Nu al klaar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Act I is erg leuk tof einde ookben erg benieuwd naar Act 2
Had wel het idee dat het jongens gedeelte makkelijker was dan het meisjes stuk (of iig iets minder adventureiger)
Deze act is niet heel moeilijk en/of langquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nu al klaar?
Dat betekend zeker dat de omslag naar het andere verhaal ook daadwerkelijk het voorlopige einde van dat verhaal is..
Nouja, dit weekend weer even spelen
Je komt in de eindcredits vanaf $100 geloof ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:15 schreef Gehenna het volgende:
Act I uitgespeeld
met veel plezier overigens, ik ben nu wel erg benieuwd naar Act II
Kon mijzelf trouwens niet vinden in de eindcredits, wellicht had ik dan meer moeten backen
Nee nog niet gevonden, geeft wel duidelijk aan dat goede pixal art iets anders is dan simple downscalen van een hoog resolutie plaatje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:59 schreef Gehenna het volgende:
Iemand de pixel filter al gevonden in Broken Age? http://www.ign.com/wikis/(...)rets?objectid=128341
hehe idd, het ziet er niet heel erg best uit in dat filmpjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee nog niet gevonden, geeft wel duidelijk aan dat goede pixal art iets anders is dan simple downscalen van een hoog resolutie plaatje.
Bedankt voor de tip, straks eens rustig kijken of het wat is. Begin doet me in ieder geval denken aan de eerste paar minuten van Silent Hill 2.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Gratis kort maar krachtig spel op Steam: Serena.
Als je 'Trowe'-gate een beetje hebt gevolgd weet je waarom, maar zo niet maakt het ook niets uit. Kadootje voor en door de adventure-game-community.
Is deel 2 al uitquote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef Crutch het volgende:
Gisteren Broken Sword 5 voor iPad gedownload.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 04:46 schreef lizardtattoo het volgende:
En Tex Murphy is ook bijna uit, alles komt tegelijk nu
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef Gehenna het volgende:
Gisteren de eerste Myst op mijn telefoon geïnstalleerdDat werkt echt verbluffend goed.
Ik heb op het moment nog geen idee wat ik moet doen, maar dat hoort zo bij MystMaar de drive om het op te lossen is er wel weer
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Act I is erg leuk tof einde ookben erg benieuwd naar Act 2
Had wel het idee dat het jongens gedeelte makkelijker was dan het meisjes stuk (of iig iets minder adventureiger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |