Danku.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Geen verkeerde analyse, Tacostamper.![]()
Ik zou de aanpak van Verbeek graag eens bij Twente zien. Duidelijkheid en rechtlijnigheid komen goed van pas, en dan laat ik fitheid nog buiten beschouwing.
Dat is minder. Verbeek is een rechtlijnig figuur als het gaat om tussentijds overstappen en contracten uitdienen. Toch heb ik het idee dat hij dit seizoen een stukje relaxter is, alsof hij iets weet wat wij nog niet weten..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Danku.![]()
Ik hoor heel vaak de roep om Verbeek van de Twentesupporters maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij direct over komt waaien. Hij heeft namelijk ook net verlengd bij AZ tot 2015.
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat is minder. Verbeek is een rechtlijnig figuur als het gaat om tussentijds overstappen en contracten uitdienen. Toch heb ik het idee dat hij dit seizoen een stukje relaxter is, alsof hij iets weet wat wij nog niet weten..
Ik wil nog steeds wel een keer horen wat en nu precies gebeurd is met Co. Korsakov?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.
Wat er gebeurd is met Co nadat hij ontslagen is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel een keer horen wat en nu precies gebeurd is met Co. Korsakov?
Ik las vorige week een nieuwsbericht waarin stond dat hij nu officieel met pensioen is.
Een jaar daarvoor, of misschien nog tijdens of voor zijn Twente-periode, liet hij ook een keer vallen dat hij, als hij zijn leven over mocht doen, geen voetbaltrainer geworden was. Dat vond ik wel heel apart.
Ik kan me niet voorstellen dat als Twente dit seizoen wederom buiten de top 3 eindigt McClaren gewoon blijft zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja kan maar zo, ik ga er in ieder geval van uit dat McClaren 'gewoon' zijn contract gaat uitdienen. Oftewel, dit seizoen én volgend seizoen nog. Munsterman gaat hem in ieder geval niet ontslaan. Twente ontslaat eigenlijk nooit coaches. Met uitzondering van Adriaanse, maar dat is ook gewoon een demente oude man.
Top 4 is de doelstelling. Stel Twente zou buiten Europees voetbal eindigen dan heb ik geen idee wat er gaat gebeuren. Dat McClaren ontslagen wordt lijkt me gewoon heel sterk, maar in dat geval wordt het spannend. Aangezien we ook al uit de beker zijn geknikkerd en niet door zijn in Europa. Al zijn bij de Europese duels wel wat kanttekeningen te plaatsen. Hannover thuis was gewoon een zure nederlaag waar Twente de hele wedstrijd oppermachtig was en bij Levante gaat de scheidsrechter loepzuivere goals afkeuren, dan wordt het inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als Twente dit seizoen wederom buiten de top 3 eindigt McClaren gewoon blijft zitten.
Munsterman's stokpaardje is toch altijd dat je minimaal op de plek moet eindigen waar je ook qua begroting staat?
Lekker geloofwaardige actie van twentequote:'FC Twente probeerde Van Ginkel in januari te halen'
Door JURRIEN KOOP __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 6 februari '13 18:47
FC Twente heeft vorige maand geprobeerd Marco van Ginkel van Vitesse over te nemen. De middenvelder van de Arnhemmers ontwikkelt zich sterk en de Enschedeërs zagen in de twintigjarige speler de ideale vervanger voor Leroy Fer.
Foto
Dat meldt Voetbal International vandaag. De Oranje-international zou volgens het voetbalweekblad zelf geen oren hebben gehad naar de transfer. Of de clubs er al uit waren, is niet bekend. Fer, die in de belangstelling stond van Everton, vertrok uiteindelijk niet, waardoor de Tukkerse interesse in Filip Djuricic, eveneens een mogelijke opvolger voor Fer, afnam.
Van Ginkel heeft bij Vitesse nog een contract tot de zomer van 2015 en speelde voor zijn club tot nu toe 81 duels in de Eredivisie. Hierin scoorde hij veertien keer.
Lijkt me ook meer een bullshitbericht. Bij Twente weten ze ook wel dat Van Ginkel niet te halen voor een betaalbare prijs. Voetbal International geeft verder ook helemaal geen bron. Lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardige actie van twente
Alsof die oliedollardodos zo'n groeibriljantje voor minder dan de absolute hoofdprijs laten gaan.
Jullie lijken PSV wel
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bree Olson, die is al wel wat ouder.
hopelijk vinden ze elkaar vanaf de zomer ook in het tenue van FC Twentequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tadic en Djuricic dé grote uitblinkers bij Servië. Toch mooi dat die gasten elkaar goed kunnen vinden.
idd!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk vinden ze elkaar vanaf de zomer ook in het tenue van FC Twente
Zo had ik vorig jaar na Roda opeens een hogere teleoonrekening vanwege roaming.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
idd!!
Ben sinds afgelopen zondag toch van mening dat Enschede toch duitsland is.![]()
[ afbeelding ]
die kreeg ik voor de wedstrijd ineens.
wat een versterkingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef Plasterk het volgende:
FC Twente staat aan de vooravond van een grote renovatie. De Enschedese club ziet daarbij een rol weggelegd voor Heurelho Gomes en Paul Verhaegh.
Leroy Fer zag zijn transfer naar Everton in januari op het laatste moment afketsen, maar de Engelse club heeft al aangekondigd komende zomer een nieuwe poging te doen de middenvelder voor zich te winnen.
Naast Fer lopen meer basisspelers bij FC Twente rond met plannen een nieuwe uitdaging aan te gaan. Wout Brama was afgelopen zomer al dicht bij een overgang naar Eintracht Frankfurt, terwijl Douglas en Nikolay Mihaylov ook van zins is Enschede achter zich te laten.
Voor die laatste heeft FC Twente al een opvolger in het hoofd. De Tukkers denken sterk aan Heurelho Gomes (31) als opvolger van de Bulgaarse goalie. De voormalige doelman van PSV staat op een zijspoor bij Tottenham Hotspur en speelt op huurbasis bij 1899 Hoffenheim.
FC Twente wil meer zaken doen in Duitsland. Want als vervanger van Roberto Rosales – voor wie de Spaanse competitie lonkt – is Verhaegh in beeld. De voormalige back van Vitesse staat tot komende zomer onder contract bij FC Augsburg. (Peter Wekking)
ik heb mijn netwerk dan ook handmatig ingesteld vanwege dit soort problemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik vorig jaar na Roda opeens een hogere teleoonrekening vanwege roaming.
Gelukkig wel netjes teruggekregen.
Geen Brama.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 14:23:35#FCTwente mist tegen #PEC Zwolle door een schorsing Bengtsson en Brama en door blessures Chadli, Fernandes, Landzaat en Bjelland reageer retweet
en geen Bengtsson. Dat betekend dus Wisgerhof.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Brama.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 14:23:35#FCTwente mist tegen #PEC Zwolle door een schorsing Bengtsson en Brama en door blessures Chadli, Fernandes, Landzaat en Bjelland reageer retweet
Dit gaat Twente puntverlies opleveren.
Loopt ook af.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
en geen Bengtsson. Dat betekend dus Wisgerhof.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Loopt ook af.
http://www.transfermarkt.(...)il/spieler_4520.html
Zijn contract bedoel je? Maakt verder niets uit. Alsof je nog wat terug kreeg voor Wisgerhof.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Loopt ook af.
http://www.transfermarkt.(...)il/spieler_4520.html
Fer offcoursequote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef Dos37 het volgende:
Wie is de aanvoerder? Heb het even gemist en met die shirt kun je het niet zien
Echt he. Twente staat nu ook gewoon met zen allen op eigen veld, de 0-1 voorsprong verdedigen tegen Zwollequote:Op zondag 10 februari 2013 17:55 schreef kastanova het volgende:
Wisgerhof voor Gutierrez; want een ronduit kansloze en laffe kutwissel weer...
Ik vrees dat dit punten gaat kosten en daar is maar een man de schuldige van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |