quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie 1 Boschker, Sander (NED) Keeper 2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger 3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger 4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger 5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder 6 Brama, Wout (NED) Middenvelder 7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder 8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder 9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller 10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller 11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller 12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger 13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper 14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder 15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger 16 Breukers, Tim (NED) Verdediger 17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger 18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger 19 Douglas (NED) Verdediger 20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger 21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder 22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller 25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper 30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller 34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Schommelt heen en weertwitter:leontenvoorde twitterde op woensdag 30-01-2013 om 14:24:05Geruchten uit Engeland dat deal fer rond zou zijn worden door fct ontkend. En de tijd tikt voort..tik-tak-tik... reageer retweet
Inderdaad. Als Chadli lange tijd geblesseerd is heb je Tadic gewoon nodig op de flanken en heb je Djuricic echt nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
Als Chadli er ook langere tijd uit komt te liggen wordt Djuricic essentieel. Met Gyasi en Cabral ga je dit seizoen gewoon niet redden. Tadic, Gutierrez en Djuricic als voorhoede met Castaignos/Bulykin klinkt dan weer een stuk beter.
Ik kreeg een hardequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
Als Chadli er ook langere tijd uit komt te liggen wordt Djuricic essentieel. Met Gyasi en Cabral ga je dit seizoen gewoon niet redden. Tadic, Gutierrez en Djuricic als voorhoede met Castaignos/Bulykin klinkt dan weer een stuk beter.
Maar hoe goed is Gutierrez eigenlijk op de flank? Tadic is er prima en Djuricic kan het ook goed, maar hoe doet Guti het daar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Chadli lange tijd geblesseerd is heb je Tadic gewoon nodig op de flanken en heb je Djuricic echt nodig.
Geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar hoe goed is Gutierrez eigenlijk op de flank? Tadic is er prima en Djuricic kan het ook goed, maar hoe doet Guti het daar?
Lijkt mij dat Twente ook gewoon een deadline in gedachten heeft tot wanneer hij verkocht mag worden, om nog tijd te hebben om de vervangers te halen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Leuk scenario zou zijn dat de verkoop pas morgenavond laat beklonken wordt
twitter:FCTwenteOnline twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:13:33#Munsterman: 'Not optimistic deal will go through if nothing changes' #EFC #FCTwente reageer retweet
twitter:FCTwenteOnline twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:15:01Munsterman: Deadline at 7.45pm? We don't care about a deadline #fctwente #efc reageer retweet
quote:ky Sports News @SkySportsNews
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Baas!quote:"Ik ben niet optimistisch", zegt Munsterman, die zich niets van de deadline van Everton aantrekt. "Wij moeten helemaal niks. We hebben ons eigen beleid. Als de zaken niet gaan zoals ze moeten gaan, dan is het dat ons niet waard en dan houden we het elftal intact."
quote:
GFDquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Deal is off.
Aldus Sky Sports.
[..]
Wat kan Joop eraan doen dat Chadli een blessure heeft en Everton de afspraken naderhand weer openbrak?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Chadli geblesseerd, geen creativiteit en Fer ontevreden terug.
Joop.![]()
Niks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef blistah het volgende:
[..]
Wat kan Joop eraan doen dat Chadli een blessure heeft en Everton de afspraken naderhand weer openbrak?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Chadli geblesseerd, geen creativiteit en Fer ontevreden terug.
Joop.![]()
Jep, wordt weer eindeloos gebrei op het middenveld zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben helemaal niet zo blij, had liever Djuricic en Claudemir gehad.
x2quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lekker dan dit. Kan niet veel slechter gaan.
Tja, maar Bengtsson doet het ook heel aardig dus zoveel gaat dat niet schelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Bjelland binnenkort Bengtsson weer gaat vervangen en Bjelland veel beter mee op kan komen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Het is toch nog niet bekend wat Chadli heeft?
quote:Spierscheuring houdt pechvogel Chadli wederom weken afzijdig
Derde keer dit seizoen. Ach, hij was na de winterstop toch al weer hopeloos uit vorm.quote:Spierscheuring houdt pechvogel Chadli wederom weken afzijdig
Hij speelde bagger de laatste wedstrijd(en) - echt drieen en vieren. Zat er wel weer aan te komen, of (zoals bij Fer), het "zat er nog".quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Het is toch nog niet bekend wat Chadli heeft?
Niet specifiek. Het is meer de aansluiting. Het ging voor de winterstop met Tadic op 10 al een stuk beter. Een opkomende verdediger is dan veel waard.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, maar Bengtsson doet het ook heel aardig dus zoveel gaat dat niet schelen.
Problemen liggen vooral in de aanval.
Wat jammer zeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
6 tot 8 weken zeiden ze bij de bekerwedstrijd.
Bourne? Jason Bourne? Dé JASON BOURNE!!??quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jessie, Bourne, Cabral, Flippie, komt goed.
Niks aan de hand met die knie. Sneue Everton wou een clausule in het contract waarin stond dat Fer op z'n minst 23 wedstrijdjes ging spelen, anders zouden ze zoveel miljoen niet betalen. Wat er natuurlijk gewoon op neer komt dat hij 22 wedstrijden speelt en ze hem dan op de bank zetten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat is er nu precies met die knie van Fer dan?
Neem aan dat hij in Enschede ook medisch gekeurd is of gaat dit over een recente blessure/schade aan de knie ?
quote:shocking and typical of everton. we will probably get 1 or 2 loan deals if that. no money in the club. stoke did this with demba ba then he went newcastle. kenwright has to go we are becoming a laughing stock. probably pulled out deal cos fellaini is staying
quote:Seems to me that Everton are up to there old tricks, building the supports hope of a new face and once again hopes extinguished. Low caliber players on loan to be signed now......more Naismith's.....no thanks!
http://www1.skysports.com(...)e-s-Leroy-Fer-is-offquote:Why am i not surprised by this what happens now with the supposed 8.6m we had to buy him or will that vanish now to, come on Everton stop messing us about we are either skint or we have some money to spend on the team.the fans deserve better then this and why did'nt we get holtby before he agreed to join spur's at the end of the season and now for 1.5m plus he's a blue. is this a sign that Moyes has said he's leaving in the summer so Kenwright wont spend anything yet.
Ja, van mij had ie alleen zondag aan de kant mogen staan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:51 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/sport/30(...)n-zonder-chadli.html
Zes tot acht weken. Mooi kut.
D'r is geen geld om Djuricic te kopen, las net een bericht dat twente bij fenerbaçhe had aangeklopt om Miroslav Stoch te huren voor een half jaar, maar dat is bij 1 bericht gebleven dus niet echt betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Buster91 het volgende:
Vandaag toch nog Djuricic kopen of Assaidi huren om Chadli te vervangen hoop ik?
Van welk geld? Ome Joop heeft geen centjes, moeten ze eerst iemand verkopen voor boel miljoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Buster91 het volgende:
Vandaag toch nog Djuricic kopen of Assaidi huren om Chadli te vervangen hoop ik?
Mag toch hopen dat er nog iemand komt zeker nu met de blessure van Chadliquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Van welk geld? Ome Joop heeft geen centjes, moeten ze eerst iemand verkopen voor boel miljoen.
Tsja Louis, ik weet of je nog een andere gare centrale verdediger weet op te snorren (André Ooijer?), maar zou Douglas nu dan toch echt geselecteerd worden!?! Of je kunt natuurlijk gewoon geen vervanger oproepen..quote:Boulahrouz ziet Oranje-rentree in water vallen
Khalid Boulahrouz (31) moet de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Italië aan zijn neus voorbij laten gaan. De verdediger van Sporting Lissabon kampt met een spierblessure.
Dat meldt Voetbal International. Boulahrouz raakte in de wedstrijd tegen Vitória Guimaraes (1-1) geblesseerd. De hamstringproblemen zullen hem in ieder geval nog tien dagen langs de kant houden, waardoor de wedstrijd van Oranje op 6 februari te vroeg komt.
Voor Boulahrouz zou het de eerste keer kunnen zijn geweest dat hij onder bondscoach Louis van Gaal in actie was gekomen. Sinds de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Engeland, vorig jaar februari (2-3 winst, red.), kwam Boulah geen minuut meer in actie voor Oranje. Wel behoorde hij tot de EK-selectie.
http://www.voetbalprimeur(...)rentree-water-vallen
Haha als zelfs al Eredivisie Live analytici worden geselecteerd voor Oranje, Ooijer is al een tijdje gestoptquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef huffderobot het volgende:
Joop heeft gezegd dat er niets meer gaat gebeuren. De conclusie van de transferperiode is dus:
+1 blessure
+1 teleurgestelde speler
[..]
Tsja Louis, ik weet of je nog een andere gare centrale verdediger weet op te snorren (André Ooijer?), maar zou Douglas nu dan toch echt geselecteerd worden!?! Of je kunt natuurlijk gewoon geen vervanger oproepen..
Ik zie Louis nog wel een konijn uit de hoge hoed toveren. Gewoon een vervanging op een compleet andere positie oproepen. Ruud Vormer ofzo..quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Haha als zelfs al Eredivisie Live analytici worden geselecteerd voor Oranje, Ooijer is al een tijdje gestoptHij kan niet meer om Douglas heen lijkt me..
Idd, Twente zit al in categorie 2. Waar Ome Joop ook niet blij mee was want dat gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nou ja, niet als dat gaat betekenen als Twente schulden moet aangaan.
Robbie Wielaertquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zie Louis nog wel een konijn uit de hoge hoed toveren. Gewoon een vervanging op een compleet andere positie oproepen. Ruud Vormer ofzo..
Ted van de Pavertquote:
Twente heeft geen geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Ajax is volgens de geruchtenmolen ook in de 'race' voor Djuricic.
Zou er nog wat gebeuren vandaag? Ben benieuwd...
Misschien gaat twente proberen spelers erin te betrekken zoals W.Janssen of Wisgerhof.quote:
Staat er ook een paard op het balkon?quote:Bewoners Alphatoren klagen over speler FC Twente
Bewoners van de Alphatoren aan de Mooienhof in Enschede hebben zich bij de Vereniging van Eigenaren van de Alphatoren beklaagd over een speler van FC Twente.
Vrienden en familie van de oud-Feyenoorder zouden zich in het appartement te buiten gaan aan drank, bewoners intimideren en de parkeergarage gebruiken als racebaan. De bewoners verwachten dat de vereniging de brief doorstuurt naar woningcooperatie Domijn. De eerste klachten dateren van november vorig jaar. Domijn wil niet op de kwestie reageren, maar volgens bewoners weigert Domijn iets aan de situatie te doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Staat er ook een paard op het balkon?
Ja wel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien gaat twente proberen spelers erin te betrekken zoals W.Janssen of Wisgerhof.
Ajax biedt alleen om twente te stangen, ajax heeft geen plek nu voor Djuricic.
Ruilen voor Castaignos Heerenveen ?![]()
Inderdaad. Chadli kapot. Fer weg. Djuricic kan naar 020. En jullie fluiten naar de schaal. Goed gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef The_Groove het volgende:
Fellaini wellicht alsnog naar Chelsea wat zomaar ineens een transfer voor Fer kan forceren.
Als je fluit naar de schaal, komt 'ie dan naar je toe?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Inderdaad. Chadli kapot. Fer weg. Djuricic kan naar 020. En jullie fluiten naar de schaal. Goed gedaan.
Ik ben geen jullie. Ik ben een Ajacied die het met een Twente fan doet. Daarom heb ik wel interesse in Twente en krijg alle scoops ook mee. Twente symphatie ja. Fan zeker niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Inderdaad. Chadli kapot. Fer weg. Djuricic kan naar 020. En jullie fluiten naar de schaal. Goed gedaan.
Heb jij, omdat jij met een Tukster het bed deelt, toevallig ook inside information?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben geen jullie. Ik ben een Ajacied die het met een Twente fan doet. Daarom heb ik wel interesse in Twente en krijg alle scoops ook mee. Twente symphatie ja. Fan zeker niet.
Ik verwacht nog wel wat transFER perikelen de komende uren rond Fer en een eventuele huur vervanging van Chadli.
Waar dan? Erikssen is de onbetwiste creatieve aanvallende middenvelder, met daarnaast sowieso siem. En schone als reserve. Kunnen ze beter wachten tot de zomer voor versterking.quote:
RVquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar dan? Erikssen is de onbetwiste creatieve aanvallende middenvelder, met daarnaast sowieso siem. En schone als reserve. Kunnen ze beter wachten tot de zomer voor versterking.
Als hangende rechtsbuiten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar dan? Erikssen is de onbetwiste creatieve aanvallende middenvelder, met daarnaast sowieso siem. En schone als reserve. Kunnen ze beter wachten tot de zomer voor versterking.
bron?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef huffderobot het volgende:
Oh, boy, hebben we Eriksen gehaald!?!![]()
whut?quote:
Sarcasme is ook niet aan jou besteed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef bambino het volgende:
[..]
whut?
Je denkt toch niet dat ik alle reacties lees of wel
Ja wel hoor, maar ik las alleen de laatste reactie in dit geval.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet aan jou besteed.
Volgens mij is meneer Cabral druk met alles behalve voetbal.quote:Buren boos om 'intimidaties en drankgebruik' huize Cabral
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren.
Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
bron ad.nl
Lekker professioneel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij kan meneer Cabral druk met alles behalve voetbal.
Gewoon 3 spelers te weinig oproepen omdat je per sé Douglas er niet bij wilt hebben. Louis wringt zich in rare bochten, maar een beetje rust is natuurlijk altijd fijn.quote:Van Gaal over Fer: "Eerst maar tot rust komen"
Louis van Gaal heeft voor de oefeninterland tegen Italië slechts twintig spelers opgeroepen. Normaliter zijn dat er 23. Volgens de bondscoach van het Nederlands elftal waren er niet meer spelers beschikbaar.
"Ik heb er geen 23 kunnen oproepen en dat is niet voor het eerst", citeert NUsport de bondscoach tijdens een persconferentie in Zeist. "De twee belangrijkste criteria zijn fitheid en vorm. En met fitheid bedoel ik ook de fitheid in je hoofd."
Dat laatste is de belangrijkste reden voor het afvallen van FC Twente-middenvelder Leroy Fer, die zijn transfer naar Everton zag afketsen. "Fer heb ik om dezelfde reden niet opgeroepen als ik tijdens de vorige transferperiode deed met Rafael van der Vaart en Nigel de Jong. Zij waren toen druk bezig met de overstap naar een nieuwe club."
"Bij Fer is het nog erger: zijn transfer is niet doorgegaan, dus van een halleluja-stemming is ook geen sprake. Laat hem eerst maar tot rust komen en bij Twente laten zien dat hij op zijn positie weer goed gaat spelen", aldus Van Gaal, die denkt dat Fer dat zal doen. "Bij Twente heeft hij dat eerder al laten zien en in het Nederlands elftal ook. Ik had hem in een normale situatie inderdaad gewoon opgeroepen."
Arjen Robben is blessurevrij, maar ontbreekt. De Bayern München-aanvaller speelde nog te weinig. Van Gaak: "Natuurlijk is er de verleiding om Robben gewoon op te roepen, want ik weet dat hij fit is. Maar ook hij valt onder het teamregime. Als dat niet zo zou zijn had ik anders besloten, maar voor alle internationals en potentiële internationals gelden dezelfde criteria. Er zijn twaalf spelers die ik in het verleden wel heb opgeroepen, maar om die reden nu niet kon selecteren."
http://www.voetbalprimeur(...)-maar-tot-rust-komen
Die jongen moet gewoon werken voor z'n geld. Twente heeft ook niet dwars gelegen ofzo dus hij moet maar gewoon vol aan de bak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat er dit weekend voor pot op de mat gelegd wordt, zonder Chadli en met wellicht een wat minder gemotiveerd Fer...
de vraag is of hij dat zelf ook zo ziet, dat FCT niet dwars heeft gelegenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die jongen moet gewoon werken voor z'n geld. Twente heeft ook niet dwars gelegen ofzo dus hij moet maar gewoon vol aan de bak.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat er dit weekend voor pot op de mat gelegd wordt, zonder Chadli en met wellicht een wat minder gemotiveerd Fer...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:14 schreef Ties02 het volgende:
En anders schreeuw ik 'm wel vooruit zondag.
Hij heeft zichzelf er alleen maar mee.. Als hij het seizoen nog gewoon goed afmaakt heeft hij vast in de zomer kans op een mooie transfer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vraag is of hij dat zelf ook zo ziet, dat FCT niet dwars heeft gelegen
13 miljoen ga je er niet voor krijgen al is alles onder de 13 ook mooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:22 schreef June. het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf er alleen maar mee.. Als hij het seizoen nog gewoon goed afmaakt heeft hij vast in de zomer kans op een mooie transfer.
Ik heb nergens een geldbedrag genoemdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
13 miljoen ga je er niet voor krijgen al is alles onder de 13 ook mooi natuurlijk.
Lekker dan.quote:'Djuricic en FC Twente rond over zomertransfer'
FC Twente mag na dit seizoen Filip Djuricic verwelkomen. De Telegraaf meldt dat club en speler tot een akkoord zijn gekomen over een zomerse overgang.
Djuricic zag afgelopen week een transfer naar FC Twente afketsen, omdat Leroy Fer niet naar Everton vertrok. Daarna maakte de Serviër met de Tukkers de afspraak dat hij in de zomer naar Enschede verhuist.
Ook Ajax toonde donderdag nog belangstelling voor de 21-jarige Djuricic, vrijdag nog matchwinner voor sc Heerenveen. Het talent liet de Amsterdammers weten een afspraak te hebben met een andere Nederlandse club en daarom geen belangstelling te hebben voor een transfer naar de regerend landskampioen.
http://www.voetbalprimeur(...)d-over-zomertransfer
Djuri & Dushi. Zo lief.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Ascendancy het volgende:
Toch mooi dat een speler ajax afzegd voor een transfer met Twente![]()
Ik wil niet zeggen dat we dezelfde historie hebben, maar het zegt toch wel iets over de groei die Twente doormaakt.
En ja, Djuri en Tadic zijn vrienden. Zal ook invloed hebben gehad.
Heb je het nou over Mulenga?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Man, dit rood is ZO rood dat het bijna zwart wordt.
Nah, als het voetbal zó moet dan eindig ik liever buiten de playoffs, hoeven we ons daar ook niet meer druk om te maken. Lekker terug naar grijze middenmootquote:Op zondag 3 februari 2013 15:23 schreef Plasterk het volgende:
Heel kut, maar na tig van dit soort wedstrijden is dit het gewoon. Bij de eerste vijf proberen te eindigen dan maar. Ik zie het dit seizoen ook niet echt beter worden.
Dit dus. Beter dan vorige week tegen Feyenoord.quote:
x2!!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:23 schreef Plasterk het volgende:
Heel kut, maar na tig van dit soort wedstrijden is dit het gewoon. Bij de eerste vijf proberen te eindigen dan maar. Ik zie het dit seizoen ook niet echt beter worden.
Van Steve is volgens mij nog nooit iemand wijzer geworden.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
1 jaar steve en we zijn niets wijzer geworden van twente
Clean sheet...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:24 schreef huffderobot het volgende:
Tweede helft er alles aan gedaan, maar het was niet om te zijn. Utrecht: elke kans een goal.![]()
Waarom niet gewoon vanaf het begin wat sneller en oportunistischer spelen, met 11 man..
Ik vind Tadic wijs. Man van de wedstrijd.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
1 jaar steve en we zijn niets wijzer geworden van twente
Als er een nieuwe trainer komt, wordt het Verbeek.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:29 schreef macca728 het volgende:
volgend jaar nieuwe trainer (Rutten ??) en Djuricic erbij.
Dat gebeurt wel op het twenteforum.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat niemand hier om het hoofd van Steve vraagt
Rutten via de achterdeur terug. 'T zou wat wezen..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel op het twenteforum.
Kan je Munsterman ook niet meer serieus nemenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Rutten via de achterdeur terug. 'T zou wat wezen..
Tja. Dat krijg je met spelers die eigenlijk veel liever voor een andere club zouden spelenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Breekfast het volgende:
Castaignos raakt al het gehele seizoen geen pepernoot
Ja daar ligt het vast aan. Ook totaal geen kansloze voetballer verder.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Dat krijg je met spelers die eigenlijk veel liever voor een andere club zouden spelen
7 miljoen was het?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daar ligt het vast aan. Ook totaal geen kansloze voetballer verder.
Wie is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Zoveel miljoen erin gepompt en het is echt dramatisch.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Breekfast het volgende:
Mja valt Steve hier vandaag nu zoveel te verwijten?
Je mist Chadli vandaag, Castaignos raakt al het gehele seizoen geen pepernoot, en vanuit het middenveld heb je niemand die voor dreiging zorgt. Gutierrez zou dat moeten doen maar laat het ook nog niet zien. Tadic is de enige gevaarlijke man bij Twente.
Aanvallend en op het middenveld is er gewoon een gebrek aan kwaliteit als je het bijvoorbeeld vergelijkt met PSV. Verdedigend staat het normaal goed, maar Utrecht had ook wat geluk met klungelige standaard situaties.
Met als toppunt de aankoop Castaignos.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Zoveel miljoen erin gepompt en het is echt dramatisch.
Geen idee. Staat geld tegenwoordig garant voor een goede speler? Want dan waren we nu wel kampioen geweest denk ikquote:
We hadden natuurlijk ook flink wat te besteden en te vervangen na Ola en Luuk. Vervangers zijn niet wat er van verwacht werd. Aankoop Braafheid heb ik niet begrepen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Zoveel miljoen erin gepompt en het is echt dramatisch.
Ik noem het geen geluk, 100% verdiend.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Breekfast het volgende:
maar Utrecht had ook wat geluk met klungelige standaard situaties.
Dat was Toornstra.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:45 schreef huffderobot het volgende:
Ik vind Tadic wijs. Man van de wedstrijd.
Echt op zijn twents, zelfs als je wordt weggespeeld toch nog arrogant doenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik noem het geen geluk, 100% verdiend.
Zag t ook. Alleen bij de kopdoelpunten al. Gewoon er vol voor gaan. Twente stond slap te verdedigen.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Plasterk het volgende:
Utrecht verdiend gewonnen, veel meer strijd dan Twente.
Zeker weten. Kwalitatief is Twente gewoon beter. Utrecht leverde veel strijd en kwam daar ver mee (dwz winst). Twente speelde erg slap.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien maar lijkt mij sterk dat het alleen aan 'strijd' lag.
Jan is tactisch wat meer onderlegd dan Stevequote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien maar lijkt mij sterk dat het alleen aan 'strijd' lag.
volgende zomer pas gelukkigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef De_Pel het volgende:
Is chadli nou van de zomer transfervrij?
Op z'n wiki staat tot 2013. Bijgetekend? Optie?quote:
Oh oh we hebben hier met een expert te makenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen is overigens fysiek volgens mij ook helemaal niet gemaakt voor profsport.
Doe eens niet zo zielig johquote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh oh we hebben hier met een expert te maken
Vind het altijd grappig hoe mensen dat zeggen na het constateren van een blessure, net alsof je zijn medisch dossier kent of weet hoe ie aan de blessure is gekomen. Beetje loze kreten als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig joh
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor zeg maar.
Ik zal ook niet gaan huilen mocht je hetzelfde zeggen over Sissy hoor
Chadli is meer dan eens geblesseerd en er zijn al vaker de nodige geruchten over geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het altijd grappig hoe mensen dat zeggen na het constateren van een blessure, net alsof je zijn medisch dossier kent of weet hoe ie aan de blessure is gekomen. Beetje loze kreten als je het mij vraagt.
Braafheid wordt gehuurd. Dus over een aankoop kan je het dan niet echt hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk ook flink wat te besteden en te vervangen na Ola en Luuk. Vervangers zijn niet wat er van verwacht werd. Aankoop Braafheid heb ik niet begrepen.
Steve is de wiskunde B som.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Van Steve is volgens mij nog nooit iemand wijzer geworden.
van fctwente.net voor wat het waard isquote:Verslaggever van Nos (bij training Vitesse) meldt : Rutten zou achter de schermen met Fc Twente praten. Voor Munsterman zou Feyenoord uit de druppel zijn geweest en wordt er sowieso aan het eind van het seizoen afscheid genomen van Steve..
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat niemand hier om het hoofd van Steve vraagt
Rutten en Munsterman gingen toch ook niet zo prettig uit elkaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
van fctwente.net voor wat het waard is
Ja daarom, maar je krijgt snel van dit soort roddelsquote:Op maandag 4 februari 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutten en Munsterman gingen toch ook niet zo prettig uit elkaar?
Jij bent kennelijk nog nooit in het stadion geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
Is iedereen na die 0-2 naar huis gegaan?![]()
Tot zoverre die zogenaamde trots.
In de vernieuwde grolsch veste nog niet inderdaad. Zijn de omstandigheden daar zo slecht dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk nog nooit in het stadion geweest.
Het zit (praktisch) altijd vol. waren gisteren ook weer gewoon 29.500 toeschouwers.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In de vernieuwde grolsch veste nog niet inderdaad. Zijn de omstandigheden daar zo slecht dan?
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaanquote:Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zit (praktisch) altijd vol. waren gisteren ook weer gewoon 29.500 toeschouwers.
Die viel op slag van rust hè.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaan
Kastanje is toch nog nuttig (geweest) voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
Dramatische eerste helft trouwens. Totaal geen beleving in het spel. Je ziet gewoon aan het spel/de houding dat ze niet gaan winnen. Castagnos is een halfzacht ei en chadli veel te vaak geblesseerd.
Steve moet eens proberen een lijn vast te houden in de basis 11..
Hopelijk komt Verbeek volgend jaar, dat is ieg wel de roddel die ik uit vrij betrouwbare bron heb vernomen vorige maand.
Toen ging iedereen naar binnen voor een broodje beenham omdat het rust was he, gaat meestal zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaan
Dat lijkt me sterkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef The_Groove het volgende:
Rutten als TD en Verbeek als trainer? Zoiets gaat het worden.
Zou wel tof zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef The_Groove het volgende:
Rutten als TD en Verbeek als trainer? Zoiets gaat het worden.
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen ging iedereen naar binnen voor een broodje beenham omdat het rust was he, gaat meestal zo.
Misschien moet je in het vervolg gewoon de wedstrijd kijken.
Die catering is om te huuuuln trouwens.quote:
Mag ik 4 bier en 4 broodjes beenham?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:16 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. De catering die is aanbesteed aan harry (petersen?) is uitstekend. De in-house catering is kut. Maar harry is nu in dienst b ij de catering om dat te fixen.
Ik zat in het stadion en inderdaad toen de 2-4 viel was dat een behoorlijke domper en gingen er wat bobo's naar huis. Tja jammer ik begrijp het ook niet, maar gebeurt bij iedere club.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.
Overigens was ik blijkbaar niet de enige. Dus ik zou hetzelfde verwijt aan jou kunnen maken.
[ afbeelding ]`
[ afbeelding ]
Dat is de catering van Twente zelf ja, ook op de 2e ring.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik 4 bier en 4 broodjes beenham?
Ja, dat is dan 117 euro aub.
En dan krijg je een wit bolletje met een beetje ellende. En bier.
Dat zal de inhousecatering dan wel zijn?
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebbenquote:
Ah, je maakt er een club-strijd van?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebben
O je hebt het over die gasten die niet meer naar Ajax maar nu naar Twente gaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebben
Ja daar quotte je me toch om?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je hebt het over die gasten die niet meer naar Ajax maar nu naar Twente gaan?
Komt ie weer met z'n bronquote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op Twitter gelezen dat Fer iemand zou hebben verkracht?
Wel eerst leren spellen als je moeilijke woorden gaat gebruiken he.quote:
Dit is de bobo-tribune (nog niet de hoofd, maar wel dure plekken). Die zitten allemaal binnen in hun kantine de 3e helft te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.
Overigens was ik blijkbaar niet de enige. Dus ik zou hetzelfde verwijt aan jou kunnen maken.
[ afbeelding ]`
[ afbeelding ]
Het zal. Ik vond het in dit geval wel erg snel gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel eerst leren spellen als je moeilijke woorden gaat gebruiken he.
En ik bagatelliseer niks, het gebeurt ook wel alleen ook bij PSV, 2 weekjes geleden bij Groningen en zeker bij Ajax in erge mate. Er zijn helaas nog steeds mensen die alleen voor een overwinning naar het stadion willen gaan.
Waren ze maar negens, dan hadden ze wel gewonnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Uitstekende overwinning van FC Utrecht gisteren, Twente was helemaal negens.
De mensen die de club in stand houden en financieren!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef tcr het volgende:
Dit is de bobo-tribune (nog niet de hoofd, maar wel dure plekken). Die zitten allemaal binnen in hun kantine de 3e helft te doen.
Twente een grote club? bwahquote:Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
Ach ja, hoe groter de club, hoe meer successupporters. Dat hou je toch. Al denk ik dat het bij een Twente en feyenoord minder erg is dan bij Ajax.
Hoe meer ajax/utrecht kneuzen dit topic komen volkalken, hoe meer dat aangeeft dat Twente een grote club begint te worden.
Het geeft volgens mij vooral aan dat jullie gisteren hebben verloren.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
Hoe meer ajax/utrecht kneuzen dit topic komen volkalken, hoe meer dat aangeeft dat Twente een grote club begint te worden.
http://nos.nl/teletekst/#819_01quote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het geeft volgens mij vooral aan dat jullie gisteren hebben verloren.
Klopt, nog een week of 2 voor we boven jullie staan.quote:
Dat zag de coach al aankomen. Dus dat is geen probleem!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het geeft volgens mij vooral aan dat jullie gisteren hebben verloren.
Hullie begon.quote:
Het spel van een baksteen is uitnodigender dan dat van Twente/ op het moment.quote:Het spel van Utrecht is uitnodigender dan dat van Twente/
Dat is absoluut een feitquote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Het spel van Utrecht is uitnodigender dan dat van Twente/
Typisch Twente van de laatste maanden; eerst lekker lamballen en als ze achter staan kan het opeens welquote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit
Dat het met 10 man beter ging dan met 11 zegt ook wel genoeg![]()
Ook Castaignos met z'n opzwepende gebaartjes na de goals, ga zelf eens lekker je best doen dan clownquote:Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch Twente van de laatste maanden; eerst lekker lamballen en als ze achter staan kan het opeens wel
Idd jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook Castaignos met z'n opzwepende gebaartjes na de goals, ga zelf eens lekker je best doen dan clownEn vervolgens de verdediging aanmanen het rustiger aan te doen
Dat hele "respect" verhaal loopt ook een beetje uit de handquote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ook als aanvoerder mag je tegenwoordig weinig zeggen tegen een scheidsrechter, ondervond Wout Brama zondag in de wedstrijd tegen FC Utrecht. De middenvelder van FC Twente kreeg geel omdat hij de aandacht van arbiter Kevin Blom wilde.
"Ik heb twee keer ‘Blom’ geroepen en één keer ‘hé’ en toen had ik al geel te pakken", verzucht Brama tegenover De Telegraaf. De gele kaart is extra vervelend voor Brama omdat hij nu geschorst is voor de volgende wedstrijd, uit tegen PEC Zwolle
'quote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Het is dat de rechtsback van Utrecht Van Maarel was heette anders was het misschien wel 0-4 geworden.
Wauw, wat was die man slecht.
dat was misschien nog wel de meest trieste constatering van gisteren...quote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef Ties02 het volgende:
Dat het met 10 man beter ging dan met 11 zegt ook wel genoeg![]()
Gebeurde met ajax vorig jaar ook meerdere malen. Puur mentaliteitsprobleem.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was misschien nog wel de meest trieste constatering van gisteren...
Niet echt mentaliteit maar meer dat het gewoon helemaal niet duidelijk is hoe ze nou precies willen spelen. Steve past constant zijn tactiek aan. Tegen Ajax en PSV spelen ze op de counter, tegen Feyenoord vallen ze met 10 man aan om een 0-1 proberen te forceren. Er zitten helemaal geen automatismen in. Spelers blijven constant op hun plek staan. In plaats van een 1-2 aan te gaan en diep te lopen blijven spelers stil staan zodat ze de bal weer terug kunnen krijgen. Ja, dan blijf je kansloos rondtikken en wordt je nooit gevaarlijk. Verder is Castaignos natuurlijk echt een uitblinker in slecht zijn. Kan geen één bal fatsoenlijk vasthouden en passt echt slecht. Verder zet Steve Bollekin erin die de ballen erin moet koppen, maar zet vervolgens Castaignos (die rechtsbenig is) op links, en Tadic (die dus linksbenig is) op rechts. Dan krijgt hij dus geen bal.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gebeurde met ajax vorig jaar ook meerdere malen. Puur mentaliteitsprobleem.
Ik heb dan ook geen twijfel over de kwaliteit van dit elftal, maar wel of de mentaliteit. En dat is nu juist waar Steve een hoop aan zou kunnen doen. Zou graag zien met een trainer van het type verbeek. Nu is alleen Tadic een goed genoege speler om dit te ontstijgen. Die zou een topclub niet misstaan
Dat klopt, maar dat hij helemaal mis zat bij de 2-1 lag niet aan Tadic.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
'
Niet overdrijven, geen enkele back heeft een makkelijke dag tegenover Tadic.
De eerste was een fout, die tweede vond ik nogal zwaar bestraft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat hij helemaal mis zat bij de 2-1 lag niet aan Tadic.
Die domme handsbal ook niet. Dat was beide onkunde.
Geen verkeerde analyse, Tacostamper.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet echt mentaliteit maar meer dat het gewoon helemaal niet duidelijk is hoe ze nou precies willen spelen. Steve past constant zijn tactiek aan. Tegen Ajax en PSV spelen ze op de counter, tegen Feyenoord vallen ze met 10 man aan om een 0-1 proberen te forceren. Er zitten helemaal geen automatismen in. Spelers blijven constant op hun plek staan. In plaats van een 1-2 aan te gaan en diep te lopen blijven spelers stil staan zodat ze de bal weer terug kunnen krijgen. Ja, dan blijf je kansloos rondtikken en wordt je nooit gevaarlijk. Verder is Castaignos natuurlijk echt een uitblinker in slecht zijn. Kan geen één bal fatsoenlijk vasthouden en passt echt slecht. Verder zet Steve Bollekin erin die de ballen erin moet koppen, maar zet vervolgens Castaignos (die rechtsbenig is) op links, en Tadic (die dus linksbenig is) op rechts. Dan krijgt hij dus geen bal.
Waar trainen die gasten eigenlijk op. Als je teams als PSV, Feyenoord en Ajax bekijkt zie je dat die gasten weet wat er van ze verwacht wordt. Ze lopen beter en voelen elkaar aan. Hier pegelt Brama de bal naar Tadic of Chadli en blijven daarachter wachten om de bal weer op te vangen indien zij de bal verliezen.
Tactiek is dit: Balbezit? ----> Bal naar Tadic of Chadli en iedereen blijft wachten op het middenveld ----> Tadic of Chadli is bal kwijt? ---> Bal proberen te veroveren ----> Balbezit? -----> Bal naar Tadic of Chadli en iedereen blijft wachten op het middenveld ----> enz enz
Danku.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen verkeerde analyse, Tacostamper.![]()
Ik zou de aanpak van Verbeek graag eens bij Twente zien. Duidelijkheid en rechtlijnigheid komen goed van pas, en dan laat ik fitheid nog buiten beschouwing.
Dat is minder. Verbeek is een rechtlijnig figuur als het gaat om tussentijds overstappen en contracten uitdienen. Toch heb ik het idee dat hij dit seizoen een stukje relaxter is, alsof hij iets weet wat wij nog niet weten..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Danku.![]()
Ik hoor heel vaak de roep om Verbeek van de Twentesupporters maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij direct over komt waaien. Hij heeft namelijk ook net verlengd bij AZ tot 2015.
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat is minder. Verbeek is een rechtlijnig figuur als het gaat om tussentijds overstappen en contracten uitdienen. Toch heb ik het idee dat hij dit seizoen een stukje relaxter is, alsof hij iets weet wat wij nog niet weten..
Ik wil nog steeds wel een keer horen wat en nu precies gebeurd is met Co. Korsakov?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.
Wat er gebeurd is met Co nadat hij ontslagen is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel een keer horen wat en nu precies gebeurd is met Co. Korsakov?
Ik las vorige week een nieuwsbericht waarin stond dat hij nu officieel met pensioen is.
Een jaar daarvoor, of misschien nog tijdens of voor zijn Twente-periode, liet hij ook een keer vallen dat hij, als hij zijn leven over mocht doen, geen voetbaltrainer geworden was. Dat vond ik wel heel apart.
Ik kan me niet voorstellen dat als Twente dit seizoen wederom buiten de top 3 eindigt McClaren gewoon blijft zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.
Top 4 is de doelstelling. Stel Twente zou buiten Europees voetbal eindigen dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren. Dat McClaren ontslagen wordt lijkt me gewoon heel sterk, maar in dat geval wordt het spannend. Aangezien we ook al uit de beker zijn geknikkerd en niet door zijn in Europa. Al zijn bij de Europese duels wel wat kanttekeningen te plaatsen. Hannover thuis was gewoon een zure nederlaag waar Twente de hele wedstrijd oppermachtig was en bij Levante gaat de scheidsrechter loepzuivere goals afkeuren, dan wordt het inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als Twente dit seizoen wederom buiten de top 3 eindigt McClaren gewoon blijft zitten.
Munsterman's stokpaardje is toch altijd dat je minimaal op de plek moet eindigen waar je ook qua begroting staat?
Lekker geloofwaardige actie van twentequote:'FC Twente probeerde Van Ginkel in januari te halen'
Door JURRIEN KOOP __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 6 februari '13 18:47
FC Twente heeft vorige maand geprobeerd Marco van Ginkel van Vitesse over te nemen. De middenvelder van de Arnhemmers ontwikkelt zich sterk en de Enschedeërs zagen in de twintigjarige speler de ideale vervanger voor Leroy Fer.
Foto
Dat meldt Voetbal International vandaag. De Oranje-international zou volgens het voetbalweekblad zelf geen oren hebben gehad naar de transfer. Of de clubs er al uit waren, is niet bekend. Fer, die in de belangstelling stond van Everton, vertrok uiteindelijk niet, waardoor de Tukkerse interesse in Filip Djuricic, eveneens een mogelijke opvolger voor Fer, afnam.
Van Ginkel heeft bij Vitesse nog een contract tot de zomer van 2015 en speelde voor zijn club tot nu toe 81 duels in de Eredivisie. Hierin scoorde hij veertien keer.
Lijkt me ook meer een bullshitbericht. Bij Twente weten ze ook wel dat Van Ginkel niet te halen voor een betaalbare prijs. Voetbal International geeft verder ook helemaal geen bron. Lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardige actie van twente
Alsof die oliedollardodos zo'n groeibriljantje voor minder dan de absolute hoofdprijs laten gaan.
Jullie lijken PSV wel
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bree Olson, die is al wel wat ouder.
hopelijk vinden ze elkaar vanaf de zomer ook in het tenue van FC Twentequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tadic en Djuricic dé grote uitblinkers bij Servië. Toch mooi dat die gasten elkaar goed kunnen vinden.
idd!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk vinden ze elkaar vanaf de zomer ook in het tenue van FC Twente
Zo had ik vorig jaar na Roda opeens een hogere teleoonrekening vanwege roaming.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
idd!!
Ben sinds afgelopen zondag toch van mening dat Enschede toch duitsland is.![]()
[ afbeelding ]
die kreeg ik voor de wedstrijd ineens.
wat een versterkingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef Plasterk het volgende:
FC Twente staat aan de vooravond van een grote renovatie. De Enschedese club ziet daarbij een rol weggelegd voor Heurelho Gomes en Paul Verhaegh.
Leroy Fer zag zijn transfer naar Everton in januari op het laatste moment afketsen, maar de Engelse club heeft al aangekondigd komende zomer een nieuwe poging te doen de middenvelder voor zich te winnen.
Naast Fer lopen meer basisspelers bij FC Twente rond met plannen een nieuwe uitdaging aan te gaan. Wout Brama was afgelopen zomer al dicht bij een overgang naar Eintracht Frankfurt, terwijl Douglas en Nikolay Mihaylov ook van zins is Enschede achter zich te laten.
Voor die laatste heeft FC Twente al een opvolger in het hoofd. De Tukkers denken sterk aan Heurelho Gomes (31) als opvolger van de Bulgaarse goalie. De voormalige doelman van PSV staat op een zijspoor bij Tottenham Hotspur en speelt op huurbasis bij 1899 Hoffenheim.
FC Twente wil meer zaken doen in Duitsland. Want als vervanger van Roberto Rosales – voor wie de Spaanse competitie lonkt – is Verhaegh in beeld. De voormalige back van Vitesse staat tot komende zomer onder contract bij FC Augsburg. (Peter Wekking)
ik heb mijn netwerk dan ook handmatig ingesteld vanwege dit soort problemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik vorig jaar na Roda opeens een hogere teleoonrekening vanwege roaming.
Gelukkig wel netjes teruggekregen.
Geen Brama.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 14:23:35#FCTwente mist tegen #PEC Zwolle door een schorsing Bengtsson en Brama en door blessures Chadli, Fernandes, Landzaat en Bjelland reageer retweet
en geen Bengtsson. Dat betekend dus Wisgerhof.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Brama.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 14:23:35#FCTwente mist tegen #PEC Zwolle door een schorsing Bengtsson en Brama en door blessures Chadli, Fernandes, Landzaat en Bjelland reageer retweet
Dit gaat Twente puntverlies opleveren.
Loopt ook af.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
en geen Bengtsson. Dat betekend dus Wisgerhof.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Loopt ook af.
http://www.transfermarkt.(...)il/spieler_4520.html
Zijn contract bedoel je? Maakt verder niets uit. Alsof je nog wat terug kreeg voor Wisgerhof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Loopt ook af.
http://www.transfermarkt.(...)il/spieler_4520.html
Fer offcoursequote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Dos37 het volgende:
Wie is de aanvoerder? Heb het even gemist en met die shirt kun je het niet zien
Echt he. Twente staat nu ook gewoon met zen allen op eigen veld, de 0-1 voorsprong verdedigen tegen Zwollequote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef kastanova het volgende:
Wisgerhof voor Gutierrez; want een ronduit kansloze en laffe kutwissel weer...
Ik vrees dat dit punten gaat kosten en daar is maar een man de schuldige van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |