Varkensvlees, wat spek, kruiden, ijsklontjes, heel fijn vermalen tot een deeg, in een broodvorm gebakkenquote:
pate?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Varkensvlees, wat spek, kruiden, ijsklontjes, heel fijn vermalen tot een deeg, in een broodvorm gebakken
[ afbeelding ]
Nee, dat is compleet anders, meer een lyoner maar dan als een brood gebakken.quote:
Lekker en dan in plakken snijden, bakken in de pan en gebakken ei erop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Varkensvlees, wat spek, kruiden, ijsklontjes, heel fijn vermalen tot een deeg, in een broodvorm gebakken
[ afbeelding ]
Ik vind die ijsklontjes in je opsomming heel intrigerend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker!!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Lazy Sunday, dus de oven maar het werk laten doen vandaag!
[ afbeelding ]
Dat lijkt maar zo, want hij was nog net iets rosé aan de binnenkant!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!!Alleen jammer dat de varkenshaas iets te gaar is, of lijkt zo. Een klein beetje rozig in het midden vind ik het lekkerst. Maar varkenshaas over het algemeen
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, want hij was nog net iets rosé aan de binnenkant!
Me 2!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Vind het lekkerder dan biefstuk.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Sylvana het volgende:
Wentelteefjes met bastardsuiker en kaneel
[ afbeelding ]
oe... goed idee, die ga ik morgen weer eens makenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef Sylvana het volgende:
Wentelteefjes met bastardsuiker en kaneel
[ afbeelding ]
Haha ja, ik had het weer van een vriendin van mij die ze als ontbijt had gegetenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe... goed idee, die ga ik morgen weer eens maken![]()
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong haiquote:
Oeh ziet er lekker uit hoor!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef minilot het volgende:
Alweer dag elf van de Vegan Challenge! Gaat hard.![]()
Vandaag vroeg gegeten, want een drukke avond voor de boeg..
[ afbeelding ]
Pilaf, met twintig ingrediënten. Onder meer knolraap, prei, bleekselderij, sumak, rozijnen, rode uien, zoete uien, peterselie, mandarijnrasp en nog veel meer.
Toetje was chocoladepudding, met kruimels van pistachenoten, citroenschil en kokos. Moesten eigenlijk chocoladetruffels gaan worden, maar de chocoladeprut wilde maar niet voldoende opstijven.
[ afbeelding ]
Was het ook! Alleen een beetje misgerekend met de rijst: heb nu voor een weeshuis aan pilaf. Nou ja, in lunchbakjes invriezen dan maar..quote:
Klinkt ook lekker. Heb vandaag zelf gemaakt omdat de plaatselijke Chinees aan het verbouwen is.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong hai![]()
Veel mensen eten trouwens gehakt, en tis geeneens woensdag
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong hai![]()
Veel mensen eten trouwens gehakt, en tis geeneens woensdag
Volgens mij is het nasidag vandaag.quote:
Oeh, die wil ik ook nog eens proberen te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Nasi met gehakt
Ik heb niks over
Straks een zelfgebakken appelflappie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan zo nog maar even wat anders halen.....
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Remia Ovenschotel Tomaat-Champignon
A.U.B., begin er niet aan!
Als je nog moet eten, gelieve dan niet mijn volgende commentaar te lezen:je werd er niet blij vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan zo nog maar even wat anders halen.....?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Zeker niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je werd er niet blij van?
het woord ons doet me al rillen, en de rest laat ook weinig aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Ons favo gerecht: zelf aardappelpartjes gemaakt en gekruid, rode en gele paprika erbij, nog meer kruiden, in de oven en erbij een lekker mals biefstukje
Ach, het is gewoon een simpel, maar wel erg lekker gerechtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het woord ons doet me al rillen, en de rest laat ook weinig aan de verbeelding over
? Dat is dan toch knolselderij stamppot?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond: boerenkool stamppot van knolselderij met daarbij runderchipolataworstjes.
misschien knol ipv aardappelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Prego het volgende:
[..]
? Dat is dan toch knolselderij stamppot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |