quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haat eens niet op die meid. Ze vraagt gewoon waar die oerbeer is.
Nu moet je wel aan mijn capuchon trekkenquote:
ik hang je wel met je capuchon aan een boomquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu moet je wel aan mijn capuchon trekken
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hang je wel met je capuchon aan een boom
Droom verder lieve schatquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:53 schreef IkDrinkNooit het volgende:
ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer.
Dat knelt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hang je wel met je capuchon aan een boom
Je bent pas een beer alsje vier haren hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:53 schreef IkDrinkNooit het volgende:
ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer.
Was maar een garpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was maar een garpjeUiteraard, met een biertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi/proost
Maar je drinkt nootquote:
Ik verveel me, maar heb geen zin om te gaan slapenquote:
lastig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik verveel me, maar heb geen zin om te gaan slapen
Neen, maar wel eens van de ladderquote:Op zaterdag 13 april 2013 03:02 schreef IkDrinkNooit het volgende:
mag ik niet van mezelf, wel eens van de fiets gedonderd...?
Gvd, en ook niet zon klein beetje, bek en knie blauw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen, maar wel eens van de ladder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |