Ze hebben het allebei gehaald.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Kickstarternieuws:
Asylum is een horror-adventure van de maker van Scratches. Een grote inspiratiebron is H.P. Lovecraft, en het verhaal gaat over een ex-patient van een psychiatrische instelling, die last heeft van nachtmerries en teruggaat om uit te zoeken wat er destijds allemaal met hem gebeurd is. Het gebouw staat inmiddels leeg, maar al snel blijkt het niet zo verlaten te zijn als hij dacht.
http://kck.st/VlnMSs Men vraagt $100.666 en met nog 19 dagen te gaan is 51% binnen. Voor $15 heb je een exemplaar van het spel maar hogere bedragen leveren t-shirts, handtekeningen of zelfs vereeuwiging in het spel op (en als je toevallig Notch bent is een barbecue in Buenos Aires ook een mogelijkheid).
Dreamfall Chapters is het langverwachte vervolg op The Longest Journey en Dreamfall. Het wordt weer een pure point-and-click zonder sluipen en vechten (dus geen Dreamfall-achtig spel) en pakt het verhaal op waar Dreamfall eindigde (let op, de Kickstarter-video bevat spoilers als je dat spel niet uitgespeeld hebt). Ze vragen $850.000 en met nog 29 dagen te gaan is inmiddels $380.000 binnen.
Voor $20 reserveer je een exemplaar van het spel. Verhalen, boxed copies en je naam in het spel zijn ook mogelijkheden. http://kck.st/14XAHB3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Iets met gruwelijkequote:
Yup ik vond de te kiezen titels eigenlijk allemaal niet zo....quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef The_Substitute het volgende:
Titel bekend voor Double Fine's Kickstarterproject
Point en click adventures moet je ook lekker langzaam over doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een tijdje bezig geweest met Gemini Rue. Normaal gesproken iets te veel denkwerk en te weinig actie voor me, maar hier ben ik toch echt wel voor gaan zitten en vond dat wel leuk om te doen.
En nu al twee weken niet maar aangeraakt.
Inderdaad ik heb niet zo veel met star wars dus het is niet echt een aderlating.. de grote adventure namen zitten inmiddels allemaal wel ergens andersquote:Op donderdag 4 april 2013 10:50 schreef Gehenna het volgende:
maar het was idd wel een beetje vergaande glorie, leukste games kwamen uit de jaren '90.
Die alpha is best wel goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb niet zo veel met star wars dus het is niet echt een aderlating.. de grote adventure namen zitten inmiddels allemaal wel ergens andersik heb het nog niet aangedurfd om die jane jensen alpha van mobious te spelen... wat dat betreft kijk ik toch meer uit naar broken age...
Hmm helaas....quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef lizardtattoo het volgende:
Mneh is helaas een zoek-en-vind/hiddenobject-spel en geen adventure.
Scene 1 je komt aanrijden, dat moet je 8 keer doen anders kun je niet uitstappenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben wel in voor een Tampert adventure
Ik kijk nu al uit naar de dialogenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Scene 1 je komt aanrijden, dat moet je 8 keer doen anders kun je niet uitstappen
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de dialogen
"Das ware ein... Ja, wie sagt man das jetzt..."
1) "ein wind"
2) "Wiedergutmachenschnitzel"
3) "..."
4) "Egal! ...Auf wiedersehn!"
"Was denkst du davon Freddy?"
1) "Joah"
2) "JoahJoah"
3) "JoahJoahJoah"