Dat was je laatste post, waarom blijf je posten?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
forum.fok.nl/topic/1957858
waarom is dit topic dicht, mogen andere neit weten dat ik stop?
Kom op Nestalgie. We proberen je altijd netjes te woord te staan maar ik raak dat gejank een beetje beu. Je weet zelf ook wel dat de kans vrij groot is dat je topic dicht gaat als je maar 1 woord en 0% moeite in je topic stopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Nestalgie het volgende:
forum.fok.nl/topic/1957858
waarom is dit topic dicht, mogen andere neit weten dat ik stop?
Mag je wedden, nou doei he.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom op Nestalgie. We proberen je altijd netjes te woord te staan maar ik raak dat gejank een beetje beu. Je weet zelf ook wel dat de kans vrij groot is dat je topic dicht gaat als je maar 1 woord en 0% moeite in je topic stopt.
Daarbij durf ik te wedden dat je helemaal niet stopt.
Doei.quote:
ok bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:09 schreef Zweetteef het volgende:
Oerbeer doet zelf ook altijd met autisme gooien hoor
ONZ / Waar is oerbeer?
Prima, nu weer feedback en geen geneuzel.quote:
Nee, daar moet je een topic over openenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef smitjew het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik van jullie hou
Wie is deze pauper mod dan?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 00:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie is deze pauper mod dan?
Niet ONZ waardig.![]()
MURPYYYY
![]()
Oude Gardeeee
quote:Op zondag 14 april 2013 01:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, niet haten op porsche1, ik haat ook niet op jouw moederjwz.
Jij zou toch weg gaan?quote:
Zeg je nou dat ik oud ben?quote:Op zondag 14 april 2013 00:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie is deze pauper mod dan?
Niet ONZ waardig.![]()
MURPYYYY
![]()
Oude Gardeeee
Post 215 van dit topic.quote:
Ik zeg 1 ding, ik hou van je.quote:
Oke leuk. Nu weer feedback aub.quote:
Ik gaf feedback over murp, dat hij van de oude garde was.quote:
Puur uit interesse hoor: heeft ie jullie ook gemaild of is het je eigen besluit?quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef LompeHork het volgende:
Helaasch pindakaas, laten we de wens van de persoon maar respecteren
Is weer open, misverstandje van mijn kantquote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Puur uit interesse hoor: heeft ie jullie ook gemaild of is het je eigen besluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |