SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met uitroeptekensquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Greys het volgende:
Alweer klapjes van mij in de TT?
Mijn imago, wat doe je
Ja, jij ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Spreek de mensen die het doen er dan specifiek op aan. Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, laat staan dat ik weet of ik mezelf aangesproken moet voelen.
Bij wijze van.quote:[..]
Straks?
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.quote:
Ik zet hem hier ook weer even wantquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij belde: "Ja, met Joop... Ik heb godverredomme 25 kaarten gekregen joh! Gisteren een stelletje en vandaag weer! En nog allemaal verschillende ook. Hártstikke leuk. Bedankt allemaal!!"
Aldus Joop
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zet hem hier ook weer even want
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.
welk imago?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef Greys het volgende:
Alweer klapjes van mij in de TT?
Mijn imago, wat doe je
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Ooh dus jullie hebben kinderplannen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.
Daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer/waar/hoe vaak/waar we gaan wonen/of we al gaan trouwen, wat de kinderplannen zijn enzovoorts. Dat soort dingen.
Doe dit even privé popjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar welke prive dingen dan? Staat me zo niets van bij.
DAT IS OOK PRIVE. DOE DAT EVEN PRIVEquote:
Waarom? Hij mag zelf toch wel dingen over zichzelf zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het was tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
btw, vond t heel tof zaterdag!
en een vriendinnetje wil mn ballen testen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Die hond van mij
awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef sp3c het volgende:
het is toch niet zo heel raar wat hij vraagt?
laat zijn priveleven een beetje buiten fok!, de 2 komen nu een beetje samen maar het hoef niet iedere dag het onderwerp van gesprek te zijn ofzo
denk ik
of hij wil gewoon geen kinderen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Die hond van mij
Groot gelijk heeft je hond. Lekker tegen muis aankruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel lekker warm jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft je hond. Lekker tegen muis aankruipen
Hmm toch jammerquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik dacht van wel, maar zodra ik opsta gaat het weer beroerd
wie zegt dan dat het raar is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:33 schreef sp3c het volgende:
het is toch niet zo heel raar wat hij vraagt?
laat zijn priveleven een beetje buiten fok!, de 2 komen nu een beetje samen maar het hoef niet iedere dag het onderwerp van gesprek te zijn ofzo
denk ik
of hij wil gewoon geen kinderen
Doe ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm toch jammerrustig aan doen en je goed laten verwennen
blijkbaar was het niet duidelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zegt het niet letterlijk maar het was wel duidelijk
Vechten?
jou meneer lijkt op iemand van tvquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe ikde meneer werkt als het goed is thuis morgen dus dat komt mooi uit.
lekker, wat ga je eten?quote:
ieuwquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Bart het volgende:
Maar potje modderworstelen is goed hoor nip!
Oh echtquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jou meneer lijkt op iemand van tvvan comedy central
daarna lekker douchenquote:
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Bart het volgende:
Maar potje modderworstelen is goed hoor nip!
kijk dat klinkt dan weer beterquote:
wat was het ook weerquote:
Whutquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
btw, vond t heel tof zaterdag!
en een vriendinnetje wil mn ballen testen
Ik vind jou zo leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:45 schreef sp3c het volgende:
vechten!
handschoenen uit, helm af en als iemand op de grond valt is het afgelopen of tijd voor een ander spelletje
Vraag me nog steeds af wie daarachter zat.quote:
Precies wat mijn beeb zei toen ze de foto's zagquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
jou meneer lijkt op iemand van tvvan comedy central
iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wie daarachter zat.
Iets met ze is zo geil als de pestquote:
ik ook!!!quote:
Ik zou het je werkelijk niet kunnen vertellen. Ik heb ze nog nooit geprobeerd en voel ook geen enkele goesting om een poging te doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Iets met ze is zo geil als de pest
maar volgens mij word je dat alleen nog maar erger van die dingen
zuiver zakelijk, pr enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het schiet ineens weer in mijn bewustzijn. zagen meer mensen dat bart en ynske ruim een halfuur diep in gesprek waren terwijl er wel heel erg 'lief' naar elkaar gelachen en gekeken werd?
Wie daaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies wat mijn beeb zei toen ze de foto's zag![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het schiet ineens weer in mijn bewustzijn. zagen meer mensen dat bart en ynske ruim een halfuur diep in gesprek waren terwijl er wel heel erg 'lief' naar elkaar gelachen en gekeken werd?
quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook!!!
muis vind het misschien ff wat minder maar ook dat moet kunnen
die van die 70 show is dat geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie daaaaaaaaaaaanik ben benieuwd.
Dus jullie hebben samen naar mijn meneer zitten loeren HE HE
ging over http://forum.fok.nl/topic/1891898/6/25#122257636quote:
Die die het met die rooie doet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van die 70 show is dat geloof ik
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Bart het volgende:
[..]
ging over http://forum.fok.nl/topic/1891898/6/25#122257636
Wacht nog steeds op antwoord van fiets.
yupsquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van die 70 show is dat geloof ik
Partnerruil?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....
ja wij willen graag renren voor een nachtje van je lenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan het voorstellen hier thuis... weet niet of ze daar iets in ziet. maar als jij en mevrouw bart dat graag willen....
wij, oftewel Fiets mag toekijken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
ja wij willen graag renren voor een nachtje van je lenen
wij als in mevrouwbart en ikquote:
gelukkig maarquote:
quote:Fiets wil dat niet eens zien, dan wordt ie jaloers dat hij niet kan wat ik wel kan
Kanovinieaanse onzin uitkramen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pff! alsof er ook maar iets is wat ik niet kan!
nee, wel een broerquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heeft mevrouw bart nog een zus?
Mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nou daar had ik het laatst met ren over, verbaasde me nogal. Kreeg gewoon meelij met dr om alles wat ze moet missenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
was ook niet in een kroegquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ren is een dame van stand, die zou dat soort dingen niet zomaar bespreken in een kroeg.
dat ben ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
MisterMuis lijkt toch niet op een 70's show dude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |