SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met uitroeptekensquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Greys het volgende:
Alweer klapjes van mij in de TT?
Mijn imago, wat doe je
Ja, jij ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Spreek de mensen die het doen er dan specifiek op aan. Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, laat staan dat ik weet of ik mezelf aangesproken moet voelen.
Bij wijze van.quote:[..]
Straks?
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.quote:
Ik zet hem hier ook weer even wantquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij belde: "Ja, met Joop... Ik heb godverredomme 25 kaarten gekregen joh! Gisteren een stelletje en vandaag weer! En nog allemaal verschillende ook. Hártstikke leuk. Bedankt allemaal!!"
Aldus Joop
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zet hem hier ook weer even want
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.
welk imago?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Greys het volgende:
Alweer klapjes van mij in de TT?
Mijn imago, wat doe je
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Ooh dus jullie hebben kinderplannen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.
Daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.
Doe dit even privé popjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.
DAT IS OOK PRIVE. DOE DAT EVEN PRIVEquote:
Waarom? Hij mag zelf toch wel dingen over zichzelf zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het was tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
btw, vond t heel tof zaterdag!
en een vriendinnetje wil mn ballen testen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Die hond van mij
awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef sp3c het volgende:
het is toch niet zo heel raar wat hij vraagt?
laat zijn priveleven een beetje buiten fok!, de 2 komen nu een beetje samen maar het hoef niet iedere dag het onderwerp van gesprek te zijn ofzo
denk ik
of hij wil gewoon geen kinderen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Die hond van mij
Groot gelijk heeft je hond. Lekker tegen muis aankruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel lekker warm jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft je hond. Lekker tegen muis aankruipen
Hmm toch jammerquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik dacht van wel, maar zodra ik opsta gaat het weer beroerd
wie zegt dan dat het raar is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef sp3c het volgende:
het is toch niet zo heel raar wat hij vraagt?
laat zijn priveleven een beetje buiten fok!, de 2 komen nu een beetje samen maar het hoef niet iedere dag het onderwerp van gesprek te zijn ofzo
denk ik
of hij wil gewoon geen kinderen
Doe ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm toch jammerrustig aan doen en je goed laten verwennen
blijkbaar was het niet duidelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zegt het niet letterlijk maar het was wel duidelijk
Vechten?
jou meneer lijkt op iemand van tvquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe ikde meneer werkt als het goed is thuis morgen dus dat komt mooi uit.
lekker, wat ga je eten?quote:
ieuwquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Bart het volgende:
Maar potje modderworstelen is goed hoor nip!
Oh echtquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jou meneer lijkt op iemand van tvvan comedy central
daarna lekker douchenquote:
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Bart het volgende:
Maar potje modderworstelen is goed hoor nip!
kijk dat klinkt dan weer beterquote:
wat was het ook weerquote:
Whutquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
btw, vond t heel tof zaterdag!
en een vriendinnetje wil mn ballen testen
Ik vind jou zo leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:45 schreef sp3c het volgende:
vechten!
handschoenen uit, helm af en als iemand op de grond valt is het afgelopen of tijd voor een ander spelletje
Vraag me nog steeds af wie daarachter zat.quote:
Precies wat mijn beeb zei toen ze de foto's zagquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jou meneer lijkt op iemand van tvvan comedy central
iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wie daarachter zat.
Iets met ze is zo geil als de pestquote:
ik ook!!!quote:
Ik zou het je werkelijk niet kunnen vertellen. Ik heb ze nog nooit geprobeerd en voel ook geen enkele goesting om een poging te doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Iets met ze is zo geil als de pest
maar volgens mij word je dat alleen nog maar erger van die dingen
zuiver zakelijk, pr enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het schiet ineens weer in mijn bewustzijn. zagen meer mensen dat bart en ynske ruim een halfuur diep in gesprek waren terwijl er wel heel erg 'lief' naar elkaar gelachen en gekeken werd?
Wie daaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies wat mijn beeb zei toen ze de foto's zag![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het schiet ineens weer in mijn bewustzijn. zagen meer mensen dat bart en ynske ruim een halfuur diep in gesprek waren terwijl er wel heel erg 'lief' naar elkaar gelachen en gekeken werd?
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook!!!
muis vind het misschien ff wat minder maar ook dat moet kunnen
die van die 70 show is dat geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie daaaaaaaaaaaanik ben benieuwd.
Dus jullie hebben samen naar mijn meneer zitten loeren HE HE
ging over http://forum.fok.nl/topic/1891898/6/25#122257636quote:
Die die het met die rooie doet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van die 70 show is dat geloof ik
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Bart het volgende:
[..]
ging over http://forum.fok.nl/topic/1891898/6/25#122257636
Wacht nog steeds op antwoord van fiets.
yupsquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van die 70 show is dat geloof ik
Partnerruil?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....
ja wij willen graag renren voor een nachtje van je lenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....
wij, oftewel Fiets mag toekijken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
ja wij willen graag renren voor een nachtje van je lenen
wij als in mevrouwbart en ikquote:
gelukkig maarquote:
quote:Fiets wil dat niet eens zien, dan wordt ie jaloers dat hij niet kan wat ik wel kan
Kanovinieaanse onzin uitkramen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pff! alsof er ook maar iets is wat ik niet kan!
nee, wel een broerquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heeft mevrouw bart nog een zus?
Mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nou daar had ik het laatst met ren over, verbaasde me nogal. Kreeg gewoon meelij met dr om alles wat ze moet missenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
was ook niet in een kroegquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ren is een dame van stand, die zou dat soort dingen niet zomaar bespreken in een kroeg.
dat ben ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
MisterMuis lijkt toch niet op een 70's show dude?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
MisterMuis lijkt toch niet op een 70's show dude?
Op wie dan?
Eric? Neeeeee
MisterMuis is knapper!
dat sowieso!quote:
Even zoeken voor jequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:25 schreef ElisaB het volgende:
Waar zijn de linkjes die ik moest kijken
Eens!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef Ynske het volgende:
zucht...
was t maar weer zaterdagmorgen, voor t feestje, zin in!!!!
niceeeeeeequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eens!
We kunnen zaterdag wel weer naar Henk gaan
Ja! *time travel machine gezocht*quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef Ynske het volgende:
zucht...
was t maar weer zaterdagmorgen, voor t feestje, zin in!!!!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1926548
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:44 schreef Ynske het volgende:
dan kan zondag ook over
Limosynske vertrekt om 10 uur
Niet bepaald neequote:
NOESSSSSquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1926548
dan kan ik zondag ook over doen, en dan wil ik dus eerder daar zijn, en dan langer boven blijvenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die eerste zin snap ik alleen niet. Is dat limburgs?
Oh zoquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kan ik zondag ook over doen, en dan wil ik dus eerder daar zijn, en dan langer boven blijven
Ik heb zo mijn laatste stagedag dus dan ben ik offline en zullen de linkjes ook wel verdwijnenquote:
Dacht ook al, een NSFW melding mag welquote:
wel weinig foto's en filmpjes iddquote:
Beter vraag je het even voordat je klikt als ik een link postquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ook al, een NSFW melding mag wel
Eentje maar, die kende ik alquote:
Zal ik voortaan ff doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter vraag je het even voordat je klikt als ik een link post
quote:
iPhone.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet vn jullie een smartphone dus welke moet ik kopen? Hij schijnt te moeten kunnen what'sappen
What the fuck did I do?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik klik gewoon standaard niet op linkjes van Nip en Q.
Wil je m'n nummer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
En vunzige foto's kunnen versturen.
NEEEEEEEE.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Neee geen iphone!
Samsung galaxy ofzo
Jamaar duur. Dan ben ik niet meer de rijke boiii waar ik chickies mee hossel jeweet.quote:
So call me maybe?quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jamaar duur. Dan ben ik niet meer de rijke boiii waar ik chickies mee hossel jeweet.
[..]
So call me maybe?
Al verkocht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zeg ikkoop die oude van Puala
hoezo!quote:
Iphonequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet vn jullie een smartphone dus welke moet ik kopen? Hij schijnt te moeten kunnen what'sappen
Dat kunnen alle smartphones volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
HTCquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Heb jij onbeperkt ja?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kunnen alle smartphones volgens mij
Neem in dat geval wel een onbeperkt internet bundeltje bij je huidige aboHoef je lekker niet op dataverbruik te letten. Ik ben gek op alle samsung smartphones. Neem een simpele, als je er maar mee kunt appen, heb je geen enorm duur gedoe nodig
Oh daar zou ik ook mee rond komen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij onbeperkt ja?
Ik 1000mb/maand en daar kom ik ruim mee rond
5 heeft niet echt meerwaarde ten opzichte van de 4s, vind ik dan hequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
IphoneHoeft niet per see de 5. 4S kan ook prima
Ga naar de telefoonwinkel, zeg dat je een niet te dure smartphone wilt waarmee je eigenlijk gewoon foto's wilt kunnen maken, bellen en whatsappen. En laat je dan niet de nieuwste iphone aansmerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Namen en rugnummers wil ik! HEb geen verstand van telefoons.
Of iphone 4s, want :quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga dat maar doen denk ik ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga naar de telefoonwinkel, zeg dat je een niet te dure smartphone wilt waarmee je eigenlijk gewoon foto's wilt kunnen maken, bellen en whatsappen. En laat je dan niet de nieuwste iphone aansmeren![]()
En vergeet dan dus niet internetabo'tje te nemen bij je abo
Anders wordt het alsnog een dure grap.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag je post pre-edit welfangirl
Omdat ik hem ideaal vind werken. Waar ik htc had met android, die telkens crashte, heb ik met IOS geen problemen. Snel, stabiel, makkelijk, ik ben fan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Waarom de iPhone op 1?
Ik heb er zelf een maar om nou te zeggen dat het oh wow de beste is, vind ik overdrevem.
Euh?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
Kano, mag je je abonnement al verlengen?
Want dan kost het je niets, een leuke smartphone.
Beter koopt ie hem los met een simonly aboquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga naar de telefoonwinkel, zeg dat je een niet te dure smartphone wilt waarmee je eigenlijk gewoon foto's wilt kunnen maken, bellen en whatsappen. En laat je dan niet de nieuwste iphone aansmeren![]()
En vergeet dan dus niet internetabo'tje te nemen bij je abo
Anders wordt het alsnog een dure grap.
Sorry hoor, maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Qwea het volgende:
En tweaken kan ook gewoon want dan jailbreak je hem.
Even serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh?
Geen idee wanneer ik mag verlengen eigenlijk.
Maar dan zijn je abokosten wel hoger. Als je toch langer dan twee jaar met je telefoon doet is het het waard om uit te zoeken of het niet goedkoper is om zelf het toestel aan te schaffen en sim only te pakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
Kano, mag je je abonnement al verlengen?
Want dan kost het je niets, een leuke smartphone.
GMTAquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan zijn je abokosten wel hoger. Als je toch langer dan twee jaar met je telefoon doet is het het waard om uit te zoeken of het niet goedkoper is om zelf het toestel aan te schaffen en sim only te pakken.
Ik snap geen zak van die adviezen hier, sorry hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter koopt ie hem los met een simonly abo
What'sapp, fototje hier (moet wel enigzins knappe foto's maken), apje daar. Verder ben ik een leek op het gebied van smartphone's.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Even serieus.
Wat wil je met het ding.
BEMOEI JE ER DAN NIET MEE!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van die adviezen hier, sorry hoor
Sim only is meestal gewoon goedkoper dan foon met abo.quote:WAAROM???
Als ie nu een foonabootje heeft en hij mag al lang verlengen, laat ie dan lekker gratis een smartphoontje bij de verlenging kiezen? Of ben ik nou gek?
Waarom al dat moeilijke gedoe over jailbreaken en tweaken en sim-only?
Zelfs ik weet dat!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef Qwea het volgende:
Sim only is meestal gewoon goedkoper dan foon met abo.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
What'sapp, fototje hier (moet wel enigzins knappe foto's maken), apje daar. Verder ben ik een leek op het gebied van smartphone's.
Oja, navigatie.
Prima, maar dat kunnen ze je in de telefoonwinkel prima voorrekenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan zijn je abokosten wel hoger. Als je toch langer dan twee jaar met je telefoon doet is het het waard om uit te zoeken of het niet goedkoper is om zelf het toestel aan te schaffen en sim only te pakken.
Navigatie, nou ja, dit zit ook op android.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
What'sapp, fototje hier (moet wel enigzins knappe foto's maken), apje daar. Verder ben ik een leek op het gebied van smartphone's.
Oja, navigatie.
Geen idee, geen idee, geen idee, ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Navigatie, nou ja, dit zit ook op android.
Zou ik gewoon lekker voor een htc foontje gaan. MikeyMo heeft deze : http://www.belsimpel.nl/htc/htc-desire-x/overzicht
Wat betaal je nu aan je abo?
Hoeveel belminuten, en smsjes heb je? En heb je er genoeg aan?
Ook als ze je richting een iphone lullen?quote:
samsung galaxy s3 of htc one x+quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Want de telefoonwinkel verdiend veel meer aan een abo met foon en zal je die dus meestal altijd aansmeren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima, maar dat kunnen ze je in de telefoonwinkel prima voorrekenen
Vandaar toch ook de vraag wat hij wil? Ga eens de afwas doen, Hup, vort vortquote:Ik heb het idee dat ie van al die verschillende adviezen hier eerder een beetje gek wordt
Tenminste, als ik mijn eerste smartphone zou moeten gaan kopen omdat ik alleen maar wil bellen en whatsappen, dan zou ik tureluurs worden van die termen als jailbreak en tweaken. Ik wil bellen en appen, pleurt op met je tweaken(niet jij, in het algemeen).
Leuk dat ie allerhande technisch gedoe om zijn oren krijgt, maar ik heb nog nooit gejailbreaked of getweaked en ik app en bel en smartphone ook al jaren prima
Ja. Want ik heb iphone met simonly. Alsnog VEEL goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ze je richting een iphone lullen?
Ik weet niet hoor, of het dan nog goedkoper is om sim-only te doen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, geen idee, ja.
9 euro ofzo?
Ja godverdomme. Handig zou zijn als ik zou weten hoeveel belminuten je hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, geen idee, ja.
9 euro ofzo?
Welke heb jij?quote:
Dan kom jij in de verkeerde telefoonwinkels, want bij t-mobile adviseerden ze mijn zus ook gewoon sim only te nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want de telefoonwinkel verdiend veel meer aan een abo met foon en zal je die dus meestal altijd aansmeren.
Ik zit op het werk. Pleurt op en ga zelf lekker afwassenquote:Vandaar toch ook de vraag wat hij wil? Ga eens de afwas doen, Hup, vort vort
Vodaphone. Dat weet ik dan wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Handig zou zijn als ik zou weten hoeveel belminuten je hebtWaar zit je?
Iphone werkt gewoon heel fijn, maar het is ook afhankelijk van je budget. Andere toestellen zullen vast heel fijn zijn, maar ik vind de iphone de extra kosten wel waard.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ze je richting een iphone lullen?
Ik weet niet hoor, of het dan nog goedkoper is om sim-only te doen
Ben een jaar terug gebeld of ik misschien niet een grotere moest nemen omdat ik er soms overheen ging. Ben van 6 naar 9 euro gegaan dacht ik. Automatische incasso dus geen idee.quote:
ikke de one Xquote:
Belcompany ende tele2 hiero niet heur!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom jij in de verkeerde telefoonwinkels, want bij t-mobile adviseerden ze mijn zus ook gewoon sim only te nemen![]()
Ja dag, jouw afwasquote:Ik zit op het werk. Pleurt op en ga zelf lekker afwassen![]()
Dus van de one X krijg je dikke tetten? Dan weet ik 't zo net niet.quote:
Mwah, wil wel bij vodaphone blijven eigenlijk. Nooit klachten en zit er al 10 jaar ofzo denkquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
HTC desire X, 246 euro los.
Ben regelmatig 250 belminuten + 50 smsjes, 7 euro. 10tje aan internet erbij.
17 euro p/m. Per maand opzegbaar.
204 euro per jaar.
204 + 246 =450 euro / 12 = 37,50 p/m.
Tele2 :
40 euro p/m zelfde sms, minuten en internet.
Ben je 2.50 goedkoper per maand uit.
Ja leuk, maar ik bel bijv. gratis naar vodafone nummers, dus dat jij hem nu richting Ben praat vind mijn telefoonrekening toch minder hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
HTC desire X, 246 euro los.
Ben regelmatig 250 belminuten + 50 smsjes, 7 euro. 10tje aan internet erbij.
17 euro p/m. Per maand opzegbaar.
204 euro per jaar.
204 + 246 =450 euro / 12 = 37,50 p/m.
Tele2 :
40 euro p/m zelfde sms, minuten en internet.
Ben je 2.50 goedkoper per maand uit.
Pas ik mooi bij mijn telefoon.quote:
Eh nee, beter zet je het er dan even bijquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter vraag je het even voordat je klikt als ik een link post
Elke avond telefoonseksquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik bel bijv. gratis naar vodafone nummers, dus dat jij hem nu richting Ben praat vind mijn telefoonrekening toch minder hoor
Elies, vroeg om linkjes uit KPD. 1 + 1...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh nee, beter zet je het er dan even bij
TMI!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas ik mooi bij mijn telefoon.
Je hebt me gezien? Ik ben geen klein opdondertje.quote:
¤ 41,25 p.mnd. + 20 euro voor het toestel. 200 belminuten, 500mbquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus van de one X krijg je dikke tetten? Dan weet ik 't zo net niet.
[..]
Mwah, wil wel bij vodaphone blijven eigenlijk. Nooit klachten en zit er al 10 jaar ofzo denk
Ik ga d'r geen mot om maken, maar niet iedereen leest terug.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Elies, vroeg om linkjes uit KPD. 1 + 1...
in mijn beleving viel dat reuze meequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt me gezien? Ik ben geen klein opdondertje.
voor mij zou t idd schelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga d'r geen mot om maken, maar niet iedereen leest terug.
En als je dan als een van de laatste posts een post ziet met een linkje en alleener bij denk je dat het iets leuks is en klik je
Tis ook niet erg ofzo, maar gewoon een vriendelijk verzoek om dat er wel duidelijk bij te zetten voor degenen die op hun werk zitten en niet verplicht alles moeten hoeven terug lezen. Helemaal geen onredelijke vraag, toch?
Ik zal het er bij zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je dan als een van de laatste posts een post ziet met een linkje en alleener bij denk je dat het iets leuks is en klik je
Tis ook niet erg ofzo, maar gewoon een vriendelijk verzoek om dat er wel duidelijk bij te zetten voor degenen die op hun werk zitten en niet verplicht alles moeten hoeven terug lezen. Helemaal geen onredelijke vraag, toch?
Ja maar jouw tieten zijn al groter als kanoquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mijn beleving viel dat reuze mee
Eens. Al kan je ook zeggen, als je op je werkt zit moet je niet op FOK! zitten, toch is een NSFW vermelding wel zo handig. Ook voor als je thuis zit en je moeder/vader kijkt mee om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
k heb toestemmingquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eens. Al kan je ook zeggen, als je op je werkt zit moet je niet op FOK! zitten, toch is een NSFW vermelding wel zo handig. Ook voor als je thuis zit en je moeder/vader kijkt mee om maar wat te noemen.
Ik spreek niet tegen dat haar tieten groter zijn dan die van mij, maar dat gaat al snel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar jouw tieten zijn al groter als kano
LOL!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat bepaal je nog altijd lekker zelf natuurlijk, of je wel of niet op je werk op FOK! zitquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eens. Al kan je ook zeggen, als je op je werkt zit moet je niet op FOK! zitten, toch is een NSFW vermelding wel zo handig. Ook voor als je thuis zit en je moeder/vader kijkt mee om maar wat te noemen.
Oh, ik het zo'n formulier getekend waar ik in zeg inet niet te misbruiken. Denk dat dit er ondervalt.quote:
k mag ook mn boek lezen mits t werk klaar isquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik het zo'n formulier getekend waar ik in zeg inet niet te misbruiken. Denk dat dit er ondervalt.
Klapjes op mijn kontje graag. Mijn tietjes zijn al zo platquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, het lijkt me totaal geen onredelijk verzoek
En iedereen laft elkaar hier, dus laten we dat gewoon doen om het de ander wat makkelijker te maken. En anders ga ik me aan de TT houden
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
k mag ook mn boek lezen mits t werk klaar is
done deal
als kano wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn praatjes. En dat zegt wat.quote:
geile tieten!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, ff muis genodigd voor een private meet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, ff muis genodigd voor een private meet
verrassendquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga deze maand denk wel over mijn bundel heen
Geen idee/misschien/vast/ja *quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
verrassendKun je je bundel niet voor een maand aanpassen?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee/misschien/vast/ja *
*doorstrepen wat niet van toepassing is.
galaxy s2quote:
dat werkt op allesquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, dit moet erop kunnen
The GoPro App is compatible with most smartphones and tablets:
For Apple iOS:
iPhone 3GS, 4, 4S (iOS 4.3, 5 & 6)
iPod Touch 4 (iOS 4.3, 5 & 6)
iPad 1, 2 & 3 (iOS 4.3,5 & 6)
For Android:
HTC Thunderbolt or other Android 2.2-2.3 & 4.x devices
Motorola Droid X2 or other Android 2.2-2.3 & 4.x devices
Samsung Galaxy Nexus 4G or other Android 2.2-2.3 & 4.x devices
Samsung Galaxy Tablet (Android 3.1)
Samsung Galaxy Tablet or other Android 2.2-2.3, 3.1 & 4.x devices
Google Nexus 7 or other Android 2.2-2.3 & 4.x devices
HTC One X or other Android 2.2-2.3 & 4.x devices
Dus 1 van bovenstaande toestellen. Dunt het iig een beetje uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]Kusje voor Yvonne die je toegang heeft gedaan toen ik het vroeg
ik gebruik gemiddeld 200/250 mb per maand van de gb die ik hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel MB/maand heb ik nodig? Thuis wifi, op het werk niet.
Sony Experia P_!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
4S is ook nog 500 euro op marktplaats
Je moet het zien als een vraag. Krijgen is een tweede. Want kindjes die vragen....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer met jouw prive-bezigheden... ?![]()
... worden doodgeslagen (volgens mijn nichtje van toen 5)quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet het zien als een vraag. Krijgen is een tweede. Want kindjes die vragen....
Dat vind ik ook weer zo wat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... worden doodgeslagen (volgens mijn nichtje van toen 5)
Doe eens een pic van jouw meneerquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Last ontbijtje hier. Met het vriendje bij Dudok in den haag
.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doe eens een pic van jouw meneer
Zeg, hou jij je hormonen eens in bedwangquote:
ik heb aan 500 meer dan genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel MB/maand heb ik nodig? Thuis wifi, op het werk niet.
ik zeg nietsquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Ynske het volgende:
owja, ik had gister ook een actie
a. wie zwijgt ....
ik. die krijgt, en wat wil je krijgen dan?
a. nee die stemt toe![]()
Als jouw meneer op iemand van CC lijkt dan eerder deze:quote:
Ik zie het plaatje nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als jouw meneer op iemand van CC lijkt dan eerder deze:
[ afbeelding ]
Ow ech welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Ja nu wel
Dat lijkt meer dan die 70s Show sjappue
Pasta!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende dillema. Wat eten we vanavond?
woon je op ibiza ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Het is hier warm in huislees: 23.8 graden.
En ja de verwarming staat uit
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Muis006 het volgende:
Het is hier warm in huislees: 23.8 graden.
En ja de verwarming staat uit
Mwah. Niet echt trek in vandaagquote:
Neequote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
Mwah. Niet echt trek in vandaag
Ja duhhhhh.quote:
Hoezo nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Tenminste, heb me voorgenomen om geen aardappelen te koken in mijn huis
Bij mijn ouders 20 jaar lang 4/5 keer per week AGV gegeten.quote:
En je bent er een grote Kano van gewordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mijn ouders 20 jaar lang 4/5 keer per week AGV gegeten.
Dat zorgt er wel voor dat je het niet meer lekker vindt jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mijn ouders 20 jaar lang 4/5 keer per week AGV gegeten.
True.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En je bent er een grote Kano van geworden![]()
Dan kan er toch niks mis mee zijn
Neuh, mijn moeder kan wel koken hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zorgt er wel voor dat je het niet meer lekker vindt ja
Ook tot snot gekookt dan?
waarschijnlijk tzelfde als gister, nietsquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende dillema. Wat eten we vanavond?
Waarom nie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk tzelfde als gister, niets
Dit komt bekend voorquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Tenminste, heb me voorgenomen om geen aardappelen te koken in mijn huis
Ik heb zin in chinees. Maar dat heb ik elke dag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in goulash of stoofvlees ofzomaar dat is meer iets voor op een zondag.
Ik heb geen feesboekquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De betere facebookstalker kan vast een foto van die van mij vinden op Facebook.
Check! Ik ga er geen kont van proeven, maar het zal vast vullenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb zin in chinees. Maar dat heb ik elke dag.
quote:
Tja, jammer dan hequote:
gister geen tijd, eerst werken, toen helpen met de hondje en andere dingenquote:
van die grote enveloppenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb zin in chinees. Maar dat heb ik elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |