Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde isquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het nu met de hypotheek perikelen ?
Yup.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoera!Al zou ik nu pas rustig slapen als ik de sleutel had.
Zou verdorie tijd worden!! Sukkels daar!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde is![]()
OHMYGOD, ik ben zo blij voor je dat ik je zou kunnen zoenen !quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde is![]()
Kwijltje gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
We hebben zojuist de eerste grote aankoop gedaan![]()
[ afbeelding ]
Waaauw! Daar kun je goeie maaltijden op koken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Jeez, ga je een gaarkeuken beginnen ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
supervetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Staat ergens op de eerste pagina van het eerste topic!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef quirigua het volgende:
feli ook ;
ben benieuwd : hoeveel square feet is de begane grond ( bebouwd) ;
en hoeveel kost zo iets dergelijks ?
(als dat te persoonlijk is : pm dan ff, heb interesse in wat zo n huisje in UK kost, thnx) ;
Oeh nice!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Wow, naaaaiissssquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
got it : about 76,000 pounds, for 120 m2 insides ;quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staat ergens op de eerste pagina van het eerste topic!
Klinkt alsof het perfect bij ons pastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef Fogel het volgende:
Je kan er ongeveer een halve zak chips in kwijtraken voordat je moet stofzuigen
En koffie valt ook niet erg op.![]()
(ja, we hebben dezelfde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het perfect bij ons pastVoorbereiding op Alzheimer kan je nooit te vroeg mee starten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgen we deze week te horen DaD!
Tevens heb ik het gasfornuis gisteren uit mijn handen laten pleuren, precies op de tas met gietijzeren pannenhouders waardoor de glasplaat van de oven aan gruzelementen is....gelukkig kunnen we die nog nabestellen....
Ooh dat is vervelend! Ik zou echt wel kunnen huilen als me dat overkomt.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Verhuizen,één groot feest!![]()
[ afbeelding ]
Oh, geloof me. De hele straat heeft me horen huilen geloof ik gisteravondquote:Op zondag 3 februari 2013 13:39 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ooh dat is vervelend! Ik zou echt wel kunnen huilen als me dat overkomt.
Had nog nooit gereageerd maar volgde het wel een beetje.
Echt een super leuk huis!
Daar ga je geen spijt van krijgen, die spoelbak! Ik denk bijna dat ik dat het meest ga missen van ons huidige huis. Tip: koop ook zo'n snijplank die er op past.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vervangingsplaat besteldAlles sal rech kom!
Tevens hebben we bovenstaand IKEA-kleed gekocht gisteren (waren toch op weg met 'n Caddy) en nog 'n mooie wasbak voor in de keuken gezien:
[ afbeelding ]
De werkbladen bij de IKEA (hout) waren helaas niet lang genoeg. Maar die halen we dan wel bij de B&Q
Je kan bij de IKEA ook werkbladen op maat bestellen, onlangs nog gedaan. 124x155 schijnt namelijk geen standaard maat te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vervangingsplaat besteldAlles sal rech kom!
Tevens hebben we bovenstaand IKEA-kleed gekocht gisteren (waren toch op weg met 'n Caddy) en nog 'n mooie wasbak voor in de keuken gezien:
[ afbeelding ]
De werkbladen bij de IKEA (hout) waren helaas niet lang genoeg. Maar die halen we dan wel bij de B&Q
Het gaat om de maximale lengte die mogelijk is, en we hebben er een van net langer dan 3m nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan bij de IKEA ook werkbladen op maat bestellen, onlangs nog gedaan. 124x155 schijnt namelijk geen standaard maat te zijn
Hebben jullie plek voor een dubbele wasbak? Zo ja, dan zou ik dat zeker overwegen, is erg handig.
Wat voor kleur ben je van plan 'm te gaan geven?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ours:
[ afbeelding ]
Voor in de keuken (servieskast)
En voor in de dining room (met drankencabinet en kast voor (bier)glazen enzo:
[ afbeelding ]
In totaal ruim onder de begrootte kosten voor de twee kasten!![]()
De tweede gaat naar alle waarschijnlijkheid een lik verf overheen, de eerste houden we wellicht gewoon zo
Ontzettend mooi! Ik woon nu nog in ren klein appartementje van totaal 30m2 maar als in later een groter huis heb wil ik ook meubels zelf op gaan knappen. Heb ik voor mijn appartementje nu ook gedaan met de stoelen voor aan de eettafel en een spiegel die ik bij een kringloopwinkel vondquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die voor in de keuken wellicht in zo'n stijl:
[ afbeelding ]
En de nu donkere, voor in de eetkamer, waarschijnlijk ook een lading lichter, maar dat moeten we even zien als hij in 't huis staat
En de grote Domsjö? Ik dacht eerst ook dat je die had, maar het is de inbouwversie, toch? Dat je aan beide kanten een werkblad doet dat niet doorloopt?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om de maximale lengte die mogelijk is, en we hebben er een van net langer dan 3m nodigMaximale lengte aan houten werkbladen bij de Ikea was 2.65m.
En ja daar hebben we plek voor, en nee, daar hebben we over nagedacht maar niet per se behoefte aansterker nog: er zit nu een anderhalve bak in, maar die gaat eruit
Nou ja, we kijken nu ook wat via eBay en mochten we daar voor een prijs onder de 80gbp een dubbele/anderhalve kunnen krijgen dan is dat ook prima natuurlijkHebben iig al een mooie gezien, maar die veilig eindigt pas over 2 dagen
dus nog even afwachten wat die prijs gaat doen
Deze komt ook op je aanrecht te liggen he. Je kan hem niet verzinken in je aanrecht. Nou ja, het kan wel, maar dan moet ie ingefreesd worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
80gbp is wel de max die we uit willen geven aan een nieuwe gootsteen, en dat zou dan mooi de inbouw enkele Domsjo kunnen zijn.
Waar we op eBay naar aan het kijken zijn is dan zoiets:
[ afbeelding ]
Daarbij wil Mr.Mo graag een inbouw, die vindt de 'uitstekende' versie niet mooidus dan doen we dat niet!
Met uitstekend aan de voorkant bedoel ik(/bedoelen we) zoiets als dit dus:quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze komt ook op je aanrecht te liggen he. Je kan hem niet verzinken in je aanrecht. Nou ja, het kan wel, maar dan moet ie ingefreesd worden.
Aha. Maar dat is dan ook niet mooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uitstekend aan de voorkant bedoel ik/bedoelen we, zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Aha. Maar dat is dan ook niet mooi.
Daarbij komt dat ding zo diep te liggen dat je gegarandeerd met een zere rug wegloopt als je er wat werk in doet.quote:
Mooi! Enquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ours!
[ afbeelding ]Ebay is tof!
Tevens krijgen we als het goed is vrijdag de sleutel! Morgen zou de juridische overdracht plaats moeten vinden.
de dhl bezorger zal wel blij zijn met jullie als klant. meteen zijn krachtoefeningen voor die dag weer gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ours!
[ afbeelding ]Ebay is tof!
Tevens krijgen we als het goed is vrijdag de sleutel! Morgen zou de juridische overdracht plaats moeten vinden.
heb ff geen betere foto, maar was zoiets geen optie dan ?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met uitstekend aan de voorkant bedoel ik(/bedoelen we) zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Ze willen juist geen uitstekende, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
heb ff geen betere foto, maar was zoiets geen optie dan ?
[ afbeelding ]
das waar, maar wij hadden in eerste instantie hetzelfde idee totdat we tegen deze bak aanliepenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze willen juist geen uitstekende, toch?
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Fogel het volgende:
Wát een prutsers.
Nu nog een aanvraag doen bij een andere bank gaat vast sneller dan de huidige boel er doorheen te krijgen.
quote:To make it worse: EVERYTHING was settled, even the money was transferred into the conveyancer's account...... WHY DO THEY TRANSFER MONEY WHEN IT'S NOT SETTLED YET??????
So now the conveyancer has to transfer the money back (Yeah, really) and tomorrow, when everything's corrected, the bank will transfer the money back again (YEAH, TOMORROW, REALLY!!!) but that leaves us with Monday or Tuesday if we're lucky.
Knuffelquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Snakey het volgende:
Engelse banken. Echt de meest retarded banken in Europa.
Wat een geweldig nieuws...quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk je dat de bank meeleest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk niet dat het helptquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou 't bijna doen. Bijna![]()
I see that on your undertitle.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
English Language is a small egg. I talk it fluid.
I live with you with.quote:
Hold the courage there in!quote:
Alles zal zijn alles rechts.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dat hebben ze welquote:Op zondag 10 februari 2013 11:10 schreef An24 het volgende:
Look it on the brightside: je hebt al wel ern geweldig fornuis!
Je vergat er bij te zetten: "gepost vanaf de zolderkamer in het huis van mijn ouders".quote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef ZetaOS het volgende:
Lelijk huis, neem aan dat het plat gaat en er een echt huis op de grond komt.
Geen bod meer dan 35000 doen
Maar ondertussen komen ze nooit meer van die asbest box af.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vergat er bij te zetten: "gepost vanaf de zolderkamer in het huis van mijn ouders".
Het kost dan ook maar £29.99. Dat is daar in het noorden dan wel weer 30 jaar zwoegen in de mijnen, maar dan heb je ook wat. Met die stoflongen die je daar oploopt is asbest gewoon een fijne afwisseling.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar ondertussen komen ze nooit meer van die asbest box af.
Niemand gaat daar in de toekomst het van.je over kopen.
Het is verschrikkelijk lelijk en niet meer van deze tijd.
Zit je dan vast in je huis in de UK.
Ik ben er ook blij mee!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:32 schreef Individual het volgende:
Wees maar blij dat er in je topic UK property experts rondlopen moblo!
Durf je nog te hopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Wolve000 het volgende:
Maar....... het is...... nog niet zo ver.....![]()
Door al het getouwtrek kwam het systeem bij de bank er helemaal niet meer uit. Dus ze hebben alsnog de hypotheekaanvraag opnieuw moeten indienen. Godzijdank hoefden ze niet alles opnieuw te controleren, want ze konden wel een verwijzing naar de oorspronkelijke aanvraag opnemen, dus hebben ze het vandaag nog wel voor elkaar gekregen er een nieuwe offer uit te persen.
Morgen kan dan als het goed is alsnog het geld opgevraagd worden, en wie weet hebben we dan donderdag de sleutels.
Wie weet komt het ooit nog goed. Maar eerst zien, dan geloven. Dat hebben we ondertussen wel geleerd!
Precies. Nu moet je blij zijn dat de bank moeilijk doet zodat je niet aan die asbestbak vastzit. Je hebt nog tijd om hard weg te rennen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee!
Hoe zouden we anders aan onze informatie moeten komen?
*kras*quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Precies. Nu moet je blij zijn dat de bank moeilijk doet zodat je niet aan die asbestbak vastzit. Je hebt nog tijd om hard weg te rennen.
Dan doen ze vast een roze strikkie omheenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een huis krijgen op baggerdonderdag. Natte droom.
Ik wacht nog heel even met juichen totdat jullie de sleutel ook echt hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Het is rond! De sleutels zijn vrijgegeven! Morgen ophalen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Zelfs dat uitroepteken is er ondersteboven van!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Heeft maar anderhalf topic geduurd...
Yayyyyyyy!!!!!¡!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Het is rond! De sleutels zijn vrijgegeven! Morgen ophalen
Wat zei je, dat je had verwacht dat hij ze wel langs zou komen brengen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
De makelaar belde daarnet ook nog verbaasd opwaarom we de sleutels nog niet hadden gehaald
![]()
Maar morgen om deze tijd zitten we in ons EIGEN huiszó tof!
*Camera klaarlegt*
Dat stellen we 2 maanden uit, en alle DIY's zijn dan ook gesloten in de UK, tot 15 april!! DIY in de lent!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
Even snel volposten en dan in deel 3 gaan klussen?![]()
denk dat er wat kamers 'ingewijd' wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Fogel het volgende:
Werkt internet al op jullie nieuwe adres?
Ik wilde het beleefd houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef Bart het volgende:
[..]
denk dat er wat kamers 'ingewijd' worden
Dat alarm doet z'n werk wel goed trouwens. Kon echt helemaal niet meer nadenken met allemaal loeiende sirenes door het huis heen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus nou ja, wij al lang blij, dus op naar het huis. Door de voordeur naar binnen....
ALARM! ALARM ALARM ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Konden ook zo snel de code niet vinden, dus dat was alles behalve een romantische binnenkomst![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had bijna gewoon tegen Wolve gezegd "RIJ NU NAAR DIE MAKELAAR EN HAAL DE SLEUTEL VOOR ZE ZICH BEDENKEN!"
Maargoed, wat is nou een dag op 2 maanden uitloop
huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben echt dol op een bad, maar keus tussen bad of douche is snel gemaakt. Rare Britten idd. Ross' moeder heeft 3 badkamers met bad in huis, maar niet 1 met een douchekop
Wassen aan een wastafel of in bad idd. Ik verbaasde me er ook echt enorm over.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?
Ik moest bij vrienden mijn lange haar wassen in bad. Ze hadden twee kranen in bad, een ijskoude en een loeihete. Dan moet je een plastic bekertje met wat koud en wat warm water vullen en dat over je hoofd gooien. Een keer of 20...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?
bizarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wassen aan een wastafel of in bad idd. Ik verbaasde me er ook echt enorm over.
Aan mengkranen doen ze ook nergens overigens. Altijd 1 voor heet en 1 voor koud water.
Zelfde daar waar ik woon, in Ierland. Mengkranen zijn een uitzondering. Gelukkig hebben we ze in ons huis welquote:
Tot! Wanneer komen er foto's?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all!
Net voor het eerst hier wakker geworden!
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Wacht even je wilt toch niet zeggen dat je de sleutels van het huis in je hand hebt en dat de hypotheek en alles helemaal rond en klaar is ?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen wrsch! Hebben hier (voorlopig ) nog geen internet. Vandaag proberen zoveel mogelijk in de keuken proberen gedaan te krijgen. Ook hier zijn weer wat dingen veranderd sinds vrijdag
Gisteren in elk geval de keukenkastjes gekocht, helft van de keuken eruit gesloopt en vandaag daarmee verder
Het kan even duren maar dan heb je natuurlijk ook watquote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.
Komt vast goed, want wat jij in je kop hebt heb je niet in je kont! (uitdrukking van mijn opa, waarmee ie aangaf het over een doorzetter te hebben)quote:
Hebben al jaren laminaat in de keukenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Bart het volgende:
Laminaat in een keuken is wel tricky hè, in verband met vocht, knoeien enzo...
Misschien knoei jij minder dan ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben al jaren laminaat in de keuken
Hou altijd wel ergens een paar pakken laminaat over in een jaar. Dan leggen we gewoon even de keuken weer eens opnieuw. Ligt ook wel aan het soort laminaat. Het ene soort houd het beter als het andere. Ben er zelf nog niet achter waar dat aan ligt. We hebben nu winkel kwaliteit liggen. Het blijkt in onze keuken bagger te zijn en moet er eigenlijk weer eens vervangen worden. Vorige was een slaapkamer kwaliteit en die was tot op het einde goed. Alleen de kleur van huidige was beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien knoei jij minder dan ik.
Ik heb bewust tegels in de keuken.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest net toch wat in de vaatwasser zetten, dus ik denk ik kijk ook ff: óók een plaatje![]()
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld isquote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, jullie gaan lekker! Groot werkblad, heerlijk!
Het werkblad lijkt me van fineer, klopt dat? Ga je ter hoogte van de vaatwasser ook een soort afdekplaatje aanbrengen? Toen wij huizen aan het bezichtigen waren is me een aantal keer opgevallen dat bij de vaatwasser het fineer afbladderde aan de onderkant. Beetje zonde natuurlijk.
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld is.
Dat ken ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb..
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplexquote:Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het sowieso handiger om hem meteen open te zetten, want adn kan de damp eruit en droogt alles beter op
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer danquote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplex.
Tja, ik kreeg het echt op mijn hart gedrukt van de keukenleverancier toen ik vorig jaar mijn nieuwe keuken kreeg... "Niet de vaatwasser openen als ie nog heet is!"quote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer dan
Blikken plaatje zit er bij de meeste afwasmachines bijgeleverd. Zo ziet die er uit bij Bosch inbouwmachines. Tegenwoordig vaak gecombineerd als montage plaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je die speciaal kopen? Nooit van gehoord en nooit gebruikt eigenlijk. Ouders hebben dat ook niet en dat is >10 jaar lang goed gegaan.! Maar we zullen er 's naar kijken
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
wakker worden in je eigen huis omringd door al je eigen teringzooi!
Dat is een gelukkig momentje lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook jullie teringzooiquote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ondervloer met moist barrierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef Fogel het volgende:
Wat is dat glimmende spul onder je laminaat?
Kan ook niet wachten hem te gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, wat ben ik jaloers op dat fornuis!
En op het huis!
Ah, da's wel handig in de keuken op zichquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondervloer met moist barrier
Wij hadden eerst alleen groene kartonborden, bedachten daarna dat moist barrier wel handig zou zijn en nu liggen er twee ondervloeren onder. Warme voetjes in de keuken ftwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, da's wel handig in de keuken op zich
Wij hebben alleen een geluidsdempende onderlaag in de keuken. Maar wel een watersensor die meteen de hoofdkraan afsluit als het nat wordt, dus op zich zou het gewoon goed moeten komen zonder moist barrier... wist niet eens dat dat bestond
De moist barrier is niet tegen overstroming e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, da's wel handig in de keuken op zich
Wij hebben alleen een geluidsdempende onderlaag in de keuken. Maar wel een watersensor die meteen de hoofdkraan afsluit als het nat wordt, dus op zich zou het gewoon goed moeten komen zonder moist barrier... wist niet eens dat dat bestond
Wellichtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice!
Ga je als deze het ooit opgeeft de volgende vaatwasser inbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |