Als hij het er niet mee eens was had hij dat wel hier gemeld.quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als hij het ook er mee eens is maakt het me niet uit. Excuses dan
Goed punt, maar had het vermoeden dat het werd gesloten om de user en niet werd gekeken naar het topic zelf.quote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als hij het er niet mee eens was had hij dat wel hier gemeld.
Als we zouden kijken naar de user zouden juist zijn topics allemaal openblijven. Ik hou van die jongen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Goed punt, maar had het vermoeden dat het werd gesloten om de user en niet werd gekeken naar het topic zelf.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Klojo120 het volgende:
Wil niet lullig zijn, voor als het een goed topique kan worden, maar deze ONZ / Honger
heeft verdacht veel potentie voor was de fles drinken leeg etc.
edit: valt tot nu toe mee, excuses voor het storen.
De post is verwijderdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Iwanius het volgende:
Per ongeluk 2x dezelfde post aangemaakt waarvan de inhoud bij de tweede inmiddels is verwijderd.
Nu nog het topic zelf a.u.b.
Waarom zou het topic dicht moeten volgens jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Iwanius het volgende:
Per ongeluk 2x dezelfde post aangemaakt waarvan de inhoud bij de tweede inmiddels is verwijderd.
Nu nog het topic zelf a.u.b.
Dat was je laatste post, waarom blijf je posten?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
forum.fok.nl/topic/1957858
waarom is dit topic dicht, mogen andere neit weten dat ik stop?
Kom op Nestalgie. We proberen je altijd netjes te woord te staan maar ik raak dat gejank een beetje beu. Je weet zelf ook wel dat de kans vrij groot is dat je topic dicht gaat als je maar 1 woord en 0% moeite in je topic stopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
forum.fok.nl/topic/1957858
waarom is dit topic dicht, mogen andere neit weten dat ik stop?
Mag je wedden, nou doei he.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom op Nestalgie. We proberen je altijd netjes te woord te staan maar ik raak dat gejank een beetje beu. Je weet zelf ook wel dat de kans vrij groot is dat je topic dicht gaat als je maar 1 woord en 0% moeite in je topic stopt.
Daarbij durf ik te wedden dat je helemaal niet stopt.
Doei.quote:
ok bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:09 schreef Zweetteef het volgende:
Oerbeer doet zelf ook altijd met autisme gooien hoor
ONZ / Waar is oerbeer?
Prima, nu weer feedback en geen geneuzel.quote:
Nee, daar moet je een topic over openenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef smitjew het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik van jullie hou
Wie is deze pauper mod dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |