quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan de kangoeroe. Maar nog geen puf om 'm af te maken.
Ik heb kleur 11, donker olijfgroen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef saaw het volgende:
Oh en Spuuglokje, denk dat het heel goed kan met dat tweed garen! Welke kleur ervan heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef Lijnloos het volgende:
Die varkens!!!
Wauw! Wel heel leuk zo bij elkaar...
Ben gisteravond begonnen met een nieuwe "vaas"... Maar nu met die nieuwe Catania Grande, dan wordt de vaas dus ook GRANDE! Ben nog niet echt ver, maar de vorige vaas die met gewone Catania is gemaakt past er gewoon ruim in
Met maatje 4,5 gehaakt, is goed te doen. Spul splijt wel aardig, dus wat dat betreft lijkt het wel erg op die Cotton Creative, maar dan iets stugger geloof ik.wat is die Leuk LijnloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef Lijnloos het volgende:
Die varkens!!!
Wauw! Wel heel leuk zo bij elkaar...
Ben gisteravond begonnen met een nieuwe "vaas"... Maar nu met die nieuwe Catania Grande, dan wordt de vaas dus ook GRANDE! Ben nog niet echt ver, maar de vorige vaas die met gewone Catania is gemaakt past er gewoon ruim in
Met maatje 4,5 gehaakt, is goed te doen. Spul splijt wel aardig, dus wat dat betreft lijkt het wel erg op die Cotton Creative, maar dan iets stugger geloof ik.lijnloos wat een koele kleuren voor die giraf. Wel vind ik de oogies wat eng :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe je er echt een vaas in?hoe ziet dat er dan uit?By DMB
ben benieuwd hoeveel :-)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef YogaLove het volgende:
Hoe lang doen jullie over die Alpine?
En hoeveel Saskia / Royal heb je er voor nodig?
Ik wil er morgen 1 om maar dat ga ik niet meer redden denk iik![]()
![]()
dacht dat ik er 3 bollen voor had gebruikt en nog overhad. inclusief franjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef YogaLove het volgende:
Hoe lang doen jullie over die Alpine?
En hoeveel Saskia / Royal heb je er voor nodig?
Ik wil er morgen 1 om maar dat ga ik niet meer redden denk iik![]()
![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat ik er 3 bollen voor had gebruikt en nog overhad. inclusief franjes
wat lief allemaalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn Zoo animals (een patroon van Ravelry af)!Ik vind ze leuk geworden!
De olifant heb ik opnieuw gemaakt omdat ik niet tevreden was over het eerste exemplaar. Volgens het patroon moest ik in het hoofd een gat openlaten en daar vanuit een slurf haken, maar ik vond dat het katoen eromheen niet mooi werd. Eerst de slurf haken en die daarna eraan naaien heeft een veel mooier resultaat opgeleverd.
En ik had niet de goede ogen voor het nijlpaard. Ik vind dat ik die best aardig geïmproviseerd heb zo.![]()
Ben benieuwd wat Ivan er morgen van vindt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu 22,50 euro voor die sloffen gehad. De kosten waren ongeveer 15 euro aan wol en knopen. De knopen waren goedkope zwarte kunststof knopen. Eigenlijk vind ik houten knopen mooier, maar die waren bijna 1,50 per stuk en nu had ik er 6 voor 60 cent!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik vraag het toch nog eventjesHoe bepalen jullie de prijs voor iets wat je in opdracht maakt? Ik vind 't lastig hoor. Aan materiaal is het meestal niet enorm veel, maar er gaat wel aardig wat tijd in zitten.
Wat superschattigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn Zoo animals (een patroon van Ravelry af)!Ik vind ze leuk geworden!
(..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |