Haha ja, ik had het weer van een vriendin van mij die ze als ontbijt had gegetenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe... goed idee, die ga ik morgen weer eens maken![]()
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong haiquote:
Oeh ziet er lekker uit hoor!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef minilot het volgende:
Alweer dag elf van de Vegan Challenge! Gaat hard.![]()
Vandaag vroeg gegeten, want een drukke avond voor de boeg..
[ afbeelding ]
Pilaf, met twintig ingrediėnten. Onder meer knolraap, prei, bleekselderij, sumak, rozijnen, rode uien, zoete uien, peterselie, mandarijnrasp en nog veel meer.
Toetje was chocoladepudding, met kruimels van pistachenoten, citroenschil en kokos. Moesten eigenlijk chocoladetruffels gaan worden, maar de chocoladeprut wilde maar niet voldoende opstijven.
[ afbeelding ]
Was het ook! Alleen een beetje misgerekend met de rijst: heb nu voor een weeshuis aan pilaf. Nou ja, in lunchbakjes invriezen dan maar..quote:
Klinkt ook lekker. Heb vandaag zelf gemaakt omdat de plaatselijke Chinees aan het verbouwen is.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong hai![]()
Veel mensen eten trouwens gehakt, en tis geeneens woensdag
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik nasi met zelfgemaakte foe yong hai![]()
Veel mensen eten trouwens gehakt, en tis geeneens woensdag
Volgens mij is het nasidag vandaag.quote:
Oeh, die wil ik ook nog eens proberen te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Nasi met gehakt
Ik heb niks over
Straks een zelfgebakken appelflappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |