Dat lijkt me sterkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef The_Groove het volgende:
Rutten als TD en Verbeek als trainer? Zoiets gaat het worden.
Zou wel tof zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:09 schreef The_Groove het volgende:
Rutten als TD en Verbeek als trainer? Zoiets gaat het worden.
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen ging iedereen naar binnen voor een broodje beenham omdat het rust was he, gaat meestal zo.
Misschien moet je in het vervolg gewoon de wedstrijd kijken.
Die catering is om te huuuuln trouwens.quote:
Mag ik 4 bier en 4 broodjes beenham?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:16 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. De catering die is aanbesteed aan harry (petersen?) is uitstekend. De in-house catering is kut. Maar harry is nu in dienst b ij de catering om dat te fixen.
Ik zat in het stadion en inderdaad toen de 2-4 viel was dat een behoorlijke domper en gingen er wat bobo's naar huis. Tja jammer ik begrijp het ook niet, maar gebeurt bij iedere club.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.
Overigens was ik blijkbaar niet de enige. Dus ik zou hetzelfde verwijt aan jou kunnen maken.
[ afbeelding ]`
[ afbeelding ]
Dat is de catering van Twente zelf ja, ook op de 2e ring.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik 4 bier en 4 broodjes beenham?
Ja, dat is dan 117 euro aub.
En dan krijg je een wit bolletje met een beetje ellende. En bier.
Dat zal de inhousecatering dan wel zijn?
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebbenquote:
Ah, je maakt er een club-strijd van?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebben
O je hebt het over die gasten die niet meer naar Ajax maar nu naar Twente gaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als ajacied hoeft al helemaal niet mee te praten in deze discussie, van feyenoorders kan ik het nog hebben
Ja daar quotte je me toch om?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je hebt het over die gasten die niet meer naar Ajax maar nu naar Twente gaan?
Komt ie weer met z'n bronquote:Op maandag 4 februari 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op Twitter gelezen dat Fer iemand zou hebben verkracht?
Wel eerst leren spellen als je moeilijke woorden gaat gebruiken he.quote:
Dit is de bobo-tribune (nog niet de hoofd, maar wel dure plekken). Die zitten allemaal binnen in hun kantine de 3e helft te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zat zelf in Tilburg maar het viel me gewoon op op TV.
Overigens was ik blijkbaar niet de enige. Dus ik zou hetzelfde verwijt aan jou kunnen maken.
[ afbeelding ]`
[ afbeelding ]
Het zal. Ik vond het in dit geval wel erg snel gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel eerst leren spellen als je moeilijke woorden gaat gebruiken he.
En ik bagatelliseer niks, het gebeurt ook wel alleen ook bij PSV, 2 weekjes geleden bij Groningen en zeker bij Ajax in erge mate. Er zijn helaas nog steeds mensen die alleen voor een overwinning naar het stadion willen gaan.
Waren ze maar negens, dan hadden ze wel gewonnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Uitstekende overwinning van FC Utrecht gisteren, Twente was helemaal negens.
De mensen die de club in stand houden en financieren!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef tcr het volgende:
Dit is de bobo-tribune (nog niet de hoofd, maar wel dure plekken). Die zitten allemaal binnen in hun kantine de 3e helft te doen.
Twente een grote club? bwahquote:Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef Kreator het volgende:
Ach ja, hoe groter de club, hoe meer successupporters. Dat hou je toch. Al denk ik dat het bij een Twente en feyenoord minder erg is dan bij Ajax.
Hoe meer ajax/utrecht kneuzen dit topic komen volkalken, hoe meer dat aangeeft dat Twente een grote club begint te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |