Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde isquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het nu met de hypotheek perikelen ?
Yup.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoera!Al zou ik nu pas rustig slapen als ik de sleutel had.
Zou verdorie tijd worden!! Sukkels daar!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde is![]()
OHMYGOD, ik ben zo blij voor je dat ik je zou kunnen zoenen !quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanmiddag bevestiging gehad van de bank dat ze nu écht helemaal tevreden zijn en dat het dus in orde is![]()
Kwijltje gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
We hebben zojuist de eerste grote aankoop gedaan![]()
[ afbeelding ]
Waaauw! Daar kun je goeie maaltijden op koken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Jeez, ga je een gaarkeuken beginnen ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
supervetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Staat ergens op de eerste pagina van het eerste topic!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef quirigua het volgende:
feli ook ;
ben benieuwd : hoeveel square feet is de begane grond ( bebouwd) ;
en hoeveel kost zo iets dergelijks ?
(als dat te persoonlijk is : pm dan ff, heb interesse in wat zo n huisje in UK kost, thnx) ;
Oeh nice!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
Wow, naaaaiissssquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
[ afbeelding ]
got it : about 76,000 pounds, for 120 m2 insides ;quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staat ergens op de eerste pagina van het eerste topic!
Klinkt alsof het perfect bij ons pastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef Fogel het volgende:
Je kan er ongeveer een halve zak chips in kwijtraken voordat je moet stofzuigen
En koffie valt ook niet erg op.![]()
(ja, we hebben dezelfde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het perfect bij ons pastVoorbereiding op Alzheimer kan je nooit te vroeg mee starten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Krijgen we deze week te horen DaD!
Tevens heb ik het gasfornuis gisteren uit mijn handen laten pleuren, precies op de tas met gietijzeren pannenhouders waardoor de glasplaat van de oven aan gruzelementen is....gelukkig kunnen we die nog nabestellen....
Ooh dat is vervelend! Ik zou echt wel kunnen huilen als me dat overkomt.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Verhuizen,één groot feest!![]()
[ afbeelding ]
Oh, geloof me. De hele straat heeft me horen huilen geloof ik gisteravondquote:Op zondag 3 februari 2013 13:39 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ooh dat is vervelend! Ik zou echt wel kunnen huilen als me dat overkomt.
Had nog nooit gereageerd maar volgde het wel een beetje.
Echt een super leuk huis!
Daar ga je geen spijt van krijgen, die spoelbak! Ik denk bijna dat ik dat het meest ga missen van ons huidige huis. Tip: koop ook zo'n snijplank die er op past.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vervangingsplaat besteldAlles sal rech kom!
Tevens hebben we bovenstaand IKEA-kleed gekocht gisteren (waren toch op weg met 'n Caddy) en nog 'n mooie wasbak voor in de keuken gezien:
[ afbeelding ]
De werkbladen bij de IKEA (hout) waren helaas niet lang genoeg. Maar die halen we dan wel bij de B&Q
Je kan bij de IKEA ook werkbladen op maat bestellen, onlangs nog gedaan. 124x155 schijnt namelijk geen standaard maat te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vervangingsplaat besteldAlles sal rech kom!
Tevens hebben we bovenstaand IKEA-kleed gekocht gisteren (waren toch op weg met 'n Caddy) en nog 'n mooie wasbak voor in de keuken gezien:
[ afbeelding ]
De werkbladen bij de IKEA (hout) waren helaas niet lang genoeg. Maar die halen we dan wel bij de B&Q
Het gaat om de maximale lengte die mogelijk is, en we hebben er een van net langer dan 3m nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan bij de IKEA ook werkbladen op maat bestellen, onlangs nog gedaan. 124x155 schijnt namelijk geen standaard maat te zijn
Hebben jullie plek voor een dubbele wasbak? Zo ja, dan zou ik dat zeker overwegen, is erg handig.
Wat voor kleur ben je van plan 'm te gaan geven?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ours:
[ afbeelding ]
Voor in de keuken (servieskast)
En voor in de dining room (met drankencabinet en kast voor (bier)glazen enzo:
[ afbeelding ]
In totaal ruim onder de begrootte kosten voor de twee kasten!![]()
De tweede gaat naar alle waarschijnlijkheid een lik verf overheen, de eerste houden we wellicht gewoon zo
Ontzettend mooi! Ik woon nu nog in ren klein appartementje van totaal 30m2 maar als in later een groter huis heb wil ik ook meubels zelf op gaan knappen. Heb ik voor mijn appartementje nu ook gedaan met de stoelen voor aan de eettafel en een spiegel die ik bij een kringloopwinkel vondquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die voor in de keuken wellicht in zo'n stijl:
[ afbeelding ]
En de nu donkere, voor in de eetkamer, waarschijnlijk ook een lading lichter, maar dat moeten we even zien als hij in 't huis staat
En de grote Domsjö? Ik dacht eerst ook dat je die had, maar het is de inbouwversie, toch? Dat je aan beide kanten een werkblad doet dat niet doorloopt?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om de maximale lengte die mogelijk is, en we hebben er een van net langer dan 3m nodigMaximale lengte aan houten werkbladen bij de Ikea was 2.65m.
En ja daar hebben we plek voor, en nee, daar hebben we over nagedacht maar niet per se behoefte aansterker nog: er zit nu een anderhalve bak in, maar die gaat eruit
Nou ja, we kijken nu ook wat via eBay en mochten we daar voor een prijs onder de 80gbp een dubbele/anderhalve kunnen krijgen dan is dat ook prima natuurlijkHebben iig al een mooie gezien, maar die veilig eindigt pas over 2 dagen
dus nog even afwachten wat die prijs gaat doen
Deze komt ook op je aanrecht te liggen he. Je kan hem niet verzinken in je aanrecht. Nou ja, het kan wel, maar dan moet ie ingefreesd worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
80gbp is wel de max die we uit willen geven aan een nieuwe gootsteen, en dat zou dan mooi de inbouw enkele Domsjo kunnen zijn.
Waar we op eBay naar aan het kijken zijn is dan zoiets:
[ afbeelding ]
Daarbij wil Mr.Mo graag een inbouw, die vindt de 'uitstekende' versie niet mooidus dan doen we dat niet!
Met uitstekend aan de voorkant bedoel ik(/bedoelen we) zoiets als dit dus:quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze komt ook op je aanrecht te liggen he. Je kan hem niet verzinken in je aanrecht. Nou ja, het kan wel, maar dan moet ie ingefreesd worden.
Aha. Maar dat is dan ook niet mooi.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uitstekend aan de voorkant bedoel ik/bedoelen we, zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Aha. Maar dat is dan ook niet mooi.
Daarbij komt dat ding zo diep te liggen dat je gegarandeerd met een zere rug wegloopt als je er wat werk in doet.quote:
Mooi! Enquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ours!
[ afbeelding ]Ebay is tof!
Tevens krijgen we als het goed is vrijdag de sleutel! Morgen zou de juridische overdracht plaats moeten vinden.
de dhl bezorger zal wel blij zijn met jullie als klant. meteen zijn krachtoefeningen voor die dag weer gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ours!
[ afbeelding ]Ebay is tof!
Tevens krijgen we als het goed is vrijdag de sleutel! Morgen zou de juridische overdracht plaats moeten vinden.
heb ff geen betere foto, maar was zoiets geen optie dan ?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met uitstekend aan de voorkant bedoel ik(/bedoelen we) zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Ze willen juist geen uitstekende, toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
heb ff geen betere foto, maar was zoiets geen optie dan ?
[ afbeelding ]
das waar, maar wij hadden in eerste instantie hetzelfde idee totdat we tegen deze bak aanliepenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze willen juist geen uitstekende, toch?
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Fogel het volgende:
Wát een prutsers.
Nu nog een aanvraag doen bij een andere bank gaat vast sneller dan de huidige boel er doorheen te krijgen.
quote:To make it worse: EVERYTHING was settled, even the money was transferred into the conveyancer's account...... WHY DO THEY TRANSFER MONEY WHEN IT'S NOT SETTLED YET??????
So now the conveyancer has to transfer the money back (Yeah, really) and tomorrow, when everything's corrected, the bank will transfer the money back again (YEAH, TOMORROW, REALLY!!!) but that leaves us with Monday or Tuesday if we're lucky.
Knuffelquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Snakey het volgende:
Engelse banken. Echt de meest retarded banken in Europa.
Wat een geweldig nieuws...quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dat weer niet, maar we raken nu weer 2 volle dagen klussen (weekend) kwijt, en ik mis al zoveel energie en focus voor m'n studie door dit gebeuren..... het wordt er niet beter op.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk je dat de bank meeleest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had gewoon dit voorprettopic nooit moeten openen. Ik heb 't gejinxed.
Denk niet dat het helptquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou 't bijna doen. Bijna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |