Zeker weten. Kwalitatief is Twente gewoon beter. Utrecht leverde veel strijd en kwam daar ver mee (dwz winst). Twente speelde erg slap.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien maar lijkt mij sterk dat het alleen aan 'strijd' lag.
Jan is tactisch wat meer onderlegd dan Stevequote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien maar lijkt mij sterk dat het alleen aan 'strijd' lag.
volgende zomer pas gelukkigquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef De_Pel het volgende:
Is chadli nou van de zomer transfervrij?
Op z'n wiki staat tot 2013. Bijgetekend? Optie?quote:
Oh oh we hebben hier met een expert te makenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen is overigens fysiek volgens mij ook helemaal niet gemaakt voor profsport.
Doe eens niet zo zielig johquote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh oh we hebben hier met een expert te maken
Vind het altijd grappig hoe mensen dat zeggen na het constateren van een blessure, net alsof je zijn medisch dossier kent of weet hoe ie aan de blessure is gekomen. Beetje loze kreten als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig joh
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor zeg maar.
Ik zal ook niet gaan huilen mocht je hetzelfde zeggen over Sissy hoor
Chadli is meer dan eens geblesseerd en er zijn al vaker de nodige geruchten over geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind het altijd grappig hoe mensen dat zeggen na het constateren van een blessure, net alsof je zijn medisch dossier kent of weet hoe ie aan de blessure is gekomen. Beetje loze kreten als je het mij vraagt.
Braafheid wordt gehuurd. Dus over een aankoop kan je het dan niet echt hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk ook flink wat te besteden en te vervangen na Ola en Luuk. Vervangers zijn niet wat er van verwacht werd. Aankoop Braafheid heb ik niet begrepen.
Steve is de wiskunde B som.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Van Steve is volgens mij nog nooit iemand wijzer geworden.
van fctwente.net voor wat het waard isquote:Verslaggever van Nos (bij training Vitesse) meldt : Rutten zou achter de schermen met Fc Twente praten. Voor Munsterman zou Feyenoord uit de druppel zijn geweest en wordt er sowieso aan het eind van het seizoen afscheid genomen van Steve..
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Opvallend dat niemand hier om het hoofd van Steve vraagt
Rutten en Munsterman gingen toch ook niet zo prettig uit elkaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
van fctwente.net voor wat het waard is
Ja daarom, maar je krijgt snel van dit soort roddelsquote:Op maandag 4 februari 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutten en Munsterman gingen toch ook niet zo prettig uit elkaar?
Jij bent kennelijk nog nooit in het stadion geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
Is iedereen na die 0-2 naar huis gegaan?![]()
Tot zoverre die zogenaamde trots.
In de vernieuwde grolsch veste nog niet inderdaad. Zijn de omstandigheden daar zo slecht dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk nog nooit in het stadion geweest.
Het zit (praktisch) altijd vol. waren gisteren ook weer gewoon 29.500 toeschouwers.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In de vernieuwde grolsch veste nog niet inderdaad. Zijn de omstandigheden daar zo slecht dan?
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaanquote:Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zit (praktisch) altijd vol. waren gisteren ook weer gewoon 29.500 toeschouwers.
Die viel op slag van rust hè.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaan
Kastanje is toch nog nuttig (geweest) voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
Dramatische eerste helft trouwens. Totaal geen beleving in het spel. Je ziet gewoon aan het spel/de houding dat ze niet gaan winnen. Castagnos is een halfzacht ei en chadli veel te vaak geblesseerd.
Steve moet eens proberen een lijn vast te houden in de basis 11..
Hopelijk komt Verbeek volgend jaar, dat is ieg wel de roddel die ik uit vrij betrouwbare bron heb vernomen vorige maand.
Toen ging iedereen naar binnen voor een broodje beenham omdat het rust was he, gaat meestal zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Zo zag het er niet uit dan in ieder geval. Vandaar mijn vraag of men na de 0-2 massaal naar huis was gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |