SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 30-01-2013 20:11:40 ]
Mocht ik ooit in de WW terecht komen, ga ik in mantelpakje, geheel gestyled langsquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik vind alles prima, maar als zo iemand tegen mij gaat lopen zeiken dat ik te jong ben voor een uitkering en dat ik een startkwalificatie moet hebben enzo. Ja sorry hoor, maar dat gaat er bij mij echt niet in
Je hebt nog een tijdje hoor, 14 februari zend ik uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Nog even geduld hoor Siep, het wil me even niet te binnen schieten
Ja of niet soms?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in de WW terecht komen, ga ik in mantelpakje, geheel gestyled langs
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt nog een tijdje hoor, 14 februari zend ik uit
quote:
Wat je zegt, als zij jou de les gaat lezen, komt ze weinig geloofwaardig overquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja of niet soms?Ik vond het echt te belachelijk voor woorden.
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja of niet soms?Ik vond het echt te belachelijk voor woorden.
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.
Rijdt ze terug naar huis, trekt een leuk rokje en mooi blousje aan enzo, stapt ze daar naar binnen, vliegen ze meteen op d'r af met de vraag of ze haar kunnen helpen.
Die heeft daar wel ff wat van laten merken voordat ze de deur weer uit stapte!
Nu kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen, maar op dat moment wilde ik haar gewoon echt wurgen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat je zegt, als zij jou de les gaat lezen, komt ze weinig geloofwaardig over
Dat is inderdaad ook typisch zoiets. Maar daar kan ik ook uren over doorpratenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach net zoals met een andere vriendin van me: die ging op de motor naar een slijterij toe, stapt daar in d'r leren motorpak naar binnen en wacht dik een kwartier. Geen hond die op haar af komt.
Rijdt ze terug naar huis, trekt een leuk rokje en mooi blousje aan enzo, stapt ze daar naar binnen, vliegen ze meteen op d'r af met de vraag of ze haar kunnen helpen.
Die heeft daar wel ff wat van laten merken voordat ze de deur weer uit stapte!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.
Met je helm op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou in motorpak eisen dat ik geholpen word, en dan super irritant uren vragen gaan stellen.
Jaquote:
Whut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
Wat je al klikkend door allerlei linkjes niet tegenkomt.
Ik wil toch een beetje bijbruinen op mijn vakantie en zocht iets van bèta caroteen of andere vitaminesupplementen om van mijn lijkbleke teint af te komen.
Struikel ik over dit:
http://www.marktplaats.nl(...)uinings-prikjes.html
"Melanotan 2 worden door middel van een injectie insuline naaldje je krijgt een potje poeder een flesje water en 12 naalden paketje is 50 euro je haalt de grijse dopje eraf van de poeder je maakt het steriel water open met een doekje flesje is van glas je pakt 1 spuitj je spuit die steriel water er in wel langzaam dat haast geen lucht er in komt te zitten je trek die helemaal door tot dat je niet meer kan dat is 100ml en spuit dat in het flesje waar de poeder in zit daarna pak je weer water tot de 20 dat is dan 100 ml plus 20mg 1 spuitje is 10 dagen plus 20 je kan ook 10 dagen kuur doen dat is 100 ml dan is tie steker rest van water ken je weggooien je wacht dat de poeder opgelost is en zet dit koel in de ijkast moet koel blijven als je gaat gebruiken voor slapen gaan wand manne kunnen en er erecties van krijgen je pak een naaldje je pakt een vetrol van je buik en je spuit het langzaam in je buik en gooi het naaldje gelijk weg en je doet de 1e dag 2 streepje en als dat goed gaat dan 2ee dag 10 mg en 3e dag 10 mg als niet goed gaat dan minderen als je 100 kilo ben dan meer prikken voor info graag emailen tot de 5e dag prikken daarbij ga je ff naar de zonnebank om het spul te activeren en dan als potje op is zon je weer je mag ook 3 keer zonne wat je zelf wil hoe vaker je gaat hoe bruiner je moet de prikjes moet je wisselen bvb 1e dag links prikke 2e dag rechts 3e dag links etc"
Na het typen van die advertentie moest die man aan het zuurstof, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:55 schreef ToT het volgende:
Wat je al klikkend door allerlei linkjes niet tegenkomt.
Ik wil toch een beetje bijbruinen op mijn vakantie en zocht iets van bèta caroteen of andere vitaminesupplementen om van mijn lijkbleke teint af te komen.
Struikel ik over dit:
http://www.marktplaats.nl(...)uinings-prikjes.html
"Melanotan 2 worden door middel van een injectie insuline naaldje je krijgt een potje poeder een flesje water en 12 naalden paketje is 50 euro je haalt de grijse dopje eraf van de poeder je maakt het steriel water open met een doekje flesje is van glas je pakt 1 spuitj je spuit die steriel water er in wel langzaam dat haast geen lucht er in komt te zitten je trek die helemaal door tot dat je niet meer kan dat is 100ml en spuit dat in het flesje waar de poeder in zit daarna pak je weer water tot de 20 dat is dan 100 ml plus 20mg 1 spuitje is 10 dagen plus 20 je kan ook 10 dagen kuur doen dat is 100 ml dan is tie steker rest van water ken je weggooien je wacht dat de poeder opgelost is en zet dit koel in de ijkast moet koel blijven als je gaat gebruiken voor slapen gaan wand manne kunnen en er erecties van krijgen je pak een naaldje je pakt een vetrol van je buik en je spuit het langzaam in je buik en gooi het naaldje gelijk weg en je doet de 1e dag 2 streepje en als dat goed gaat dan 2ee dag 10 mg en 3e dag 10 mg als niet goed gaat dan minderen als je 100 kilo ben dan meer prikken voor info graag emailen tot de 5e dag prikken daarbij ga je ff naar de zonnebank om het spul te activeren en dan als potje op is zon je weer je mag ook 3 keer zonne wat je zelf wil hoe vaker je gaat hoe bruiner je moet de prikjes moet je wisselen bvb 1e dag links prikke 2e dag rechts 3e dag links etc"
Meteen een erectie ook, ik zeg doenquote:
Echt wel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Na het typen van die advertentie moest die man aan het zuurstof, ongetwijfeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |