Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Enpe, hiker regio Eindhoven Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden guru033, hiker regio Utrecht ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle zazzel, hiker regio Breda
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda reintje_, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef Panthera. het volgende: 6 in lijn zonder turbo is altijd het best. Hoe dan ook. Daarom is de huidige 530i de enige echte 5 serie.
De enige auto die ik ooit voor mijn werk gefotografeerd heb is een Audi A5 cabrio.
Ja joh? Ik maak van elke auto een foto. Gewoon voor de leuk
Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Kevindinhinho het volgende: Wow! Ik liep net vanaf de steenstraat in meerkerk richting het postkantiir, stopt er een wildvreemde vrouw met de vraag of ze me even moest brengen!
Faith in humanity: RESTORED!
Haha zo bijzonder is dat toch ook weer niet? Ik kijk zelf in meerkerk ook altijd of ik hikers zie lopen die een lift nodig hebben.
Volgens mij weet iedere bewoner van meerkerk inmiddels ook wel dat al die wandelende jongelui hikers zijn en niet voor hun plezier in hun pantalon gaan wandelen bij -5 graden
Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Rubenr3 het volgende: Die V60 zit wel lekker dik in de opties ja. Ik heb nog liever een goedkope auto vol opties dan een dure zonder eigenlijk.
Geef mij maar gewoon een wat dikkere bak met alleen CC en een radio dan vermaak ik me wel
Én airco. Misschien we het belangrijkste.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Climate control, niks erger dan de hele tijd klooien met de temperatuur. Samen met cruise control en een beetje fatsoenlijke radio het belangrijkste in mijn ogen. Veel pk's heb je in Nederland toch niks aan, hoewel het wel erg lekker is.
Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Rubenr3 het volgende: Ik heb ook veel liever climate control dan airco, bij airco zit ik constant met die knoppen te kloten
Climate control is ook gewoon dezelfde airco, alleen dan met een stukje elektronica dat hem regelt.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Automaatje, leuk navigatie/media systeem met goede speakers, regensensor, lichtsensor, dimmende binnenspiegel en parkeersensoren. Dat zijn toch wel de opties die ik wil hebben En dan liever een wat 'tragere' auto met deze opties dan een snellere zonder..
Ik had laatst een demomodel Ford Focus, ook allemaal van die belachelijke opties, vermoeidheidsdetectie, verkeersbordendetectie, zo'n systeem dat je dode hoek in de gaten houdt, alles was spraakgestuurd en nog allemaal van die onzin. Sommige systemen zijn gewoon verschrikkelijk irritant.
Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Pizzabodem het volgende: Automaatje, leuk navigatie/media systeem met goede speakers, regensensor, lichtsensor, dimmende binnenspiegel en parkeersensoren. Dat zijn toch wel de opties die ik wil hebben En dan liever een wat 'tragere' auto met deze opties dan een snellere zonder..
Sommige auto's zijn ze onmisbaar op, de Passat CC van schoonvader parkeer ik liever niet in zonder die dingen. Wat een beroerd zicht rondom. Ook onze Alfa 159 zou wel parkeersensoren kunnen gebruiken, met die motorkap kun je nooit zien hoe ver je ergens vanaf staat.
Ik heb morgen een nieuwe volvo v60 dus neem aan dat ze die een beetje volgestopt hebben met opties. Vorige week de V70 van de Rent afdeling van "de blauwe" uit Breda, full option Die stoelen + stoelverwarming van Volvo
Parkeersensoren zijn alleen handig als je op een busje rijdt zonder binnenspiegel, zoals bij de snoepboer op die Trafic's. In een personenauto gewoon kansloos.
Mijn lijstje: airco(hoeft niet persé climate control), cruise control, radio, 6bak, regensensoren. Alles wat er meer op zit ruil ik liever in voor betere wegligging of betere motor.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Sommige auto's zijn ze onmisbaar op, de Passat CC van schoonvader parkeer ik liever niet in zonder die dingen. Wat een beroerd zicht rondom. Ook onze Alfa 159 zou wel parkeersensoren kunnen gebruiken, met die motorkap kun je nooit zien hoe ver je ergens vanaf staat.
Sommige auto's zijn ze onmisbaar op, de Passat CC van schoonvader parkeer ik liever niet in zonder die dingen. Wat een beroerd zicht rondom. Ook onze Alfa 159 zou wel parkeersensoren kunnen gebruiken, met die motorkap kun je nooit zien hoe ver je ergens vanaf staat.
Tsja dat probleem met die motorkap heb je bij bijna elke auto, dat is een kwestie van wennen.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef joppie_saus het volgende: Parkeersensoren zijn alleen handig als je op een busje rijdt zonder binnenspiegel, zoals bij de snoepboer op die Trafic's. In een personenauto gewoon kansloos.
Die dingen staan vaak te ruim afgesteld. Piept als een malle maar je hebt nog zeeën van ruimte achter.
Busjes kunnen ook wel prima zonder, maar het is vrij lastig om in te schatten waar de achterkant precies is en dan is het wel fijn (grotere busjes dan, van die kleine zoals Caddy's hoeft het ook niet).
Die Trafic begint te piepen als je op een meter afstand bent. Dan gaat hij sneller piepen naarmate je dichterbij het object komt, tot één lange piep als je die tot op 15 centimeter genaderd bent. En geloof me, die dingen wil je niet rijden zonder sensoren. Je komt vaak genoeg op plekken waar je achteruit in moet rijden of achteruit in moet parkeren. Onze Doblo heeft ook sensoren, dat is te kansloos voor woorden.
Dat is helemaal verrot met wegrijden. Mijn moeder kan/durft niet achteruit in te parkeren, dat is echt ellendig met wegrijden omdat wij bijna geen zicht op de weg hebben.
Wij hebben ook parkeersensoren, niets mis mee en kan soms verdomde handig zijn. Lagen laatst door de kou wel in storing, bij optrekken ging hij 1x snel af, en bij het stoppen 2x snel. Man, daar wordt je tureluurs van in de stad
Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef S-RS het volgende: Lagen laatst door de kou wel in storing, bij optrekken ging hij 1x snel af, en bij het stoppen 2x snel. Man, daar wordt je tureluurs van in de stad
Ik vind parkeersensoren op een grote bus juist overbodig.. Gewoon zorgen voor fijne breedtelichten, dan gaat het prima. Ook zonder lukt het best goed, meestal zie je vanuit de zijspiegels wel een treeplank of iets dergelijks, daarmee kun je het fijn inschatten.
Het wordt pas irritant bij lage coupe's, met rare daklijnen.. Zoals een Passat CC inderdaad.
Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Pizzabodem het volgende: Morgen de dichtstbijzijnde bushalte op 45 minuten lopen. Hopelijk is het een beetje droog dan...
Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Pizzabodem het volgende: Morgen de dichtstbijzijnde bushalte op 45 minuten lopen. Hopelijk is het een beetje droog dan...
Geen idee, ik kijk morgen wel even hoe het gaat allemaal. Meestal zetten ze je wel ff af bij de bushalte bij van die afgelegen bedrijven.
Er komt tevens slechts één bus per uur bij die halte. En morgen bij datzelfde dorp ook een uur wachten op m'n volgende rit, maar ben niet van plan dat te doen bij een bushalte in the middle of nergens
Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef joppie_saus het volgende: Parkeersensoren zijn alleen handig als je op een busje rijdt zonder binnenspiegel, zoals bij de snoepboer op die Trafic's. In een personenauto gewoon kansloos.
Onzin, dat soort busjes parkeer ik met de grootste gemak in op alleen de buitenspiegels. (die rolstoelbussen heb je ook bar weinig zicht van binnen uit.) Makkelijker zelfs als de E-klasses zonder parkeersensoren, omdat ik daarbij niet kan zien hoever ik nog naar achter kan. Maar goed, ik parkeer mijn eigen auto dan ook altijd op 1 cm van de muur af.
De sensoren van onze Astra slaan trouwens nergens op, gaan al volop piepen dat je te dicht bij zit, stap je uit en dan blijkt dat je nog zeker 20 cm bij een klein stoeprandje vandaan staat. Die van de E-klasse is daarentegen wel erg fijn vind ik. Bij een Touran ben ik voor ook wel sensoren nodig, zoals ik er in zit kan ik de motorkap van zo'n wagen niet eens zien(en nee, ik lig dan niet, zit zelfs vrij rechtop. (en dat is dan trouwens al direct 1 hele belangrijke reden voor mij om niet zelf zo'n auto te kopen. )
[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 30-01-2013 19:11:33 ]
Iemand een idee wat ik 1 uur 15 minuten in Tiel kan doen? Dat station stelt ook niets voor, dus daar zitten lijkt me niet echt een optie, het centrum is ook niet echt veel Als het regent maar gewoon in de trein gaan zitten en heen en weer reizen ofzo
[ Bericht 12% gewijzigd door Pizzabodem op 30-01-2013 19:47:53 ]
Cristus wat een waslijst aan dingen die je moet doen of onthouden wanneer je een auto ophaalt bij de groene in Houten Gelukkig zijn ze weer eens royaal geweest met uitroeptekens....
Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Pizzabodem het volgende: Iemand een idee wat ik 1 uur 15 minuten in Tiel kan doen? Dat station stelt ook niets voor, dus daar zitten lijkt me niet echt een optie, het centrum is ook niet echt veel Als het regent maar gewoon in de trein gaan zitten en heen en weer reizen ofzo
Chillen met Flipje? Die is altijd wel in de stad te vinden...
Ff serieus, ik zou een la place/mcdonalds of een andere plek met wifi zoeken en gewoon een uurtje daar gaan zitten.
Tiel is nog wel net groot genoeg om wat eettentjes her en der te hebben, al zit het station niet echt in het centrum volgens mij. Ik weet niet waar je moet zijn, op het industrieterrein? Dan kan je de bus nemen, die gaat via centrum naar station.
Op woensdag 30 januari 2013 21:59 schreef Panthera. het volgende: Tiel is nog wel net groot genoeg om wat eettentjes her en der te hebben, al zit het station niet echt in het centrum volgens mij. Ik weet niet waar je moet zijn, op het industrieterrein? Dan kan je de bus nemen, die gaat via centrum naar station.
Moet ergens in een woonwijk zijn, prive adres en er staat bij dat ik pas na een bepaalde tijd mag komen. Maar heb nu een ov-verbinding gevonden waarmee mijn wachttijd nog maar 30 minuten is op het station, dat is wel te doen.
Morgen Utrecht - Amsterdam in een S60 en Amsterdam - De Meern in een Megane. Ziet ernaar uit dat ik om half 11 alweer thuis ben, dus hoop dat er nog een spoedrit achteraan komt..
Hoi allemaal Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in. Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden... Hebben jullie verder misschien nog tips voor de sollicitatie?
Morgen weer is een dagje werken, baal toch wel van mijn huidige rooster met 5 dagen college. Werd pas om 19uur gebeld dus toen ik er eigenlijk niet op rekende. Vroeg vertrekken vanuit eindhoven voor een rit Den Bosch- Den Haag en Den Haag- Amstelveen in een Punto en een Toyota Auris. De 2e auto moet in principe voor 12u afgeleverd worden (al was het geen ramp als ie iets later was), dus met een beetje geluk zit ik om 14:45 gewoon in de collegezaal. Mocht ik dat college niet halen haal ik in ieder geval het verplichte college van 16:45 wel
Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Toet- het volgende: Hoi allemaal Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in. Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden... Hebben jullie verder misschien nog tips voor de sollicitatie?
Gezellig!
Je moet er idd niet teveel van verwachten. Eigenlijk wordt iedereen aangenomen, tenzij je de auto total-loss rijdt (er zijn iig nog geen verhalen dat er iemand is afgewezen).
Voor jezelf alleen wel handig om ff aan te denken: Probeer niet met je linker been te gaan remmen, dan zit je met je voorhoofd tegen de ruit . Is een automatische reactie omdat je normaal in schakelauto je linkerbeen gebruikt voor koppeling. Linkerbeen gewoon stijf op de steun houden.
Goedenavond allen, vond het toch wel tijd om mezelf ook maar is te melden hier. Ben inmiddels 2 maanden naar volle tevredenheid werkzaam als hiker bij Easyway, alleen de auto's vallen nog een beetje tegen maar daar ben ik niet de enige in volgens mij . Ik zag een paar topics eerder een excel-bestandje langskomen voor de urennotatie, heeft iemand die nog toevallig bij de hand?
Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Toet- het volgende: Hoi allemaal Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in. Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden... Hebben jullie verder misschien nog tips voor de sollicitatie?
Voor een automaat hoef je niet bang te zijn, alleen weten dat hij al gaat kruipen in de D en R als je de rem loslaat. Dat is het. Verder uitkijken dat je niet te hard gaat, dat gebeurt mij bij een automaat veel makkelijker
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Toet- het volgende: Hoi allemaal Ik kom maandag solliciteren bij EasyWay! Vind het wel spannend, maar heb er wel zin in. Ik heb hier een beetje zitten lezen en zag dat ik van die rijtest niet te veel moet verwachten, is dat echt zo? Ik heb nu 7 maanden mijn rijbewijs en nog nooit in een automaat gereden... Hebben jullie verder misschien nog tips voor de sollicitatie?
Nog een keer de waarschuwing: NIET je linkervoet gebruiken! ^^ bij het starten je voet op de rem zetten, motor aan, dan de automaat in 'D' , dan bij het wegrijden voet van de rem.
ik ken wel een verhaal van iemand die de rijtest niet haalde hoor.. maar volgens mij was dat meer een excuus, omdat diegene uitzag als een zwerver met borderline
Nog een keer de waarschuwing: NIET je linkervoet gebruiken! ^^ bij het starten je voet op de rem zetten, motor aan, dan de automaat in 'D' , dan bij het wegrijden voet van de rem.
Ik rij nu regelmatig in automaten, maar die fout maak zelfs ik nog wel eens(als ik net begin die dienst.) Vanmorgen ook, 1e de beste kruising waar ik moet remmen, trap ik met links vol de rem in.
Op donderdag 31 januari 2013 00:58 schreef DylanAce het volgende: Goedenavond allen, vond het toch wel tijd om mezelf ook maar is te melden hier. Ben inmiddels 2 maanden naar volle tevredenheid werkzaam als hiker bij Easyway, alleen de auto's vallen nog een beetje tegen maar daar ben ik niet de enige in volgens mij . Ik zag een paar topics eerder een excel-bestandje langskomen voor de urennotatie, heeft iemand die nog toevallig bij de hand?
Je moet dit werk ook niet voor de auto's doen, ik ben al lang blij als het geen busje is tegenwoordig
Bedoel je dit bestand? http://db.tt/bQ58lyyN Als er iets niet werkt moet je het even laten weten dan pas ik het aan. Misschien handig om hem in de OP te zetten?
Bedankt voor de tips haha, hoop dat ik het niet zal vergeten maandag Zie dat er vooral mannen reageren hier, werken er überhaupt wel vrouwen als hiker?
Ik rij nu regelmatig in automaten, maar die fout maak zelfs ik nog wel eens(als ik net begin die dienst.) Vanmorgen ook, 1e de beste kruising waar ik moet remmen, trap ik met links vol de rem in.
Iedereen maakt die fout wel. ^^ Maar het is zo lullig als dat bij je rijtest gebeurd, al zouden ze daar niet heel moeilijk over doen denk ik.
Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Toet- het volgende: Bedankt voor de tips haha, hoop dat ik het niet zal vergeten maandag Zie dat er vooral mannen reageren hier, werken er überhaupt wel vrouwen als hiker?
Ik heb zelfs wel eens de enige vrouwelijke hiker die dit topic rijk was ooit gespot
Wij kwamen op vakantie (Spanje) een vrouwelijke hiker tegen, volgens mij werkte ze voor AR. Daarnaast heb ik er een gezien die ook uit Groningen kwam, maar verder nog nooit
Op donderdag 31 januari 2013 11:55 schreef Toet- het volgende: Bedankt voor de tips haha, hoop dat ik het niet zal vergeten maandag Zie dat er vooral mannen reageren hier, werken er überhaupt wel vrouwen als hiker?
Ik kom ze af en toe wel tegen, maar ze zijn schaars... Ik had wel sollicatie met een vrouw
deze wilden ze niet op de fb zetten maar wilde ik jullie niet onthouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus.
Als ze dan toch meelezen, hoop ik toch dat ik nou eens een ritje krijg met de 'drukke maandwissel'. Sta zowat de hele week op beschikbaar, maar m'n telefoon blijft stil.
Misschien toch maar bellen voor de ritjes rond Amsterdam morgen...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Ik had voor morgen beschikbaarheid vanaf 1uur opgegeven, spreken ze mn voicemail in dat ik tot 1 beschikbaar ben en dat ze ritten voor me hebben waarbij ik weer lékker op tijd terug ben En nu hebben ze geen middag ritten meer voor me...
Zo weer een lekker dagje erop zitten kom de laatste tijd vaak bij een 'Nederlandse' lease in Amersfoort, wat een stuk chagrijn zit daar achter de balie, mijn god.
Hoe moeten ze er dan per ongeluk achter komen? Alsof die chauffeurs als ze gebeld worden tussen neus en lippen door laten merken dat ze op stage gaan/in het buitenland gaan studeren. Kan me ook niet voorstellen dat ze Facebook af gaan struinen, al hun 3000 werknemers bij langs.
Ach, 'gelukkig' werk ik er niet meer, hoewel ik het werk, op het OV'en na, wel mis.
Nou ze komen er per ongeluk achter als een collega al 3 maanden onbeschikbaar is denk ik.
Lekker geregeld ook weer. Vanmiddag aan de telefoon hadden ze al geen ritten voor me, nu sturen ze weer een sms dat ze nog ritten vanuit utrecht hebben maar mij hebben ze niet gebeld. Kansloos dit
Op donderdag 31 januari 2013 17:32 schreef maxmin het volgende: Nou ze komen er per ongeluk achter als een collega al 3 maanden onbeschikbaar is denk ik.
Dit denk ik, mensen die lang niet beschikbaar zijn geweest in een drukke regio. Maar het blijft gissen, tot iemand van kantoor zich hier aanmeldt
Heb morgen 2 mooie ritten met lekker veel kilometers!
425 km ongeveer, best goed voor regio Amsterdam!
Amsterdam - Groningen in een Hyundai i10, da's dan weer jammer... en Eemshaven - Meerkerk, snelweglocatie, voor het eerst dat ik daar naartoe moet. Met een Focus.
Wordt een persoonlijk record, wat km's betreft wat ik afgelopen dinsdag had verbeterd en morgen meteen weer dus.
Maar er is geen OV mogelijk tussen Groningen en Eemshaven. Nou heb ik een telefoonnummer van een andere hiker die ook vanuit Groningen naar Eemshaven moet gekregen zodat ik met hem met de trein naar Delfzijl kan, en van daaruit worden we dan als het goed is opgehaald door iemand en gebracht naar Eemshaven.
Amsterdam - Groningen in een Hyundai i10, da's dan weer jammer... en Eemshaven - Meerkerk, snelweglocatie, voor het eerst dat ik daar naartoe moet. Met een Focus.
Wordt een persoonlijk record, wat km's betreft wat ik afgelopen dinsdag had verbeterd en morgen meteen weer dus.
Maar er is geen OV mogelijk tussen Groningen en Eemshaven. Nou heb ik een telefoonnummer van een andere hiker die ook vanuit Groningen naar Eemshaven moet gekregen zodat ik met hem met de trein naar Delfzijl kan, en van daaruit worden we dan als het goed is opgehaald door iemand en gebracht naar Eemshaven.
Hoezo geen OV-verbinding? Trein naar Roodeschool en vanuit daar een regiotaxi nemen naar Eemshaven. Zeker als je toch met 2 man die kant op moet kost dat hooguit een keer 5,- of max een 10tje p.p die je toch kan declareren. Ik zou je/jullie morgen trouwens ook wel die kant op kunnen brengen eventueel, woon in Delfzijl.
Waar moet je trouwens zijn in de Eemshaven? RWE, Nuon? (mag ook dm.)
Op donderdag 31 januari 2013 17:57 schreef Viezze het volgende: Er rijden wel bussen die kant op toch? Ik ben een keer met de bus naar Teijin geweest daar.
Nope, niet naar Eemshaven, ja s'zomers naar de Borkum terminal geloof ik, maar verder niet. Besides, als je naar Nuon moet lopen vanaf Teijin kan je maar beter goede schoenen aan trekken. Ik dacht dat dat wel een km of 4-5 lopen is.
Nope, niet naar Eemshaven, ja s'zomers naar de Borkum terminal geloof ik, maar verder niet. Besides, als je naar Nuon moet lopen vanaf Teijin kan je maar beter goede schoenen aan trekken. Ik dacht dat dat wel een km of 4-5 lopen is.
O wacht, Teijin ligt niet in de Eemshaven? Is de Eemshaven dat gebied ten noorden van Delfzijl?
Maar dan kan je beter naar Roodeschool als je op wordt gehaald.
Dat zei Marco net ook via dm. Dat is dan beter. Dat moet ik dan weer ff met die andere hiker bespreken, het lijkt me dat het geen probleem is om vanuit Roodeschool opgehaald te worden als Delfzijl ook kan.
Hoezo geen OV-verbinding? Trein naar Roodeschool en vanuit daar een regiotaxi nemen naar Eemshaven.
Regiotaxi is geen OV.
Ik moest ook eens naar de Eemshaven, toen ben ik naar station Appingedam gegaan en vanaf daar op advies van Easyway de regiotaxi naar de Eemshaven genomen.
Ik moest ook eens naar de Eemshaven, toen ben ik naar station Appingedam gegaan en vanaf daar op advies van Easyway de regiotaxi naar de Eemshaven genomen.
Oh das dan een dure zeg. Klopt ja, is geen OV maar je kan het wel gebruiken als ov-reiziger.
Op donderdag 31 januari 2013 18:34 schreef joppie_saus het volgende: Nou, duur . Kostte 5 euro. Je moet er wel toestemming voor hebben aangezien het niet onder je OV-kaart valt.
Toen ja, Tegenwoordig zal dat met regiotaxi zonder pas(zoals we dat noemen. ) wel wat meer kosten. Zo uit mijn hoofd is Appingedam- Eemshaven 5 of 6 zones trouwens, Roodeschool-Eemshaven 1
Vandaag 110 km gereden, verdeeld over 4 ritten Utrecht - Amsterdam ZO in een S60, Amsterdam ZO - De Meern in een Megane, Utrecht - Amersfoort in een Yaris en Amersfoort - Utrecht in een Touran. Die S60 was wel een geile bak, mooi zwart met oranjebruin leder
Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef Neerlands_Trots het volgende: Vandaag 110 km gereden, verdeeld over 4 ritten Utrecht - Amsterdam ZO in een S60, Amsterdam ZO - De Meern in een Megane, Utrecht - Amersfoort in een Yaris en Amersfoort - Utrecht in een Touran. Die S60 was wel een geile bak, mooi zwart met oranjebruin leder
Dan had je waarschijnlijk de summum uitvoering die is wel prettig.
Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef Neerlands_Trots het volgende: Vandaag 110 km gereden, verdeeld over 4 ritten Utrecht - Amsterdam ZO in een S60, Amsterdam ZO - De Meern in een Megane, Utrecht - Amersfoort in een Yaris en Amersfoort - Utrecht in een Touran. Die S60 was wel een geile bak, mooi zwart met oranjebruin leder
Dat is altijd met de maandwissel, dan is de gemiddelde rit veel korter.
Ik heb morgen ook twee korte ritten. Arnhem - Utrecht in een Avensis en Utrecht (zelfde adres, maar geen wissel) - Meerkerk in een C-Max. Aangezien ik om 8 uur de eerste auto moet ophalen, denk ik dat ik om half 10 alweer klaar ben met mijn ritten en om half 12 weer thuis ben
Hoewel er wellicht nog wat achteraan komt, ze zouden me bellen als ze nog wat passends vonden.
Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef Rubenr3 het volgende: Ik weet het helemaal zeker Heb al zoveel VAG producten gereden dat ik die cruise control blindelings kan vinden
Vandaag weer een bizarre dag, wel gereisd met 2 andere hikers. Die s60 was echt super nice, full option.. Die stoelen van Volvo blijven zo chill! Beetje jammer dat ze bij het ophaal adres de auto kwijt waren, kon wel even wakker worden met koffie totdat ze hem gevonden hadden.. Daarna nog ruzie gehad met een man waarvan z'n Auris ingeleverd moest worden, hij was het er niet mee eens dat ik "vies" had aangekruist. Dus hij weigerde te tekenen en verdween weer in het gigantische bank-kantoor gebouw. Laatste rit 1,5 uur op een parkeerplaats moeten wachten omdat de CP niet thuis was. Wel chill dat hij me terug naar Breda bracht
Voor morgen ook niks gekregen, dus zojuist m'n beschikbaarheid voor morgen maar aangepast. Laat ik me vanavond weer lekker vol lopen.. Voor volgende week zet ik in op 4 dagen!
\Daarna nog ruzie gehad met een man waarvan z'n Auris ingeleverd moest worden, hij was het er niet mee eens dat ik "vies" had aangekruist. Dus hij weigerde te tekenen en verdween weer in het gigantische bank-kantoor gebouw.
Ik was daar altijd heel simpel in. Dan zei ik gewoon 'de consequenties zijn voor u, fijne dag'. Soms wilden ze dan heel snel tekenen, soms ook niet. Ik kon er geen moment mee zitten in elk geval.
Er gaat morgen een hiker in een heel mooie en strakke A6 rijden!
Hmm, ik niet helaas. Denk dat ik wel weet welke A6 je bedoelt. Die van de persoon waarvan de nieuwe A6 ook weer een echt kunstwerk geworden is? Ben al een jaar of 10 een lurker op dat forum, en vroeger helemaal verslaafd geweest aan het Knutselhoek subforum.
Vandaag een auto opgehaald, cp had hem netjes gewassen en gestofzuigd. Is er in het laatste ritje van de wasstraat naar huis, via het winkelcentrum ergens een grote deuk ontstaan in de auto.... Heb de cp verteld dat hij beter de leasemaatschappij kon inlichten voor ik zou vertrekken. Dus duurde een hele tijd voordat dat afgehandeld was en ik kon vertrekken.
Op donderdag 31 januari 2013 19:55 schreef Rubenr3 het volgende: Ik weet het helemaal zeker Heb al zoveel VAG producten gereden dat ik die cruise control blindelings kan vinden
Dan ben je een ongelofelijke druif (als autobezitter dan he, niet jij ) De VAG cruise is trouwens wel de meeste simpele en fijne cruise die er is
Ik mis cruisecontrol eigenlijk niet echt. Als het er op zit is het leuk, maar kan ook best zonder. Vind het in druk verkeer niet prettig rijden. Adaptive Cruise Control lijkt me echter wel ideaal.
Wat helemaal irritant is van die bejaarden die met 105 waar je 120 mag op de cruisecontrol blijven hangen bij het inhalen van vrachtwagens...
Dan ben je een ongelofelijke druif (als autobezitter dan he, niet jij ) De VAG cruise is trouwens wel de meeste simpele en fijne cruise die er is
Ik vind de cruise controls waarvan de bediening op het stuur zit nog net iets fijner, maar die van VAG is wel lekker simpel te bedienen ja. En het voelt bij VAG allemaal lekker stevig aan, in tegenstelling tot sommige Franse meuk
Nee Een week geleden zij hij dat hij alleen nog maar hoefde bij te tanken voor de hiker die z'n auto op kwam halen. Een EW'er en ik maakte een opmerking dat iedereen dat wel mocht doen, zo doende meldde hij het nu weer even
Ik vind de cruise controls waarvan de bediening op het stuur zit nog net iets fijner, maar die van VAG is wel lekker simpel te bedienen ja. En het voelt bij VAG allemaal lekker stevig aan, in tegenstelling tot sommige Franse meuk
En nog belangrijker, tís bij VAG overal hetzelfde; de bediening in mijn Ibiza is exact gelijk aan die in de Passat, Superb, Touran enzo. Lekker makkelijk.
Vandaag een prima dag gehad, weer een groot deel van het land gezien en zelfs perfect op tijd voor een college om kwart voor 3. Het kwam zelfs zo uit dat ik het laatste stukje AmsterdamAmstel - Tilburg Universiteit in precies dezelfde trein heb gezeten als die ik anders vanuit huis had gepakt. Een 10 voor plannen dus
Mijn planning vandaag liep helemaal mis, ik reed echt 4-5 keer verkeerd op een stuk dat ik normaal altijd goed doe... Uiteindelijk een half uur vertraging waardoor ik niet even bij m'n kamer langs kon om wat spul te dumpen en ik in een overvolle lijn 15 terecht kwam.
En nog belangrijker, tís bij VAG overal hetzelfde; de bediening in mijn Ibiza is exact gelijk aan die in de Passat, Superb, Touran enzo. Lekker makkelijk.
Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef Panthera. het volgende: Spoedritje erbij gekregen. VW Touareg hybrid 380pk totaal. Meeste wat ik tot nu toe gehad heb.
Lekker hoor! Ik wacht nog op een spoedje maar ik heb weinig hoop
Sta nu in roodeschool met die andere hiker. We belden naar het afhaaladres omdat we vanaf het station opgehaald zouden worden en gebracht worden naar Eemshaven. Blijkt er niet eens iemand klaar te staan in Eemshaven om ons die auto's mee te geven en het lijkt er op dat we niet opgehaald worden en waarschijnlijk met de taxi moeten. EW is nu aan het bellen met de LM om te kijken hoe dit opgelost kan worden. Ben benieuwd of de rit nog doorgaat, hoop van wel.
gister ritje van zeist naar maastricht gehad met klant.. hij zei niet dat ik harder mocht rijden maar ik had schijt aan langzaam rijden, dacht ik zie de eventuele boete wel komen
klant keek best raar toen hij 1.20 uur later in maastricht stond :p
Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef MG_13 het volgende: Sta nu in roodeschool met die andere hiker. We belden naar het afhaaladres omdat we vanaf het station opgehaald zouden worden en gebracht worden naar Eemshaven. Blijkt er niet eens iemand klaar te staan in Eemshaven om ons die auto's mee te geven en het lijkt er op dat we niet opgehaald worden en waarschijnlijk met de taxi moeten. EW is nu aan het bellen met de LM om te kijken hoe dit opgelost kan worden. Ben benieuwd of de rit nog doorgaat, hoop van wel.
Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef mothergoose het volgende: gister ritje van zeist naar maastricht gehad met klant.. hij zei niet dat ik harder mocht rijden maar ik had schijt aan langzaam rijden, dacht ik zie de eventuele boete wel komen
klant keek best raar toen hij 1.20 uur later in maastricht stond :p
Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef mothergoose het volgende: Nee. Hij zei niet dat ik harder mocht rijden. Datis anders dan hij zei dat ik niet harde r mocht rijden
Onlogische post, maar jij hebt dus liever een boete ipv extra centen?
Zat te hopen dat ze mij nog even gingen bellen voor maandag. Kijk ik voor de zekerheid even bij m'n beschikbaarheid, staat die voor maandag op niet beschikbaar .. Mooi stom! Gelukkig is het nog maar 4u, dus beter gaan ze nog even bellen
Als het rustig is op de snelweg en ik heb de auto op cruise control kan ik wel rustig rijden, maar dan word ik ook al snel slaperig. Als ik zelf het gaspedaal bedien rij ik ook vaak te hard, ook al heb ik helemaal geen haast.
VW Touareg viel me toch weer tegen. Ik moest de auto ophalen bij een grote importeur in Leusden (kuch), het was een demo auto, dus alles zat erop en eraan. Qua luxe was het prima, maar ik vond de automaat maar matig, als je het gas intrapte duurde het altijd minimaal een seconde voordat de kabouter in de automaat besloten had welke versnelling het meest geschikt was. Verder was het een hybride, wat betekent dat de motor automatisch uitgaat als je het gas loslaat. Ik snap het nut daar totaal niet van, als de motor in de versnelling draait en je laat hem op de motor rijden verbruik je evengoed geen benzine... maar goed, het zal iets efficienter zijn omdat je minder weerstand hebt, maar het gevolg daarvan is dat je telkens moet bijremmen voor kleine snelheidsaanpassingen op de snelweg, dat doe ik normaal altijd via gas loslaten en evt een versnelling terug. Kortom, als het druk is, is dat systeem echt waardeloos. Vooral omdat als je dan vervolgens weer gas wilt geven, de motor eerst nog aan moet en vervolgens de versnelling geselecteerd wordt, dan ben je dus 1,5-2 seconden verder. Opeens heb je dan niet zoveel meer aan je 380pk...
Op papier gaat de Touareg van 0-100 in 6,5 seconden, dat is zeker niet traag (vooral niet voor zo'n auto), maar de auto voelde nooit zo snel.
Maandag Bosch en Duin - Bleiswijk in een hangeschakelde A4 1.8 TFSI en Zoetermeer - Almere in een Astra.. Tweede keer pas in 2 jaar AR tijd dat ik richting Rotterdam moet
Als het niet had gelegen aan de slechte communicatie tussen de klant, de LM en EW was die rit van Eemshaven naar Meerkerk waarschijnlijk alsnog niet doorgegaan:
Op vrijdag 1 februari 2013 16:55 schreef MG_13 het volgende: Als het niet had gelegen aan de slechte communicatie tussen de klant, de LM en EW was die rit van Eemshaven naar Meerkerk waarschijnlijk alsnog niet doorgegaan:
Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bitowner het volgende: Vandaag voor het eerst een controle meegemaakt in Breda, iemand nog op z'n donder gehad daar?
Gister, in Amersfoort... waarschuwing geen pantalon. Net als de twee andere hikers bij de bushalte
Op vrijdag 1 februari 2013 17:56 schreef bitowner het volgende: Vandaag voor het eerst een controle meegemaakt in Breda, iemand nog op z'n donder gehad daar?
Ik moest vanochtend in Amsterdam bij een bepaalde LM met een A die ook in Almere zit een auto ophalen.
Ik kom nog vóór de aangegeven tijd, in m'n gegevens, aan. Zo ongeveer om 8:25. Ik krijg de auto mee, niks aan de hand.
Wordt ik een kwartier later gebeld door EW met een klacht dat er 4 hikers waaronder ik allemaal te laat waren en geen pantalon droegen!
Dat ik geen pantalon droeg klopte, ik droeg een nette chino en nette schoenen die onder een pak zouden kunnen en gewoon een overhemd en alles.
Ik was niet te laat en zag er gewoon representatief uit, die andere hikers hadden gewoon gympen en een spijkerbroek! Wat een KUTBEDRIJF daar in Amsterdam zeg, achter je rug om klagen, en nog deels onterecht ook! Zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht kl*&@#$)!tzak!
Niks gehoord vandaag in breda maar zag er ook representatief uit. Werd vanuit almere nog hard voorbij gespurt door die Tesla van de LM daar. Blijft een vet ding!
Gister, in Amersfoort... waarschuwing geen pantalon. Net als de twee andere hikers bij de bushalte
Waar in Amersfoort? Ik was bij 'Nederlandse' lease, maar niets gezien. Ik loop altijd in pantalon of beige chino met m'n van liers. Chino blijft een stuk warmer, dus met dit weer doe ik geen pantalon aan hoor.
Waar in Amersfoort? Ik was bij 'Nederlandse' lease, maar niets gezien. Ik loop altijd in pantalon of beige chino met m'n van liers. Chino blijft een stuk warmer, dus met dit weer doe ik geen pantalon aan hoor.
Zie PM,
Precies wat ik ook zei. Met dat weer van gister loop ik niet in pantalon, chino is veel beter. Ze begreep 'de achterliggende gedachte'...
Deze week me laatste rit gehad, gister uit dienst gegaan en kon na een uur al niet meer inloggen, vandaag een bedankt kaartje in de brievenbus. Ze zijn wel vlot met uitschrijven .
Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Irritatie100 het volgende: Maandag Den Haag - Meerkerk in een Peugeot 308 en Hendrik-Ido-Ambacht - Sassenheim in een Hyundai i40.
Jaaa jij bent dus degene die alle ritten kaapt hé! Ik sta iedere dag op beschikbaar, en krijg gewoon niks. Vanmiddag zowaar gebeld, maar toen zat ik in college, belde ik terug, was er niks meer.
I needz ritjes!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Jaaa jij bent dus degene die alle ritten kaapt hé! Ik sta iedere dag op beschikbaar, en krijg gewoon niks. Vanmiddag zowaar gebeld, maar toen zat ik in college, belde ik terug, was er niks meer.
I needz ritjes!
Hier ook man, 4 dagen beschikbaar geweest afgelopen week en alleen maandag gebeld. Zelfs niet met de maandwissel. Kutzooi.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Eerste Ford Focus is vet. Wil er zelf ooit nog eens een rijden. M'n vader had begin 1999 een van de eerste station wagens van de eerste Focus. Had toen zelf helaas nog geen rijbewijs
2001 is wel erg oud, oudste auto die ik heb gereden (voor dit werk, maar ook in totaal) is van 2004.
De auto waar ik de afgelopen maanden in reed (geleend van familie) komt uit 1999. Automaat en 60 hele paarden onder de motorkap (waar er vast al een paar van zijn weggelopen ).
Voor EW was het van rond 2004 geloof ik, een Opel Combo die niet wou starten
Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef Pizzabodem het volgende: Eerste Ford Focus is vet. Wil er zelf ooit nog eens een rijden. M'n vader had begin 1999 een van de eerste station wagens van de eerste Focus. Had toen zelf helaas nog geen rijbewijs
2001 is wel erg oud, oudste auto die ik heb gereden (voor dit werk, maar ook in totaal) is van 2004.
Ik heb er zelf ook een, een 1.6 uit 1999. Wil best voor zo'n oud beestje
Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef Irritatie100 het volgende: Oudste auto waar ik ingereden heb is een Twingo uit 2002. Ooit nog 180 op de klok van dat ding gezet
Ik vond 160 in een aygo al heel wat.. Ik vind het niks hard rijden met truttenschudders.
Ik vond 160 in een aygo al heel wat.. Ik vind het niks hard rijden met truttenschudders.
Was in Frankrijk, met 4 man erin van een enorme afdaling. Daarna ging de weg omhoog en zakten we terug naar de 110 omdat ie niet harder ging 4 man vond ie met z'n 60pk al niet leuk, 4 man plus de airco aan was al helemáál geen goed plan dus
Was sowieso een leuke dag. Mijn ouders waren op vakantie, had niks te doen, dus vroeg aan een paar vrienden: zullen we morgen in Parijs de finish van de TDF kijken? En hun allemaal: ja, prima. Dus toen zijn we om 6 uur 's ochtends in de Twingo gestapt die normaal Rotterdam en Vlaardingen nooit uit kwam, om 1 uur geparkeerd in Parijs, metro gepakt naar het centrum, Eiffeltoren op, finish bekijken en weer naar huis
Met 4 man + festival-bagage in een Corsa van 1993 met oorspronkelijk 45pk en 88nm en nu waarschijnlijk veel minder was ook een hele onderneming. En hoe het allemaal in die auto paste weet ik niet meer. 100 km/h op de A2 ging met moeite. Heuvels in Zuid-Limburg werden met veel moeite genomen Om het parkeerterrein/weiland af te komen moesten we een stukje steil omhoog. Arm wagentje.
Ja was wel geniaal Nog even langs de kant gestaan met een oververhitte motor we hadden allemaal net ons rijbewijs toen, dus we voelden ons errug stoer en reden als mongolen 4 man erin, airco constant aan en een auto die normaal alleen stadsverkeer doet binnen 1 dag op en neer naar Parijs sturen deed de rest
Ding was ook luchtgekoelde, dus even motorkap open en we konden weer verder
Oudste auto waarin ik privé heb gereden was een Audi 80 uit '89 . Ding reed best fijn voor zo'n oud beestje. In de Clio van mijn moeder ('95) eens 186km/u op de GPS gehaald, op de vlakke weg. De toerenteller staat dan ook zowat tegen de redline aan en je trommelvliezen staan op knappen. Maar voor 1 keer was het leuk
Afgelopen zomer met vrienden in een BMW E34 uit 1995 naar Zweden en Noorwegen geweest, wat een bazentrip was dat Net de 200 aangetikt op de Autobahn toen, jammer alleen dat er (uiteraard een Nederlander) opeens naar links kwam en ik dus in de ankers moest.. was namelijk nog wel wat ruimte onder m'n rechtervoet over
Zat net trouwens even mijn reis van maandag voor te bereiden, blijkt dat mijn eerste adres in Bosch en Duin een villa is van 2,2 miljoen En dan rij je een A4 1.8 TFSI
Gaan we nu met snelheden in kleine bakkies en bouwjaren patsen? Ik zal de documentatie even aanvullen Oudste auto, een Honda Civic 1.5 DXI 4 trapsautomaat uit 1992. Technisch en optisch was die echt in top staat, maar dat model ziet er natuurlijk niet uit. Top in kleine kudt autootjes is 180 op de teller ofzo in de Colt 1.5 QS van m'n moeder. Hard rijden in een koektrommel vindt ik helemaal niets. Vandaag wel weer meerdere keren 200+ getikt, maar dat was geen koektrommel.
Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef S-RS het volgende: Gaan we nu met snelheden in kleine bakkies en bouwjaren patsen? Ik zal de documentatie even aanvullen Oudste auto, een Honda Civic 1.5 DXI 4 trapsautomaat uit 1992. Technisch en optisch was die echt in top staat, maar dat model ziet er natuurlijk niet uit. Top in kleine kudt autootjes is 180 op de teller ofzo in de Colt 1.5 QS van m'n moeder. Hard rijden in een koektrommel vindt ik helemaal niets. Vandaag wel weer meerdere keren 200+ getikt, maar dat was geen koektrommel.
Zo'n Colt is natuurlijk geen écht koekblik, zeker niet als ie uit 2009 oid komt
Op de rollerbank hebben ze geen 120 maar 144pk. Het zijn software matig geknepen motoren. Dus een simpel chippie erin en je hebt op ron98 225pk en 340NM. Dan trek je ze gewoon door naar 260+
Op de rollerbank hebben ze geen 120 maar 144pk. Het zijn software matig geknepen motoren. Dus een simpel chippie erin en je hebt op ron98 225pk en 340NM. Dan trek je ze gewoon door naar 260+
Ja, dán wel ja Maar ik denk niet dat de gemiddelde leasert dat doet
Zo'n Colt is natuurlijk geen écht koekblik, zeker niet als ie uit 2009 oid komt
Haha true true, maar echt geweldig is anders. En toen we d'r eentje op z'n zijkant hadden in duitsland was die ook in iets betere staat dan een gemiddelde koektrommel zou zijn
Ja, dán wel ja Maar ik denk niet dat de gemiddelde leasert dat doet
Op het audiforum zitten er behoorlijk wat die het hebben. Maar dat zijn over het algemeen liefhebbers die niet echt representatief zijn voor de rest van lease rijdend nederland
Hier thuis een Peugeot 309 XR uit 1991 die ik op 189 GPS heb gehad. Ook nog een Suzuki Alto uit 1999 die niet harder wil dan 153 GPS Vorig jaar met de 309 GTI van mijn neef naar Bremen geweest, daar even de 210 GPS mee aangetikt, alvorens er een vrachtwagen besloot in te halen.
Ik moest vanochtend in Amsterdam bij een bepaalde LM met een A die ook in Almere zit een auto ophalen.
Ik kom nog vóór de aangegeven tijd, in m'n gegevens, aan. Zo ongeveer om 8:25. Ik krijg de auto mee, niks aan de hand.
Wordt ik een kwartier later gebeld door EW met een klacht dat er 4 hikers waaronder ik allemaal te laat waren en geen pantalon droegen!
Dat ik geen pantalon droeg klopte, ik droeg een nette chino en nette schoenen die onder een pak zouden kunnen en gewoon een overhemd en alles.
Ik was niet te laat en zag er gewoon representatief uit, die andere hikers hadden gewoon gympen en een spijkerbroek! Wat een KUTBEDRIJF daar in Amsterdam zeg, achter je rug om klagen, en nog deels onterecht ook! Zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht kl*&@#$)!tzak!
In de winter hou ik me ook totaal niet aan de kledingregels. Het veels te koud om te lopen in een pantalon en overhemd. Gewoon lekker in een stevige grijze of beige broek en lekker m'n vest eroverheen. Niemand horen klagen over m'n uiterlijk.
Ik heb altijd een nette beige chino aan en een lange pakjas eroverheen, met nette schoenen eronder, in de winter. Lijkt me ook prima, ik ga niet een pantalon dragen in nattigheid en sneeuw.
Ik heb bij mijn sollicitatie expliciet gevraagd wat ze met een pantalon bedoelen en toen zeiden ze dat het geen 'kostuum pantalon' hoefde te zijn, als het maar geen spijkerbroek is. Dus ze moeten bij mij niet aankomen zetten met gezeik over mn chino. In de winter doe ik overigens gewoon een nette cardigan over mn overhemd heen, dat vind ik best netjes. Bovendien zien klanten toch alleen je jas en sjaal en die zijn ook netjes
Als ik dat allemaal lees over de beruchte pantalon, ben ik blij dat ik bij AR zit
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Neerlands_Trots het volgende: Afgelopen zomer met vrienden in een BMW E34 uit 1995 naar Zweden en Noorwegen geweest, wat een bazentrip was dat Net de 200 aangetikt op de Autobahn toen, jammer alleen dat er (uiteraard een Nederlander) opeens naar links kwam en ik dus in de ankers moest.. was namelijk nog wel wat ruimte onder m'n rechtervoet over
Heb je hem nog? Met die auto heb ik ooit 200 echte kilometers per uur geklokt in Duitsland. Dat is ongeveer 209km/h op de teller .
Ik heb nu een 520i die iets sneller is. Voor een schappelijk prijsje wil ik die ook wel van de hand doen.
Had dit weekend met werken een nieuwe E220 met orthopedische stoelen. Daar zitten luchtzakken in waardoor je de stoel geheel naar je rug kunt vormen. Mogen meer auto's hebben van mij!
Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef zazzel het volgende: Al werk voor morgen, Breda - Veendam - Breda. 520 kilometertjes Megane en avensis
Kijk, dat zijn de echte ritten!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 4 februari 2013 03:10 schreef Dimitri_ het volgende: Had dit weekend met werken een nieuwe E220 met orthopedische stoelen. Daar zitten luchtzakken in waardoor je de stoel geheel naar je rug kunt vormen. Mogen meer auto's hebben van mij!
Zoiets had ik laatst ook in een BMW, het was zelfs een 1serie volgens mij. De zijkanten konden opgeblazen worden en nog wel meer delen maar ik weet het niet meer precies.
Inderdaad, leuk ! Ook gewoon twee lange ritten. Auto inleveren en de andere ophalen op hetzelfde adres of dat niet ?
Jaa het is een wisselrit vanaf het zelfde adres. Super relaxt dus. En ik woon 2min van 'de grote' in Breda. Dus dat is ook nog een dikke prima Ze waren er vroeg bij vanochtend, om 9 uur belde ze me al wakker voor morgen, had stiekem nog gehoopt op een spoedje richting Breda vanochtend. Maar dit maakt het wel goed haha
Zwaar relaxt Zo had ik een keer Oldenzaal - Nijmegen - Oldenzaal. Geen erg lange afstanden, maar wel lekker dat ik bij de grote A daar gewoon over kon stappen in de andere auto
Zojuist ook al gebeld voor morgen, ook hier helaas geen spoedritje voor vandaag meer. Morgen Leeuwarden - Almelo in een Ford Connect van de oranje . Daarna Terwolde - Amersfoort in een XC60 2.4D.
Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Irritatie100 het volgende: Mijn volgende auto kan pas OM 1530 gehaald worden, dus ben nu mijn Subway-ontmaagding aan het meemaken. Bevalt prima
Vind Subway geen reet aan. Met saus doordrenkte broodjes en droge vleeswaren (had eens die Chicken Teriyaki oid). Maar ieder z'n smaak natuurlijk
Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef Viezze het volgende: Hoe kan je EW berichten op facebook als melding op je telefoon krijgen? Heb het ooit een keer voorbij zien komen hier...
Ik heb dat ook geprobeerd, maar via facebook kan je "meldingen weergeven" aanklikken onder "vind ik leuk". Maar dat werkt in de praktijk niet zo goed, je kan ze beter via Twitter volgen, en daar de berichtgeving aanzetten. Werkt op m'n iPhone perfect!
Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Warrick21 het volgende: Kreeg vandaag melding dat ik m'n VOG nog moet opsturen. Was helemaal vergeten dat ding aan te vragen.
Maarja, wie denkt er nou juist aan geld uitgeven als 'ie gaat werken
Huh, volgens mij was het zo dat je pas aan het werk mocht als je het bonnetje van de aanvraag op had gestuurd. Die procedures bij EW nemen ze ook met een flinke vrachtwagenlading aan zout volgens mij
Huh, volgens mij was het zo dat je pas aan het werk mocht als je het bonnetje van de aanvraag op had gestuurd. Die procedures bij EW nemen ze ook met een flinke vrachtwagenlading aan zout volgens mij
Bij AR moet je alleen een formulier ondertekenen waarin jij ze machtigt om dat ding aan te vragen. Da's nog makkelijker
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 4 februari 2013 17:35 schreef Babananana het volgende: Bij AR moet je alleen een formulier ondertekenen waarin jij ze machtigt om dat ding aan te vragen. Da's nog makkelijker
Ik hoefde alleen aan te geven dat ik bereid was om indien gevraagd een VOG aan te vragen.
Morgen voor het eerst Jaguar rijden. X-type uit 2008...
Prima dagje gehad vandaag, eerst een A4 opgehaald bij een onwijs lekkere milf in een ziek groot huis en daarna een gare Astra uit 2007 waarbij het motormanagement lampje brandde en de auto onwijs naar rechts trok Zelfs nog even 2 uurtjes college meegepakt, dus zowel geld verdiend als aan de studie gewerkt vandaag, komt niet vaak voor! Morgen een Kia Rio van Utrecht naar Deventer en een A4 van Deventer naar Nijkerk.
Na een gefaalde eerste rit die niet doorging, nu na 2 weken eindelijk ritjes: Hoofddorp - Hilversum en A'dam - Meerkerk. Is de Steenstraat tegenwoordig nou wel of niet de feestlocatie? En hoeveel kilo formulier moet er tegenwoordig mee, gewoon 2 stuks ?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Die werd hier altijd de feestlocatie genoemd, maar ze zijn daar sinds een maand of 2 erg vriendelijk. En daarvoor vond ik het ook nooit erg om er te komen. Maar ze zullen mij daar inmiddels wel kennen, kom er zo vaak
Dat was de feestlocatie, maar is nu prima te doen. Wat betreft formulieren, als je ophaalt op een privé-adres 2 meenemen (je kan daar niet altijd kopiëren), maar ophalen bij een bedrijf gewoon 1. Zo doe ik het altijd.
Vind Subway geen reet aan. Met saus doordrenkte broodjes en droge vleeswaren (had eens die Chicken Teriyaki oid). Maar ieder z'n smaak natuurlijk
Ik heb dus ook helemaal niets met Subway. Eerder op mijn stage at ik het wel eens als avondeten, omdat het eten uit de kantine nog slechter was. Alles vind ik een beetje hetzelfde smaken bij Subway. De laatste keer heb ik een broodje gehaald in Leuven. Toen keek ik even naar links en terug, had ze al een enorme hoeveelheid zwarte olijven erop gekwakt.. Noooooo.
Vijf maanden lang de bus van 06:35 dus niet janken
3 jaar de fiets om 6.45
Die focus van vandaag was wel weer lekker rampzalig zeg, de banden moest ik eerst nog oppompen, en hij trok alle kanten uit. Ook trilde de motor als een debiel. . Ik heb betere auto's met 3 ton gereden
Gratis meeliften met de lijnbelbus zit er nu ook niet meer in, tenzij je een OV jaarkaart hebt. Kreeg net bericht dat alle chauffeurs nu eurokaartjes mee moeten nemen, en als er geen OV-chiplezer in de auto zit die kaartjes ook moet verkopen.
Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef Irritatie100 het volgende: Dat was de feestlocatie, maar is nu prima te doen. Wat betreft formulieren, als je ophaalt op een privé-adres 2 meenemen (je kan daar niet altijd kopiëren), maar ophalen bij een bedrijf gewoon 1. Zo doe ik het altijd.
@Neerlands_Trots: pics
Heb haar wel gevonden op Linkedin, maar denk dat het nogal tegen de regels is om hier te posten Wat ook wel grappig was; toen ik net klaar was met de auto innemen kwam er een bedrijf haar nieuwe auto brengen. Deze mannen gaven mij ook een hand en stelden zich netjes voor, later dacht ik er aan dat de situatie net leek alsof ik haar vriend/man was die er net vandoor ging Die ene kerel keek me ook aan met zo'n blik van: hmm not bad, not bad at all
Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Toet- het volgende: Jaa aangenomen!! Die sollicitatie stelde echt niks voor, de rijtest ook niet. Samen met mij nog 2 meisjes aangenomen. Heb er zin in!
Kijk! Het aantal vrouwelijke EasyWay werknemers in 1 klap verdubbeld!
Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Irritatie100 het volgende: Mijn volgende auto kan pas OM 1530 gehaald worden, dus ben nu mijn Subway-ontmaagding aan het meemaken. Bevalt prima
Heb haar wel gevonden op Linkedin, maar denk dat het nogal tegen de regels is om hier te posten Wat ook wel grappig was; toen ik net klaar was met de auto innemen kwam er een bedrijf haar nieuwe auto brengen. Deze mannen gaven mij ook een hand en stelden zich netjes voor, later dacht ik er aan dat de situatie net leek alsof ik haar vriend/man was die er net vandoor ging Die ene kerel keek me ook aan met zo'n blik van: hmm not bad, not bad at all
Lekker spoedje net gehad, een niet zo boeiende A4 heen. En een Mercedes C180 terug. Alleen stond die navigatie van die Mercedes op snelste route en dat was toevallig via Duitsland . Even relaxed 80 km door Duitsland geblazen
Weer terug van een retourtje Breda - Veendam, ben terug maar via Joure gereden om alle werkzaamheden bij A28 te ontlopen.. Nu wel meer kilometers gereden dan de kortste weg, gaat EW / de LM daar moeilijk over doen?
Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Rubenr3 het volgende: Ik heb al zo vaak omgereden, al loopt het een uur uit dan doen ze er nog niks aan.
Beter Had vandaag weer zo'n verstrooid kantoor mannetje die ging bitchen over alle schades die ik noteerde. Niet heel raar, aangezien ik nog nooit zoveel kruisjes heb moeten zetten voor al die deuken die in de afgeragde avensis zaten
Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef zazzel het volgende: Weer terug van een retourtje Breda - Veendam, ben terug maar via Joure gereden om alle werkzaamheden bij A28 te ontlopen.. Nu wel meer kilometers gereden dan de kortste weg, gaat EW / de LM daar moeilijk over doen?
Nee, tijd is veel belangrijker. Alleen voor sommige klanten is het verboden om door Duitsland te gaan ivm verzekering.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef Shefkee het volgende: Waar woon je? In het zuiden is best veel werk, in Born hebben ze zelfs personeel nodig om een dag(of meer) mee te helpen..
Ik ben vanuit Breda ook nog nooit in Born geweest.. Hoor daar nooit wat over drukte. Anders hou ik me aanbevolen haha
Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Dimitri_ het volgende: Nu al een ritje voor donderdag gekregen. Amsterdam - Brussel - Parijs. Daarna met de trein terug.. Heenweg gaat in een 520i.
Kijk. De reden waarom ik ga solliciteren, daar wil ik er ook wel een aantal van als ik van stage terugkom
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Geen idee.. Ik eindig zo'n 30km achter Parijs, dus eerst met een boemeltje naar Gare du Nord ofzo. Dan zie ik wel hoe ik thuiskom.. Edit: ja ik mag met de Thalys van Easyway.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dimitri_ op 05-02-2013 18:58:28 ]
Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef joppie_saus het volgende: Ik heb er waarschijnlijk ook weer een baantje bij voor de komende twee maanden; vaccins rondbrengen door Nederland, 20 uur per week
Hoe kom je op die baantjes? Je hebt/had toch ook dat baantje waar je snoepautomaten moet bijvullen toch?
Geen idee.. Ik eindig zo'n 30km achter Parijs, dus eerst met een boemeltje naar Gare du Nord ofzo. Dan zie ik wel hoe ik thuiskom.. Edit: ja ik mag met de Thalys van Easyway.
Weer eens wat anders dan Raamsdonksveer of Meerkerk. Hoe lang zit je er al, dat je zulke ritjes krijgt?
Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef DrSnuggle het volgende: Ze zeggen dat ze puur naar beschikbaarheid van de chauffeur kijken en niet naar het aantal jaar dat je er werkt.
Mja, ik als hiker kreeg een keer een rit naar Köln en mocht de ICE nemen enzo. Was net een paar maanden in dienst toen en had zelfs een paar weken daarvoor schade gereden
Morgen een A3 Sportback 1.4TFSI en een Avensis 1.8 benzine.
Niet eerder Audi gereden, is deze een beetje geschikt voor een algemene beeldvorming?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Mja, ik als hiker kreeg een keer een rit naar Köln en mocht de ICE nemen enzo. Was net een paar maanden in dienst toen en had zelfs een paar weken daarvoor schade gereden
Ik geloof er niet zo in, maar we gaan het meemaken
Ik geloof er niet zo in, maar we gaan het meemaken
[..]
Ik vind Audi niet bijzonder, het rijdt net als al die VAG spul. Niets mis mee, maar het springt er niet echt uit. BMW vind ik imho beter rijden.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar BMW. Audi is niets mis mee, maar blinkt m.i. nergens echt in uit. Natuurlijk rij ik liever 2 uur in een A6 dan in een Dacia, maar een BMW rijdt wat mij betreft een stuk fijner.. En ziet er ook beter uit.
Vandaag weer een facepalm gevalletje: ik moest een A4 van een schadebedrijf in Deventer naar Nijkerk brengen. In mijn opdracht staat: FORMULIER 2X UITPRINTEN!!!!!!!!! 1X ACHTERLATEN BIJ OPHAALADRES, ANDERE EXEMPLAAR IN DE AUTO LATEN LIGGEN!!!!!! ABSOLUUT NIET MEE NAAR BINNEN NEMEN IOV <insert knakker>!!!! KAN AR PROBLEMEN MEE KRIJGEN!!! Dus ik kom daar aan, parkeer de auto, loop met de sleutels en kentekenpapieren naar binnen.. zegt die vrouw: waar is je transportformulier? Dus ik zeg dat ik die in de auto moest laten liggen volgens de opdracht. Zegt ze: ooh nou dat hoef je niet al te serieus te nemen hoor, volgende keer gewoon meenemen dus Echt wtf
Mijn voorkeur gaat ook uit naar BMW. Audi is niets mis mee, maar blinkt m.i. nergens echt in uit. Natuurlijk rij ik liever 2 uur in een A6 dan in een Dacia, maar een BMW rijdt wat mij betreft een stuk fijner.. En ziet er ook beter uit.
Mee eens, ik heb ook liever een 1serie dan een a3, alleen omdat ik RWD veel prettiger vind rijden. Vanaf de C klasse is Mercedes trouwens ook wel te pruimen hoor Deze reed wel erg fijn
Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef Neerlands_Trots het volgende: Vandaag weer een facepalm gevalletje: ik moest een A4 van een schadebedrijf in Deventer naar Nijkerk brengen. In mijn opdracht staat: FORMULIER 2X UITPRINTEN!!!!!!!!! 1X ACHTERLATEN BIJ OPHAALADRES, ANDERE EXEMPLAAR IN DE AUTO LATEN LIGGEN!!!!!! ABSOLUUT NIET MEE NAAR BINNEN NEMEN IOV <insert knakker>!!!! KAN AR PROBLEMEN MEE KRIJGEN!!! Dus ik kom daar aan, parkeer de auto, loop met de sleutels en kentekenpapieren naar binnen.. zegt die vrouw: waar is je transportformulier? Dus ik zeg dat ik die in de auto moest laten liggen volgens de opdracht. Zegt ze: ooh nou dat hoef je niet al te serieus te nemen hoor, volgende keer gewoon meenemen dus Echt wtf
Kansloos. Ik heb dat bij EW ook een keer gehad. Die meid op het ophaaladres echt van.. Ehh nee hoor dat hoef je bij afleveren niet te faxen. Wij gooien dat allemaal weg. Ik dat natuurlijk doorgeklept aan EW.. Die gelijk met de betreffende maatschappij gebeld.. Die meid had het dus bij het verkeerde eind .
Mee eens, ik heb ook liever een 1serie dan een a3, alleen omdat ik RWD veel prettiger vind rijden. Vanaf de C klasse is Mercedes trouwens ook wel te pruimen hoor Deze reed wel erg fijn [ afbeelding ]
De fijnste Mercedes die ik voor Easy Way heb gereden was een E-klasse 320 CDI. 0-100 in 6,8 seconden. Had natuurlijk vooral met het vermogen te maken.. Qua demping is het nogal soft.. Soort van bloedsnel laagvliegend tapijt was het.
De fijnste Mercedes die ik voor Easy Way heb gereden was een E-klasse 320 CDI. 0-100 in 6,8 seconden. Had natuurlijk vooral met het vermogen te maken.. Qua demping is het nogal soft.. Soort van bloedsnel laagvliegend tapijt was het.
Die dingen zijn inderdaad super comfy. (rijd regelmatig een E200) Altijd weer enorm wennen als ik daarna in mijn Ibiza stap.
De fijnste Mercedes die ik voor Easy Way heb gereden was een E-klasse 320 CDI. 0-100 in 6,8 seconden. Had natuurlijk vooral met het vermogen te maken.. Qua demping is het nogal soft.. Soort van bloedsnel laagvliegend tapijt was het.
Ideale snelwegcruisers dus dat ding gaf geen krimp bij hoge snelheden. Maar als ik een bocht tegenkom heb ik toch liever een BMW.
Ideale snelwegcruisers dus dat ding gaf geen krimp bij hoge snelheden. Maar als ik een bocht tegenkom heb ik toch liever een BMW.
Ja klopt. Ik had me van tevoren helemaal niet gerealiseerd dat het een dikke versie was. Ik moest hem ook ergens ophalen waar hij overduidelijk al een tijd had gestaan.. Hartstikke smerig en onder de beschadigingen en echt een super grote deuk op het achterscherm.. Zonde.
Ja klopt. Ik had me van tevoren helemaal niet gerealiseerd dat het een dikke versie was. Ik moest hem ook ergens ophalen waar hij overduidelijk al een tijd had gestaan.. Hartstikke smerig en onder de beschadigingen en echt een super grote deuk op het achterscherm.. Zonde.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡