Wel lekker, maar beetje flauw eigenlijk. Toch wel jammer voor iets dat zo lang op heeft gestaan met al die kruiden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Iemand91 het volgende:
D'r heeft de hele middag een 'rundvleesragout' (met o.a. tomaten, laurier, italiaanse kruiden, ui) op 't gas staan pruttelen. Gaat straks nog penne en diepvrieserwten door.
Mooi is dat, dat je kan koken en zo, dan kan je van relatief 'niks' echt ongelooflijk lekkere dingen makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Muck het volgende:
Ik had wat appels over, die samen met wat in rum geweekte rozijnen in bladerdeeg de oven zijn ingegaan... Appelflappen bij de koffie
heerlijk hè?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je kan koken en zo, dan kan je van relatief 'niks' echt ongelooflijk lekkere dingen maken
rood serveren met een saus van rode wijn, fond, blauwschimmelkaas en walnoten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Denk dat ik een voorgerechtje doe met champignons/witte wijn/kruidenboter/peterselie uit de oven.
En als hoofdgerecht biefstuk, friet en een salade.
Iemand nog een lekker idee wat met de biefstuk te doen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
rood serveren met een saus van rode wijn, fond, blauwschimmelkaas en walnoten.
Ooeh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteravond porkroast met crackling, lunch cold cuts van de roast die overbleef
Bij elkaar in een steelpannetje en er een saus van koken, binden met wat aardappelmeel of maizenaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Klinkt heerlijk, maar ik ben nog niet zo'n super kok. Wat doe ik dan precies met die laatste 4 ingredienten?
Dik 2 uur, was een groot stukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooeh!Hoe lang geroosterd?
Lekker!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks aardappelgratin met lekker wat kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |