SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent ook al zo'n kansloze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:12 schreef Catch22- het volgende:
Hopen dat we niet onverhoopt winnen met t b team
Dit dus ,stel dan gewoon in wedstrijd 1 wat D junioren op als je de de beker toch niet belangrijk vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Van mij hoeft die beker niet, dat vind ik altijd al dus niet alleen vandaag, is gewoon de minst belangrijke prijs, heeft niets met indekken te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Dat is voor mij dan ook de enige reden vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
je moet dat vitesse ook niet het idee geven dat ze onoverwinnelijk zijn tegen Ajax. Dat gaat zo'n eigen leven leiden...
Ajax is nog steeds middelmaat, daar werd blijkbaar al heel wat jaren genoegen mee genomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
Gewoon voor de volle winst gaan. Als je de beste wil zijn moet je op ieder front presteren. Met minder neem ik echt geen genoegen. Sinds wanneer zijn we een club geworden die met middelmaat genoegen neemt?
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Janssen: "Beter dan Poulsen en De Jong"
Theo Janssen is ervan overtuigd dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ajacieden Christian Poulsen en Siem de Jong. Donderdagavond staat Janssen opnieuw met zijn nieuwe werkgever Vitesse tegenover de Amsterdammers. Afgelopen zondag won Vitesse in competitieverband met 3-2, nu staat het treffen in het teken van het bekertoernooi. Janssen stookt het vuurtje op. "Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld", doelt hij tegen Voetbal International op Poulsen en De Jong.
Wat een baas en nog gelijk hebben ook.
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook dikker.
Hij had waarschijnlijk wel in de basis gestaan als hij ervoor had willen vechten.
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dico Koppers alsnog op huurbasis naar ADO.
Jij stelt dat Eriksen en de Jong er niet voor hoeven te vechten, maar hoe kom je bij die conclusie als je alleen de wedstrijden ziet? Verder zijn Eriksen en de Jong belangrijker gebleken dan Janssen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.
Afgezien van zijn goal speelde Theo het eerste uur beroerd en lui. En als Frank daar iets over zegt is meneer gepikeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.
zelfde volk als dat vorig jaar apengeluiden naar Anita maakte maar omeruo toejuichtequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij bent ook al zo'n kansloze?
Noem me 1 goede reden om niet de bekerfinale te halen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]ik doe huillach hihihi
omdat als we klop krijgen met de A-keus en we met het tweede garnituur winnen, dat nogal beschamend is.
en met de EL League erbij hebben we het druk zat. Fuck die beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |