huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben echt dol op een bad, maar keus tussen bad of douche is snel gemaakt. Rare Britten idd. Ross' moeder heeft 3 badkamers met bad in huis, maar niet 1 met een douchekop
Wassen aan een wastafel of in bad idd. Ik verbaasde me er ook echt enorm over.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?
Ik moest bij vrienden mijn lange haar wassen in bad. Ze hadden twee kranen in bad, een ijskoude en een loeihete. Dan moet je een plastic bekertje met wat koud en wat warm water vullen en dat over je hoofd gooien. Een keer of 20...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
huh? Hoe kun je dan douchen? Of gaan ze elke dag in bad?
bizarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wassen aan een wastafel of in bad idd. Ik verbaasde me er ook echt enorm over.
Aan mengkranen doen ze ook nergens overigens. Altijd 1 voor heet en 1 voor koud water.
Zelfde daar waar ik woon, in Ierland. Mengkranen zijn een uitzondering. Gelukkig hebben we ze in ons huis welquote:
Tot! Wanneer komen er foto's?quote:Op zondag 17 februari 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all!
Net voor het eerst hier wakker geworden!
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Wacht even je wilt toch niet zeggen dat je de sleutels van het huis in je hand hebt en dat de hypotheek en alles helemaal rond en klaar is ?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen wrsch! Hebben hier (voorlopig ) nog geen internet. Vandaag proberen zoveel mogelijk in de keuken proberen gedaan te krijgen. Ook hier zijn weer wat dingen veranderd sinds vrijdag
Gisteren in elk geval de keukenkastjes gekocht, helft van de keuken eruit gesloopt en vandaag daarmee verder
Het kan even duren maar dan heb je natuurlijk ook watquote:Op zondag 17 februari 2013 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al lang jonguh! Dat gaat sneller dan je denkt in de UK hoor.
Komt vast goed, want wat jij in je kop hebt heb je niet in je kont! (uitdrukking van mijn opa, waarmee ie aangaf het over een doorzetter te hebben)quote:
Hebben al jaren laminaat in de keukenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef Bart het volgende:
Laminaat in een keuken is wel tricky hè, in verband met vocht, knoeien enzo...
Misschien knoei jij minder dan ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben al jaren laminaat in de keuken
Hou altijd wel ergens een paar pakken laminaat over in een jaar. Dan leggen we gewoon even de keuken weer eens opnieuw. Ligt ook wel aan het soort laminaat. Het ene soort houd het beter als het andere. Ben er zelf nog niet achter waar dat aan ligt. We hebben nu winkel kwaliteit liggen. Het blijkt in onze keuken bagger te zijn en moet er eigenlijk weer eens vervangen worden. Vorige was een slaapkamer kwaliteit en die was tot op het einde goed. Alleen de kleur van huidige was beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien knoei jij minder dan ik.
Ik heb bewust tegels in de keuken.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest net toch wat in de vaatwasser zetten, dus ik denk ik kijk ook ff: óók een plaatje![]()
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld isquote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, jullie gaan lekker! Groot werkblad, heerlijk!
Het werkblad lijkt me van fineer, klopt dat? Ga je ter hoogte van de vaatwasser ook een soort afdekplaatje aanbrengen? Toen wij huizen aan het bezichtigen waren is me een aantal keer opgevallen dat bij de vaatwasser het fineer afbladderde aan de onderkant. Beetje zonde natuurlijk.
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is ook beter om de vaatwasser pas te openen als deze afgekoeld is.
Dat ken ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mijn ervaring is dat ik niet altijd dat geduld heb..
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplexquote:Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het sowieso handiger om hem meteen open te zetten, want adn kan de damp eruit en droogt alles beter op
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer danquote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het is dus niet goed voor gefineerd multiplex.
Tja, ik kreeg het echt op mijn hart gedrukt van de keukenleverancier toen ik vorig jaar mijn nieuwe keuken kreeg... "Niet de vaatwasser openen als ie nog heet is!"quote:Op maandag 18 februari 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat doen m'n ouders al >10 jaar, goede fineer dan
Blikken plaatje zit er bij de meeste afwasmachines bijgeleverd. Zo ziet die er uit bij Bosch inbouwmachines. Tegenwoordig vaak gecombineerd als montage plaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je die speciaal kopen? Nooit van gehoord en nooit gebruikt eigenlijk. Ouders hebben dat ook niet en dat is >10 jaar lang goed gegaan.! Maar we zullen er 's naar kijken
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
wakker worden in je eigen huis omringd door al je eigen teringzooi!
Dat is een gelukkig momentje lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook jullie teringzooiquote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ondervloer met moist barrierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef Fogel het volgende:
Wat is dat glimmende spul onder je laminaat?
Kan ook niet wachten hem te gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, wat ben ik jaloers op dat fornuis!
En op het huis!
Ah, da's wel handig in de keuken op zichquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondervloer met moist barrier
Wij hadden eerst alleen groene kartonborden, bedachten daarna dat moist barrier wel handig zou zijn en nu liggen er twee ondervloeren onder. Warme voetjes in de keuken ftwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, da's wel handig in de keuken op zich
Wij hebben alleen een geluidsdempende onderlaag in de keuken. Maar wel een watersensor die meteen de hoofdkraan afsluit als het nat wordt, dus op zich zou het gewoon goed moeten komen zonder moist barrier... wist niet eens dat dat bestond
De moist barrier is niet tegen overstroming e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, da's wel handig in de keuken op zich
Wij hebben alleen een geluidsdempende onderlaag in de keuken. Maar wel een watersensor die meteen de hoofdkraan afsluit als het nat wordt, dus op zich zou het gewoon goed moeten komen zonder moist barrier... wist niet eens dat dat bestond
Wellichtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nice!
Ga je als deze het ooit opgeeft de volgende vaatwasser inbouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |