abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122253240
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_122253268
Bijna op de 100 *O*
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:13:28 #3
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122253527
100e moet een special edition worden :D
pi_122253571
Naaktfoto van de dames van kantoor.
Nee.
pi_122253661
Willen we dat dan?
pi_122253681
volgens mij niet. van een enkele misschien
pi_122253695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef QuiCk01 het volgende:
100e moet een special edition worden :D
Tijd voor een nieuwe OP, inclusief plaatjes van de vetste auto's gereden door chauffeurs in dit topic. Wie heeft input?

Of juist ook lelijke auto's, zoals die strooiwagen :')
pi_122253762
Dan mij mijn Touareg er ook wel bij, dikke auto maar vol deuken en andere beschadigingen :P
pi_122253834
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe OP, inclusief plaatjes van de vetste auto's gereden door chauffeurs in dit topic. Wie heeft input?

Of juist ook lelijke auto's, zoals die strooiwagen :')
of leukste locaties van gereden auto's?

ik vond deze wel leuk

pi_122254886
6 in lijn zonder turbo is altijd het best. Hoe dan ook. Daarom is de huidige 530i de enige echte 5 serie.

De enige auto die ik ooit voor mijn werk gefotografeerd heb is een Audi A5 cabrio. Moet die in dit topic?
pi_122254894
Ik heb nog wel een foto van een strooiwagen, volgens mij heeft Joppie nog wel zo'n mooie glaswagen staan!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_122254901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef mothergoose het volgende:

[..]

of leukste locaties van gereden auto's?

ik vond deze wel leuk

[ afbeelding ]
Wow leuke combinatie van auto en omgeving hoor! Ik kom meestal niet verder dan een grauw parkeerterrein en een budgetauto.. :P
pi_122255576
Wow! Ik liep net vanaf de steenstraat in meerkerk richting het postkantiir, stopt er een wildvreemde vrouw met de vraag of ze me even moest brengen!

Faith in humanity: RESTORED!
pi_122255950
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef Panthera. het volgende:
6 in lijn zonder turbo is altijd het best. Hoe dan ook. Daarom is de huidige 530i de enige echte 5 serie.

De enige auto die ik ooit voor mijn werk gefotografeerd heb is een Audi A5 cabrio.
Ja joh? Ik maak van elke auto een foto. Gewoon voor de leuk :+
pi_122256087
Ik maak alleen foto's van de auto's die ik wel leuk vind, een Golf ofzo boeit me niet zoveel.
pi_122256159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Kevindinhinho het volgende:
Wow! Ik liep net vanaf de steenstraat in meerkerk richting het postkantiir, stopt er een wildvreemde vrouw met de vraag of ze me even moest brengen!

Faith in humanity: RESTORED!
Haha zo bijzonder is dat toch ook weer niet? Ik kijk zelf in meerkerk ook altijd of ik hikers zie lopen die een lift nodig hebben.
pi_122256225
Volgens mij weet iedere bewoner van meerkerk inmiddels ook wel dat al die wandelende jongelui hikers zijn en niet voor hun plezier in hun pantalon gaan wandelen bij -5 graden
pi_122256259
Ik maak ook meestal wel een foto, maar dat gaat niet altijd.
Nee.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:23:05 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122256342
Ik maak meestal alleen foto's als ik de auto bijzonder vind, Aygo's enzo zijn niet zo boeiend

Deze was wel grappig, een volledig afgeladen Volvo V60, alle debiele opties zaten erop behalve een goeie motor.( T3 met 150 PK)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122256933
Die V60 zit wel lekker dik in de opties ja. Ik heb nog liever een goedkope auto vol opties dan een dure zonder eigenlijk.

Deze Picanto vond ik echt geniaal.

[ Bericht 30% gewijzigd door Rubenr3 op 30-01-2013 15:42:40 ]
pi_122257860
Wie stopt er nou zoveel geld in een pikanto? :p
pi_122257972
Een vrouw, er zat zelfs een trekhaak onder!

Edit: En natuurlijk parkeersensoren
pi_122258132
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef Rubenr3 het volgende:
Een vrouw, er zat zelfs een trekhaak onder!

Edit: En natuurlijk parkeersensoren
Haha dat het een vrouw is verklaart dan wel weer dat laatste
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:11:18 #24
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122258357
Een trekhaak op een pikanto _O-
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:14:16 #25
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122258480
Er bestaan ook trekhaken voor de allereerste Suzuki Alto. Dat je daar dan alleen fietsendrager op mag hangen doet er niet toe :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122258526
Een collega van mij had achter z'n eerste generatie Alto een aanhanger met daarop zijn motor :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:24:55 #27
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122258831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Die V60 zit wel lekker dik in de opties ja. Ik heb nog liever een goedkope auto vol opties dan een dure zonder eigenlijk.

[ afbeelding ]

Deze Picanto vond ik echt geniaal.
Deze Skoda Octavia zat ook vol met allerlei meuk,
Zelfs stoelverwarming. En dat voor een 1.2 TSI :')

Geef mij maar gewoon een wat dikkere bak met alleen CC en een radio dan vermaak ik me wel
pi_122259978
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef bokkepoot het volgende:

Geef mij maar gewoon een wat dikkere bak met alleen CC en een radio dan vermaak ik me wel
Én airco. Misschien we het belangrijkste.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_122260114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Én airco. Misschien we het belangrijkste.
Climate control, niks erger dan de hele tijd klooien met de temperatuur. Samen met cruise control en een beetje fatsoenlijke radio het belangrijkste in mijn ogen. Veel pk's heb je in Nederland toch niks aan, hoewel het wel erg lekker is.
pi_122260151
Ik heb ook veel liever climate control dan airco, bij airco zit ik constant met die knoppen te kloten
pi_122260285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb ook veel liever climate control dan airco, bij airco zit ik constant met die knoppen te kloten
Climate control is ook gewoon dezelfde airco, alleen dan met een stukje elektronica dat hem regelt. ;)
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_122260475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Babananana het volgende:

[..]

Climate control is ook gewoon dezelfde airco, alleen dan met een stukje elektronica dat hem regelt. ;)
Ok, jij je zin. Ik heb liever automatische airco dan handbediende airco ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:22:03 #33
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122261099
Full option Lexus GS450H van de japanner in RDV ^O^ Dat ding had echt de belachelijkste opties

Morgen 3 ritten, eerste om 08:30 halen, en de laatste pas na 17:00 brengen. In ieder geval weer uurtjes net aan het einde van de maand! :) :)
pi_122261312
Automaatje, leuk navigatie/media systeem met goede speakers, regensensor, lichtsensor, dimmende binnenspiegel en parkeersensoren. Dat zijn toch wel de opties die ik wil hebben :P En dan liever een wat 'tragere' auto met deze opties dan een snellere zonder..
.
pi_122261329
Ik had laatst een demomodel Ford Focus, ook allemaal van die belachelijke opties, vermoeidheidsdetectie, verkeersbordendetectie, zo'n systeem dat je dode hoek in de gaten houdt, alles was spraakgestuurd en nog allemaal van die onzin. Sommige systemen zijn gewoon verschrikkelijk irritant.
pi_122261471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Pizzabodem het volgende:
Automaatje, leuk navigatie/media systeem met goede speakers, regensensor, lichtsensor, dimmende binnenspiegel en parkeersensoren. Dat zijn toch wel de opties die ik wil hebben :P En dan liever een wat 'tragere' auto met deze opties dan een snellere zonder..
Parkeersensoren :')
pi_122261619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Parkeersensoren :')
Sommige auto's zijn ze onmisbaar op, de Passat CC van schoonvader parkeer ik liever niet in zonder die dingen. Wat een beroerd zicht rondom. Ook onze Alfa 159 zou wel parkeersensoren kunnen gebruiken, met die motorkap kun je nooit zien hoe ver je ergens vanaf staat.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:31:42 #38
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122261626
Ik heb morgen een nieuwe volvo v60 dus neem aan dat ze die een beetje volgestopt hebben met opties. Vorige week de V70 van de Rent afdeling van "de blauwe" uit Breda, full option :) Die stoelen + stoelverwarming van Volvo O+
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:32:04 #39
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122261659
Parkeersensoren zijn alleen handig als je op een busje rijdt zonder binnenspiegel, zoals bij de snoepboer op die Trafic's. In een personenauto gewoon kansloos.
#26 || Luciano da Silva
pi_122261727
Mijn lijstje: airco(hoeft niet persé climate control), cruise control, radio, 6bak, regensensoren. Alles wat er meer op zit ruil ik liever in voor betere wegligging of betere motor.
pi_122261733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Sommige auto's zijn ze onmisbaar op, de Passat CC van schoonvader parkeer ik liever niet in zonder die dingen. Wat een beroerd zicht rondom. Ook onze Alfa 159 zou wel parkeersensoren kunnen gebruiken, met die motorkap kun je nooit zien hoe ver je ergens vanaf staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:31 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Tsja dat probleem met die motorkap heb je bij bijna elke auto, dat is een kwestie van wennen.

quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef joppie_saus het volgende:
Parkeersensoren zijn alleen handig als je op een busje rijdt zonder binnenspiegel, zoals bij de snoepboer op die Trafic's. In een personenauto gewoon kansloos.
Dit.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:33:35 #42
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122261753
Ik vind parkeersensoren wel handig alleen durf ik er nooit op te vetrouwen :')

En busjes zonder zijn geen probleem
pi_122261826
Parkeersensoren, niks mis mee.
pi_122261867
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind parkeersensoren wel handig alleen durf ik er nooit op te vetrouwen :')

En busjes zonder zijn geen probleem
Die dingen staan vaak te ruim afgesteld. Piept als een malle maar je hebt nog zeeën van ruimte achter.

Busjes kunnen ook wel prima zonder, maar het is vrij lastig om in te schatten waar de achterkant precies is en dan is het wel fijn (grotere busjes dan, van die kleine zoals Caddy's hoeft het ook niet).
pi_122261986
Die dingen piepen altijd wel veel te snel ja, laatst had ik een achteruitrijcamera, dat vond ik nog stukken beter dan parkeersensoren.
pi_122262023
Ik zag laatst een Polo met aftermarket parkeersensoren, dan ben je wel echt een idioot :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:38:06 #47
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122262032
Die Trafic begint te piepen als je op een meter afstand bent. Dan gaat hij sneller piepen naarmate je dichterbij het object komt, tot één lange piep als je die tot op 15 centimeter genaderd bent. En geloof me, die dingen wil je niet rijden zonder sensoren. Je komt vaak genoeg op plekken waar je achteruit in moet rijden of achteruit in moet parkeren. Onze Doblo heeft ook sensoren, dat is te kansloos voor woorden.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:38:27 #48
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122262059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:38 schreef Viezze het volgende:
Ik zag laatst een Polo met aftermarket parkeersensoren, dan ben je wel echt een idioot :')
Ik ken mongolen bij de Alto club die parkeersensoren in hun Alto hebben gebouwd :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:39:27 #49
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122262126
Gewoon vooruit inparkeren dus, geen gezeik :D

Of langs de weg en gevarenlichten aan :)
pi_122262222
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef bokkepoot het volgende:

Dat is helemaal verrot met wegrijden. Mijn moeder kan/durft niet achteruit in te parkeren, dat is echt ellendig met wegrijden omdat wij bijna geen zicht op de weg hebben.

quote:
13s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ken mongolen bij de Alto club die parkeersensoren in hun Alto hebben gebouwd :')
:') :') :')
pi_122262229
Vooruit inparkeren is irritant, dan zie je geen fuck bij het wegrijden.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:40:56 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122262231
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef bokkepoot het volgende:
Dan moet je er alsnog achteruit weer uit :') Is alleen maar het probleem uitstellen/verleggen.

quote:
En vervolgens een prent pakken. Nee. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122262390
En van een EW/AR'er mag je wel verwachten dat diegene een beetje fatsoenlijk achteruit inparkeren kan.

Ik weet de eerste keer met een VW Crafter nog precies, ik stond doodsangsten uit :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:47:08 #54
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122262622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan moet je er alsnog achteruit weer uit :') Is alleen maar het probleem uitstellen/verleggen.

[..]

En vervolgens een prent pakken. Nee. :')
Als ik het doe, sta ik meestal ook te lossen dus dan mag het :) .

En ik parkeer altijd achteruit in, ben altijd veel te beroerd om met wegrijden zo verschrikkelijk goed te moeten kijken.
pi_122262856
Wij hebben ook parkeersensoren, niets mis mee en kan soms verdomde handig zijn.
Lagen laatst door de kou wel in storing, bij optrekken ging hij 1x snel af, en bij het stoppen 2x snel. Man, daar wordt je tureluurs van in de stad :7
pi_122263020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef S-RS het volgende:
Lagen laatst door de kou wel in storing, bij optrekken ging hij 1x snel af, en bij het stoppen 2x snel. Man, daar wordt je tureluurs van in de stad :7
Franse charme, of hoe noemen ze dat? :')
Nee.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:55:02 #57
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122263075
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Dimitri_ het volgende:
noemen
Een auto met karakter *) .

SPOILER
pi_122263101
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Een auto met karakter *) .

SPOILER
Doe eens lief over Italiaanse auto's
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:56:39 #59
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122263159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:55 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Doe eens lief over Italiaanse auto's
Van Alfa Romeo en Lancia is niet zoveel meer over :(
pi_122263186
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Franse charme, of hoe noemen ze dat? :')
Ik noem het gewoon Franse bende :+
Net als die krakende voortrein als het vriest :(
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:00:52 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122263367
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als ik het doe, sta ik meestal ook te lossen dus dan mag het :) .

Ja, dan moet je wel laden lossen. En daar valt binnen een kwartier bezig zijn niet onder.
#26 || Luciano da Silva
pi_122263471
Crafter L4H2 gereden zonder parkeersensoren. Dat vond ik toch best wel tricky :P Alleen zo'n irritant achteruitrijalarm.
.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:05:46 #63
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122263612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, dan moet je wel laden lossen. En daar valt binnen een kwartier bezig zijn niet onder.
Tsja ik ben dan meestal tussen een uur en 2 uur bezig, en nog nooit gezeur mee gehad dus
(Is niet EW hoor)
pi_122264031
Ik vind parkeersensoren op een grote bus juist overbodig.. Gewoon zorgen voor fijne breedtelichten, dan gaat het prima. Ook zonder lukt het best goed, meestal zie je vanuit de zijspiegels wel een treeplank of iets dergelijks, daarmee kun je het fijn inschatten.

Het wordt pas irritant bij lage coupe's, met rare daklijnen.. Zoals een Passat CC inderdaad.
Nee.
pi_122264122
Morgen de dichtstbijzijnde bushalte op 45 minuten lopen. Hopelijk is het een beetje droog dan...
.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:17:48 #66
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122264154
quote:
18s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen de dichtstbijzijnde bushalte op 45 minuten lopen. Hopelijk is het een beetje droog dan...
Succes!
pi_122264178
quote:
18s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Mag je dan geen taxi bellen?
pi_122264391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Mag je dan geen taxi bellen?
Geen idee, ik kijk morgen wel even hoe het gaat allemaal. Meestal zetten ze je wel ff af bij de bushalte bij van die afgelegen bedrijven.

Er komt tevens slechts één bus per uur bij die halte. En morgen bij datzelfde dorp ook een uur wachten op m'n volgende rit, maar ben niet van plan dat te doen bij een bushalte in the middle of nergens :P
.
pi_122265875
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin, dat soort busjes parkeer ik met de grootste gemak in op alleen de buitenspiegels. (die rolstoelbussen heb je ook bar weinig zicht van binnen uit.)
Makkelijker zelfs als de E-klasses zonder parkeersensoren, omdat ik daarbij niet kan zien hoever ik nog naar achter kan.
Maar goed, ik parkeer mijn eigen auto dan ook altijd op 1 cm van de muur af.

De sensoren van onze Astra slaan trouwens nergens op, gaan al volop piepen dat je te dicht bij zit, stap je uit en dan blijkt dat je nog zeker 20 cm bij een klein stoeprandje vandaan staat. |:(
Die van de E-klasse is daarentegen wel erg fijn vind ik.
Bij een Touran ben ik voor ook wel sensoren nodig, zoals ik er in zit kan ik de motorkap van zo'n wagen niet eens zien(en nee, ik lig dan niet, zit zelfs vrij rechtop. (en dat is dan trouwens al direct 1 hele belangrijke reden voor mij om niet zelf zo'n auto te kopen. )

[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 30-01-2013 19:11:33 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122266874
Je auto lijkt roze op die foto :+
pi_122267162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Viezze het volgende:
Je auto lijkt roze op die foto :+
Is het niet, hij is felrood. :)
pi_122267621
Iemand een idee wat ik 1 uur 15 minuten in Tiel kan doen? Dat station stelt ook niets voor, dus daar zitten lijkt me niet echt een optie, het centrum is ook niet echt veel :P Als het regent maar gewoon in de trein gaan zitten en heen en weer reizen ofzo :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Pizzabodem op 30-01-2013 19:47:53 ]
.
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:54:24 #73
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122271846
Cristus wat een waslijst aan dingen die je moet doen of onthouden wanneer je een auto ophaalt bij de groene in Houten :') Gelukkig zijn ze weer eens royaal geweest met uitroeptekens....
pi_122272253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand een idee wat ik 1 uur 15 minuten in Tiel kan doen? Dat station stelt ook niets voor, dus daar zitten lijkt me niet echt een optie, het centrum is ook niet echt veel :P Als het regent maar gewoon in de trein gaan zitten en heen en weer reizen ofzo :')
Chillen met Flipje? Die is altijd wel in de stad te vinden... :')

Ff serieus, ik zou een la place/mcdonalds of een andere plek met wifi zoeken en gewoon een uurtje daar gaan zitten.
pi_122275927
Tiel is nog wel net groot genoeg om wat eettentjes her en der te hebben, al zit het station niet echt in het centrum volgens mij. Ik weet niet waar je moet zijn, op het industrieterrein? Dan kan je de bus nemen, die gaat via centrum naar station.
pi_122277818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:59 schreef Panthera. het volgende:
Tiel is nog wel net groot genoeg om wat eettentjes her en der te hebben, al zit het station niet echt in het centrum volgens mij. Ik weet niet waar je moet zijn, op het industrieterrein? Dan kan je de bus nemen, die gaat via centrum naar station.
Moet ergens in een woonwijk zijn, prive adres en er staat bij dat ik pas na een bepaalde tijd mag komen. Maar heb nu een ov-verbinding gevonden waarmee mijn wachttijd nog maar 30 minuten is op het station, dat is wel te doen.
.
pi_122278140
De trein naar Arnhem staat daar altijd een half uur ofzo, dus je kan daar wel warm wachten :P
pi_122282326
Morgen Utrecht - Amsterdam in een S60 en Amsterdam - De Meern in een Megane. Ziet ernaar uit dat ik om half 11 alweer thuis ben, dus hoop dat er nog een spoedrit achteraan komt..
pi_122282817
Hoi allemaal :)
Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in.
Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden...
Hebben jullie verder misschien nog tips voor de sollicitatie? *)
pi_122283220
Morgen weer is een dagje werken, baal toch wel van mijn huidige rooster met 5 dagen college. Werd pas om 19uur gebeld dus toen ik er eigenlijk niet op rekende. Vroeg vertrekken vanuit eindhoven voor een rit Den Bosch- Den Haag en Den Haag- Amstelveen in een Punto en een Toyota Auris. De 2e auto moet in principe voor 12u afgeleverd worden (al was het geen ramp als ie iets later was), dus met een beetje geluk zit ik om 14:45 gewoon in de collegezaal. Mocht ik dat college niet halen haal ik in ieder geval het verplichte college van 16:45 wel
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:40:15 #81
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122283844
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Toet- het volgende:
Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in.
Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden...
Gezellig!

Je moet er idd niet teveel van verwachten. Eigenlijk wordt iedereen aangenomen, tenzij je de auto total-loss rijdt :P (er zijn iig nog geen verhalen dat er iemand is afgewezen).

Voor jezelf alleen wel handig om ff aan te denken:
Probeer niet met je linker been te gaan remmen, dan zit je met je voorhoofd tegen de ruit ;) .
Is een automatische reactie omdat je normaal in schakelauto je linkerbeen gebruikt voor koppeling. Linkerbeen gewoon stijf op de steun houden.
pi_122284373
Goedenavond allen, vond het toch wel tijd om mezelf ook maar is te melden hier. Ben inmiddels 2 maanden naar volle tevredenheid werkzaam als hiker bij Easyway, alleen de auto's vallen nog een beetje tegen maar daar ben ik niet de enige in volgens mij ;). Ik zag een paar topics eerder een excel-bestandje langskomen voor de urennotatie, heeft iemand die nog toevallig bij de hand?
pi_122284679
quote:
Voor een automaat hoef je niet bang te zijn, alleen weten dat hij al gaat kruipen in de D en R als je de rem loslaat. Dat is het. Verder uitkijken dat je niet te hard gaat, dat gebeurt mij bij een automaat veel makkelijker :X
pi_122285806
Als jullie trouwens de spoedjes van een bepaald schadebedrijf vervelend vinden, in de komende tijd worden het er steeds meer.
pi_122286962
quote:
Nog een keer de waarschuwing: NIET je linkervoet gebruiken! ^^
bij het starten je voet op de rem zetten, motor aan, dan de automaat in 'D' , dan bij het wegrijden voet van de rem.
pi_122291031
ik ken wel een verhaal van iemand die de rijtest niet haalde hoor.. maar volgens mij was dat meer een excuus, omdat diegene uitzag als een zwerver met borderline
pi_122291219
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 07:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nog een keer de waarschuwing: NIET je linkervoet gebruiken! ^^
bij het starten je voet op de rem zetten, motor aan, dan de automaat in 'D' , dan bij het wegrijden voet van de rem.
Ik rij nu regelmatig in automaten, maar die fout maak zelfs ik nog wel eens(als ik net begin die dienst.)
Vanmorgen ook, 1e de beste kruising waar ik moet remmen, trap ik met links vol de rem in. |:(
pi_122291357
hm easyway heeft toch 3 foto's geselecteerd uit mijn mail et 20 die ze de moeite waard vonden schijnbaar.. zoeken ze de minst vette uit :S

oh en vanavond eindelijk weer eens werken. enkeltje zeist-maastricht in een v70 d5.

[ Bericht 25% gewijzigd door mothergoose op 31-01-2013 11:40:20 ]
pi_122291492
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:58 schreef DylanAce het volgende:
Goedenavond allen, vond het toch wel tijd om mezelf ook maar is te melden hier. Ben inmiddels 2 maanden naar volle tevredenheid werkzaam als hiker bij Easyway, alleen de auto's vallen nog een beetje tegen maar daar ben ik niet de enige in volgens mij ;). Ik zag een paar topics eerder een excel-bestandje langskomen voor de urennotatie, heeft iemand die nog toevallig bij de hand?
Je moet dit werk ook niet voor de auto's doen, ik ben al lang blij als het geen busje is tegenwoordig :P

Bedoel je dit bestand?
http://db.tt/bQ58lyyN
Als er iets niet werkt moet je het even laten weten dan pas ik het aan. Misschien handig om hem in de OP te zetten?
pi_122292075
Bedankt voor de tips haha, hoop dat ik het niet zal vergeten maandag :9
Zie dat er vooral mannen reageren hier, werken er überhaupt wel vrouwen als hiker? 8)7
pi_122292093
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik rij nu regelmatig in automaten, maar die fout maak zelfs ik nog wel eens(als ik net begin die dienst.)
Vanmorgen ook, 1e de beste kruising waar ik moet remmen, trap ik met links vol de rem in. |:(
Iedereen maakt die fout wel. ^^ Maar het is zo lullig als dat bij je rijtest gebeurd, al zouden ze daar niet heel moeilijk over doen denk ik. :)
pi_122292119
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Toet- het volgende:
Zie dat er vooral mannen reageren hier, werken er überhaupt wel vrouwen als hiker? 8)7
Ik heb er wel eens eentje in het wild gespot! :D
pi_122292586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens eentje in het wild gespot! :D
Ik heb zelfs wel eens de enige vrouwelijke hiker die dit topic rijk was ooit gespot O+
pi_122292658
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs wel eens de enige vrouwelijke hiker die dit topic rijk was ooit gespot O+
Wij kwamen op vakantie (Spanje) een vrouwelijke hiker tegen, volgens mij werkte ze voor AR. Daarnaast heb ik er een gezien die ook uit Groningen kwam, maar verder nog nooit :P
pi_122292788
Ik toch al een aantal keer. Franknfurter dus ooit, een keer eentje in Charlois, een paar keer in Meerkerk bij het Postkantoor..

Ach ja, ik ben allang blij als ik met een collega kan reizen en niet veroordeeld ben tot mijn muziek of autoweek.
pi_122293290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Toet- het volgende:
Ik kom ze af en toe wel tegen, maar ze zijn schaars... Ik had wel sollicatie met een vrouw
pi_122293723
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die telde eigenlijk niet mee natuurlijk :P
pi_122294147
deze wilden ze niet op de fb zetten maar wilde ik jullie niet onthouden.

SPOILER
dus.
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:16:24 #99
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122294272
Jawel hoor, bij het laatste project in Amsterdam waren er bij mij een stuk of 5..
pi_122297220
Vandaag 70 km gereden en zo'n 6,5 a 7 uur bezig. Inclusief de toerist uithangen in een dorp en dwalen door een nieuwbouwwijk.
.
  donderdag 31 januari 2013 @ 14:43:14 #101
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122298114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef mothergoose het volgende:
deze wilden ze niet op de fb zetten maar wilde ik jullie niet onthouden.

SPOILER
dus.
Nice!
pi_122299591
quote:
Momenteel komen we er ‘per ongeluk’ achter dat er veel studenten onder ons binnenkort met stage gaan,
Ze lezen mee, wat leuk :+
  donderdag 31 januari 2013 @ 15:15:01 #103
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122299649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat was dus ook het eerste wat ik dacht :P
pi_122302476
Dan mogen ze ook wel een account aanmaken en meeposten, gezellig!
pi_122302658
Als ze dan toch meelezen, hoop ik toch dat ik nou eens een ritje krijg met de 'drukke maandwissel'. Sta zowat de hele week op beschikbaar, maar m'n telefoon blijft stil.

Misschien toch maar bellen voor de ritjes rond Amsterdam morgen...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_122302739
Deze week tentamens gehad, morgen even bijkomen daarvan :P Volgende week ga ik voor de 5 dagen :7
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:23:20 #107
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122303000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze week tentamens gehad, morgen even bijkomen daarvan :P Volgende week ga ik voor de 5 dagen :7
Ik ga voor 4 volgende week, ook lekker!
pi_122303770
Ik had voor morgen beschikbaarheid vanaf 1uur opgegeven, spreken ze mn voicemail in dat ik tot 1 beschikbaar ben en dat ze ritten voor me hebben waarbij ik weer lékker op tijd terug ben :')
En nu hebben ze geen middag ritten meer voor me...
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:49:28 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122304237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef S-RS het volgende:

[..]

Lekker subtiel ook :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122304417
Zo weer een lekker dagje erop zitten :) kom de laatste tijd vaak bij een 'Nederlandse' lease in Amersfoort, wat een stuk chagrijn zit daar achter de balie, mijn god.
pi_122305274
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Lekker subtiel ook :')
Ik denk niet dat ze dat van hier hebben hoor, dan hadden ze toch al lang de chauffeur geprobeerd te achterhalen? Moet niet zo moeilijk zijn :P
  donderdag 31 januari 2013 @ 17:13:52 #112
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122305344
Hoe moeten ze er dan per ongeluk achter komen? Alsof die chauffeurs als ze gebeld worden tussen neus en lippen door laten merken dat ze op stage gaan/in het buitenland gaan studeren. Kan me ook niet voorstellen dat ze Facebook af gaan struinen, al hun 3000 werknemers bij langs.

Ach, 'gelukkig' werk ik er niet meer, hoewel ik het werk, op het OV'en na, wel mis.
#26 || Luciano da Silva
pi_122306082
Nou ze komen er per ongeluk achter als een collega al 3 maanden onbeschikbaar is denk ik.

Lekker geregeld ook weer. Vanmiddag aan de telefoon hadden ze al geen ritten voor me, nu sturen ze weer een sms dat ze nog ritten vanuit utrecht hebben maar mij hebben ze niet gebeld. Kansloos dit
pi_122306459
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef maxmin het volgende:
Nou ze komen er per ongeluk achter als een collega al 3 maanden onbeschikbaar is denk ik.
Dit denk ik, mensen die lang niet beschikbaar zijn geweest in een drukke regio. Maar het blijft gissen, tot iemand van kantoor zich hier aanmeldt :D
pi_122306529
Heb morgen 2 mooie ritten met lekker veel kilometers! :D

425 km ongeveer, best goed voor regio Amsterdam!

Amsterdam - Groningen in een Hyundai i10, da's dan weer jammer... :')
en Eemshaven - Meerkerk, snelweglocatie, voor het eerst dat ik daar naartoe moet. Met een Focus.

Wordt een persoonlijk record, wat km's betreft wat ik afgelopen dinsdag had verbeterd en morgen meteen weer dus. :)

Maar er is geen OV mogelijk tussen Groningen en Eemshaven. Nou heb ik een telefoonnummer van een andere hiker die ook vanuit Groningen naar Eemshaven moet gekregen zodat ik met hem met de trein naar Delfzijl kan, en van daaruit worden we dan als het goed is opgehaald door iemand en gebracht naar Eemshaven.
pi_122307034
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:42 schreef MG_13 het volgende:
Heb morgen 2 mooie ritten met lekker veel kilometers! :D

425 km ongeveer, best goed voor regio Amsterdam!

Amsterdam - Groningen in een Hyundai i10, da's dan weer jammer... :')
en Eemshaven - Meerkerk, snelweglocatie, voor het eerst dat ik daar naartoe moet. Met een Focus.

Wordt een persoonlijk record, wat km's betreft wat ik afgelopen dinsdag had verbeterd en morgen meteen weer dus. :)

Maar er is geen OV mogelijk tussen Groningen en Eemshaven. Nou heb ik een telefoonnummer van een andere hiker die ook vanuit Groningen naar Eemshaven moet gekregen zodat ik met hem met de trein naar Delfzijl kan, en van daaruit worden we dan als het goed is opgehaald door iemand en gebracht naar Eemshaven.
Hoezo geen OV-verbinding? Trein naar Roodeschool en vanuit daar een regiotaxi nemen naar Eemshaven. Zeker als je toch met 2 man die kant op moet kost dat hooguit een keer 5,- of max een 10tje p.p die je toch kan declareren.
Ik zou je/jullie morgen trouwens ook wel die kant op kunnen brengen eventueel, woon in Delfzijl. :P

Waar moet je trouwens zijn in de Eemshaven? RWE, Nuon? (mag ook dm.)
pi_122307072
Er rijden wel bussen die kant op toch? Ik ben een keer met de bus naar Teijin geweest daar.
pi_122307161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:57 schreef Viezze het volgende:
Er rijden wel bussen die kant op toch? Ik ben een keer met de bus naar Teijin geweest daar.
Nope, niet naar Eemshaven, ja s'zomers naar de Borkum terminal geloof ik, maar verder niet.
Besides, als je naar Nuon moet lopen vanaf Teijin kan je maar beter goede schoenen aan trekken. Ik dacht dat dat wel een km of 4-5 lopen is.
pi_122307211
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nope, niet naar Eemshaven, ja s'zomers naar de Borkum terminal geloof ik, maar verder niet.
Besides, als je naar Nuon moet lopen vanaf Teijin kan je maar beter goede schoenen aan trekken. Ik dacht dat dat wel een km of 4-5 lopen is.
O wacht, Teijin ligt niet in de Eemshaven? Is de Eemshaven dat gebied ten noorden van Delfzijl?
pi_122307425
Mijn tweede rit werd gister geannuleerd, in ruil daarvoor terug een andere rit met een A5 3.0 TDI quattro 6 handbak. Bedankt Easy Way! *)

pi_122307581
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

O wacht, Teijin ligt niet in de Eemshaven? Is de Eemshaven dat gebied ten noorden van Delfzijl?
Klopt ja, Teijin fabriek staat in Delfzijl op het Chemiepark. (dus net andere kant Delfzijl, waar wel gewoon bussen rijden. )
pi_122307867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Klopt ja, Teijin fabriek staat in Delfzijl op het Chemiepark. (dus net andere kant Delfzijl, waar wel gewoon bussen rijden. )
Maar dan kan je beter naar Roodeschool als je op wordt gehaald.
pi_122308004
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:21 schreef Viezze het volgende:

[..]

Maar dan kan je beter naar Roodeschool als je op wordt gehaald.
Dat zei Marco net ook via dm. Dat is dan beter. Dat moet ik dan weer ff met die andere hiker bespreken, het lijkt me dat het geen probleem is om vanuit Roodeschool opgehaald te worden als Delfzijl ook kan.
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:30:21 #124
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122308133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hoezo geen OV-verbinding? Trein naar Roodeschool en vanuit daar een regiotaxi nemen naar Eemshaven.
Regiotaxi is geen OV. :')

Ik moest ook eens naar de Eemshaven, toen ben ik naar station Appingedam gegaan en vanaf daar op advies van Easyway de regiotaxi naar de Eemshaven genomen.
#26 || Luciano da Silva
pi_122308203
quote:
15s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Regiotaxi is geen OV. :')

Ik moest ook eens naar de Eemshaven, toen ben ik naar station Appingedam gegaan en vanaf daar op advies van Easyway de regiotaxi naar de Eemshaven genomen.
Oh das dan een dure zeg.
Klopt ja, is geen OV maar je kan het wel gebruiken als ov-reiziger.
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:34:53 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122308256
Nou, duur :'). Kostte 5 euro. Je moet er wel toestemming voor hebben aangezien het niet onder je OV-kaart valt.
#26 || Luciano da Silva
pi_122308319
quote:
15s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, duur :'). Kostte 5 euro. Je moet er wel toestemming voor hebben aangezien het niet onder je OV-kaart valt.
Toen ja, Tegenwoordig zal dat met regiotaxi zonder pas(zoals we dat noemen. :P ) wel wat meer kosten.
Zo uit mijn hoofd is Appingedam- Eemshaven 5 of 6 zones trouwens, Roodeschool-Eemshaven 1
pi_122308498
Vandaag 110 km gereden, verdeeld over 4 ritten :')
Utrecht - Amsterdam ZO in een S60, Amsterdam ZO - De Meern in een Megane, Utrecht - Amersfoort in een Yaris en Amersfoort - Utrecht in een Touran. Die S60 was wel een geile bak, mooi zwart met oranjebruin leder :D
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:01:25 #129
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122309158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Utrecht - Amsterdam ZO in een S60, Amsterdam ZO - De Meern in een Megane, Utrecht - Amersfoort in een Yaris en Amersfoort - Utrecht in een Touran. Die S60 was wel een geile bak, mooi zwart met oranjebruin leder :D
Dan had je waarschijnlijk de summum uitvoering die is wel prettig.
pi_122309416
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Dat is altijd met de maandwissel, dan is de gemiddelde rit veel korter.

Ik heb morgen ook twee korte ritten. Arnhem - Utrecht in een Avensis en Utrecht (zelfde adres, maar geen wissel) - Meerkerk in een C-Max. Aangezien ik om 8 uur de eerste auto moet ophalen, denk ik dat ik om half 10 alweer klaar ben met mijn ritten en om half 12 weer thuis ben :')

Hoewel er wellicht nog wat achteraan komt, ze zouden me bellen als ze nog wat passends vonden.
pi_122309972
Ik heb voor morgen geen ritten gekregen helaas..

Vandaag een Golf met navi, climate control en audiobediening op het stuur, maar geen cruise. Hoe verzinnen ze het?
pi_122310983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:22 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb voor morgen geen ritten gekregen helaas..

Vandaag een Golf met navi, climate control en audiobediening op het stuur, maar geen cruise. Hoe verzinnen ze het?
Weet je dat zeker? :P
Volgens mij is dat onmogelijk bij een VW (die combi van accessoires)
pi_122311590
Ik weet het helemaal zeker :P Heb al zoveel VAG producten gereden dat ik die cruise control blindelings kan vinden
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:16:06 #134
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122312800
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik weet het helemaal zeker :P Heb al zoveel VAG producten gereden dat ik die cruise control blindelings kan vinden
Vandaag weer een bizarre dag, wel gereisd met 2 andere hikers.
Die s60 was echt super nice, full option.. Die stoelen van Volvo blijven zo chill! Beetje jammer dat ze bij het ophaal adres de auto kwijt waren, kon wel even wakker worden met koffie totdat ze hem gevonden hadden.. Daarna nog ruzie gehad met een man waarvan z'n Auris ingeleverd moest worden, hij was het er niet mee eens dat ik "vies" had aangekruist. Dus hij weigerde te tekenen en verdween weer in het gigantische bank-kantoor gebouw.
Laatste rit 1,5 uur op een parkeerplaats moeten wachten omdat de CP niet thuis was. Wel chill dat hij me terug naar Breda bracht :)
pi_122316220
Voor morgen ook niks gekregen, dus zojuist m'n beschikbaarheid voor morgen maar aangepast. Laat ik me vanavond weer lekker vol lopen..
Voor volgende week zet ik in op 4 dagen!
  donderdag 31 januari 2013 @ 22:03:56 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122319306
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef zazzel het volgende:

[..]

\Daarna nog ruzie gehad met een man waarvan z'n Auris ingeleverd moest worden, hij was het er niet mee eens dat ik "vies" had aangekruist. Dus hij weigerde te tekenen en verdween weer in het gigantische bank-kantoor gebouw.

Ik was daar altijd heel simpel in. Dan zei ik gewoon 'de consequenties zijn voor u, fijne dag'. Soms wilden ze dan heel snel tekenen, soms ook niet. Ik kon er geen moment mee zitten in elk geval.
#26 || Luciano da Silva
pi_122321260
@Vieze auto's
Zwaar irritant, maak hem gewoon een schoon van binnen en buiten en vul de tank evt een beetje zodat wij niet hoeven te prutsen.

Kwam net dit tegen op AW:
quote:
Heren hikers, de auto staat morgen strak klaar voor jullie collega :D Gewassen, uitgeklopt en voor 400km diesel in de tank.

...

Auto goed gewassen (inclusief deursponningen en onder motorkap 8-) ), velgen goed gesopt.
...
Er gaat morgen een hiker in een heel mooie en strakke A6 rijden!
pi_122321747
quote:
Er gaat morgen een hiker in een heel mooie en strakke A6 rijden!
Hmm, ik niet helaas. Denk dat ik wel weet welke A6 je bedoelt. Die van de persoon waarvan de nieuwe A6 ook weer een echt kunstwerk geworden is? Ben al een jaar of 10 een lurker op dat forum, en vroeger helemaal verslaafd geweest aan het Knutselhoek subforum.

Vandaag een auto opgehaald, cp had hem netjes gewassen en gestofzuigd. Is er in het laatste ritje van de wasstraat naar huis, via het winkelcentrum ergens een grote deuk ontstaan in de auto.... Heb de cp verteld dat hij beter de leasemaatschappij kon inlichten voor ik zou vertrekken. Dus duurde een hele tijd voordat dat afgehandeld was en ik kon vertrekken.
.
pi_122322072
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef Rubenr3 het volgende:
Dan ben je een ongelofelijke druif :') (als autobezitter dan he, niet jij :P )
De VAG cruise is trouwens wel de meeste simpele en fijne cruise die er is ^O^
pi_122322426
Is er op AW (Autoweek?) ook een hikersforum :o
pi_122322447
Ik mis cruisecontrol eigenlijk niet echt. Als het er op zit is het leuk, maar kan ook best zonder. Vind het in druk verkeer niet prettig rijden. Adaptive Cruise Control lijkt me echter wel ideaal.

Wat helemaal irritant is van die bejaarden die met 105 waar je 120 mag op de cruisecontrol blijven hangen bij het inhalen van vrachtwagens...
.
pi_122322977
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:45 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dan ben je een ongelofelijke druif :') (als autobezitter dan he, niet jij :P )
De VAG cruise is trouwens wel de meeste simpele en fijne cruise die er is ^O^
Ik vind de cruise controls waarvan de bediening op het stuur zit nog net iets fijner, maar die van VAG is wel lekker simpel te bedienen ja. En het voelt bij VAG allemaal lekker stevig aan, in tegenstelling tot sommige Franse meuk :'(
pi_122323406
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Panthera. het volgende:
Is er op AW (Autoweek?) ook een hikersforum :o
Nee ;)
Een week geleden zij hij dat hij alleen nog maar hoefde bij te tanken voor de hiker die z'n auto op kwam halen. Een EW'er en ik maakte een opmerking dat iedereen dat wel mocht doen, zo doende meldde hij het nu weer even ;)
pi_122323771
Ah vandaar.
pi_122324415
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik vind de cruise controls waarvan de bediening op het stuur zit nog net iets fijner, maar die van VAG is wel lekker simpel te bedienen ja. En het voelt bij VAG allemaal lekker stevig aan, in tegenstelling tot sommige Franse meuk :'(
En nog belangrijker, tís bij VAG overal hetzelfde; de bediening in mijn Ibiza is exact gelijk aan die in de Passat, Superb, Touran enzo. Lekker makkelijk. :)
pi_122326538
Vandaag een prima dag gehad, weer een groot deel van het land gezien en zelfs perfect op tijd voor een college om kwart voor 3. Het kwam zelfs zo uit dat ik het laatste stukje AmsterdamAmstel - Tilburg Universiteit in precies dezelfde trein heb gezeten als die ik anders vanuit huis had gepakt. Een 10 voor plannen dus
pi_122326898
Mijn planning vandaag liep helemaal mis, ik reed echt 4-5 keer verkeerd op een stuk dat ik normaal altijd goed doe... Uiteindelijk een half uur vertraging waardoor ik niet even bij m'n kamer langs kon om wat spul te dumpen en ik in een overvolle lijn 15 terecht kwam.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:18:44 #148
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122332520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En nog belangrijker, tís bij VAG overal hetzelfde; de bediening in mijn Ibiza is exact gelijk aan die in de Passat, Superb, Touran enzo. Lekker makkelijk. :)
Daarom is het ook VAG :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122333318
Spoedritje erbij gekregen. VW Touareg hybrid :') 380pk totaal. Meeste wat ik tot nu toe gehad heb.
pi_122333794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Panthera. het volgende:
Spoedritje erbij gekregen. VW Touareg hybrid :') 380pk totaal. Meeste wat ik tot nu toe gehad heb.
Lekker hoor! Ik wacht nog op een spoedje maar ik heb weinig hoop
pi_122333986
Geen sms gehad dat er nog werk was?
pi_122334364
Heb een kort spoedje naar Friesland. Is eigenlijk wel handig kan ik gelijk door naar Leeuwarden.
pi_122336364
Sta nu in roodeschool met die andere hiker. We belden naar het afhaaladres omdat we vanaf het station opgehaald zouden worden en gebracht worden naar Eemshaven. Blijkt er niet eens iemand klaar te staan in Eemshaven om ons die auto's mee te geven en het lijkt er op dat we niet opgehaald worden en waarschijnlijk met de taxi moeten. EW is nu aan het bellen met de LM om te kijken hoe dit opgelost kan worden. Ben benieuwd of de rit nog doorgaat, hoop van wel.
pi_122337611
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef Panthera. het volgende:
Geen sms gehad dat er nog werk was?
Nee, niks gehad. Gisteren wel nadat ze aan de telefoon zeiden dat ze niets hadden dus toen heb ik maar niet terug gebeld.
pi_122338061
Nou de rit gaat niet door...

Nu weer 3 uur naar huis met het OV.
pi_122338499
gister ritje van zeist naar maastricht gehad met klant.. hij zei niet dat ik harder mocht rijden maar ik had schijt aan langzaam rijden, dacht ik zie de eventuele boete wel komen

klant keek best raar toen hij 1.20 uur later in maastricht stond :p
pi_122338578
Toch nog een spoedje gekregen naar wageningen!
pi_122339735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef MG_13 het volgende:
Sta nu in roodeschool met die andere hiker. We belden naar het afhaaladres omdat we vanaf het station opgehaald zouden worden en gebracht worden naar Eemshaven. Blijkt er niet eens iemand klaar te staan in Eemshaven om ons die auto's mee te geven en het lijkt er op dat we niet opgehaald worden en waarschijnlijk met de taxi moeten. EW is nu aan het bellen met de LM om te kijken hoe dit opgelost kan worden. Ben benieuwd of de rit nog doorgaat, hoop van wel.
Das kut!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:21:50 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122341072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef mothergoose het volgende:
gister ritje van zeist naar maastricht gehad met klant.. hij zei niet dat ik harder mocht rijden maar ik had schijt aan langzaam rijden, dacht ik zie de eventuele boete wel komen

klant keek best raar toen hij 1.20 uur later in maastricht stond :p
Waarom luister je niet gewoon naar de klant?
#26 || Luciano da Silva
pi_122341105
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waarom luister je niet gewoon naar de klant?
als ie niks zegt is het niet niet luisteren he. bovendien had ik hem wel eens eerder gereden en wist ik dat hij er geen issues mee zou hebben
pi_122341385
Misschien klonk het in mijn eerdere post een beetje cooler dan dat het eigenlijk was :p
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:29:42 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122341411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef mothergoose het volgende:
hij zei niet dat ik harder mocht rijden
Hij zei het van te voren al. Van niks zeggen lijkt me dus geen sprake.

Afijn, ik vind het maar vreemd dat je niet gewoon doet wat de klant wil, ook al heeft hij er zogezegd geen issues mee.
#26 || Luciano da Silva
pi_122341623
Nee. Hij zei niet dat ik harder mocht rijden. Datis anders dan hij zei dat ik niet harde r mocht rijden
pi_122341983
Een prachtig spoedje op FB
pi_122342095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef mothergoose het volgende:
Nee. Hij zei niet dat ik harder mocht rijden. Datis anders dan hij zei dat ik niet harde r mocht rijden
Onlogische post, maar jij hebt dus liever een boete ipv extra centen?
pi_122342221
Men heeft soms rare dagen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:53:45 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122345145
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Een prachtig spoedje op FB
In Amsterdam weet je het maar nooit. Kan op vrijdag maar zo 3 uur duren van Noord naar Zuid :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122345929
Zat te hopen dat ze mij nog even gingen bellen voor maandag. Kijk ik voor de zekerheid even bij m'n beschikbaarheid, staat die voor maandag op niet beschikbaar |:( .. Mooi stom!
Gelukkig is het nog maar 4u, dus beter gaan ze nog even bellen :')
pi_122346750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:49 schreef mothergoose het volgende:
Men heeft soms rare dagen.
Snap ik helemaal. Ik kan ook niet rustig rijden, echt heel vervelend. Al ben ik een uur te vroeg, dan nog zal ik te hard rijden.
Nee.
pi_122347109
Als het rustig is op de snelweg en ik heb de auto op cruise control kan ik wel rustig rijden, maar dan word ik ook al snel slaperig. Als ik zelf het gaspedaal bedien rij ik ook vaak te hard, ook al heb ik helemaal geen haast.

VW Touareg viel me toch weer tegen. Ik moest de auto ophalen bij een grote importeur in Leusden (kuch), het was een demo auto, dus alles zat erop en eraan. Qua luxe was het prima, maar ik vond de automaat maar matig, als je het gas intrapte duurde het altijd minimaal een seconde voordat de kabouter in de automaat besloten had welke versnelling het meest geschikt was. Verder was het een hybride, wat betekent dat de motor automatisch uitgaat als je het gas loslaat. Ik snap het nut daar totaal niet van, als de motor in de versnelling draait en je laat hem op de motor rijden verbruik je evengoed geen benzine... maar goed, het zal iets efficienter zijn omdat je minder weerstand hebt, maar het gevolg daarvan is dat je telkens moet bijremmen voor kleine snelheidsaanpassingen op de snelweg, dat doe ik normaal altijd via gas loslaten en evt een versnelling terug. Kortom, als het druk is, is dat systeem echt waardeloos. Vooral omdat als je dan vervolgens weer gas wilt geven, de motor eerst nog aan moet en vervolgens de versnelling geselecteerd wordt, dan ben je dus 1,5-2 seconden verder. Opeens heb je dan niet zoveel meer aan je 380pk...

Op papier gaat de Touareg van 0-100 in 6,5 seconden, dat is zeker niet traag (vooral niet voor zo'n auto), maar de auto voelde nooit zo snel.
pi_122347410
Maandag Bosch en Duin - Bleiswijk in een hangeschakelde A4 1.8 TFSI en Zoetermeer - Almere in een Astra.. Tweede keer pas in 2 jaar AR tijd dat ik richting Rotterdam moet :P
pi_122347748
Als het niet had gelegen aan de slechte communicatie tussen de klant, de LM en EW was die rit van Eemshaven naar Meerkerk waarschijnlijk alsnog niet doorgegaan:

http://www.nu.nl/binnenland/3062005/weglekken-zwavelzuur-eemshaven-loopt-goed-af.html
pi_122348141
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef MG_13 het volgende:
Als het niet had gelegen aan de slechte communicatie tussen de klant, de LM en EW was die rit van Eemshaven naar Meerkerk waarschijnlijk alsnog niet doorgegaan:

http://www.nu.nl/binnenland/3062005/weglekken-zwavelzuur-eemshaven-loopt-goed-af.html
maakt niet uit, is andere kant Eemshaven..
Mijn vader werkt bij die andere centrale in aanbouw en hoefde ook niet weg ofzo.
pi_122348337
Maandag 2 ritjes. Eindig weer eens in Almere, lang niet geweest.

Eerste auto is er een met defensiekenteken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Pizzabodem op 01-02-2013 18:57:03 ]
.
pi_122349884
Vandaag voor het eerst een controle meegemaakt in Breda, iemand nog op z'n donder gehad daar?
pi_122350062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bitowner het volgende:
Vandaag voor het eerst een controle meegemaakt in Breda, iemand nog op z'n donder gehad daar?
Gister, in Amersfoort... waarschuwing geen pantalon. Net als de twee andere hikers bij de bushalte }:|
pi_122350228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bitowner het volgende:
Ik moest vanochtend in Amsterdam bij een bepaalde LM met een A die ook in Almere zit een auto ophalen.

Ik kom nog vóór de aangegeven tijd, in m'n gegevens, aan. Zo ongeveer om 8:25. Ik krijg de auto mee, niks aan de hand.

Wordt ik een kwartier later gebeld door EW met een klacht dat er 4 hikers waaronder ik allemaal te laat waren en geen pantalon droegen! :(

Dat ik geen pantalon droeg klopte, ik droeg een nette chino en nette schoenen die onder een pak zouden kunnen en gewoon een overhemd en alles.

Ik was niet te laat en zag er gewoon representatief uit, die andere hikers hadden gewoon gympen en een spijkerbroek! Wat een KUTBEDRIJF daar in Amsterdam zeg, achter je rug om klagen, en nog deels onterecht ook! Zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht kl*&@#$)!tzak! }:| :(
pi_122350309
In Breda moeten ze ook wel veel te zeiken hebben gehad. Zag er al een aantal met sneakers, geen pantalon & zelfs een met een lichte spijkerbroek.
pi_122350859
Niks gehoord vandaag in breda maar zag er ook representatief uit. Werd vanuit almere nog hard voorbij gespurt door die Tesla van de LM daar. Blijft een vet ding! :D
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:34:42 #180
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122351037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Gister, in Amersfoort... waarschuwing geen pantalon. Net als de twee andere hikers bij de bushalte }:|
Waar in Amersfoort? Ik was bij 'Nederlandse' lease, maar niets gezien.
Ik loop altijd in pantalon of beige chino met m'n van liers.
Chino blijft een stuk warmer, dus met dit weer doe ik geen pantalon aan hoor.
pi_122351292
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef zazzel het volgende:

[..]

Waar in Amersfoort? Ik was bij 'Nederlandse' lease, maar niets gezien.
Ik loop altijd in pantalon of beige chino met m'n van liers.
Chino blijft een stuk warmer, dus met dit weer doe ik geen pantalon aan hoor.
Zie PM,

Precies wat ik ook zei. Met dat weer van gister loop ik niet in pantalon, chino is veel beter. Ze begreep 'de achterliggende gedachte'...
pi_122351606
Is pantalon tegenwoordig verplicht? Ik heb alleen gehoord lange nette broek, geen spijkerbroek.

Ik ga met al die regen ook geen pantalon dragen.
pi_122353080
Misschien wel de reden voor de wat rustige afgelopen week: er zijn deze januari 22,000 minder auto's verkocht dan vorig jaar...
pi_122353649
Maandag Den Haag - Meerkerk in een Peugeot 308 en Hendrik-Ido-Ambacht - Sassenheim in een Hyundai i40.
pi_122354536
Deze week me laatste rit gehad, gister uit dienst gegaan en kon na een uur al niet meer inloggen, vandaag een bedankt kaartje in de brievenbus. Ze zijn wel vlot met uitschrijven :P.
pi_122355368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag Den Haag - Meerkerk in een Peugeot 308 en Hendrik-Ido-Ambacht - Sassenheim in een Hyundai i40.
Jaaa jij bent dus degene die alle ritten kaapt hé! Ik sta iedere dag op beschikbaar, en krijg gewoon niks. Vanmiddag zowaar gebeld, maar toen zat ik in college, belde ik terug, was er niks meer.

I needz ritjes!
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_122358017
Jezus, kom er net achter dat mijn tweede rit maandag een witte Astra station is uit september 2007! :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:22:26 #188
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122358230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Jezus, kom er net achter dat mijn tweede rit maandag een witte Astra station is uit september 2007! :')
Ik maandag een Focus TDDI uit 2001, wie dat verzint :')
90 hele pk's :')

Gelukkig zijn Foci wel bazenbakkie's vooral de eerste :)
pi_122358871
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:25 schreef qua111 het volgende:

[..]

Jaaa jij bent dus degene die alle ritten kaapt hé! Ik sta iedere dag op beschikbaar, en krijg gewoon niks. Vanmiddag zowaar gebeld, maar toen zat ik in college, belde ik terug, was er niks meer.

I needz ritjes!
Hier ook man, 4 dagen beschikbaar geweest afgelopen week en alleen maandag gebeld. Zelfs niet met de maandwissel. Kutzooi.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122359022
Eerste Ford Focus is vet. Wil er zelf ooit nog eens een rijden. M'n vader had begin 1999 een van de eerste station wagens van de eerste Focus. Had toen zelf helaas nog geen rijbewijs :+

2001 is wel erg oud, oudste auto die ik heb gereden (voor dit werk, maar ook in totaal) is van 2004.
.
pi_122359177
De auto waar ik de afgelopen maanden in reed (geleend van familie) komt uit 1999. Automaat en 60 hele paarden onder de motorkap (waar er vast al een paar van zijn weggelopen :+ ).

Voor EW was het van rond 2004 geloof ik, een Opel Combo die niet wou starten :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:13:35 #192
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122360845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef Pizzabodem het volgende:
Eerste Ford Focus is vet. Wil er zelf ooit nog eens een rijden. M'n vader had begin 1999 een van de eerste station wagens van de eerste Focus. Had toen zelf helaas nog geen rijbewijs :+

2001 is wel erg oud, oudste auto die ik heb gereden (voor dit werk, maar ook in totaal) is van 2004.
Ik heb er zelf ook een, een 1.6 uit 1999. Wil best voor zo'n oud beestje :)
pi_122361122
Oudste auto waar ik ingereden heb is een Twingo uit 2002. Ooit nog 180 op de klok van dat ding gezet :7
pi_122361490
Oudste auto die ik nu rijd is van '92. Een starlet! Geweldig bakkie is dat. Bij m'n vriendin thuis hebben ze een Focus uit '04, goede auto hoor!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:28:55 #195
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122361566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Oudste auto waar ik ingereden heb is een Twingo uit 2002. Ooit nog 180 op de klok van dat ding gezet :7
Ik vond 160 in een aygo al heel wat.. Ik vind het niks hard rijden met truttenschudders.
pi_122361851
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vond 160 in een aygo al heel wat.. Ik vind het niks hard rijden met truttenschudders.
Was in Frankrijk, met 4 man erin van een enorme afdaling. Daarna ging de weg omhoog en zakten we terug naar de 110 omdat ie niet harder ging :')
4 man vond ie met z'n 60pk al niet leuk, 4 man plus de airco aan was al helemáál geen goed plan dus :D

Was sowieso een leuke dag. Mijn ouders waren op vakantie, had niks te doen, dus vroeg aan een paar vrienden: zullen we morgen in Parijs de finish van de TDF kijken?
En hun allemaal: ja, prima. Dus toen zijn we om 6 uur 's ochtends in de Twingo gestapt die normaal Rotterdam en Vlaardingen nooit uit kwam, om 1 uur geparkeerd in Parijs, metro gepakt naar het centrum, Eiffeltoren op, finish bekijken en weer naar huis :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:37:23 #197
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122362017
Die impulsieve dingen zijn juist het mooiste, dan heb je ook niet al die frustratie van het eeuwige plannen. _O_
pi_122363205
Met 4 man + festival-bagage in een Corsa van 1993 met oorspronkelijk 45pk en 88nm en nu waarschijnlijk veel minder was ook een hele onderneming. En hoe het allemaal in die auto paste weet ik niet meer. 100 km/h op de A2 ging met moeite. Heuvels in Zuid-Limburg werden met veel moeite genomen :P Om het parkeerterrein/weiland af te komen moesten we een stukje steil omhoog. Arm wagentje.
.
pi_122363227
Ja was wel geniaal :D
Nog even langs de kant gestaan met een oververhitte motor :') we hadden allemaal net ons rijbewijs toen, dus we voelden ons errug stoer en reden als mongolen :') 4 man erin, airco constant aan en een auto die normaal alleen stadsverkeer doet binnen 1 dag op en neer naar Parijs sturen deed de rest :')

Ding was ook luchtgekoelde, dus even motorkap open en we konden weer verder _O-
pi_122364945
Oudste auto waarin ik privé heb gereden was een Audi 80 uit '89 8-) . Ding reed best fijn voor zo'n oud beestje. In de Clio van mijn moeder ('95) eens 186km/u op de GPS gehaald, op de vlakke weg. De toerenteller staat dan ook zowat tegen de redline aan en je trommelvliezen staan op knappen. Maar voor 1 keer was het leuk :)
pi_122365286
Afgelopen zomer met vrienden in een BMW E34 uit 1995 naar Zweden en Noorwegen geweest, wat een bazentrip was dat _O_
Net de 200 aangetikt op de Autobahn toen, jammer alleen dat er (uiteraard een Nederlander) opeens naar links kwam en ik dus in de ankers moest.. was namelijk nog wel wat ruimte onder m'n rechtervoet over :P

Zat net trouwens even mijn reis van maandag voor te bereiden, blijkt dat mijn eerste adres in Bosch en Duin een villa is van 2,2 miljoen :o
En dan rij je een A4 1.8 TFSI :')
pi_122365311
120pk versie ook zeker? _O-
pi_122365368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
:Y
pi_122365529
Gaan we nu met snelheden in kleine bakkies en bouwjaren patsen? Ik zal de documentatie even aanvullen :9
Oudste auto, een Honda Civic 1.5 DXI 4 trapsautomaat uit 1992. Technisch en optisch was die echt in top staat, maar dat model ziet er natuurlijk niet uit. Top in kleine kudt autootjes is 180 op de teller ofzo in de Colt 1.5 QS van m'n moeder. Hard rijden in een koektrommel vindt ik helemaal niets. Vandaag wel weer meerdere keren 200+ getikt, maar dat was geen koektrommel.
pi_122365537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

:Y
Heb ik ook al een keer gereden ja :')
Het voelt op zich niet eens sloom, maar overhouden doet het zéker neit
pi_122365575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef S-RS het volgende:
Gaan we nu met snelheden in kleine bakkies en bouwjaren patsen? Ik zal de documentatie even aanvullen :9
Oudste auto, een Honda Civic 1.5 DXI 4 trapsautomaat uit 1992. Technisch en optisch was die echt in top staat, maar dat model ziet er natuurlijk niet uit. Top in kleine kudt autootjes is 180 op de teller ofzo in de Colt 1.5 QS van m'n moeder. Hard rijden in een koektrommel vindt ik helemaal niets. Vandaag wel weer meerdere keren 200+ getikt, maar dat was geen koektrommel.
Zo'n Colt is natuurlijk geen écht koekblik, zeker niet als ie uit 2009 oid komt :{w
pi_122365585
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Op de rollerbank hebben ze geen 120 maar 144pk. Het zijn software matig geknepen motoren. Dus een simpel chippie erin en je hebt op ron98 225pk en 340NM. Dan trek je ze gewoon door naar 260+ ^O^
pi_122365619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef S-RS het volgende:

[..]

Op de rollerbank hebben ze geen 120 maar 144pk. Het zijn software matig geknepen motoren. Dus een simpel chippie erin en je hebt op ron98 225pk en 340NM. Dan trek je ze gewoon door naar 260+ ^O^
Ja, dán wel ja :P Maar ik denk niet dat de gemiddelde leasert dat doet :D
pi_122365736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zo'n Colt is natuurlijk geen écht koekblik, zeker niet als ie uit 2009 oid komt :{w
Haha true true, maar echt geweldig is anders. En toen we d'r eentje op z'n zijkant hadden in duitsland was die ook in iets betere staat dan een gemiddelde koektrommel zou zijn :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, dán wel ja :P Maar ik denk niet dat de gemiddelde leasert dat doet :D
Op het audiforum zitten er behoorlijk wat die het hebben. Maar dat zijn over het algemeen liefhebbers die niet echt representatief zijn voor de rest van lease rijdend nederland :+
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:23:58 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122370357
Hier thuis een Peugeot 309 XR uit 1991 die ik op 189 GPS heb gehad. Ook nog een Suzuki Alto uit 1999 die niet harder wil dan 153 GPS :') Vorig jaar met de 309 GTI van mijn neef naar Bremen geweest, daar even de 210 GPS mee aangetikt, alvorens er een vrachtwagen besloot in te halen.
#26 || Luciano da Silva
pi_122371938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ik moest vanochtend in Amsterdam bij een bepaalde LM met een A die ook in Almere zit een auto ophalen.

Ik kom nog vóór de aangegeven tijd, in m'n gegevens, aan. Zo ongeveer om 8:25. Ik krijg de auto mee, niks aan de hand.

Wordt ik een kwartier later gebeld door EW met een klacht dat er 4 hikers waaronder ik allemaal te laat waren en geen pantalon droegen! :(

Dat ik geen pantalon droeg klopte, ik droeg een nette chino en nette schoenen die onder een pak zouden kunnen en gewoon een overhemd en alles.

Ik was niet te laat en zag er gewoon representatief uit, die andere hikers hadden gewoon gympen en een spijkerbroek! Wat een KUTBEDRIJF daar in Amsterdam zeg, achter je rug om klagen, en nog deels onterecht ook! Zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht kl*&@#$)!tzak! }:| :(
In de winter hou ik me ook totaal niet aan de kledingregels. Het veels te koud om te lopen in een pantalon en overhemd. Gewoon lekker in een stevige grijze of beige broek en lekker m'n vest eroverheen. Niemand horen klagen over m'n uiterlijk.
pi_122373009
Ik heb altijd een nette beige chino aan en een lange pakjas eroverheen, met nette schoenen eronder, in de winter. Lijkt me ook prima, ik ga niet een pantalon dragen in nattigheid en sneeuw.
pi_122373185
Ik heb bij mijn sollicitatie expliciet gevraagd wat ze met een pantalon bedoelen en toen zeiden ze dat het geen 'kostuum pantalon' hoefde te zijn, als het maar geen spijkerbroek is. Dus ze moeten bij mij niet aankomen zetten met gezeik over mn chino. In de winter doe ik overigens gewoon een nette cardigan over mn overhemd heen, dat vind ik best netjes. Bovendien zien klanten toch alleen je jas en sjaal en die zijn ook netjes
pi_122385165
Als ik dat allemaal lees over de beruchte pantalon, ben ik blij dat ik bij AR zit :P
  zaterdag 2 februari 2013 @ 21:00:33 #215
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122391882
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:18 schreef Babananana het volgende:
Als ik dat allemaal lees over de beruchte pantalon, ben ik blij dat ik bij AR zit :P
Ik zit bij EW, maar mij hoor je nooit over die pantalon hoor.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:36:38 #216
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122400275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Zie PM,

Precies wat ik ook zei. Met dat weer van gister loop ik niet in pantalon, chino is veel beter. Ze begreep 'de achterliggende gedachte'...
Daar was ik dus nog die ochtend. Rond een uur of half 11, was toen nog niets aan de hand.

Oudste auto die ik heb gereden is m'n eigen Mercedes uit '80.
Geen rit gekregen voor maandag, was toch zo druk?
  maandag 4 februari 2013 @ 02:59:58 #217
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_122453213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Afgelopen zomer met vrienden in een BMW E34 uit 1995 naar Zweden en Noorwegen geweest, wat een bazentrip was dat _O_
Net de 200 aangetikt op de Autobahn toen, jammer alleen dat er (uiteraard een Nederlander) opeens naar links kwam en ik dus in de ankers moest.. was namelijk nog wel wat ruimte onder m'n rechtervoet over :P
Heb je hem nog? Met die auto heb ik ooit 200 echte kilometers per uur geklokt in Duitsland. Dat is ongeveer 209km/h op de teller :@.

Ik heb nu een 520i die iets sneller is. Voor een schappelijk prijsje wil ik die ook wel van de hand doen. :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_122453284
Had dit weekend met werken een nieuwe E220 met orthopedische stoelen. Daar zitten luchtzakken in waardoor je de stoel geheel naar je rug kunt vormen. Mogen meer auto's hebben van mij!
Nee.
pi_122454727
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:59 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Heb je hem nog? Met die auto heb ik ooit 200 echte kilometers per uur geklokt in Duitsland. Dat is ongeveer 209km/h op de teller :@.

Ik heb nu een 520i die iets sneller is. Voor een schappelijk prijsje wil ik die ook wel van de hand doen. :7
Heb hem nog steeds ja, inmiddels al 340k op de teller ;)
Uiteraard wel wat onderhoud aan moeten laten uitvoeren, maar dan heb je ook wat!
  maandag 4 februari 2013 @ 09:43:12 #220
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122455695
Al werk voor morgen, Breda - Veendam - Breda. 520 kilometertjes :)
Megane en avensis :')
pi_122456013
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef zazzel het volgende:
Kijk, dat zijn de echte ritten!
pi_122456287
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef zazzel het volgende:
Inderdaad, leuk ! Ook gewoon twee lange ritten. Auto inleveren en de andere ophalen op hetzelfde adres of dat niet ?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_122456339
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 03:10 schreef Dimitri_ het volgende:
Had dit weekend met werken een nieuwe E220 met orthopedische stoelen. Daar zitten luchtzakken in waardoor je de stoel geheel naar je rug kunt vormen. Mogen meer auto's hebben van mij!
Zoiets had ik laatst ook in een BMW, het was zelfs een 1serie volgens mij. De zijkanten konden opgeblazen worden en nog wel meer delen maar ik weet het niet meer precies.
  maandag 4 februari 2013 @ 10:22:57 #224
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122456495
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:13 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Inderdaad, leuk ! Ook gewoon twee lange ritten. Auto inleveren en de andere ophalen op hetzelfde adres of dat niet ?
Jaa het is een wisselrit vanaf het zelfde adres. Super relaxt dus.
En ik woon 2min van 'de grote' in Breda. Dus dat is ook nog een dikke prima :)
Ze waren er vroeg bij vanochtend, om 9 uur belde ze me al wakker voor morgen, had stiekem nog gehoopt op een spoedje richting Breda vanochtend. Maar dit maakt het wel goed haha
pi_122456515
Zwaar relaxt :) Zo had ik een keer Oldenzaal - Nijmegen - Oldenzaal. Geen erg lange afstanden, maar wel lekker dat ik bij de grote A daar gewoon over kon stappen in de andere auto :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_122457212
Dat zijn inderdaad de fijnere ritten! Ik heb morgen Emmeloord - Amsterdam en Amsterdam - Almere, een Golf en C30. Maar helaas geen wissel voor mij..
pi_122459055
Zojuist ook al gebeld voor morgen, ook hier helaas geen spoedritje voor vandaag meer.
Morgen Leeuwarden - Almelo in een Ford Connect van de oranje :') . Daarna Terwolde - Amersfoort in een XC60 2.4D.
pi_122460833
Hoe kan je EW berichten op facebook als melding op je telefoon krijgen? Heb het ooit een keer voorbij zien komen hier...
pi_122462496
Mijn volgende auto kan pas OM 1530 gehaald worden, dus ben nu mijn Subway-ontmaagding aan het meemaken. Bevalt prima :9
pi_122463010
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn volgende auto kan pas OM 1530 gehaald worden, dus ben nu mijn Subway-ontmaagding aan het meemaken. Bevalt prima :9
Vind Subway geen reet aan. Met saus doordrenkte broodjes en droge vleeswaren (had eens die Chicken Teriyaki oid). Maar ieder z'n smaak natuurlijk ;)
pi_122463342
Ik heb dan ook geen saus op mijn broodje genomen :P
en ik had een getoaste, misschien dat dat ook scheelt :D
pi_122464026
Subway is superchill!
  maandag 4 februari 2013 @ 15:48:59 #233
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122466473
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef Viezze het volgende:
Hoe kan je EW berichten op facebook als melding op je telefoon krijgen? Heb het ooit een keer voorbij zien komen hier...
Ik heb dat ook geprobeerd, maar via facebook kan je "meldingen weergeven" aanklikken onder "vind ik leuk". Maar dat werkt in de praktijk niet zo goed, je kan ze beter via Twitter volgen, en daar de berichtgeving aanzetten. Werkt op m'n iPhone perfect!
pi_122466581
Ah thanks, dat heb ik nu gedaan.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:03:12 #235
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122469560
Morgen echt een klote dag. Beginnen om 08.00 en moet de trein van 06.30 hebben :'(

Haarlem - Ilpendam -> Honda Insight
Ilpendam - Hoofddorp -> Huurbak
Haarlem - Almere -> Seat Ibiza

Weinig kilometers, veel gedoe. Maar goed, in iedergeval wél gebeld :)
pi_122470462
Kreeg vandaag melding dat ik m'n VOG nog moet opsturen. Was helemaal vergeten dat ding aan te vragen. :{

Maarja, wie denkt er nou juist aan geld uitgeven als 'ie gaat werken :P
pi_122470502
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Warrick21 het volgende:
Kreeg vandaag melding dat ik m'n VOG nog moet opsturen. Was helemaal vergeten dat ding aan te vragen. :{

Maarja, wie denkt er nou juist aan geld uitgeven als 'ie gaat werken :P
Huh, volgens mij was het zo dat je pas aan het werk mocht als je het bonnetje van de aanvraag op had gestuurd. Die procedures bij EW nemen ze ook met een flinke vrachtwagenlading aan zout volgens mij :')
pi_122470601
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Huh, volgens mij was het zo dat je pas aan het werk mocht als je het bonnetje van de aanvraag op had gestuurd. Die procedures bij EW nemen ze ook met een flinke vrachtwagenlading aan zout volgens mij :')
Nou, ben anders al 3 maanden aan het werk :P
pi_122470876
Bij AR moet je alleen een formulier ondertekenen waarin jij ze machtigt om dat ding aan te vragen. Da's nog makkelijker :P
pi_122472253
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:35 schreef Babananana het volgende:
Bij AR moet je alleen een formulier ondertekenen waarin jij ze machtigt om dat ding aan te vragen. Da's nog makkelijker :P
Ik hoefde alleen aan te geven dat ik bereid was om indien gevraagd een VOG aan te vragen.

Morgen voor het eerst Jaguar rijden. X-type uit 2008...
.
pi_122472578
Prima dagje gehad vandaag, eerst een A4 opgehaald bij een onwijs lekkere milf in een ziek groot huis en daarna een gare Astra uit 2007 waarbij het motormanagement lampje brandde en de auto onwijs naar rechts trok :') Zelfs nog even 2 uurtjes college meegepakt, dus zowel geld verdiend als aan de studie gewerkt vandaag, komt niet vaak voor!
Morgen een Kia Rio van Utrecht naar Deventer en een A4 van Deventer naar Nijkerk.

@Pizzabodem: lekkere auto man! Lang ritje?
pi_122473026
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:

@Pizzabodem: lekkere auto man! Lang ritje?
Nope, 40 minuten. En een handgeschakelde Jag :') . Wist niet dat die bestaan. Maar het is weer eens wat anders dan een Megáne of Caddy.
.
pi_122474142
Na een gefaalde eerste rit die niet doorging, nu na 2 weken eindelijk ritjes: Hoofddorp - Hilversum en A'dam - Meerkerk. Is de Steenstraat tegenwoordig nou wel of niet de feestlocatie? En hoeveel kilo formulier moet er tegenwoordig mee, gewoon 2 stuks ?
pi_122474344
Die werd hier altijd de feestlocatie genoemd, maar ze zijn daar sinds een maand of 2 erg vriendelijk. En daarvoor vond ik het ook nooit erg om er te komen. Maar ze zullen mij daar inmiddels wel kennen, kom er zo vaak :P
.
pi_122474447
Dat was de feestlocatie, maar is nu prima te doen. Wat betreft formulieren, als je ophaalt op een privé-adres 2 meenemen (je kan daar niet altijd kopiëren), maar ophalen bij een bedrijf gewoon 1. Zo doe ik het altijd.

@Neerlands_Trots: pics :7
pi_122479422
Jaa aangenomen!! *)
Die sollicitatie stelde echt niks voor, de rijtest ook niet. Samen met mij nog 2 meisjes aangenomen.
Heb er zin in!
pi_122480402
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:08 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Vind Subway geen reet aan. Met saus doordrenkte broodjes en droge vleeswaren (had eens die Chicken Teriyaki oid). Maar ieder z'n smaak natuurlijk ;)
Ik heb dus ook helemaal niets met Subway. Eerder op mijn stage at ik het wel eens als avondeten, omdat het eten uit de kantine nog slechter was. Alles vind ik een beetje hetzelfde smaken bij Subway. De laatste keer heb ik een broodje gehaald in Leuven. Toen keek ik even naar links en terug, had ze al een enorme hoeveelheid zwarte olijven erop gekwakt.. Noooooo.
pi_122483974
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:03 schreef QuiCk01 het volgende:
Morgen echt een klote dag. Beginnen om 08.00 en moet de trein van 06.30 hebben :'(
Vijf maanden lang de bus van 06:35 dus niet janken :9
  maandag 4 februari 2013 @ 21:29:05 #249
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122484323
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

3 jaar de fiets om 6.45 :6 :')

Die focus van vandaag was wel weer lekker rampzalig zeg, de banden moest ik eerst nog oppompen, en hij trok alle kanten uit. Ook trilde de motor als een debiel. :') . Ik heb betere auto's met 3 ton gereden
pi_122488014
Gratis meeliften met de lijnbelbus zit er nu ook niet meer in, tenzij je een OV jaarkaart hebt.
Kreeg net bericht dat alle chauffeurs nu eurokaartjes mee moeten nemen, en als er geen OV-chiplezer in de auto zit die kaartjes ook moet verkopen.

Verschil kunnen jullie echter terugkrijgen!
pi_122492687
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was de feestlocatie, maar is nu prima te doen. Wat betreft formulieren, als je ophaalt op een privé-adres 2 meenemen (je kan daar niet altijd kopiëren), maar ophalen bij een bedrijf gewoon 1. Zo doe ik het altijd.

@Neerlands_Trots: pics :7
Heb haar wel gevonden op Linkedin, maar denk dat het nogal tegen de regels is om hier te posten :P :@
Wat ook wel grappig was; toen ik net klaar was met de auto innemen kwam er een bedrijf haar nieuwe auto brengen. Deze mannen gaven mij ook een hand en stelden zich netjes voor, later dacht ik er aan dat de situatie net leek alsof ik haar vriend/man was die er net vandoor ging :P
Die ene kerel keek me ook aan met zo'n blik van: hmm not bad, not bad at all :7
pi_122493151
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Toet- het volgende:
Jaa aangenomen!! *)
Die sollicitatie stelde echt niks voor, de rijtest ook niet. Samen met mij nog 2 meisjes aangenomen.
Heb er zin in!
Kijk! Het aantal vrouwelijke EasyWay werknemers in 1 klap verdubbeld!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:25:58 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122499158
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu de echte ontmaagding nog he knul :7
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:28:01 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122499219
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Heb haar wel gevonden op Linkedin, maar denk dat het nogal tegen de regels is om hier te posten :P :@

Mijn inbox staat open :7
#26 || Luciano da Silva
pi_122499998
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Wat ook wel grappig was; toen ik net klaar was met de auto innemen kwam er een bedrijf haar nieuwe auto brengen. Deze mannen gaven mij ook een hand en stelden zich netjes voor, later dacht ik er aan dat de situatie net leek alsof ik haar vriend/man was die er net vandoor ging :P
Die ene kerel keek me ook aan met zo'n blik van: hmm not bad, not bad at all :7
Muahaha, nice.
pi_122500672
Kut, ik dacht dat ik elke week een vrije dag had maar mooi niet dus :') Maar kijken of er wat te skippen valt :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:21:49 #257
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122509665
Lekker spoedje net gehad, een niet zo boeiende A4 heen. En een Mercedes C180 terug. Alleen stond die navigatie van die Mercedes op snelste route en dat was toevallig via Duitsland :P. Even relaxed 80 km door Duitsland geblazen O+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:34:22 #258
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122512971
Weer terug van een retourtje Breda - Veendam, ben terug maar via Joure gereden om alle werkzaamheden bij A28 te ontlopen.. Nu wel meer kilometers gereden dan de kortste weg, gaat EW / de LM daar moeilijk over doen?
pi_122513170
Ik heb al zo vaak omgereden, al loopt het een uur uit dan doen ze er nog niks aan.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:41:26 #260
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122513302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb al zo vaak omgereden, al loopt het een uur uit dan doen ze er nog niks aan.
Beter :) Had vandaag weer zo'n verstrooid kantoor mannetje die ging bitchen over alle schades die ik noteerde. Niet heel raar, aangezien ik nog nooit zoveel kruisjes heb moeten zetten voor al die deuken die in de afgeragde avensis zaten :')
pi_122513490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef zazzel het volgende:
Weer terug van een retourtje Breda - Veendam, ben terug maar via Joure gereden om alle werkzaamheden bij A28 te ontlopen.. Nu wel meer kilometers gereden dan de kortste weg, gaat EW / de LM daar moeilijk over doen?
Nee, tijd is veel belangrijker. Alleen voor sommige klanten is het verboden om door Duitsland te gaan ivm verzekering.
pi_122514451
Nou maar hopen dat ze nog bellen, zou jammer zijn als ik na een half jaar direct de eerste dag weer thuis zit :')
pi_122514526
Waar woon je? In het zuiden is best veel werk, in Born hebben ze zelfs personeel nodig om een dag(of meer) mee te helpen..
pi_122514643
Groningen
pi_122514778
Haha, dat is wel het andere uiterste.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:12:57 #266
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122514830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef Shefkee het volgende:
Waar woon je? In het zuiden is best veel werk, in Born hebben ze zelfs personeel nodig om een dag(of meer) mee te helpen..
Ik ben vanuit Breda ook nog nooit in Born geweest.. Hoor daar nooit wat over drukte. Anders hou ik me aanbevolen haha
pi_122514896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik ben vanuit Breda ook nog nooit in Born geweest.. Hoor daar nooit wat over drukte. Anders hou ik me aanbevolen haha
Ik vanaf Groningen twee keer, dat zijn wel de betere ritjes maar het is wel fijn als je dan nog een tweede rit hebt :')
pi_122514949
Ik zit ook nog te wachten op ritjes voor morgen, laatste tijd is het wat rustig hier in Groningen
pi_122515124
Ik mag morgen weer aan de bak. Nijeveen - Breda en Rotterdam - Amersfoort in een A4 en een A3
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:24:06 #270
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122515389
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha zegt de man die afgelopen 2 jaar 1 dag in de week naar school toe ging :D
Nu stage zeker?

Die Honda Insight wilde vanochtend gelijk niet starten. Volgens die vrouw hadden al dit soort auto's dat als ze 2 weken hadden stilgestaan... :X
pi_122515939
Nu al een ritje voor donderdag gekregen.
Amsterdam - Brussel - Parijs. Daarna met de trein terug.. Heenweg gaat in een 520i.
Nee.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:37:52 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122515961
Lekker ritje wel. Terug met de Thalys?
#26 || Luciano da Silva
pi_122516566
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu al een ritje voor donderdag gekregen.
Amsterdam - Brussel - Parijs. Daarna met de trein terug.. Heenweg gaat in een 520i.
Kijk. De reden waarom ik ga solliciteren, daar wil ik er ook wel een aantal van als ik van stage terugkom ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:04:26 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122516883
Ik heb er waarschijnlijk ook weer een baantje bij voor de komende twee maanden; vaccins rondbrengen door Nederland, 20 uur per week :)
#26 || Luciano da Silva
pi_122517301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hahaha zegt de man die afgelopen 2 jaar 1 dag in de week naar school toe ging :D
Nu stage zeker?
Haha, ik zit nu per dag idd langer op kantoor dan voorheen in 2 weken :D
Stage inderdaad... Ik wil weer rijden :9
pi_122518533
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker ritje wel. Terug met de Thalys?
Geen idee.. Ik eindig zo'n 30km achter Parijs, dus eerst met een boemeltje naar Gare du Nord ofzo. Dan zie ik wel hoe ik thuiskom..
Edit: ja ik mag met de Thalys van Easyway.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dimitri_ op 05-02-2013 18:58:28 ]
Nee.
pi_122520140
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nu de echte ontmaagding nog he knul :7
Ik zit op FOK, wat denk je zelf?!

@Dmitri: lekker hoor!
pi_122521474
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk ook weer een baantje bij voor de komende twee maanden; vaccins rondbrengen door Nederland, 20 uur per week :)
Hoe kom je op die baantjes? Je hebt/had toch ook dat baantje waar je snoepautomaten moet bijvullen toch?
pi_122521482
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:52 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Geen idee.. Ik eindig zo'n 30km achter Parijs, dus eerst met een boemeltje naar Gare du Nord ofzo. Dan zie ik wel hoe ik thuiskom..
Edit: ja ik mag met de Thalys van Easyway.
Weer eens wat anders dan Raamsdonksveer of Meerkerk. Hoe lang zit je er al, dat je zulke ritjes krijgt?
pi_122521609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Weer eens wat anders dan Raamsdonksveer of Meerkerk. Hoe lang zit je er al, dat je zulke ritjes krijgt?
Ze zeggen dat ze puur naar beschikbaarheid van de chauffeur kijken en niet naar het aantal jaar dat je er werkt. :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:49:47 #281
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122521721
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Ze zeggen dat ze puur naar beschikbaarheid van de chauffeur kijken en niet naar het aantal jaar dat je er werkt. :)
En dat geloven wij ook zeer braaf :)
pi_122522172
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

En dat geloven wij ook zeer braaf :)
Mja, ik als hiker kreeg een keer een rit naar Köln en mocht de ICE nemen enzo. Was net een paar maanden in dienst toen en had zelfs een paar weken daarvoor schade gereden :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:10:29 #283
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122523142
Zou ook wel zo'n buitenland rit willen doen! Kom niet verder dan Groningen vanuit hier :9
pi_122525450
Morgen een A3 Sportback 1.4TFSI en een Avensis 1.8 benzine.

Niet eerder Audi gereden, is deze een beetje geschikt voor een algemene beeldvorming?
pi_122525474
Waar moet je die A3 weghalen dan? Ik heb dezelfde morgen;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:53:59 #286
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122525656
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mja, ik als hiker kreeg een keer een rit naar Köln en mocht de ICE nemen enzo. Was net een paar maanden in dienst toen en had zelfs een paar weken daarvoor schade gereden :P
Ik geloof er niet zo in, maar we gaan het meemaken
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Babananana het volgende:
Morgen een A3 Sportback 1.4TFSI en een Avensis 1.8 benzine.

Niet eerder Audi gereden, is deze een beetje geschikt voor een algemene beeldvorming?
Ik vind Audi niet bijzonder, het rijdt net als al die VAG spul. Niets mis mee, maar het springt er niet echt uit. BMW vind ik imho beter rijden.
pi_122526041
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in, maar we gaan het meemaken

[..]

Ik vind Audi niet bijzonder, het rijdt net als al die VAG spul. Niets mis mee, maar het springt er niet echt uit. BMW vind ik imho beter rijden.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar BMW. Audi is niets mis mee, maar blinkt m.i. nergens echt in uit. Natuurlijk rij ik liever 2 uur in een A6 dan in een Dacia, maar een BMW rijdt wat mij betreft een stuk fijner.. En ziet er ook beter uit.
pi_122526415
Vandaag weer een facepalm gevalletje: ik moest een A4 van een schadebedrijf in Deventer naar Nijkerk brengen. In mijn opdracht staat: FORMULIER 2X UITPRINTEN!!!!!!!!! 1X ACHTERLATEN BIJ OPHAALADRES, ANDERE EXEMPLAAR IN DE AUTO LATEN LIGGEN!!!!!! ABSOLUUT NIET MEE NAAR BINNEN NEMEN IOV <insert knakker>!!!! KAN AR PROBLEMEN MEE KRIJGEN!!! :')
Dus ik kom daar aan, parkeer de auto, loop met de sleutels en kentekenpapieren naar binnen.. zegt die vrouw: waar is je transportformulier? Dus ik zeg dat ik die in de auto moest laten liggen volgens de opdracht. Zegt ze: ooh nou dat hoef je niet al te serieus te nemen hoor, volgende keer gewoon meenemen dus :')
Echt wtf 8)7
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:08:37 #289
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122526641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat ook uit naar BMW. Audi is niets mis mee, maar blinkt m.i. nergens echt in uit. Natuurlijk rij ik liever 2 uur in een A6 dan in een Dacia, maar een BMW rijdt wat mij betreft een stuk fijner.. En ziet er ook beter uit.
Mee eens, ik heb ook liever een 1serie dan een a3, alleen omdat ik RWD veel prettiger vind rijden. Vanaf de C klasse is Mercedes trouwens ook wel te pruimen hoor
Deze reed wel erg fijn :)
pi_122526702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag weer een facepalm gevalletje: ik moest een A4 van een schadebedrijf in Deventer naar Nijkerk brengen. In mijn opdracht staat: FORMULIER 2X UITPRINTEN!!!!!!!!! 1X ACHTERLATEN BIJ OPHAALADRES, ANDERE EXEMPLAAR IN DE AUTO LATEN LIGGEN!!!!!! ABSOLUUT NIET MEE NAAR BINNEN NEMEN IOV <insert knakker>!!!! KAN AR PROBLEMEN MEE KRIJGEN!!! :')
Dus ik kom daar aan, parkeer de auto, loop met de sleutels en kentekenpapieren naar binnen.. zegt die vrouw: waar is je transportformulier? Dus ik zeg dat ik die in de auto moest laten liggen volgens de opdracht. Zegt ze: ooh nou dat hoef je niet al te serieus te nemen hoor, volgende keer gewoon meenemen dus :')
Echt wtf 8)7
Kansloos. Ik heb dat bij EW ook een keer gehad. Die meid op het ophaaladres echt van.. Ehh nee hoor dat hoef je bij afleveren niet te faxen. Wij gooien dat allemaal weg. Ik dat natuurlijk doorgeklept aan EW.. Die gelijk met de betreffende maatschappij gebeld.. Die meid had het dus bij het verkeerde eind :P.
pi_122527139
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb ook liever een 1serie dan een a3, alleen omdat ik RWD veel prettiger vind rijden. Vanaf de C klasse is Mercedes trouwens ook wel te pruimen hoor
Deze reed wel erg fijn :)
[ afbeelding ]
De fijnste Mercedes die ik voor Easy Way heb gereden was een E-klasse 320 CDI. 0-100 in 6,8 seconden. Had natuurlijk vooral met het vermogen te maken.. Qua demping is het nogal soft.. Soort van bloedsnel laagvliegend tapijt was het.
pi_122527236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

De fijnste Mercedes die ik voor Easy Way heb gereden was een E-klasse 320 CDI. 0-100 in 6,8 seconden. Had natuurlijk vooral met het vermogen te maken.. Qua demping is het nogal soft.. Soort van bloedsnel laagvliegend tapijt was het.
Die dingen zijn inderdaad super comfy. (rijd regelmatig een E200)
Altijd weer enorm wennen als ik daarna in mijn Ibiza stap.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:18:16 #293
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122527240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ideale snelwegcruisers dus :) dat ding gaf geen krimp bij hoge snelheden. Maar als ik een bocht tegenkom heb ik toch liever een BMW.
pi_122527435
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ideale snelwegcruisers dus :) dat ding gaf geen krimp bij hoge snelheden. Maar als ik een bocht tegenkom heb ik toch liever een BMW.
Ja klopt. Ik had me van tevoren helemaal niet gerealiseerd dat het een dikke versie was. Ik moest hem ook ergens ophalen waar hij overduidelijk al een tijd had gestaan.. Hartstikke smerig en onder de beschadigingen en echt een super grote deuk op het achterscherm.. Zonde.
pi_122527519
Ik voorspel straks een kleine race wie het 100e studentchauffeur topic mag openen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:24:24 #296
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122527612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik had me van tevoren helemaal niet gerealiseerd dat het een dikke versie was. Ik moest hem ook ergens ophalen waar hij overduidelijk al een tijd had gestaan.. Hartstikke smerig en onder de beschadigingen en echt een super grote deuk op het achterscherm.. Zonde.
Zoiets als dit?
http://www.autoblog.nl/zo(...)rzwolgen-door-natuur
Dat is echt altijd zonde, maarja een dikke bak kost nogal wat in onderhoud en bij de pomp
pi_122527676
Dat denk ik ook, maar ik haak bij dezen af. Zet wel wat geld op Joppie
pi_122528011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Kevindinhinho het volgende:
Waar moet je die A3 weghalen dan? Ik heb dezelfde morgen;)
Breda, naast een fotowinkel aan de singel.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:31:58 #299
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122528102
Aan wie de eer?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:34:33 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122528240
Ik
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:34:37 #301