Maar hij staat altijd wel stucky.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik hier. Ik vind het al knap van mezelf dat ik de weg heb gewonden. De SC heeft tegenwoordig elke dag een nieuwe titel, omdat er dan weer een nieuw topic is.
Nee, voor zover ik autist ben, is dat meer op het gebied van cijfertjes en lettertjes. Voor geluid deins ik niet zo gauw terug.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is zeker zo'n autist dat wanneer je met een lepeltje in een metalen kopje gaat roeren, hij direct begint te schuimbekken.
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik autist ben, is dat meer op het gebied van cijfertjes en lettertjes. Voor geluid deins ik niet zo gauw terug.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?
Buurjongen van Sp3cularium zei wel eens dat hij zijn leuter in de slootje achter thuis stak en zei dat het 15,5 graden warm was. Waarop Sp3cularium zei dat hij dat niet wist maar toen hij er hem in liet glijden wel wist dat het 26 cm diep was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?
Schijnt iets van doen te hebben met ingepikte grond, verschillende religies en dat soort geneuzel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij af waarom topics over Israel altijd zoveel emotie oproepen.
Nee, Voorschrift post hier ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit topic is zeker alleen voor mannen net als RTL7.
Who gives a fuck, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Schijnt iets van doen te hebben met ingepikte grond, verschillende religies en dat soort geneuzel.
Dan kom ik hier misschien ook af en toe nog even langs. Als jullie tenminste een beetje gezellig zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Voorchrift post hier ook.
Niks mis met een beetje diversiteit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik hier misschien ook af en toe nog even langs. Als jullie tenminste een beetje gezellig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |