Ik dacht ik zeg het maar even.quote:
Zijn 4 lagen, 2 gitaar,1 keyboard, 1 bas, en dan op hoog bpm je instrumenten beheersen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Mijn god wat een kutherrieAl kan hij wel heeeel snel gitaar spelen.
Dat weet ik niet, maar ik ga er voor de rest niet over uitweiden waarom ik niet kan in maart.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
Ja want dan ga je hier zitten posten.
Doe eens effe nohommo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
Kap hier nou eens met die SC verdomme.
meerderequote:
weet ik niet meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Hey sp3c, waarom is mijn holocaust opmerking weg?
Over de holocaust maak je geen grappen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet meer
ik gooi het op getroll
en dat je het ff weet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over de holocaust maak je geen grappen.
Toch is het aardig gelukt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef sp3c het volgende:
als je hem steeds in dr nek legt dan is het misschien tijd voor dat gesprek over bloemetjes en bijtjes met je ouders
doe ik ook regelmatigquote:
terecht, ik schaam me er niet eens voorquote:
Dat is ook een acteur.quote:
Maar dat is ook een hele toffe winkelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef Specularium het volgende:
Ken buiten de ABC ook niet 1 winkel waarvoor ik niet gewoon in Utrecht kan kijken.
Hebben ze nou ALWEER een andere naamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel 1x per seizoen naar Jaap Eden voor een wedstrijd Den Haag vs Amsterdam maar dit jaar sla ik hem over want ten eerste valt de hal uit elkaar van armoede en ten tweede is het met het team niet beter gesteld
ten derde heten ze sinds dit seizoen Amsterdam G's![]()
![]()
serieus ... ze zijn er nog blij mee ook
[ afbeelding ]
tot nu toe 1 wedstrijd gewonnen van de 29 met een doelsaldo van 48/217
Amsterdam is waardeloos
Daarom, heb ik zin in. En Two and a Half Men erachter aan.quote:
Kwam door de naam, schrok af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
Amstel Tijgers wonnen ook nog wel eens wat
Ik wil nog steeds het laatste seizoen King of Queens kijken, nohommo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, heb ik zin in. En Two and a Half Men erachter aan.
Leuke seriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds het laatste seizoen King of Queens kijken, nohommo.
Maar RTL koopt altijd de eerste helft van de seizoenen voor low budget, en dat 800x herhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke serieIk heb geen idee of ik alle seizoenen heb gezien, ik keek het altijd op tv.
wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog even op Wikipedia te kijken en ze hebben ooit ook nog Al Capone Flames gehetenDie naam kende ik niet.
Net als vechtsport een onterecht ondergeschoven kindje, en overdreven veel aandacht voor die Mickey Mouse League.quote:
Dat is net Jason met een hoed op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:40 schreef sp3c het volgende:
doe het dan gelijk goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true story, we hebben prachtige banen, het niveau is vrij aardig en de sfeer zit er overal goed inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als vechtsport een onterecht ondergeschoven kindje, en overdreven veel aandacht voor die Mickey Mouse League.
quote:
Je bent toch vrij een beetje kansloze shows kijken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
Corona's zijn op. Ik heb nog witte wijn of wodka. Maar nu nog niet. Beetje te vroeg voor.
Maakt niks uit, maar ik heb er nu nog geen trek in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch vrij een beetje kansloze shows kijken?
Maakt het uit?
Doe eens effe normaal man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
Weer eens een leuke aflevering van Two and a Half Men. Met Herb
quote:"We would like to see most of the human race killed off, because it is unworthy, it is unworthy of the gift… of life."
Ik keek vroeger wel GTST, tot Frist dood ging.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Als je het over Jan Kooijemans hebt, dat vind ik een sukkel. En soaps kijk ik niet.
Jij kent ze nog allemaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is die ook dood ja. Die weet ik dan ook nog. Hoe de rest heet(te) geen flauw idee.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
En lekker generaliserend weer, denken dat alle vrouwen GTST kijken.
Wanneer een branderig gevoel ontstaat is het waarschijnlijk blaasontsteking. Altijd van voor naar achter afvegen.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Als je het over Jan Kooijemans hebt, dat vind ik een sukkel.
Wat? Lijkt er in de verste verte niet opquote:
Ik zit je te dollenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Lijkt er in de verste verte niet op
Yolandi heeft toch wel iets sexueel aantrekkelijksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit je te dollenAl had ik misschien 1 seconde wel iets van: Heej Scooter.
Scooter is echt zo slecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Scooter is mijn guilty pleasure![]()
Niet aantrekkelijk trouwens, verre van.
Ik denk dat ik leuk vind JUIST omdat het zo slecht is.; Zo slecht dat het gewoon leuk wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Scooter is echt zo slecht.
Doe dan de eckte eckte hardcore
Die Antwoord heeft wel watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik jouw clip ook best te pruimen vond. Niet echt mijn smaak normaal, maar toch prima.
Zuid Afrikaans. Ze lullen ook NLsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik ga morgen even op mijn gemak de hele clips kijken. Het ziet er wel freaky uit als ik zo snel even kijk
Wel leuk. Ik kende ze helemaal niet.
Dan ben je echt gay. Of dik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Frutsel het volgende:
Rood voor Zomer
opbokken met Zomer
doe mij maar winter!
Hmm... doe dan maar dikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan ben je echt gay. Of dik.
Gay en slank geen optie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben niet gay maar ik had slechts twee keuzes
dat is zeker zijn voorschrift
ik heb nu gewoon liever drie maand langer winterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Dan gewoon de gulden middenweg, de lente
Alles beter dan regen, ook sneeuwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind winter helemaal niet zo erg. De kou dan. Als het maar niet sneeuwt.
dameshandbal dan hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
handbal gezien?
man man man wat heb ik daarvan genoten
prachtige snelle sport zonder mieten
das leuk om andere redenenquote:
Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:28 schreef Tem het volgende:
Vreemde vogel deze jezusje.
[ afbeelding ]
Dus jij bent ook al zo'n Turkenfapper?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo Spartacus opzetten. Als we het toch over leuke mannen hebben
Uh heb je het weleens gezien? Geen Turk te bekennen man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al zo'n Turkenfapper?
Euroshopper, kost niksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kost een hoop wasmiddel elke keer.
Nee komt uit een andere fabriek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt gewoon uit dezelfde fabriek. Dus ja.
Jij bent wasmiddelenexpert?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee komt uit een andere fabriek.
Ik deed vroeger wel eens die jetstraal zo tegen mijn penis.quote:
Hoe goor maak jij jezelf dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent wasmiddelenexpert?
En dan nog. Alles wordt schoon voor 2 euro per fles in plaats van 5 euro per fles.
Ik zeg toch niet dat ik mezelf goor maak? Maar heb je weleens gewassen ZONDER wasmiddel? Heb ik een keer per ongeluk gedaan, dan stinkt je was daarna, niet normaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe goor maak jij jezelf dan?
Beetje die rooklucht eruit en klaar.
Met teveel wasmiddel wordt het ook een gore vette zooi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik mezelf goor maak? Maar heb je weleens gewassen ZONDER wasmiddel? Heb ik een keer per ongeluk gedaan, dan stinkt je was daarna, niet normaal.
Die van mij nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zit tegenwoordig ook een straalfunctie in.
Daarom, 1 dopje. Vloeibaar. Poeder vind ik niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met teveel wasmiddel wordt het ook een gore vette zooi.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:45 schreef Karina het volgende:
Tip: zap niet naar NED 2 want dan zie je Claudia
Visboer brengt niet, daar moet je moeite voor doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
Dan laat je het brengen.
Ik heb nog een kast vol vreten. Ik weet niet wat te kiezen.
Juist wel kijken, heerlijke ergernis tv.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
Die vent van Max zit er ook inderdaad. Geen idee wat dit nou weer is. Ga niet kijken.
Ja weet je hoeveel moeite dat is?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
Dan sta je op, doet je jas aan en loopt naar buiten.
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel moeite dat is?
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.
Nee zeg, dat is ranzig. Pall Mall rood.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat rook jij?
Van die vuige menthol?
Visboer zit om de hoek maar ik ga altijd op de fiets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanmorgen nog buiten geweest, naar de bakker, de slager en de sigarenboer.
Visboer is voor mij op loopafstand.
Is dat zo'n bus van 15 euro en dan de Nel Veerkamp uithangen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zeg, dat is ranzig. Pall Mall rood.
Van Nelle halfzwaar en Marlboro als ik weg ben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een fiets.
Wat rook jij dan? Zware shag?
Gewoon pakjes man. Ik koop altijd meteen een slofquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat zo'n bus van 15 euro en dan de Nel Veerkamp uithangen?
Ook dat niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:52 schreef hexje het volgende:
Jullie hebben van die vergeelde vingers.
Of je handen vaker wassen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Nee geel gele vingers nu, er zit een filter aan he? Gele vingers krijg je van roken zonder filter.
Beetje soppen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
Ik ga Spartacus opzetten, die geneuzel over Bea heb ik geen zin in.
Waren vliegtuigen, je moet het wel effectief doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:06 schreef Tem het volgende:
Die man die mensen uit helikopters flikkerde. Heel raar inderdaad.
Gelukkig ga jij het gemiddelde ontzettend opkrikken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
Het publiek bij Claudia is een stuk lelijker dan het dwdd publiek.
Heb jij gewoon de dvd zelf ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef Karina het volgende:
Werd er net al eentje doodgestenigd, begint al goed
Nee gedownload vanmorgen. Nieuwe seizoen is vorige week begonnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij gewoon de dvd zelf ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |