SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent ook al zo'n kansloze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:12 schreef Catch22- het volgende:
Hopen dat we niet onverhoopt winnen met t b team
Dit dus ,stel dan gewoon in wedstrijd 1 wat D junioren op als je de de beker toch niet belangrijk vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Van mij hoeft die beker niet, dat vind ik altijd al dus niet alleen vandaag, is gewoon de minst belangrijke prijs, heeft niets met indekken te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Allemaal indekken dit, mochten we verliezen kunnen we lekker zeggen dat we van te voren al niet wilde winnen!
Rot toch op man, tuurlijk is kampioen worden het belangrijkst, maar dat betekend niet dat je de beker maar weg moet geven.
Dat is voor mij dan ook de enige reden vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
je moet dat vitesse ook niet het idee geven dat ze onoverwinnelijk zijn tegen Ajax. Dat gaat zo'n eigen leven leiden...
Ajax is nog steeds middelmaat, daar werd blijkbaar al heel wat jaren genoegen mee genomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
Gewoon voor de volle winst gaan. Als je de beste wil zijn moet je op ieder front presteren. Met minder neem ik echt geen genoegen. Sinds wanneer zijn we een club geworden die met middelmaat genoegen neemt?
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Janssen: "Beter dan Poulsen en De Jong"
Theo Janssen is ervan overtuigd dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ajacieden Christian Poulsen en Siem de Jong. Donderdagavond staat Janssen opnieuw met zijn nieuwe werkgever Vitesse tegenover de Amsterdammers. Afgelopen zondag won Vitesse in competitieverband met 3-2, nu staat het treffen in het teken van het bekertoernooi. Janssen stookt het vuurtje op. "Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld", doelt hij tegen Voetbal International op Poulsen en De Jong.
Wat een baas en nog gelijk hebben ook.
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook dikker.
Hij had waarschijnlijk wel in de basis gestaan als hij ervoor had willen vechten.
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n raar argument. Waarom moet hij ervoor vechten en hoeven eriksen en de jong dat niet? Die krijgen per definitie een basisplaats.
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij weet hoe ze op alle trainingen zijn? En tijdens besprekingen? En op trainingskampen etc?
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dico Koppers alsnog op huurbasis naar ADO.
Jij stelt dat Eriksen en de Jong er niet voor hoeven te vechten, maar hoe kom je bij die conclusie als je alleen de wedstrijden ziet? Verder zijn Eriksen en de Jong belangrijker gebleken dan Janssen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.
Afgezien van zijn goal speelde Theo het eerste uur beroerd en lui. En als Frank daar iets over zegt is meneer gepikeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Schöne bedoelt in plaats van de Jong (die staat immers in de spits nu) en dan heeft hij inderdaad gelijk.
zelfde volk als dat vorig jaar apengeluiden naar Anita maakte maar omeruo toejuichtequote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Accepteren ze daar wel spelers van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij bent ook al zo'n kansloze?
Noem me 1 goede reden om niet de bekerfinale te halen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]ik doe huillach hihihi
omdat als we klop krijgen met de A-keus en we met het tweede garnituur winnen, dat nogal beschamend is.
en met de EL League erbij hebben we het druk zat. Fuck die beker.
Janssen beter dan Schone? Vind k niet hoor. Kijk gelijk even wat Janssen het eerste half jaar heeft gepresteerd bij Vitesse, na genoeg niks. Verder bracht Janssen bij Ajax drie keer niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Theo Janssen is ervan overtuigd dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ajacieden Christian Poulsen en Siem de Jong. Donderdagavond staat Janssen opnieuw met zijn nieuwe werkgever Vitesse tegenover de Amsterdammers. Afgelopen zondag won Vitesse in competitieverband met 3-2, nu staat het treffen in het teken van het bekertoernooi. Janssen stookt het vuurtje op. "Eriksen is een uitzonderlijk talent, maar ik ben beter dan die andere twee op het middenveld", doelt hij tegen Voetbal International op Poulsen en De Jong.
Puur kwalitatief (vooral in zijn passing) vind ik Janssen beter, maar Schone is denk ik beter voor het team. Lijkt zich meer op te offeren voor het team en is beter in het positiespel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Janssen beter dan Schone? Vind k niet hoor. Kijk gelijk even wat Janssen het eerste half jaar heeft gepresteerd bij Vitesse, na genoeg niks. Verder bracht Janssen bij Ajax drie keer niks.
Maandag 45 minuten meegedaan, zondag bij de selectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Sigthorsson al spelen eigenlijk? Ik zou hem graag tegen Vitesse zien vandaag. Daarnaast mag van mij Lukoki eens in de basis beginnen. Misschien kan hij positief verrassen en veel slechter dan Boerrigter zal hij het niet doen.
Mee eens, maar Janssen is niet beter dan De Jong, altijd grappig die uitspraken van die jongen, had hij moeten blijven om het te bewijzen, hij is niet weggestuurd, dat wilde hij zelf, de praatjesmaker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Puur kwalitatief (vooral in zijn passing) vind ik Janssen beter, maar Schone is denk ik beter voor het team. Lijkt zich meer op te offeren voor het team en is beter in het positiespel.
Als Siem een pakje per dag zou roken en te dik zou zijn zou hij wellicht niet zomaar in de basis staan. en dat weten we wel van theo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Nee jij toch ook niet? Maar Frank heeft zo zijn voorkeuren dat lijkt me duidelijk. Prima ook, maar dan snap ik best dat je wegwilt en er niet voor wilt 'vechten'.
Hij zegt nergens dat hij beter is dan De Jong, hij bedoelt Schonequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Siem een pakje per dag zou roken en te dik zou zijn zou hij wellicht niet zomaar in de basis staan. en dat weten we wel van theo.
Omdat ze altijd spelen (en belangrijk zijn ze), maar veel beter dan janssen vorig jaar? Waarop baseer jij dat ze vorig jaar belangrijker zijn gebleken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij stelt dat Eriksen en de Jong er niet voor hoeven te vechten, maar hoe kom je bij die conclusie als je alleen de wedstrijden ziet? Verder zijn Eriksen en de Jong belangrijker gebleken dan Janssen.
Voor mij is in ieder geval het vertrek en de houding van Jamssen geen reden om te twijfelen aan objectiviteit van de Boer.
Wow, dat zou top zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef badboynova het volgende:
Enoh mogelijk verhuurd aan Fullham.
(nog geen bron om dit te controleren )
Dat is duidelijk maar wel op basis van hun kwaliteiten voor het teamquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk ontkennen dat frank een bepaalde voorkeur heeft voor spelers?
Gouwe gozert die Jolquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:17 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)uurbasis-naar-fulham
De bron, maar even wachten op de Telegraaf.
Zeker. En daar neemt hij roken, houding, overgewicht in mee. Dat maakt janssen minder dan de jong en eriksen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is duidelijk maar wel op basis van hun kwaliteiten voor het team
Enig idee wat zo'n huursom is? Je zou toch denken, als ajax zijnde, laat lekker zitten. Dan maar niks, dit is beter voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dico Koppers alsnog op huurbasis naar ADO.
Dat roken en drinken doet er niet toe, hij heeft gewoon te weinig gebrachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:22 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zeker. En daar neemt hij roken, houding, overgewicht in mee. Dat maakt janssen minder dan de jong en eriksen.
Vandaar ook aankopen als poulsen, moisander. Goede voorbeelden voor jeugdige talenten. El hamdoui weg, janssen weg.
Maar ik vind dat argument zo slap van 'vechten voor je plek'. Je wist wat je in huis haalde. Had hem dan gewoon niet gekocht en spreek dat gewoon uit. Zeg eerlijk dat het een inschattingsfout was om hem voor de verdediging te posteren en laat het daarbij.
Het blijft nu ook doorspelen. Imo zou frank daar boven moeten staan.
Fullham is lekker bezig; ze willen steek en hebben manolevquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:10 schreef badboynova het volgende:
Enoh mogelijk verhuurd aan Fullham.
(nog geen bron om dit te controleren )
Wat een onzinquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:20 schreef CaasS het volgende:
Dat maakt mijn punt richting caass alleen maar meer waar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij beter is dan De Jong, hij bedoelt Schone
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik zie mensen hier hopen, dat hun eigen club verliest. Dan mag je je eigenlijk geen supporter noemen. Zoals die Feyenoordfans die hoopten dat ze verloren zodat Ajax geen kampioen werd.
Hier hebben we natuurlijk niets aan, ik zou liever hebben dat je je mening even stevig onderbouwt.quote:
Steek gaat van der Sar achterna zo. Eerst van Ajax naar een Italiaanse club, daar nooit echt doorbreken en dan naar Fulham. Over een paar jaar naar Man United en het is helemaal afquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:52 schreef Stiggie het volgende:
Stekelenburg dicht bij Fulham
http://www.telegraaf.nl/t(...)ht_bij_Fulham__.html
Gun ik ons oude keepertje wel!
Nee hoor. Achterlijke vergelijking.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hier hebben we natuurlijk niets aan, ik zou liever hebben dat je je mening even stevig onderbouwt.
Enohquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Fulham meldt zich voor Enoh
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Fulham wil Eyong Enoh overnemen van Ajax. Dat bevestigt Marc Overmars, directeur voetbalzaken van de Amsterdammers. Hij voegt eran toe: "De onderhandelingen moeten beginnen. Nog niets zeker."
http://www.telegraaf.nl/t(...)ich_voor_Enoh__.html
Of als reporterquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
EnohIk stel nog steeds voor dat we hem behouden en een andere functie binnen Ajax geven. Mentale coaching aan de jeugd oid.
Haha ManC heeft echt de meest troosteloze supporters die er bestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef ha_n het volgende:
Zo veel haat..![]()
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=276118
quote:'Arsenal heeft belangrijke rol voor Bergkamp in petto'
Arsenal ziet in Dennis Bergkamp mogelijk een kandidaat om Liam Brady op te volgen als directeur van de voetbalacademie van de Londense club. Brady (56) vertrekt aan het einde van het volgende seizoen bij The Gunners.
Brady is sinds 1996 werkzaam als hoofd jeugdopleiding, hetzelfde jaar werd Arsène Wenger trainer van Arsenal. Na 25 jaar bij Arsenal vindt Brady, ook oud-speler van de club, het in 2014 genoeg. In de zoektocht naar een vervanger zal Brady een belangrijke rol spelen. De eerste favoriet voor de rol is Bergkamp, melden verschillende Engelse media.
Bergkamp is momenteel actief als assistent van Ajax-trainer Frank de Boer. De oud-voetballer liet onlangs weten graag terug te willen keren in een andere rol bij Arsenal, waar hij als speler grote successen vierde. Bergkamp voegde daar wel aan toe dat hij niet op korte termijn bij Ajax verwacht te vertrekken.
http://www.voetbalprimeur(...)-voor-bergkamp-petto
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:45:33#Ajax mengt zich in strijd om Djuricic. Meer zo op #VI_nl reageer retweet
Verrassendquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 31-01-2013 om 13:45:33#Ajax mengt zich in strijd om Djuricic. Meer zo op #VI_nl reageer retweet
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraardquote:
17 miljoen CL en in de zomer voor 30 miljoen verkocht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraard
Het geld is er wel maar of hij een Ajax speler is vraag ik me toch echt af, ik hoop dat het is om de prijs wat omhoog te stuwen zodat Joop nog een half jaartje moet wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe komt Ajax nu eigenlijk aan dat geld? Denk btw niet dat Heerenveen m laat gaan in de winter. Maar alles heeft zn prijs uiteraard
Beetje een pingelaar, Maher past beter bij Ajax maar goed die is te duur zeggen zequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef Syntix het volgende:
Hoe goed is die Djuricic eigenlijk? Ik heb hem eigenlijk amper zien spelen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |