SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Weer wat geleerdquote:De guppy, ook wel "missionarisvisje" of "miljoenenvisje" genoemd, is een eierlevendbarende tandkarper. De "gup" is wereldwijd het meest populaire aquariumvisje. De mannetjes worden gemiddeld 4 en de vrouwtjes 6 cm lang. De meeste guppy's leven 2-3 jaar. Er zijn weinig guppy's die ouder dan 5 jaar worden.
das me te snel... welke opties? Meer design? Iets meer kleur?quote:
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professionalquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:51 schreef Samzz het volgende:
@ Wicked, ik heb niet zoveel opties met de site die ik postte. Het is een standaard lay-out die je enkel met de afbeeldingen wat kan personaliseren.
Dus qua vormgeving is er gewoon niet zoveel mogelijk.
quote:Wanneer de mannetjes continu achter de vrouwtjes jagen krijgen de vrouwtjes last van stress. De enige manier om dit te vermijden is ervoor te zorgen dat er ongeveer 3 keer meer vrouwtjes gehouden worden dan mannetjes.
Met andere woorden: voor een zoentje op de wang en een aai over zijn bolletje maakt WickedTunes de gaafste website die je ooit gehad hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professional
Dan mogen er hier wat meer vrouwelijke guppies rondzwemmen... ik jaag me uit de visnaad!quote:
Ja, dat is fijn voor je, maar wat ik zeg, het is allemaal standaard, het enige wat ik kan kiezen is de tekst en de afbeeldingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar ik heb het over compositie, kleur, font, enz... en ik ben een professional
Die filmreel met schilderijen dan? Die heb je toch zelf gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn voor je, maar wat ik zeg, het is allemaal standaard, het enige wat ik kan kiezen is de tekst en de afbeeldingen.
Ik heb alleen de afbeeldingen toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die filmreel met schilderijen dan? Die heb je toch zelf gemaakt?
Hoiquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
3 vrouwtjes per man? Waar kan ik me aanmelden?Hey peeps!
Ah, het is een portfolio optie van www.deviantart.com Nu snap ik het.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen de afbeeldingen toegevoegd.
Ja, zwaar naar de klote, maar achquote:
Ja, maar hij betaalt ervoor en ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah, het is een portfolio optie van www.deviantart.com Nu snap ik het.![]()
Kijk, dit is ook een voorbeeld van 1 van hun klanten:
http://ryanford.cleanfolio.com/gallery/577
Best hip
Als je simpel en straks wilt, zou ik je schilderijen in die filmreels niet vervormen, dat maakt alles juist heel dynamisch, beweeglijk en zelfs wat drukjes...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die wil ik eigenlijk ook niet anders, simpel, rustig en strak wil ik het.
Oh crap, je hebt dus bijna geen optiesquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar hij betaalt ervoor en ik niet.
Ik doel dus op de rest van het portfolio omdat ik dacht dat jij dat bedoelde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als je simpel en straks wilt, zou ik je schilderijen in die filmreels niet vervormen, dat maakt alles juist heel dynamisch, beweeglijk en zelfs wat drukjes...
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh crap, je hebt dus bijna geen optiesTja, dan zou ik het zelf lekker strak houden door er iets minder een 'zoekplaatje' van te maken...
Succes!
Ja ongeveer...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dus op de rest van het portfolio omdat ik dacht dat jij dat bedoelde.
Ik vind 'm niet wauw. Ga er morgen verder aan sleutelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja ongeveer...
Bij optie 'G' moet je een plaatje uploaden als hoofdfoto (op je voorpagina). Dat heb je best aardig in elkaar gezet. Wat mis je er dan aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |