SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 30-01-2013 20:11:40 ]
Mocht ik ooit in de WW terecht komen, ga ik in mantelpakje, geheel gestyled langsquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik vind alles prima, maar als zo iemand tegen mij gaat lopen zeiken dat ik te jong ben voor een uitkering en dat ik een startkwalificatie moet hebben enzo. Ja sorry hoor, maar dat gaat er bij mij echt niet in
Je hebt nog een tijdje hoor, 14 februari zend ik uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Nog even geduld hoor Siep, het wil me even niet te binnen schieten
Ja of niet soms?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in de WW terecht komen, ga ik in mantelpakje, geheel gestyled langs
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt nog een tijdje hoor, 14 februari zend ik uit
quote:
Wat je zegt, als zij jou de les gaat lezen, komt ze weinig geloofwaardig overquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja of niet soms?Ik vond het echt te belachelijk voor woorden.
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja of niet soms?Ik vond het echt te belachelijk voor woorden.
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.
Rijdt ze terug naar huis, trekt een leuk rokje en mooi blousje aan enzo, stapt ze daar naar binnen, vliegen ze meteen op d'r af met de vraag of ze haar kunnen helpen.
Die heeft daar wel ff wat van laten merken voordat ze de deur weer uit stapte!
Nu kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen, maar op dat moment wilde ik haar gewoon echt wurgen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat je zegt, als zij jou de les gaat lezen, komt ze weinig geloofwaardig over
Dat is inderdaad ook typisch zoiets. Maar daar kan ik ook uren over doorpratenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.
Rijdt ze terug naar huis, trekt een leuk rokje en mooi blousje aan enzo, stapt ze daar naar binnen, vliegen ze meteen op d'r af met de vraag of ze haar kunnen helpen.
Die heeft daar wel ff wat van laten merken voordat ze de deur weer uit stapte!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.
Met je helm op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.
Jaquote:
Whut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
Wat je al klikkend door allerlei linkjes niet tegenkomt.
Ik wil toch een beetje bijbruinen op mijn vakantie en zocht iets van bèta caroteen of andere vitaminesupplementen om van mijn lijkbleke teint af te komen.
Struikel ik over dit:
http://www.marktplaats.nl(...)uinings-prikjes.html
"Melanotan 2 worden door middel van een injectie insuline naaldje je krijgt een potje poeder een flesje water en 12 naalden paketje is 50 euro je haalt de grijse dopje eraf van de poeder je maakt het steriel water open met een doekje flesje is van glas je pakt 1 spuitj je spuit die steriel water er in wel langzaam dat haast geen lucht er in komt te zitten je trek die helemaal door tot dat je niet meer kan dat is 100ml en spuit dat in het flesje waar de poeder in zit daarna pak je weer water tot de 20 dat is dan 100 ml plus 20mg 1 spuitje is 10 dagen plus 20 je kan ook 10 dagen kuur doen dat is 100 ml dan is tie steker rest van water ken je weggooien je wacht dat de poeder opgelost is en zet dit koel in de ijkast moet koel blijven als je gaat gebruiken voor slapen gaan wand manne kunnen en er erecties van krijgen je pak een naaldje je pakt een vetrol van je buik en je spuit het langzaam in je buik en gooi het naaldje gelijk weg en je doet de 1e dag 2 streepje en als dat goed gaat dan 2ee dag 10 mg en 3e dag 10 mg als niet goed gaat dan minderen als je 100 kilo ben dan meer prikken voor info graag emailen tot de 5e dag prikken daarbij ga je ff naar de zonnebank om het spul te activeren en dan als potje op is zon je weer je mag ook 3 keer zonne wat je zelf wil hoe vaker je gaat hoe bruiner je moet de prikjes moet je wisselen bvb 1e dag links prikke 2e dag rechts 3e dag links etc"
Na het typen van die advertentie moest die man aan het zuurstof, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
Wat je al klikkend door allerlei linkjes niet tegenkomt.
Ik wil toch een beetje bijbruinen op mijn vakantie en zocht iets van bèta caroteen of andere vitaminesupplementen om van mijn lijkbleke teint af te komen.
Struikel ik over dit:
http://www.marktplaats.nl(...)uinings-prikjes.html
"Melanotan 2 worden door middel van een injectie insuline naaldje je krijgt een potje poeder een flesje water en 12 naalden paketje is 50 euro je haalt de grijse dopje eraf van de poeder je maakt het steriel water open met een doekje flesje is van glas je pakt 1 spuitj je spuit die steriel water er in wel langzaam dat haast geen lucht er in komt te zitten je trek die helemaal door tot dat je niet meer kan dat is 100ml en spuit dat in het flesje waar de poeder in zit daarna pak je weer water tot de 20 dat is dan 100 ml plus 20mg 1 spuitje is 10 dagen plus 20 je kan ook 10 dagen kuur doen dat is 100 ml dan is tie steker rest van water ken je weggooien je wacht dat de poeder opgelost is en zet dit koel in de ijkast moet koel blijven als je gaat gebruiken voor slapen gaan wand manne kunnen en er erecties van krijgen je pak een naaldje je pakt een vetrol van je buik en je spuit het langzaam in je buik en gooi het naaldje gelijk weg en je doet de 1e dag 2 streepje en als dat goed gaat dan 2ee dag 10 mg en 3e dag 10 mg als niet goed gaat dan minderen als je 100 kilo ben dan meer prikken voor info graag emailen tot de 5e dag prikken daarbij ga je ff naar de zonnebank om het spul te activeren en dan als potje op is zon je weer je mag ook 3 keer zonne wat je zelf wil hoe vaker je gaat hoe bruiner je moet de prikjes moet je wisselen bvb 1e dag links prikke 2e dag rechts 3e dag links etc"
Meteen een erectie ook, ik zeg doenquote:
Echt wel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Na het typen van die advertentie moest die man aan het zuurstof, ongetwijfeld.
Of zelf een prikkie.quote:
Die plotsklapse email-info oproep ook.quote:als je 100 kilo ben dan meer prikken voor info graag emailen tot de 5e dag prikken daarbij ga je ff naar de zonnebank om het spul te activeren en dan als potje op is zon je weer je mag ook 3 keer zonne wat je zelf wil
Krijg je hetzelfde verhaal nogmaals toegestuurdquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Of zelf een prikkie.
[..]
Die plotsklapse email-info oproep ook.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg je hetzelfde verhaal nogmaals toegestuurd
Ik hoop dan wel met interpunctiequote:
Ondertussen ook gegoogled. Het is een (uiteraard heel gebrekkige) vertaling van een Engelse tekst.quote:
Film, aanraderquote:
quote:
Is ie leuk, is ie cool, moet ik 'm binnenhengelen, is Christopher Walken baas?quote:
Begreep ik!quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ie leuk, is ie cool, moet ik 'm binnenhengelen, is Christopher Walken baas?
Heb je 't wel over de film?
Ja, echt een aanrader, beetje Tarentino maar dan anders zeg maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ie leuk, is ie cool, moet ik 'm binnenhengelen, is Christopher Walken baas?
Heb je 't wel over de film?
Ja, als een baasquote:
Oeh, mooi, ik hou van Tarantino en ik hou van anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, echt een aanrader, beetje Tarentino maar dan anders zeg maar
Sam Rockwell is geniaal, als altijdquote:
Nee, dat gaat over een dorpje toch? Dit over een schrijver.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef robdriessen het volgende:
Da's toch die remake van Seven Samurai, niet?
Dorpje, schrijver...artistieke vrijheid noemen ze dat!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over een dorpje toch? Dit over een schrijver.
Ja maar in Samurai gaan ze achter die mensen aan die het dorp hebben verwoest, dit verhaal lijkt er niet opquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dorpje, schrijver...artistieke vrijheid noemen ze dat!
Ach je weet hoe Hollywood een verhaal weet op te kloppen enzo. Shit, als Hollywood een verfilming van Heidi zou maken zou het bomvol explosies en achtervolgingen zitten!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar in Samurai gaan ze achter die mensen aan die het dorp hebben verwoest, dit verhaal lijkt er niet op
Erg artistiek dan
Whehehe tenzij je op een VMBO in Gelderland hebt gezeten en je naam met een R begint is het niet de jouwe!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
ToT, nieuwsgierig dat ik ben, klikte ik zonet op je R.I.P. Muffin ondertiteldinges, want ik had ooit een goudhamster genaamd Muffin, dus ik was benieuwd wie de Muffin in jouw ondertiteldinges is.
Woah.
Truequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je weet hoe Hollywood een verhaal weet op te kloppen enzo. Shit, als Hollywood een verfilming van Heidi zou maken zou het bomvol explosies en achtervolgingen zitten!
Ik heb een goedequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
Godskolere, even 7 psychopaths binnengehaald, bluray kwaliteit.
Echt, sinds The Mummy uitkwam nog nooit zo'n belabberde kwaliteit gezien!
Super irritant is datquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
Blergh, hele avond al dorst! Drink als een malle, blijf dorst houden!
Ik heb een roseetje gehad, die is echt vet lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, soort worstjes gegeten van de Coop. Best lekker, maar veel kruiden en erg vet.
Whehehe enjoy!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een roseetje gehad, die is echt vet lekker
Nou ja, niet te veel, anders kom ik morgen mijn bed niet uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe enjoy!
Ja ik heb net cola en flink wat sap zitten drinken. Nu maar een biertje!
Over een week!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, niet te veel, anders kom ik morgen mijn bed niet uit
Wanneer ga je op vakantie ToT?
Lekkerquote:
Zeker zeker!quote:
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Dat gaat ongetwijfeld een veel betere vakantie worden dan die van een half jaar geleden, hoewel die ook erg bijzonder was!
Zwab, ik heb hem gekeken, die film is echt een aanraderquote:
Buiten humor, ook gewoon waarquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja daar heb je ook veel uitgebreidere van. Humor!
check!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zwab, ik heb hem gekeken, die film is echt een aanrader
Mwah, ik ken ook mensen bij wie het gierend mis is gegaan omdat de één de ander wilde veranderen, maar de ander dat niet wilde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten humor, ook gewoon waar
Nou ja niet alle, maar veel wel
Ja en terechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik ken ook mensen bij wie het gierend mis is gegaan omdat de één de ander wilde veranderen, maar de ander dat niet wilde.
Ach het leven is geven en nemen he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en terecht
Je valt op iemand zoals die persoon is, en dan wil je die persoon ineens veranderen, uhhh????
Geven en nemen is heel wat anders dan iemand willen veranderen. Ik ben nu een bepaalde levenstijl gewend en daar ga ik niet mee stoppen, omdat dat "moet".quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het leven is geven en nemen he.Zolang het maar een beetje in balans blijft.
Nee snap ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Geven en nemen is heel wat anders dan iemand willen veranderen. Ik ben nu een bepaalde levenstijl gewend en daar ga ik niet mee stoppen, omdat dat "moet".
Ik ben trouw en eerlijk, dat moet genoeg zijnquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben trouw en eerlijk, dat moet genoeg zijn
Ja nou ja, ik wil nu eenmaal graag met mijn vriendinnen op stapquote:
Ik ben Zwabber, tot nu toe is dat voor iedereen te veel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben trouw en eerlijk, dat moet genoeg zijn
Ah, en dat mocht niet omdat-ie bang was dat je gekke dingen zou gaan uitspoken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wil nu eenmaal graag met mijn vriendinnen op stap
BSquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben Zwabber, tot nu toe is dat voor iedereen te veel.
Dan krijg je de ja maar ik vertrouw jou wel, maar hun niet riedel, alsof ik daar niet bij ben ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, en dat mocht niet omdat-ie bang was dat je gekke dingen zou gaan uitspoken?
Lees even verderquote:
Alsof iemand onopgemerkt z'n jodeledokus bij je naar binnen floept of zo!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
BS
[..]
Dan krijg je de ja maar ik vertrouw jou wel, maar hun niet riedel, alsof ik daar niet bij ben ofzo
Nee, dat is wat jij denkt, ga deze discussie nu niet met me aan, ik ga hem zo winnenquote:
Whehehe, kan gebeuren he in zo'n drukke tent, floep, woepsquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof iemand onopgemerkt z'n jodeledokus bij je naar binnen floept of zo!
Ja wtf?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof iemand onopgemerkt z'n jodeledokus bij je naar binnen floept of zo!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wtf?
Ik ben ook echt iemand die erg snel onder de indruk is
Gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Lees even verder
En tell me something new
quote:
Don't mind if you do, ik word er een beetje depri van zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat is wat jij denkt, ga deze discussie nu niet met me aan, ik ga hem zo winnen
* trots isquote:
Ow dus er moet altijd wel een conciërge met een mop achter je aanlopen omdat er anders slipgevaar is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Als iemand als Joey 2 zinnen tegen me zegt, ben ik al klaar
Niet doen, ik heb gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Don't mind if you do, ik word er een beetje depri van zo
Nee, ik laat geen slakkenspoor achterquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus er moet altijd wel een conciërge met een mop achter je aanlopen omdat er anders slipgevaar is?
Maar eens met mij, neem ik aan?quote:
Whut?quote:
quote:
Ja, resumerend:quote:
Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wilt wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, resumerend:
Ga een ander niet veranderen, terwijl je dat zelf ook niet zou willen.
Vertrouw een ander zoals jij ook vertrouwd wil worden.
Datquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wilt worden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
http://t3.gstatic.com/ima(...)RAzPLvjef-UtrrtjMBv9
Schijt, kan het plaatje niet invoegen!
GMTAquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Ik WIST dat er weer een nieuwe zat aan te komen!
Het is een vrouwtjequote:
Dat gaat niet samen met het gevogelte vrees ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Maar Zwab, mijn gespam met Grumpy zorgt er wel voor dat jij binnenkort zo'n kat thuis hebt denk ik
Jackquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef robdriessen het volgende:
This is the greatest and best song in the world
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu wel ja
www.instantrimshot.com
PMS 666quote:
Ik lak mijn nagels nooitquote:
Awwwquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag bijna in mijn broek gezeken van het lachen
We hebben een gedeelte autoverhuur en die gozer die daar werkt is echt van god los. Hij had een apparaatje bij zich wat scheet geluiden maakt, en een lol dat ze hadden, maar de reacties van sommige, ik moest wel meelachen
Hoi ik ben 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Jeugd van Tegenwoordig. Graag gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef ToT het volgende:
WAT de vliegende neuk luister ik NU weer naar???
...voor vanavond!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Ja, nu hebben we wel genoeg Grumpy Cat gezien....
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een echte party animal dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een echte Hagenees, die zegt echt serieus alles
Komt een nogal uhm dikke chauffeuse, zegt hij ik moest even naar de stand van je voeten kijken wat de voorkant was
Ik heb even de andere kant op gekeken
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Does niet zo Grumpyquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Ja, nu hebben we wel genoeg Grumpy Cat gezien....
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt een nogal uhm dikke chauffeuse, zegt hij ik moest even naar de stand van je voeten kijken wat de voorkant was
Laten we het er op houden, dat deze opmerking nog mild isquote:
En de reactie van de dame in kwestie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Laten we het er op houden, dat deze opmerking nog mild is
Had ze zulke uitstekende schouderbladen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Stamp, stamp, jij ook altijd klootzakquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En de reactie van de dame in kwestie?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had ze zulke uitstekende schouderbladen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer teletubbie ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had ze zulke uitstekende schouderbladen?
Yeahquote:
Porno kijken terwijl je slaapt, hmm, een raar conceptquote:
De kijkhoek lijkt me verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Porno kijken terwijl je slaapt, hmm, een raar concept
Lekker, in bed luisteren naar regen en windquote:
Vanaf jullie ook nog?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op de parkeerplaats waait een blikje steeds van de ene naar de andere kant. Dikke herrie
Succes en trustequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja ik ga slapen, heb de accu echt leeg, hoop dat ik in slaap val.
Is goed man, hey trusten he!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja ik ga slapen, heb de accu echt leeg, hoop dat ik in slaap val.
Nu niet meer. Ergens naartoe geblazen door de wind en nu zit ie waarschijnlijk vast.quote:
Ik heb lampjes op balkon hangen, en als de wind goed staat slaan ze steeds tegen het raamquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ergens naartoe geblazen door de wind en nu zit ie waarschijnlijk vast.
Mijn ouders hebben zo'n windorgel. Ook een drama.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lampjes op balkon hangen, en als de wind goed staat slaan ze steeds tegen het raam
Zorro en Lynxie in het kleinquote:
Dat had ik ooit, die was zo wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n windorgel. Ook een drama.
Zo iets hebben de bovenburen hier ook zo te horen, het klinkt alleen meer als een amsterdammertje-on-a-rope tegen het balkonhekquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lampjes op balkon hangen, en als de wind goed staat slaan ze steeds tegen het raam
Mijn ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, in bed luisteren naar regen en wind
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef robdriessen het volgende:
Slapies doen. Trusten lieverdjes. Bedankt voor de gezelligheid.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef robdriessen het volgende:
Slapies doen. Trusten lieverdjes. Bedankt voor de gezelligheid.![]()
1 sick fuck is still alive.quote:
de game is leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 sick fuck is still alive.
Sinds vrijdag The Walking dead zitten kijken. Vandaag de laatste aflevering tot op heden gezien.....
Ik snap al die ophef niet... Ja het is een aardige serie maar geen onwijze topper ofzo....
Waar is die goede oude tijd waar er tot in de kleine uurtjes radio gemaakt werd EN er ook nog luistjes luisterden...quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 sick fuck is still alive.
Sinds vrijdag The Walking dead zitten kijken. Vandaag de laatste aflevering tot op heden gezien.....
Ik snap al die ophef niet... Ja het is een aardige serie maar geen onwijze topper ofzo....
Waar is de goede oude tijd dat ik hier schokkende onzin posts kon plaatsen zonder meteen een discussie aan de hand te hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd waar er tot in de kleine uurtjes radio gemaakt werd EN er ook nog luistjes luisterden...![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd dat ik hier schokkende onzin posts kon plaatsen zonder meteen een discussie aan de hand te hebben?
Die zijn er nog steeds hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Waar is die goede oude tijd waar er tot in de kleine uurtjes radio gemaakt werd EN er ook nog luistjes luisterden...![]()
Jayquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
Vandaag jaarcontract gekregen
Ik is blij
Nu op naar de volgende stap, een vast contractquote:
Succes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu op naar de volgende stap, een vast contract
Wellicht volgend jaar alquote:
Keihardquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef WickedTunes het volgende:
Stiffie, Outpost en ACT-F, woei... met z'n 4-en bikkelen we door
Tot mijn biertje leeg is...quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef WickedTunes het volgende:
Vermoeid slaat wel toe hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:49 schreef WickedTunes het volgende:
Aangestoken door Assehoester?
[ afbeelding ]
Op verzoek van Viro Kardinaal
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:49 schreef WickedTunes het volgende:
Aangestoken door Assehoester?
[ afbeelding ]
Op verzoek van Viro Kardinaal
Nog geneukt?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Oh wacht.... je bent een Stiffler...Alles wat los en vast zit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alles wat los en vast zit natuurlijk![]()
Ik lever enkel kwaliteitquote:
Trusten kerelquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit leer je het idd!![]()
Ik gaat nu mn bedje opzoeken mensen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:19 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ben ook vertrokken... toch moe na lasergamen, tapas eten en ontelbare lachbuien
Lasergamen, lachbuien en ontelbare tapas eten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:19 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ben ook vertrokken... toch moe na lasergamen, tapas eten en ontelbare lachbuien
Lola meetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:17 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet één dezer dagen echt eens een to-do lijstje maken waar al mijn to-do lijstjes op staan.
Spring op de trein naar Schiedamquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola meeten
Echt ik heb vakantie en ik verveel me
Waarom erop? Dan waai ik er toch af?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Spring op de trein naar Schiedam
Ja moet wel een keer...quote:
Ik zou me meer zorgen maken om de bovenleidingenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom erop? Dan waai ik er toch af?
bbrrr
[..]
Ja moet wel een keer...Radio meetje bij lola?
Ja hahaha dat ook *poef* geroosterde Lolaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om de bovenleidingen!
Goedemiddag allen.
Heb je 't iig nooit meer koudquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hahaha dat ook *poef* geroosterde Lola
Middag samz1
Goed plan!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja moet wel een keer...Radio meetje bij lola?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
My God, ik heb me toch een portie slecht geslapen... Dik hoofdpijn (nog steeds sluimerend) en zweten en misselijk. Nu enkel nog last van hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word
.
ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
My God, ik heb me toch een portie slecht geslapen... Dik hoofdpijn (nog steeds sluimerend) en zweten en misselijk. Nu enkel nog last van hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik ziek word
.
is het weer zover? beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
.
Dat is vrij normaal met dit weer, ik zou me zorgen gaan maken als jullie tegelijk ongesteld wordenquote:
Jay, daar zijn we blij meequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:29 schreef Karzai het volgende:
Hoest hier
De sneeuw is voorbij, eindelijk weer gewoon regen
Nee zit nog onder normaal Amsterdams peil, niks aan de handquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook, want dit is helemaal niksNog geen last van hoog water daar in de lage landen?
Ook dat is het. Morgen nog 4 1/2 uur werken, en dan is het weekend!quote:
Ik 5 1/2quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook dat is het. Morgen nog 4 1/2 uur werken, en dan is het weekend!
Mwah, ik heb het druk zatquote:
Het was wel ontelbare tapas jah. We hadden een deluxe arrangement mmmmmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Lasergamen, lachbuien en ontelbare tapas eten?
En nu, weeg je een ons?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had het vandaag druk met wachten
Dan moet je eten.quote:
Neem je even iets van een tussendoortje nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik het vlees uit de vriezer moest halen, net gedaan dus
Bammetjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem je even iets van een tussendoortje nu.
Dadaquote:
Met pindapoepquote:
Hey hoi, wilde net voorstellen dat ik straks showtje ga draaien.quote:
Leuk, ik kan alleen niet beloven dat ik erg interactief benquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hey hoi, wilde net voorstellen dat ik straksh showtje gaan draaien.![]()
Iets interactiefs
Ik hou je niet tegen. Ik ben ondertussen gestart met voer te maken voor GupMMXIII, Revenge of the killer Guppy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hey hoi, wilde net voorstellen dat ik straksh showtje gaan draaien.![]()
Iets interactiefs
Ja, dat komt omdat ik niet kan instellen hoe het plaatje op de pagina komt, dat is inschatten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef Kally het volgende:
Het staat een beetje erg compact op de pagina, wel leuk gedaan
Gaat het alleen om de homepage of de hele site? In geval van dat laatste: Artists' Bio herschrijven, staat vol met open deuren. "Geachte bezoeker" weg, en de bezoeker is heus wel slim genoeg om te snappen dat je portfolio op deze site staat en dat er zowel oud als recent werk te vinden is.quote:*kuch*
Zoals? Ik vind zonder achtergrond eigenlijk wel tof.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef ACT-F het volgende:
Misschien een achtergrond bij het geheel.
Wat staat er nou in m'n bericht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gaat het alleen om de homepage of de hele site? In geval van dat laatste: Artists' Bio herschrijven, staat vol met open deuren. "Geachte bezoeker" weg, en de bezoeker is heus wel slim genoeg om te snappen dat je portfolio op deze site staat en dat er zowel oud als recent werk te vinden is.
Waarom ben je gaan schilderen? Waarom dieren als onderwerp? Waarom verf/houtskool/tomatenketchup, etc. etc. Maak het persoonlijker
Ik quote niemand!quote:
Hij is al weg.quote:
Ik vind de achtergrond wel mooi, des te meer springen de filmpjes eruit, probeer dat inderdaad eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals? Ik vind zonder achtergrond eigenlijk wel tof.
Ik denk dat ik de bovenste filmrol weghaal en wat meer losse filmpjes over de pagina laat zweven?
Daar doel ik niet opquote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind de achtergrond wel mooi, des te meer springen de filmpjes eruit, probeer dat inderdaad eens
Ik mis een beetje kleur en vrolijkheid, ik mis iets interactiefs (bv fotoslider met portfolio) en er mag iets meer design in...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb creatieve input nodig... Wat vinden jullie van de homepage:
Ik mis... Iets.
Graag de link niet quoten, ik haal 'm zo weg.
Omdat ik dat tof vind.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef robdriessen het volgende:
Waarom een filmrol? Je maakt schilderijen, geen films. Misschien schildersezels gebruiken? Of een lijst om je werken heen plakken zodat het lijkt of ze aan een muur hangen?
Alleen de homepage.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op. Lees m'n bericht eens en daarna je vraag
.
Werk je in Photoshop keurig met lagen? Of heb je het geheel in één laag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat maar eens in elkaar knutselen dan. Morgen of zo. Lettertype is wel leuk, he?
Die opties heb ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik mis een beetje kleur en vrolijkheid, ik mis iets interactiefs (bv fotoslider met portfolio) en er mag iets meer design in...
http://www.kerismith.com/
[ afbeelding ]
Bekend van o.a.: Wreck This Journal
De site van Keri Smith vind ik bv erg leuk (ook een creatieve vrouw)
Ja ik vind het goed, en Wicked, het gaat om de schilderijen en tekeningen, die moeten voor zich spreken, dat is mijn mening dan, ik denk dat je het vooral niet te druk moet maken, zodat die eruit springen, schildersezel zou wel kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat maar eens in elkaar knutselen dan. Morgen of zo. Lettertype is wel leuk, he?
Met lagen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Werk je in Photoshop keurig met lagen? Of heb je het geheel in één laag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |