SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Weer wat geleerdquote:De guppy, ook wel "missionarisvisje" of "miljoenenvisje" genoemd, is een eierlevendbarende tandkarper. De "gup" is wereldwijd het meest populaire aquariumvisje. De mannetjes worden gemiddeld 4 en de vrouwtjes 6 cm lang. De meeste guppy's leven 2-3 jaar. Er zijn weinig guppy's die ouder dan 5 jaar worden.
das me te snel... welke opties? Meer design? Iets meer kleur?quote:
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professionalquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef Samzz het volgende:
@ Wicked, ik heb niet zoveel opties met de site die ik postte. Het is een standaard lay-out die je enkel met de afbeeldingen wat kan personaliseren.
Dus qua vormgeving is er gewoon niet zoveel mogelijk.
quote:Wanneer de mannetjes continu achter de vrouwtjes jagen krijgen de vrouwtjes last van stress. De enige manier om dit te vermijden is ervoor te zorgen dat er ongeveer 3 keer meer vrouwtjes gehouden worden dan mannetjes.
Met andere woorden: voor een zoentje op de wang en een aai over zijn bolletje maakt WickedTunes de gaafste website die je ooit gehad hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professional
Dan mogen er hier wat meer vrouwelijke guppies rondzwemmen... ik jaag me uit de visnaad!quote:
Ja, dat is fijn voor je, maar wat ik zeg, het is allemaal standaard, het enige wat ik kan kiezen is de tekst en de afbeeldingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professional
Die filmreel met schilderijen dan? Die heb je toch zelf gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn voor je, maar wat ik zeg, het is allemaal standaard, het enige wat ik kan kiezen is de tekst en de afbeeldingen.
Ik heb alleen de afbeeldingen toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die filmreel met schilderijen dan? Die heb je toch zelf gemaakt?
Hoiquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
3 vrouwtjes per man? Waar kan ik me aanmelden?Hey peeps!
Ah, het is een portfolio optie van www.deviantart.com Nu snap ik het.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de afbeeldingen toegevoegd.
Ja, zwaar naar de klote, maar achquote:
Ja, maar hij betaalt ervoor en ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah, het is een portfolio optie van www.deviantart.com Nu snap ik het.![]()
Kijk, dit is ook een voorbeeld van 1 van hun klanten:
http://ryanford.cleanfolio.com/gallery/577
Best hip
Als je simpel en straks wilt, zou ik je schilderijen in die filmreels niet vervormen, dat maakt alles juist heel dynamisch, beweeglijk en zelfs wat drukjes...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die wil ik eigenlijk ook niet anders, simpel, rustig en strak wil ik het.
Oh crap, je hebt dus bijna geen optiesquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar hij betaalt ervoor en ik niet.
Ik doel dus op de rest van het portfolio omdat ik dacht dat jij dat bedoelde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als je simpel en straks wilt, zou ik je schilderijen in die filmreels niet vervormen, dat maakt alles juist heel dynamisch, beweeglijk en zelfs wat drukjes...
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh crap, je hebt dus bijna geen optiesTja, dan zou ik het zelf lekker strak houden door er iets minder een 'zoekplaatje' van te maken...
Succes!
Ja ongeveer...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dus op de rest van het portfolio omdat ik dacht dat jij dat bedoelde.
Ik vind 'm niet wauw. Ga er morgen verder aan sleutelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja ongeveer...
Bij optie 'G' moet je een plaatje uploaden als hoofdfoto (op je voorpagina). Dat heb je best aardig in elkaar gezet. Wat mis je er dan aan?
Je mag wel een paar kernwoorden naar me sturen, dan kan je mss btje sturen in de juiste richtingquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet wauw. Ga er morgen verder aan sleutelen.
Ik weet het nog niet precies... Ga er nog even over nadenken. Bedankt iigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kernwoorden naar me sturen, dan kan je mss btje sturen in de juiste richting
Deze er nog bij:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Boh!
http://www.rjshop.nl/Pion(...)em/nl/product/29455/
Wicked is hard aan het denken. Troef jij hem af?quote:
Ben eerder hard aan het eten...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wicked is hard aan het denken. Troef jij hem af?
Jazeker. Zoals altijd hard eindigenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nog een vleugje hardstyle?
Ik ben weer helemaal verliefd op de trance geworden. Lekker melodieuze strings, mooie vocals, lekkere beatquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor de muziek spontaan verbeteren.
Het had portfolio moeten zijn, maar mijn sexy lied sloeg toe.quote:
Mental image! Trancemuziek, camera in superslowmotion zodat de individuele druppels van Kally's goddelijke lichaam afstuiteren... :xquote:
Fixedquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mental image! Trancemuziek, camera in superslowmotion zodat de individuele druppels van Kally's goddelijke lichaam afstuiteren... :x
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef robdriessen het volgende:
Monopoly, heb je wat uit te leggen?
Hagenaar zaait onrust met samoeraizwaard
?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lekker Android hacken met deze muziek,
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:31 schreef robdriessen het volgende:
Monopoly, heb je wat uit te leggen?
Hagenaar zaait onrust met samoeraizwaard
Zal wel een tanto zijn geweest dan.quote:Na twee waarschuwingen koos de Hagenaar eieren voor zijn geld en gaf hij zich over. Behalve het zwaard had hij ook nog een mes op zak. De man zit vast en wordt verhoord.
Oh, succes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Android is het besturingssysteem van mijn tablet. Die ben ik nu aan het vernaggelen
Ik geef graag mijn eigen versie op namen die ik niet ken. Gewoon de klemtonen uitvogelen en het een gok gevenquote:
Je moet vaker Formule 1 kijken. Olav Mol gebruikt het woord bijna elke racequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geef graag mijn eigen versie op namen die ik niet ken. Gewoon de klemtonen uitvogelen en het een gok geven
Nooit F1 gekeken? Chicane (S-bocht)quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geef graag mijn eigen versie op namen die ik niet ken. Gewoon de klemtonen uitvogelen en het een gok geven
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moet vaker Formule 1 kijken. Olav Mol gebruikt het woord bijna elke race
iets met great minds...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nooit F1 gekeken? Chicane (S-bocht)
Maar natuurlijk. Ging ik daar even de mist inquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nooit F1 gekeken? Chicane (S-bocht)
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar is weinig succes voor nodigDe boel heel laten daarentegen is uitdagender
Dat is best ergquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Goffer, heb ineens zin om weer eens naar een goeie tranceparty te gaan. Maar ouwe lul Rob houdt het nooit langer vol dan tot 03:00 uur
Lekker aan de XTC met je neefquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Goffer, heb ineens zin om weer eens naar een goeie tranceparty te gaan. Maar ouwe lul Rob houdt het nooit langer vol dan tot 03:00 uur
Dan begint het pasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Je mist de cluequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik meestal iets eerder, maar echt niet voor middernacht
quote:
Goede webcam dan, klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eind van de maand investeren in een stekkertje voor mijn bazen microfoon.
Die stekker ben ik kwijt_! Maar heb wel een goede mic staan. 10 keer beter dan de webcam waar ik in blaat nu
Komt door mijn zwoele radiostemquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede webcam dan, klinkt niet slecht.
Gewoon XLR-plugje dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga eind van de maand investeren in een stekkertje voor mijn bazen microfoon.
Die stekker ben ik kwijt_! Maar heb wel een goede mic staan. 10 keer beter dan de webcam waar ik in blaat nu
Kom je (net als ik) zeker altijd vroeg op feestjes en ben je de laatste die gaat, na meegeholpen te hebben de afwas te doen, de hond uit te laten en nog ff met wijntje op de bank met mooie dame na te kletsen... ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben zo'n lul die op zo'n party er vanaf de eerste opwarm DJ bij wil zijn. Dat concept moet ik eens los gaan laten
Ik ga meestal naar binnen als het personeel amper er is. De t-lichten branden nog voluitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben zo'n lul die op zo'n party er vanaf de eerste opwarm DJ bij wil zijn. Dat concept moet ik eens los gaan laten
Verstandigquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef robdriessen het volgende:
Nee, ik ben uitgeteld als de hoofdact opkomtquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kom je (net als ik) zeker altijd vroeg op feestjes en ben je de laatste die gaat, na meegeholpen te hebben de afwas te doen, de hond uit te laten en nog ff met wijntje op de bank met mooie dame na te kletsen... ?
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt door mijn zwoele radiostem
Ik hoor het vaak van vrienden die nog wel eens mee luisteren.
Die zeggen dan van: "Johan, je maakt altijd epic shows met je bier en je muziek, maar wat heb jij een verkrachte radio stem"
Moet ze wel gelijk geven daarin
en dat maakt radioquote:
Het kan zwoeler. Denk Jan van Veen van Candlelight.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt door mijn zwoele radiostem
Ik hoor het vaak van vrienden die nog wel eens mee luisteren.
Die zeggen dan van: "Johan, je maakt altijd epic shows met je bier en je muziek, maar wat heb jij een verkrachte radio stem"
Moet ze wel gelijk geven daarin
Oh zo. Volgens mij is het een soort mini USB kabel achtig ding. Ik neem dat ding wel een keer mee naar de media markt ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo'n 3 pins mic-kabel die je overal ziet.
zo te zien inderdaad mini-usbquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zo. Volgens mij is het een soort mini USB kabel achtig ding. Ik neem dat ding wel een keer mee naar de media markt ofzo.
Samson GoMic is het geloof ik.
Ik ben niets voor niets amateur DJquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Shure mic is
Amen to that! En je doet 't erg tofjes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niets voor niets amateur DJ
Gewoon lekker pauper en toch een toffe show neer zetten, dat is mijn doel.
Ooit, ooit ga ik het wat pro aanpakken. Maar dat kost geld en is een meerjarenplan.
Op marktplaats kun je wel mooie Neumanns kopen. Maarja, kost je alsnog een lieve duit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooit, ooit ga ik het wat pro aanpakken. Maar dat kost geld en is een meerjarenplan.
Ik zou ook nooit zo'n pro mic kopen, veel te duurquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lady!!!quote:
Zo is dat. Met je boy Monopoly. Is je man niet jaloers op mij ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor dat ik vanavond weer aan mijn trekken kom... oorgasme
Die zit bovenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo is dat. Met je boy Monopoly. Is je man niet jaloers op mij ?
op?quote:
Hoi Messyquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister ondertussen ook al een half uur mee, dus laat ik ook nog even HALLO zeggen
Zussiequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister ondertussen ook al een half uur mee, dus laat ik ook nog even HALLO zeggen
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Waarom heb ik jou ooit die jaarjingle gegeven?
Als je die gaat spelen, krijg je toch spontaan hoofdpijn?quote:
quote:
Sterktequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik gooi de pjoeter uit, mijn hoofd bonkt..
Ga maar ff een tijdje slapen denk ik
Ouwe lul!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Symphonic het volgende:
En ik draai niet eens hardstylequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Dit neigt al naar hardtrance toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik draai niet eens hardstyle
Slaapze. Hoofdpijn is kut.
Ik dacht even dat dit topic een prachtspinsel van jou was: NWS / Parfum met de geur van versgewassen jongensanus te koop in Japanquote:
Zou een Mono TT kunnen zijn jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit topic een prachtspinsel van jou was: NWS / Parfum met de geur van versgewassen jongensanus te koop in Japan
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
Hahahaha...weer een Armin van Buuren podcast-rip
the Master Bros.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef robdriessen het volgende:
Hoor ik daar de stem van A van Buuren?
Tik 'm aan, ouwe.quote:
*tik*quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Beginnen met piraten en eindigen met "we zien waar het schip strandt"
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Beginnen met piraten en eindigen met "we zien waar het schip strandt"
Tok 'm aan ouwequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef robdriessen het volgende:
Stijfje tegen onderkant bureau van deze plaat! *tok*
Doe maar pils.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Shouting: Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Shouting: Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager, Lager
Ik roséquote:
Ik ook niet. Morgen een trein vanuit Emmerich naar de haven rijden en weer een andere trein terug naar Emmerich rijden. Kan moeilijk onder invloed van bierquote:
Neem wel bierladingen mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet. Morgen een trein vanuit Emmerich naar de haven rijden en weer een andere trein terug naar Emmerich rijden. Kan moeilijk onder invloed van bier
Ik krijg het gewoonquote:
Kan ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan mezelf natuurlijk ook trakteren
Ik had ooit een Taz pint glas, wegquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb hier nog een Flying Dog Barrel Aged Gonzo Imperial Porter, in het Disney glas er mee
Ik zat toevallig aan Warsteiner te denken, maar dat ze hun eigen treinen hadden wist ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Some day, some day
Was volgens mij ook een PR stunt van ze. Heeft Heineken ook ooit gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zat toevallig aan Warsteiner te denken, maar dat ze hun eigen treinen hadden wist ik niet
agreedquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Kally het volgende:
Daar staat tegenover dat de legendarische laars in mijn huis is geweest en dat ik er uit gedronken heb
Awesome !quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was volgens mij ook een PR stunt van ze. Heeft Heineken ook ooit gedaan.
[ afbeelding ]
Dat was toen ze over gingen op groene kratjes.
En ik heb altijd die laser foto nog, die jij maaktequote:
Nu Grolsch nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was volgens mij ook een PR stunt van ze. Heeft Heineken ook ooit gedaan.
[ afbeelding ]
Dat was toen ze over gingen op groene kratjes.
Zo'n Wild Dog?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb hier nog een Flying Dog Barrel Aged Gonzo Imperial Porter, in het Disney glas er mee
Inmiddels zit je klem tussen de stoel en het plafond?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef robdriessen het volgende:
Goffer, hier zit een stille genieter, Mono.
GOED BEZIG, HERMAN!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef robdriessen het volgende:
Goffer, hier zit een stille genieter, Mono.
GOED BEZIG, HERMAN!
Heerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik geniet zelf ook. Muziek is zoiets moois. Glimlach, lekker mee gaan met je kop op de beat
Heerlijk
Als aandeelhouder kan ik dit drinkgedrag natuurlijk alleen maar aanmoedigen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Heh, mijn biertje was een BrewDog 5 A.M. Saint
Holy Moly! Is dit de volledige 10 minuten versie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik geniet zelf ook. Muziek is zoiets moois. Glimlach, lekker mee gaan met je kop op de beat
Heerlijk
Jazekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Holy Moly! Is dit de volledige 10 minuten versie?![]()
![]()
![]()
Uiteraard. Het is een leuke om te vergelijken met de nieuwe biologische Ur-Amber van Gulpener. Ook amber maar totaaaal andersquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als aandeelhouder kan ik dit drinkgedrag natuurlijk alleen maar aanmoedigen.
Ik ga wel los op haar stemquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze remix (Tiësto) is uitgeroepen tot beste trance track aller tijden
Wederom een muzikaal orgasme. Mijn kloppend lid is zo leeg als maar zijn kan en hoest alleen nog maar stof. JOUW SCHULD!quote:
Wel als ik dansquote:
Afijn, morgenochtend zit Rob aan de ontbijt tafel met zo'n enorme blender proteïne shakes om zijn zaadpeil weer op orde te krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wederom een muzikaal orgasme. Mijn kloppend lid is zo leeg als maar zijn kan en hoest alleen nog maar stof. JOUW SCHULD!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Afijn, morgenochtend zit Rob aan de ontbijt tafel met zo'n enorme blender proteïne shakes om zijn zaadpeil weer op orde te krijgen
Jeesus Rob denk een beetje om je taalquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wederom een muzikaal orgasme. Mijn kloppend lid is zo leeg als maar zijn kan en hoest alleen nog maar stof. JOUW SCHULD!![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus Rob denk een beetje om je taal
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Celine Dionquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen voert Rob vrolijk Celine Dion's Greatest Hits aan Gup2013. Want zo diabolisch is hij!
Ik gebruik alleen maar beschaafde termen. Ik had veel meer kleurrijke termen kunnen gebruiken dan kloppend lidquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was erg 50 tinten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar beschaafde termen. Ik had veel meer kleurrijke termen kunnen gebruiken dan kloppend lid
Ik twijfel nog over Nickelback's Greatest Hits.quote:
Daar weet Lola alles van! Live op de radio voorgelezenquote:
Nee, wat een kut boekenquote:
Ik vond ze niet vervelend om te lezen hoorquote:
quote:
Ik vond ze slecht geschreven, en het was allemaal zo gematigd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond ze niet vervelend om te lezen hoor
Die OLIEBOLquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef WickedTunes het volgende:
Jullie dachten al: wat is die Wicked stil![]()
![]()
Kon het niet laten. Bij een bazen-show, hoort een homage!!
Mono, deze is voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
Mono, deze is voor jou:
[ afbeelding ]
![]()
Mono, deze is voor jou:
[ afbeelding ]
![]()
Mono, deze is voor jou:
[ afbeelding ]
Briljant zegquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
Mono, deze is voor jou:
[ afbeelding ]
oog voor detail...quote:
quote:
Echt serieus bijna een blokje kaas met eigengemaakte honing-mosterd saus in mijn linker long zittenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Echt serieus bijna een blokje kaas met eigengemaakte honing-mosterd saus in mijn linker long zitten
Eten doe je met ....quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Echt serieus bijna een blokje kaas met eigengemaakte honing-mosterd saus in mijn linker long zitten
Die heb ik in mijn bezit. Die komt zeker langs. Commercieel is het zeker, maar best een fijn plaatje voor tussendoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef robdriessen het volgende:
Mono, ik vraag nu iets verschrikkelijk commercieels aan, maar heb je ook Year of Summer?
Die kan ik wel zeer goed pruimen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef robdriessen het volgende:
Mono, ik vraag nu iets verschrikkelijk commercieels aan, maar heb je ook Year of Summer?
Mariah Carey?quote:
Tuurlijk Robquote:
quote:
Het geeft niet, ik dans je er nog steeds uit om 3 uur 's nachtsquote:
Maar dan wel eerlijk en zonder iets sterkers dan Red Bull, he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik dans je er nog steeds uit om 3 uur 's nachts
Ik doe baco, geen pillenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar dan wel eerlijk en zonder iets sterkers dan Red Bull, he?
Was kleine Kally eigenlijk een gabberwijffie?quote:
In Aussie en kaalgeschoren zijkantjes op mijn hoofd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was kleine Kally eigenlijk een gabberwijffie?
Parkzicht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
In Aussie en kaalgeschoren zijkantjes op mijn hoofd?
Nee, Parkzicht YES
O M Gquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Parkzicht?Wat was dat voor een cluppie?
Ik welquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was kleine Kally eigenlijk een gabberwijffie?
Ja hallo, ik zat in Eindhoven. Ik hoefde niet verder te kijken dan het Stratumsend en het Beursgebouwquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parkzichtquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zat in Eindhoven. Ik hoefde niet verder te kijken dan het Stratumsend en het Beursgebouw
Klinkt als de hipste tent van Heerlenquote:
Nee, dat was de Peppermillquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Klinkt als de hipste tent van Heerlen
Vandaag de cd nog aan gehad in de autoquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
ParkzichtZo mooi, helaas dat ik te jong was.
Weer wat geleerd... leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parkzicht
Verrek. Dat wist ik echt niet. Ik hoorde meer over de Danssalon, de iT, de Roxy en Escapequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parkzicht
Eeuwig zonde, was echt een hele mooie en leuke tent, muziek altijd top, veel live optredens, en leuk publiek, totdat ....quote:
Stuk voor stuk geweldige tentenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verrek. Dat wist ik echt niet. Ik hoorde meer over de Danssalon, de iT, de Roxy en Escape
Danssalonquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verrek. Dat wist ik echt niet. Ik hoorde meer over de Danssalon, de iT, de Roxy en Escape
We kunnen natuurlijk een keer in de Harbour Club gaan eten. Veel te veel geld betalen voor oesters, aardbeien en champagnequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, was echt een hele mooie en leuke tent, muziek altijd top, veel live optredens, en leuk publiek, totdat ....
Maar de DJ's gaan door en ik ga in april weer luisteren naar ze
Totdat??? Jumpstyle alles verpestte?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, was echt een hele mooie en leuke tent, muziek altijd top, veel live optredens, en leuk publiek, totdat ....
Maar de DJ's gaan door en ik ga in april weer luisteren naar ze
Ik lust geen oestersquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een keer in de Harbour Club gaan eten. Veel te veel geld betalen voor oesters, aardbeien en champagne
Ja ik ook... had Gabberhouse en een Villa noooooooit aan elkaar gekoppeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jumpstylequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Totdat??? Jumpstyle alles verpestte?
Totdat schietpartijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Totdat??? Jumpstyle alles verpestte?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Samzz het volgende:
Bluh, plaatje wil het niet doen. Ik mag maar minimaal 20 characters hebben en de linkjes naar plaatjes via photobucket zijn altijd tyfuslang
.
St. Jacobsschelpen dan? Mooi gegaard, licht gegrildquote:
Deal, wanneer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
St. Jacobsschelpen dan? Mooi gegaard, licht gegrild
Dat werkt niet, want www.photobucket.com/ staat er altijd in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ff opslaan en renamen? en dan weer uppen?
http://imgur.com/quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Samzz het volgende:
Bluh, plaatje wil het niet doen. Ik mag maar minimaal 20 characters hebben en de linkjes naar plaatjes via photobucket zijn altijd tyfuslang
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |