SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent ook al zo'n kansloze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:12 schreef Catch22- het volgende:
Hopen dat we niet onverhoopt winnen met t b team
Dit dus ,stel dan gewoon in wedstrijd 1 wat D junioren op als je de de beker toch niet belangrijk vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Van mij hoeft die beker niet, dat vind ik altijd al dus niet alleen vandaag, is gewoon de minst belangrijke prijs, heeft niets met indekken te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Dat is voor mij dan ook de enige reden vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
je moet dat vitesse ook niet het idee geven dat ze onoverwinnelijk zijn tegen Ajax. Dat gaat zo'n eigen leven leiden...
Ajax is nog steeds middelmaat, daar werd blijkbaar al heel wat jaren genoegen mee genomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
Gewoon voor de volle winst gaan. Als je de beste wil zijn moet je op ieder front presteren. Met minder neem ik echt geen genoegen. Sinds wanneer zijn we een club geworden die met middelmaat genoegen neemt?
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Janssen: "Beter dan Poulsen en De Jong"
Theo Janssen is ervan overtuigd dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ajacieden Christian Poulsen en Siem de Jong. Donderdagavond staat Janssen opnieuw met zijn nieuwe werkgever Vitesse tegenover de Amsterdammers. Afgelopen zondag won Vitesse in competitieverband met 3-2, nu staat het treffen in het teken van het bekertoernooi. Janssen stookt het vuurtje op. "Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld", doelt hij tegen Voetbal International op Poulsen en De Jong.
Wat een baas en nog gelijk hebben ook.
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook dikker.
Hij had waarschijnlijk wel in de basis gestaan als hij ervoor had willen vechten.
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dico Koppers alsnog op huurbasis naar ADO.
Jij stelt dat Eriksen en de Jong er niet voor hoeven te vechten, maar hoe kom je bij die conclusie als je alleen de wedstrijden ziet? Verder zijn Eriksen en de Jong belangrijker gebleken dan Janssen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.
Afgezien van zijn goal speelde Theo het eerste uur beroerd en lui. En als Frank daar iets over zegt is meneer gepikeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.
zelfde volk als dat vorig jaar apengeluiden naar Anita maakte maar omeruo toejuichtequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij bent ook al zo'n kansloze?
Noem me 1 goede reden om niet de bekerfinale te halen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]ik doe huillach hihihi
omdat als we klop krijgen met de A-keus en we met het tweede garnituur winnen, dat nogal beschamend is.
en met de EL League erbij hebben we het druk zat. Fuck die beker.
Janssen beter dan Schone? Vind k niet hoor. Kijk gelijk even wat Janssen het eerste half jaar heeft gepresteerd bij Vitesse, na genoeg niks. Verder bracht Janssen bij Ajax drie keer niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Theo Janssen is ervan overtuigd dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ajacieden Christian Poulsen en Siem de Jong. Donderdagavond staat Janssen opnieuw met zijn nieuwe werkgever Vitesse tegenover de Amsterdammers. Afgelopen zondag won Vitesse in competitieverband met 3-2, nu staat het treffen in het teken van het bekertoernooi. Janssen stookt het vuurtje op. "Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld", doelt hij tegen Voetbal International op Poulsen en De Jong.
Puur kwalitatief (vooral in zijn passing) vind ik Janssen beter, maar Schone is denk ik beter voor het team. Lijkt zich meer op te offeren voor het team en is beter in het positiespel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Janssen beter dan Schone? Vind k niet hoor. Kijk gelijk even wat Janssen het eerste half jaar heeft gepresteerd bij Vitesse, na genoeg niks. Verder bracht Janssen bij Ajax drie keer niks.
Maandag 45 minuten meegedaan, zondag bij de selectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Sigthorsson al spelen eigenlijk? Ik zou hem graag tegen Vitesse zien vandaag. Daarnaast mag van mij Lukoki eens in de basis beginnen. Misschien kan hij positief verrassen en veel slechter dan Boerrigter zal hij het niet doen.
Mee eens, maar Janssen is niet beter dan De Jong, altijd grappig die uitspraken van die jongen, had hij moeten blijven om het te bewijzen, hij is niet weggestuurd, dat wilde hij zelf, de praatjesmaker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Puur kwalitatief (vooral in zijn passing) vind ik Janssen beter, maar Schone is denk ik beter voor het team. Lijkt zich meer op te offeren voor het team en is beter in het positiespel.
Als Siem een pakje per dag zou roken en te dik zou zijn zou hij wellicht niet zomaar in de basis staan. en dat weten we wel van theo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.
Hij zegt nergens dat hij beter is dan De Jong, hij bedoelt Schonequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Siem een pakje per dag zou roken en te dik zou zijn zou hij wellicht niet zomaar in de basis staan. en dat weten we wel van theo.
Omdat ze altijd spelen (en belangrijk zijn ze), maar veel beter dan janssen vorig jaar? Waarop baseer jij dat ze vorig jaar belangrijker zijn gebleken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij stelt dat Eriksen en de Jong er niet voor hoeven te vechten, maar hoe kom je bij die conclusie als je alleen de wedstrijden ziet? Verder zijn Eriksen en de Jong belangrijker gebleken dan Janssen.
Voor mij is in ieder geval het vertrek en de houding van Jamssen geen reden om te twijfelen aan objectiviteit van de Boer.
Wow, dat zou top zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef badboynova het volgende:
Enoh mogelijk verhuurd aan Fullham.
(nog geen bron om dit te controleren )
Dat is duidelijk maar wel op basis van hun kwaliteiten voor het teamquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat frank een bepaalde voorkeur heeft voor spelers?
Gouwe gozert die Jolquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:17 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)uurbasis-naar-fulham
De bron, maar even wachten op de Telegraaf.
Zeker. En daar neemt hij roken, houding, overgewicht in mee. Dat maakt janssen minder dan de jong en eriksen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is duidelijk maar wel op basis van hun kwaliteiten voor het team
Enig idee wat zo'n huursom is? Je zou toch denken, als ajax zijnde, laat lekker zitten. Dan maar niks, dit is beter voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dico Koppers alsnog op huurbasis naar ADO.
Dat roken en drinken doet er niet toe, hij heeft gewoon te weinig gebrachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zeker. En daar neemt hij roken, houding, overgewicht in mee. Dat maakt janssen minder dan de jong en eriksen.
Vandaar ook aankopen als poulsen, moisander. Goede voorbeelden voor jeugdige talenten. El hamdoui weg, janssen weg.
Maar ik vind dat argument zo slap van 'vechten voor je plek'. Je wist wat je in huis haalde. Had hem dan gewoon niet gekocht en spreek dat gewoon uit. Zeg eerlijk dat het een inschattingsfout was om hem voor de verdediging te posteren en laat het daarbij.
Het blijft nu ook doorspelen. Imo zou frank daar boven moeten staan.
Fullham is lekker bezig; ze willen steek en hebben manolevquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef badboynova het volgende:
Enoh mogelijk verhuurd aan Fullham.
(nog geen bron om dit te controleren )
Wat een onzinquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Dat maakt mijn punt richting caass alleen maar meer waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij beter is dan De Jong, hij bedoelt Schone
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik zie mensen hier hopen, dat hun eigen club verliest. Dan mag je je eigenlijk geen supporter noemen. Zoals die Feyenoordfans die hoopten dat ze verloren zodat Ajax geen kampioen werd.
Hier hebben we natuurlijk niets aan, ik zou liever hebben dat je je mening even stevig onderbouwt.quote:
Steek gaat van der Sar achterna zo. Eerst van Ajax naar een Italiaanse club, daar nooit echt doorbreken en dan naar Fulham. Over een paar jaar naar Man United en het is helemaal afquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:52 schreef Stiggie het volgende:
Stekelenburg dicht bij Fulham
http://www.telegraaf.nl/t(...)ht_bij_Fulham__.html
Gun ik ons oude keepertje wel!
Nee hoor. Achterlijke vergelijking.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hier hebben we natuurlijk niets aan, ik zou liever hebben dat je je mening even stevig onderbouwt.
Enohquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Fulham meldt zich voor Enoh
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Fulham wil Eyong Enoh overnemen van Ajax. Dat bevestigt Marc Overmars, directeur voetbalzaken van de Amsterdammers. Hij voegt eran toe: "De onderhandelingen moeten beginnen. Nog niets zeker."
http://www.telegraaf.nl/t(...)ich_voor_Enoh__.html
Of als reporterquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
EnohIk stel nog steeds voor dat we hem behouden en een andere functie binnen Ajax geven. Mentale coaching aan de jeugd oid.
Haha ManC heeft echt de meest troosteloze supporters die er bestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef ha_n het volgende:
Zo veel haat..![]()
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=276118
quote:'Arsenal heeft belangrijke rol voor Bergkamp in petto'
Arsenal ziet in Dennis Bergkamp mogelijk een kandidaat om Liam Brady op te volgen als directeur van de voetbalacademie van de Londense club. Brady (56) vertrekt aan het einde van het volgende seizoen bij The Gunners.
Brady is sinds 1996 werkzaam als hoofd jeugdopleiding, hetzelfde jaar werd Arsène Wenger trainer van Arsenal. Na 25 jaar bij Arsenal vindt Brady, ook oud-speler van de club, het in 2014 genoeg. In de zoektocht naar een vervanger zal Brady een belangrijke rol spelen. De eerste favoriet voor de rol is Bergkamp, melden verschillende Engelse media.
Bergkamp is momenteel actief als assistent van Ajax-trainer Frank de Boer. De oud-voetballer liet onlangs weten graag terug te willen keren in een andere rol bij Arsenal, waar hij als speler grote successen vierde. Bergkamp voegde daar wel aan toe dat hij niet op korte termijn bij Ajax verwacht te vertrekken.
http://www.voetbalprimeur(...)-voor-bergkamp-petto
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:45:33#Ajax mengt zich in strijd om Djuricic. Meer zo op #VI_nl reageer retweet
Verrassendquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:45:33#Ajax mengt zich in strijd om Djuricic. Meer zo op #VI_nl reageer retweet
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraardquote:
17 miljoen CL en in de zomer voor 30 miljoen verkocht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraard
Het geld is er wel maar of hij een Ajax speler is vraag ik me toch echt af, ik hoop dat het is om de prijs wat omhoog te stuwen zodat Joop nog een half jaartje moet wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraard
Beetje een pingelaar, Maher past beter bij Ajax maar goed die is te duur zeggen zequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef Syntix het volgende:
Hoe goed is die Djuricic eigenlijk? Ik heb hem eigenlijk amper zien spelen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt, Djuricic is toch een beetje opportunistisch allemaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een pingelaar, Maher past beter bij Ajax maar goed die is te duur zeggen ze
Ik vind Maher juist helemaal niet bij Ajax passen draaft vaak door in zijn eigen acties waardoor hij vast loopt. Djuricic zou het bij Ajax beter doen want dan hoeft hij het hele team niet te dragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een pingelaar, Maher past beter bij Ajax maar goed die is te duur zeggen ze
Ik kan er wel om lachen eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef ha_n het volgende:
Zo veel haat..![]()
Voor Schone misschien? Of ze laten Eriksen gewoon gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:04 schreef CaasS het volgende:
Djuricic? Waar dan? Hangend op rechts?
Ahja, CL werkt altijd wel mee natuurlijk. Maar zal niet allemaal besteed kunnen/mogen worden neem ik aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
17 miljoen CL en in de zomer voor 30 miljoen verkocht.
Twente gaat echt niet meer voor Djuricic nu. Denk misschien dat ze dealtje aan het sluiten zijn voor komende zomer, indien Eriksen/de jong vertrekt ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geld is er wel maar of hij een Ajax speler is vraag ik me toch echt af, ik hoop dat het is om de prijs wat omhoog te stuwen zodat Joop nog een half jaartje moet wachten
quote:Ajax mengt zich in felle strijd om zéér gewilde Djuricic
Op de slotdag van de transfermarkt heeft Ajax zich gemengd in de strijd om Filip Djuricic. De 21-jarige spelmaker van SC Heerenveen staat nog tot medio 2014 onder contract in Friesland.
Ajax heeft laten weten de Servische middenvelder annex aanvaller graag aan de selectie toe te voegen. Djuricic heeft in Friesland de afspraak dat hij sowieso na dit seizoen mag vertrekken.
Djuricic staat ook nog steeds in de belangstelling van FC Twente. De Tukkers zagen in hem een alternatief voor Fer die op het punt stond naar Everton te verkassen. Op het moment dat die transfer in duigen viel, ontbeerde Twente ook direct de middelen om Djuricic aan te trekken.
SC Heerenveen gaat er vooralsnog vanuit dat Djuricic vrijdag evenwel aan de aftrap staat bij SC Heerenveen, dat dan RKC Waalwijk treft. Een vertrek van de Serviër zou een flinke aderlating zijn voor coach Marco van Basten.
Eriksen speelt vandaag niet, ik vreesde toen ik dat las direct dat 't helemaal niet om 'rust' gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar zou die moeten spelen dan? Of zou Eriksen nog weg gaan?
Super alleen dat eerste gebeurt toch niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef 16meter het volgende:
Sulejmani herenigd met San Marco, en Djuricic die de omgekeerde weg bewandelt. Lijkt me niet slecht.
Wat een onwetendheidquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef ha_n het volgende:
Zo veel haat..![]()
Ik denk het wel hoor. Djuricic zal voornamelijk voor volgend seizoen komen, of als een soort rechtsbuiten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eriksen speelt vandaag niet, ik vreesde toen ik dat las direct dat 't helemaal niet om 'rust' gaat.
Aan de andere kant is deze week nog naar buiten gekomen dat ze nog een keer willen onderhandelen met Eriksen om hem topverdiener te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eriksen speelt vandaag niet, ik vreesde toen ik dat las direct dat 't helemaal niet om 'rust' gaat.
Maher: 10 miljoenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
Kunnen ze beter Maher halen, ook al kost hij wat meer.
Lijkt me niks voor hem om tussentijds te vertrekken, tenzij er een bod gekomen is waar Ajax geen nee tegen kan zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
VI en Ajax.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:15:02Hallo @deKrijger volgens Marc Overmars is er geen sprake van dat Djuricic naar #Ajax gaat. reageer retweet
Zou ook een vage aankoop geweest zijn. Ajax heeft wel genoeg spelers voor die positie, daar voegt een pingelaar als Djuricic weinig aan toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef j0rdiiii het volgende:
VI en Ajax.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 14:15:02Hallo @deKrijger volgens Marc Overmars is er geen sprake van dat Djuricic naar #Ajax gaat. reageer retweet
Ze heeft haar mond al vol op die fotoquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou dr niet doen?
Of misschien zegt Overmars tegen hem dat er niks speelt om andere clubs niet het idee te geven dat ze snel moeten handelen rondom Djuricic, waardoor de vraagprijs omhoogschiet. Just sayin'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef j0rdiiii het volgende:
O, ja, dat zou slim zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of misschien zegt Overmars tegen hem dat er niks speelt om andere clubs niet het idee te geven dat ze snel moeten handelen rondom Djuricic, waardoor de vraagprijs omhoogschiet. Just sayin'.
Dat Heerenveen zou ook wel denken >quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Januari 2011: Ajax wil Dost ----> Arbitragezaak
Januari 2012: Ajax wil Narsingh. ------> Te kort dag
Januari 2013: Ajax wil Djuricic
Ik ben benieuwd.
Ik sluit niet uit dat ze een deal maken waarin Djuricic het seizoen afmaakt in Heerenveen en in de zomer naar Ajax verkast, ervanuitgaande dat Eriksen of De Jong dan in de zomer vertrekt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ben benieuwd.
Jawelquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou dr niet doen?
Zo kan het ook inderdaad. Voor Ajax is het zaak snel toe te slaan, Twente heeft het geld pas weer in de zomer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze een deal maken waarin Djuricic het seizoen afmaakt in Heerenveen en in de zomer naar Ajax verkast, ervanuitgaande dat Eriksen of De Jong dan in de zomer vertrekt.
Op de positie van Schöne heb je niks aan hem, omdat hij verdedigend natuurlijk niks brengt. Rechtsbuiten bij Ajax lijkt me de beste positie voor hem inderdaad, omdat je dan twee vleugelspelers met scorend vermogen hebt die de gaten die De Jong trekt kunnen benutten. Dan kan Frank het spel spelen wat hij voor ogen heeft zonder spelers op de verkeerde plek op te stellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef S0nic het volgende:
Zo'n Djuricic is natuurlijk wel 10 klassen beter dan Schöne. Zou hij ook als valse rechtsbuiten uit de voeten kunnen?
Dat zou wel baas zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op de positie van Schöne heb je niks aan hem, omdat hij verdedigend natuurlijk niks brengt. Rechtsbuiten bij Ajax lijkt me de beste positie voor hem inderdaad, omdat je dan twee vleugelspelers met scorend vermogen hebt die de gaten die De Jong trekt kunnen benutten. Dan kan Frank het spel spelen wat hij voor ogen heeft zonder spelers op de verkeerde plek op te stellen.
Me 2. Heerenveen vraagt alleen belachelijke hogen prijzen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ben benieuwd.
Lijkt me niet onaardig!quote:Fischer - Siem - Djuricic
----------- Eriksen ------------
----Poulsen -- Schone ------
Eriksen, siem achter de spits en siggy in de spits. Babel voor vischer of boerrigter/quote:
Die begint nou juist steeds beter te spelen de laatste tijd, snel 1 keer raken, passeren gaat steeds beter...quote:
Mee eens, zie goede vooruitgang.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die begint nou juist steeds beter te spelen de laatste tijd, snel 1 keer raken, passeren gaat steeds beter...
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:07:28Kolbeinn Sigthórsson vervangt Eyong Enoh in de selectie voor het bekerduel #vitaja. Hij is al met de selectie afgereisd naar Emmen. reageer retweet
=Dquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:07:28Kolbeinn Sigthórsson vervangt Eyong Enoh in de selectie voor het bekerduel #vitaja. Hij is al met de selectie afgereisd naar Emmen. reageer retweet
Niet goed genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vraag me af hoe het met De Sa zit. Boerrigter, Sana en Lukoki weten niet echt te overtuigen, die jongen moet toch kansen zien...
De Sa overtuigt ook helemaal niet. Die is nog minder dan Lukoki.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vraag me af hoe het met De Sa zit. Boerrigter, Sana en Lukoki weten niet echt te overtuigen, die jongen moet toch kansen zien...
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:16:48#Ajax moet het enkele weken stellen zonder @RyanBabel na kleine meniscusingreep reageer retweet
Geloof het ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Zijn allemaal van die lichte dribbelaartjes die geen lantaarnpaal voorbij komen, met schoten waar zelfs Eriksen nog om moet lachen.
In principe was hij dat vorig jaar ook, toen werd hij alleen veelvoudig per wedstrijd de diepte in gestuurd. Nu staat hij er al en moet hij zelf wat ondernemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geloof het ook.
Maar die Boerrigter is alles behalve een licht dribbelaartje, maar die raakt nog geen skippybal. Wat een lomp paard is dat tegenwoordig.
Hij was vroeger ook al een lomp paard. Zijn techniek is echt niet slechter geworden, het valt nu alleen meer op omdat hij een andere rol vervult.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geloof het ook.
Maar die Boerrigter is alles behalve een licht dribbelaartje, maar die raakt nog geen skippybal. Wat een lomp paard is dat tegenwoordig.
Vorig seizoen kon hij nog weleens een bal aan en meenemen, dit seizoen struikelt hij eroverquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij was vroeger ook al een lomp paard. Zijn techniek is echt niet slechter geworden, het valt nu alleen meer op omdat hij een andere rol vervult.
Vorig seizoen heeft hij ook flink wat kansen verprutst omdat zijn aanname niet goed genoeg was. Hij kwam alleen tot zijn recht op het moment dat hij gewoon diep gestuurd kon worden en er een meter of twintig tussen hem en de keeper was. Dan had hij de tijd om die bal goed te leggen en uit te halen. Hij heeft nooit een bal bij een eerste aanname panklaar kunnen leggen om te schieten, en dat merk je nu toch wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen kon hij nog weleens een bal aan en meenemen, dit seizoen struikelt hij erover
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook flink wat kansen verprutst omdat zijn aanname niet goed genoeg was. Hij kwam alleen tot zijn recht op het moment dat hij gewoon diep gestuurd kon worden en er een meter of twintig tussen hem en de keeper was. Dan had hij de tijd om die bal goed te leggen en uit te halen. Hij heeft nooit een bal bij een eerste aanname panklaar kunnen leggen om te schieten, en dat merk je nu toch wel.
Een topper is hij nooit geweest en zal het ook niet worden maar hij kan zeker beter dan hij tot nu toe heeft laten zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij ook flink wat kansen verprutst omdat zijn aanname niet goed genoeg was. Hij kwam alleen tot zijn recht op het moment dat hij gewoon diep gestuurd kon worden en er een meter of twintig tussen hem en de keeper was. Dan had hij de tijd om die bal goed te leggen en uit te halen. Hij heeft nooit een bal bij een eerste aanname panklaar kunnen leggen om te schieten, en dat merk je nu toch wel.
Ja, maar niet als je hem op deze manier gebruikt. Nu moet hij naar binnen komen, wat meestal betekent dat je in de drukte komt te voetballen. En dat kan hij niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een topper is hij nooit geweest en zal het ook niet worden maar hij kan zeker beter dan hij tot nu toe heeft laten zien
Hij speelt daar zelfs mensen voorbij!quote:
Fakequote:
Die actie op 0:13 is precies wat hij kan, en waarom hij het zo goed deed. Er ligt ruimte achter de back, daar speelt hij de bal heen, klopt op snelheid de back en geeft een voorzet. Nu moet hij juist de andere kant langs, de drukte in. En dan heeft hij niet de techniek, de rust of het overzicht om er nog wat mee te doen.quote:
Marc Netto is aan het rekenen. Begrijp steeds beter waar die naam vandaan komt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef stoeltafel het volgende:
Logisch verhaal op VI nu. Ajax is bij verschillende spelers aan het peilen hoe de stand is. Ze willen weten hoeveel de spelers nu ongeveer kosten.
Ajax heeft dit gedaan bij ongeveer 10 spelers.
Tja, volgens mij lijkt hij bij dat filmpje ook beter dan hij is, aangezien die back van Heerenveen er helemaal niks van kan. Ik heb wel het idee dat hij beter kan dan hij nu presteert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die actie op 0:13 is precies wat hij kan, en waarom hij het zo goed deed. Er ligt ruimte achter de back, daar speelt hij de bal heen, klopt op snelheid de back en geeft een voorzet. Nu moet hij juist de andere kant langs, de drukte in. En dan heeft hij niet de techniek, de rust of het overzicht om er nog wat mee te doen.
Ik snap niet zo goed waarom Derk tegenwoordig op rechts staat. Lijkt me een zinloze onderneming.quote:
Fischer, nu snap je het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Derk tegenwoordig op rechts staat. Lijkt me een zinloze onderneming.
Omdat Fischer op links speelt, en er op rechts voor de rest geen beter alternatief voor handen is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Derk tegenwoordig op rechts staat. Lijkt me een zinloze onderneming.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer, nu snap je het waarschijnlijk wel
Nee. Fischer kan veel beter op rechts spelen dan Derk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer, nu snap je het waarschijnlijk wel
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee. Fischer kan veel beter op rechts spelen dan Derk.
Dan wil je het gewoon niet snappenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hoezo? Fischer is een rechtspoot, en Frank wil met naar binnen trekkende vleugelspelers spelen. Dientengevolge komt Fischer op links.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Frank dat wil. Het idee bij vleugelspelers van Ajax is toch: je man passeren en een voorzet geven?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo? Fischer is een rechtspoot, en Frank wil met naar binnen trekkende vleugelspelers spelen. Dientengevolge komt Fischer op links.
Ajax heeft een indicatie gekregen van de vraagprijs? Waarom zou Ajax zich anders melden.quote:Omroep Friesland meldt nu dat Ajax zich officieel bij Heerenveen gemeld heeft.
6-7 milliones en een paar fijne percenten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ajax heeft een indicatie gekregen van de vraagprijs? Waarom zou Ajax zich anders melden.
Niet in dit systeem. De spits trekt naar het middenveld, vleugelspelers naar binnen en de backs zijn er dan voor de voorzet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Frank dat wil. Het idee bij vleugelspelers van Ajax is toch: je man passeren en een voorzet geven?
Ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef Syntix het volgende:
Dan nog waarom Djuricic halen als ook Klaassen terug komt en Serero? Zal het dan toch om valse rechtsbuiten gaan?
Allleen als je over een topspits beschikt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Frank dat wil. Het idee bij vleugelspelers van Ajax is toch: je man passeren en een voorzet geven?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet in dit systeem. De spits trekt naar het middenveld, vleugelspelers naar binnen en de backs zijn er dan voor de voorzet.
Dan moet je ook nog over klassieke buitenspelers beschikken, die zijn er ook niet van niveauquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Allleen als je over een topspits beschikt.
Anders:
[..]
Breed houden, snel combineren, één-tweetjes en buitenom gaan is meer des Ajax.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet in dit systeem. De spits trekt naar het middenveld, vleugelspelers naar binnen en de backs zijn er dan voor de voorzet.
Waarom kan hij er niets van? In Augustus heeft hij toch wel goed gespeeld hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef TIM-846 het volgende:
Serero kan er ook niet veel van. Wat jullie?
Juist de een-tweetjes en het snelle combinatiespel krijg je nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Breed houden, snel combineren, één-tweetjes en buitenom gaan is meer des Ajax.
Ik vind het prima zo hoor, krijg me niet verkeerd.
Daar noem je ook wel twee geweldenaren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef Syntix het volgende:
Dan nog waarom Djuricic halen als ook Klaassen terug komt en Serero? Zal het dan toch om valse rechtsbuiten gaan?
Ziggy McAwesome is weer fit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Allleen als je over een topspits beschikt.
Anders:
[..]
Voor hoe lang?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ziggy McAwesome is weer fit.
Ik denk dat hij in dit systeem wel eens erg zou kunnen tegenvallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ziggy McAwesome is weer fit.
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik vond het snelle combinatiespel tegen Vitesse matig uit de verf komen. Ben zeer benieuwd naar vanavond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Juist de een-tweetjes en het snelle combinatiespel krijg je nu.
Kan gebeuren een off day, had ik liever vanavond gehad maar dat mag ik niet zeggen, jij lult lekker, over het algemeen laat Ajax het leukste voetbal zien, kan jij als Tukker alleen maar op hopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik vond het snelle combinatiespel tegen Vitesse matig uit de verf komen. Ben zeer benieuwd naar vanavond.
Vind hem allerminst overtuigend geweest in die paar potjes die hij heeft meegedaan. Mist iets. Klasse, handelingssnelheid, ik weet het niet. Daarbij oogt het vaak wat ongecontroleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom kan hij er niets van? In Augustus heeft hij toch wel goed gespeeld hoor.
Ajax voetbalt leuker dan Twente tot nu. De achterneef van mijn slager voetbalt leuker dan Twente tot nu toe (en hij speelt hij de G-tjes en is in het veld drukker met voetbalstickers ruilen).quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan gebeuren een off day, had ik liever vanavond gehad maar dat mag ik niet zeggen, jij lult lekker, over het algemeen laat Ajax het leukste voetbal zien, kan jij als Tukker alleen maar op hopen.
Kan een keer gebeuren. Het is natuurlijk niet zo dat alles wat je bedenkt ook meteen tot in de perfectie uitgevoerd wordt, dat kost tijd. Maar het is wel het systeem waar Ajax aan vasthoudt, en op de lange termijn kan het alleen maar beter worden naarmate het spelersmateriaal beter aansluit bij dit systeem.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik vond het snelle combinatiespel tegen Vitesse matig uit de verf komen. Ben zeer benieuwd naar vanavond.
Over 2 maanden alweer twee jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Catch22- het volgende:
"we gaan op jodenjacht"
Heeft nog bijna een jaar geduurd voordat ze er 1 te pakken hadden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Catch22- het volgende:
"we gaan op jodenjacht"
Heeft nog bijna een jaar geduurd voordat ze er 1 te pakken hadden
Tijd vliegt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Over 2 maanden alweer twee jaar.
Ik vimmumlekkurhorr.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Catch22- het volgende:
"we gaan op jodenjacht"
Heeft nog bijna twee jaar geduurd voordat ze er 1 te pakken hadden
Klaassen bakt er helemaal niks van. Maar dit gerucht komt toch van VI? Die hebben totaal geen bronnen meer bij Ajax.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef Syntix het volgende:
Die schijnt op het laatste moment verkocht te gaan worden. Vandaar de belangstelling voor Djurecic.quote:
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vimmumlekkurhorr.
(zelf verzonnen?)
Vermoedelijk ja. Sana en Lukoki hebben maandag nog 90 minuten gespeeld. Vraag mij af of die nu starten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Krijgt rust. Fischer speelt ook niet.
Topdrukte.twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 31-01-2013 om 16:46:54Laatste dag van de transfermarkt en een bava gaan niet goed samen. Overmars loopt aandeelhoudersvergadering uit. Telefoon. #Ajax reageer retweet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Topdrukte.twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 31-01-2013 om 16:46:54Laatste dag van de transfermarkt en een bava gaan niet goed samen. Overmars loopt aandeelhoudersvergadering uit. Telefoon. #Ajax reageer retweet
We gaan Xabi Alonso halenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Okquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Krijgt rust. Fischer speelt ook niet.
Ajax strikt Maher en Djuri, Eriksen weg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!1!
Welkom Messiquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Past goed tussen alle braverikken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
Is hier iemand die Maher wil? ik vind dat wel zo'n irritant pestventje
Geweldige speler, alleen weet je het nooit met die Marokkanen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
Is hier iemand die Maher wil? ik vind dat wel zo'n irritant pestventje
Hij kan zeker ballen, maar ik vind het gewoon echt een kuttekop en ik hoef hem echt niet in een ajax shirt te zienquote:
Beter iemand die wel de kwaliteiten heeft en een kuttekop dan iemand die dat niet heeft maar geen kuttekop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij kan zeker ballen, maar ik vind het gewoon echt een kuttekop en ik hoef hem echt niet in een ajax shirt te zien
Heeft toch meer uitstraling dan Djuricic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij kan zeker ballen, maar ik vind het gewoon echt een kuttekop en ik hoef hem echt niet in een ajax shirt te zien
Djuricic gaat eerst lopen en komt dan pas met een idee. Maher heeft toch meer controle en overzichtquote:
die kuttekop ben ik wel met je eens. Maar zo'n gevoel verdwijnt wel als hij goed speelt voor je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Op basis van je onderbuikgevoelens hoeft hij niet te komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niets.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:22 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat er allemaal te gebeuren
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher kost 10 miljoen man, financieel gezien onverantwoordelijk.
Overmars.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef Danielle94 het volgende:
Weet iemand hoeveel ze voor Djuricic vragen?
Zal hem even bellen. Nee dat is het niet. Maar ik zie liever hem komen dan Maher..quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Overmars.
Waarom wil je dat Ajax zo graag Fillep haalt?
Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Zal hem even bellen. Nee dat is het niet. Maar ik zie liever hem komen dan Maher..
En als het bedrag aanzienlijk lager is voor Djuricic, denk ik dat ze hem halen als ze al iemand gaan kopen..quote:
Tsja, Ajax heeft eenmaal een grotere portemonnee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Hier gaat het over Maher en Djuricic, en wij hadden blijkbaar belangstelling voor fucking Bulthuis...
Ja maar.......Bulthuisquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Tsja, Ajax heeft eenmaal een grotere portemonnee.
waaromquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Hier gaat het over Maher en Djuricic, en wij hadden blijkbaar belangstelling voor fucking Bulthuis...
Ik verwacht nog helemaal niks eigenlijk, merk het wel als er iemand komt. Ik vier feest als Boerrigter lut gaat trouwens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
En als het bedrag aanzienlijk lager is voor Djuricic, denk ik dat ze hem halen als ze al iemand gaan kopen..
6,5.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef Danielle94 het volgende:
Weet iemand hoeveel ze voor Djuricic vragen?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
ik lees het nu, wtf. zoeken ze wat routine naast mathijsenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar goed ik zal jullie hier niet verder vervelen met mijn verdriet over de interesse in Bulthuis.
bij ons kan je altijd terecht, het is een warm nest hier. Zelfs sulejmani voelt zich zo thuis dat hij lekker lang blijftquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar goed ik zal jullie hier niet verder vervelen met mijn verdriet over de interesse in Bulthuis.
Zit er denk ik niet in helaas.. Sulejmani mag ook wel gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik verwacht nog helemaal niks eigenlijk, merk het wel als er iemand komt. Ik vier feest als Boerrigter lut gaat trouwens.
twitter:AlbaEspana twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:42:27Barcelona and Ajax are negotiating the transfer of Isaac Cuenca [MD] reageer retweet
Ook dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef Lunice het volgende:
twitter:AlbaEspana twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:42:27Barcelona and Ajax are negotiating the transfer of Isaac Cuenca [MD] reageer retweet
Wie is dat ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef Lunice het volgende:
Ja ze laten hem in de zomer gratis lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is hij niet na dit seizoen transfervrij ?
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel zeker van alles hé
Oh geweldigquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Net een knieblessure van 6+ maanden achter de rug.
6.5 m voor een contract voor een half jaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze laten hem in de zomer gratis lopen.
Cuenca wil toch niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef Lunice het volgende:
Dat is niet negatief maar gewoon logisch nadenkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd dat negatieve hier man man man
Dat zou ik wel baas vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef Lunice het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat zou ik wel baas vinden.
Jammer toen van Muniesa
Eens met deze manquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd dat negatieve hier man man man
Ben benieuwd , hopen dat hij dan wel volledig hersteld is en dat we niet 5 maanden met een soort Koos Alberts zitten opgescheeptquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
wel een goede buitenspeler, heeft al zijn wedstrijdjes meegepakt.
Sarcasme.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
6.5 m voor een contract voor een half jaar.
Ik zeg doen
salaris zal niet gaan verschillen als hij wordt gehuurd, maar hij kan inderdaad bij elke ploeg in Spanje aan de slag als ze hem ervaring op willen laten doen. Heerlijk die geruchtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou Cuenca hier gaan doen überhaupt die kan bij iedere club in Spanje aan de slag en daar twee keer zoveel verdienen als hier.
2014quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
6.5 m voor een contract voor een half jaar.
Ik zeg doen
Hoho dit mag je niet zeggen want dan ben je negatiefquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
salaris zal niet gaan verschillen als hij wordt gehuurd, maar hij kan inderdaad bij elke ploeg in Spanje aan de slag als ze hem ervaring op willen laten doen. Heerlijk die geruchtennet zoals we Tello ook zouden kunnen huren.
Het zal wel om een leencontructie gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou Cuenca hier gaan doen überhaupt die kan bij iedere club in Spanje aan de slag en daar twee keer zoveel verdienen als hier.
Weet ik veelquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef alors het volgende:
[..]
Sarcasme.
Natuurlijk heeft hij niet nog maar een 6 maanden contract, dan was hij al lang verkocht.
Dat vergeten vele leeghoofden weer idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het zal wel om een leencontructie gaan.
Dat zou werken als je hem een vol seizoen zou kunnen uitlenen net zoals bij Muniesa het plan was. Barca gaat geen speler naar Nederland sturen voor een paar maandenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
als transferboulevard het zegt moet het wel waar zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Danielle94 het volgende:
Wtf, ik zit zo beetje op transferboulevard te lezen staat dit er:
Kenneth Vermeer lijkt vandaag toch nog te vertrekken richting Barcelona. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over een transfersom van ¤6.000.000, zo meldde de Spaanse kranten deze morgen.
Dat kan NOOIT waar zijn??
Je snapt toch wel dat Heerenveen hem allang zou hebben verkocht als zijn contact zou aflopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet ik veel
Als ik bij moet gaan houden hoe lang iemand nog onder contract staat.
Maarja , ik weet het niet met Djurucic (of hoe die gast ook mag heten)
Gelukkig ben jij één en al intelligentiequote:Op donderdag 31 januari 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vergeten vele leeghoofden weer idd.
geloof je het zelfquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Danielle94 het volgende:
Kenneth Vermeer lijkt vandaag toch nog te vertrekken richting Barcelona. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over een transfersom van ¤6.000.000, zo meldde de Spaanse kranten deze morgen.
nee, ik denk echt dat Barca een van hun grootste talenten wil verkopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Danielle94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Vermeer is misschien beter in reflexen, maar die man raakt al in paniek als die ziet dat de bal terug naar hem gespeeld word.quote:
Ja hij groeit wel, maar als je ziet hoe die fouten maakt tegen Utrecht bijvoorbeeld.. Dan is dat al gauw vergeten. Maarja, dat ligt ook aan mij. Omdat ik gewoon veel liever iemand anders zie. Voor de rest doet ie het prima hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef TJV het volgende:
Misschien moet je dan eens wat dichter bij je TV gaan zitten want hij is echt veel beter geworden.
Klopt maar toen ik het bij google in typte kwamen er ook artikelen uit het parool etc. Maar geloof er nog niks van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Transferboulevard is de grootste onzin, daar kan iedereen een ''gerucht posten''.
Dus iemand kan ook gewoon een heel lulverhaal verzinnen
Later zei de Winnie Haatrecht dat ze er samen hartelijk om hebben gelachen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:17 schreef Danielle94 het volgende:
[..]
Klopt maar toen ik het bij google in typte kwamen er ook artikelen uit het parool etc. Maar geloof er nog niks van.
Over 6 uur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef Danielle94 het volgende:
Morgen zien we wel wat er is gebeurd.
quote:In zijn zoektocht naar een vervanger voor de matig presterende Toby Alderweireld is technisch directeur Marc Overmars uitgekomen bij een oude bekende: Jurgen Colin. Colin, die in het seizoen 2007-2008 een ware revelatie was op de Nederlandse velden, heeft het door knieblessures niet kunnen maken bij FC Barcelona, waarna hij naar Anorthosis Famagusta verhuisde. Ondanks dat Colin gezien wordt als de beste speler ooit op de Cypriotische velden lijkt een transfer naar Ajax niet onwaarschijnlijk. Zijn zaakwaarnemer, H. Slimani, heeft het verhaal inmiddels bevestigd. (NEW YORK TIMES)
dat dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk zo'n Feyenoord gastje met een kloontje, vooral op ingaan allemaal. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |