Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Fogel het volgende:
Wát een prutsers.
Nu nog een aanvraag doen bij een andere bank gaat vast sneller dan de huidige boel er doorheen te krijgen.
quote:To make it worse: EVERYTHING was settled, even the money was transferred into the conveyancer's account...... WHY DO THEY TRANSFER MONEY WHEN IT'S NOT SETTLED YET??????
So now the conveyancer has to transfer the money back (Yeah, really) and tomorrow, when everything's corrected, the bank will transfer the money back again (YEAH, TOMORROW, REALLY!!!) but that leaves us with Monday or Tuesday if we're lucky.
Knuffelquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Snakey het volgende:
Engelse banken. Echt de meest retarded banken in Europa.
Wat een geweldig nieuws...quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk je dat de bank meeleest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk niet dat het helptquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou 't bijna doen. Bijna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |