en het is altijd dezelfde reeks!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hij staat altijd wel stucky.
Tfoe. Viezerik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vandaag nieuwe kruiden voor varkensvlees gehaald, want ik ben natuurlijk geen vuige moslim.
Was erg goed, zal zo eens kijken welk merk, of niet.
Bijna elke dag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Specularium die kookik sta versteld.
Welk gerecht staat er vanavond bij jou op tafel? Ja, varkensvlees, dat weten we. Maar met wat voor groente erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna elke dag.
Ben er nog goed in ook, al zeg ik het zelf.
Krieltjes, sperziebonen, hamlappen, omdat ik geen zin had om te koken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk gerecht staat er vanavond bij jou op tafel? Ja, varkensvlees, dat weten we. Maar met wat voor groente erbij?
Doe eens effe normaal man!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Pollepels gebruik ik niet. Hooguit om mee te slaan
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krieltjes, sperziebonen, hamlappen, omdat ik geen zin had om te koken.
Ja maar daar hoef je niet echt de hele tijd op te letten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
LekkerMaar die moet je toch ook koken?
Gewoon zoals in Spangas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe motto: normaal doen? Leg effe uit wat normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |