'n rondvaart? Geloof niet dat ik het ooit gedaan heb
Uhm dit is dus niet waarquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, da's genoeg.
Voorheen had je nog studenten die de toelichting deden, nu zijn dat helaas kille bandjes. Vandaar mijn aanbod...
Klaarblijkelijk heb jij het over een zuipboot en wij over een echte rondvaartboot ter bezichtiging van Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm dit is dus niet waardie vriendin die vertelde altijd live aan boord alle verhalen dus weet niet hoe je daarbij komt
Tuurlijk nietquote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb jij het over een zuipboot en wij over een echte rondvaartboot ter bezichtiging van Amsterdam.
Dat wel geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er misschien meer rondvaartboot-organisaties?
Hier staat hachee op het vuur, en ik heb een cake gebakken die nu aan het afkoelen is
Er zijn er zat. Dus heel goed mogelijk dat sommigen een bandje hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er misschien meer rondvaartboot-organisaties?
Nee, ik lieg graag...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm dit is dus niet waardie vriendin die vertelde altijd live aan boord alle verhalen dus weet niet hoe je daarbij komt
Kooij op het Rokin neem ik meestal, niet echt een kleine onderneming.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Misschien dat MM dan ervaring heeft met een kleinere, waar ze wel bandjes gebruiken
Dan moet je voortaan canal tours nemen want die doen dat dus nog welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik lieg graag...
Ik neem van tijd tot tijd mensen van buiten Amsterdam mee de rondvaartboot in en er is al tijden geen verteller/-ster meer aan boord...
Die had ik hier zelf al gepost, daarom ook de vraag van Jojo.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Soempie het volgende:
Deze kwam net bij mij voorbij op facebook:
[ afbeelding ]
Oeheoeheoeoeoeh
Nu heb ik zin in Oreo'squote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom gaat het er hier toch zo vaak over eten. Massa's appeltaart, beetje baskische taart en een hoop Oero cakepops over hier. Denk dat er morgen wat mee naar werk gaat.
Heb ik dus echt slecht bijgelezen. Ik zie dat ik ook vergeten ben IARL en Tinu te feliciteren met de verjaardag van Jair. Bij deze alsnog!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die had ik hier zelf al gepost, daarom ook de vraag van Jojo.
Willen jullie vanavond een keer niet aan me denken, aub?
Thanksquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik dus echt slecht bijgelezen. Ik zie dat ik ook vergeten ben IARL en Tinu te feliciteren met de verjaardag van Jair. Bij deze alsnog!Ik had het wel gelezen, maar er komt zo vaak iets (lees: een Wiebelsoempie) tussendoor .
Ik moet nog heel wat seizoenen inhalenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers: top gear nieuwe seizoen op bbc2
ik kijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers: top gear nieuwe seizoen op bbc2
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Willen jullie vanavond een keer niet aan me denken, aub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |