SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm![]()
Ik ga weer verder fantaseren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.quote:![]()
![]()
![]()
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.![]()
![]()
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Oke LoLa ik vind je niet intimiderend. Het is er gewoon nog niet van gekomen![]()
![]()
Niet hard zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorNee weet ik, slappe excuusjes dit dat. Sorry
![]()
![]()
Alleen Hups bijtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoor![]()
![]()
soppen met koud waterquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet mij geen pijn, ik sta daar bovenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daar is toch niets mis mee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobsquote:
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn neef dacht de tv te fixen. Nu is de WiFi kapotIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
van Vinniee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oh nu snap ik hem!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat vroeg je mij in het vorige topic dementia!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft geen boobs!!quote:
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld
[b]AirwiN schreef [/b]
ow jaquote:![]()
ook Flips?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft geen boobs!!
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld![]()
Ik kan het nog aanquote:Beweer ik dat ergens?quote:Verjaardagenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?.
![]()
Ook flips ja!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen leuk als ze niet verplicht zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
I don't bite and tellquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?
Ik ben student. Ik heb elke dag weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen![]()
Zeker doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit.
Dan moet ik er zelf maar eens in bijten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook studentquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Boobies moet je koesterenliefhebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen leuk als ze niet verplicht zijn![]()
Nou, dan weet je dus dat ik niet jaloers op je benquote:
De keren dat ik Flips heb gezien, ben ik niet in de buurt gekomen daarvan. Dus het is wel een grote stap.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, ik heb voor onbepaalde tijd weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?![]()
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nee hoor. Studeren is gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef zeefje het volgende:
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigen![]()
![]()
Nee hoor. Studie is belangrijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef zeefje het volgende:
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigen![]()
Waarom zeg je dat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat ik in mijn omgeving Veel mensen zie waar studie en toekomst geen rol spelenquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ligt aan de studie natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Studeren is gewoon te makkelijkI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ligt aan de studie of mensen gaan klooien ja of nee
als je een moeilijke studie doet waarvoor je geselecteerd moet worden dan ben je al meer gemotiveerd denk ik![]()
dan zo'n pretstudie met 1500 studenten in een tentamenzaalWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Klinkt voor mij vet moeilijk en niet interessant. Maar dat is gewoon persoonlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geschiedenis (uni) en commerciële economie (HBO)I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook een hoop die maar aanklooienOh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn omgeving Veel mensen zie waar studie en toekomst geen rol spelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben er wel meer vergetenquote:![]()
Sorry
[b]AirwiN schreef [/b]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikeaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er wel meer vergeten![]()
Sorry![]()
![]()
Dat kan ja, iedereen heeft andere interessesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klinkt voor mij vet moeilijk en niet interessant. Maar dat is gewoon persoonlijk
Moeilijk is het niet vind ik.![]()
Whehehehequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea![]()
![]()
Die was mooi jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zeg, ik probeer het te vergeten ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea![]()
![]()
Sterkte, succesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken![]()
![]()
Herkenbaar, sterkte wijffiequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken
[b]AirwiN schreef [/b]
*geeft Buurmeisje een bosje bloemen*quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmakenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow ff lunsje met uk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
waarom heb je nou nog steeds geen NHL 13 gekocht?quote:
Yeahquote:Zo 'even' spelen
Paupergame.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom heb je nou nog steeds geen NHL 13 gekocht?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YeahZo 'even' spelen
[..]
Paupergame.
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen
[b]AirwiN schreef [/b]
Even weg leggen een idee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen![]()
![]()
Het is een "itis" dus antibio kuurtje van een weekquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
ongesteld?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen
Blijkbaar raakt het een snaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aha. Nouja, kan ze weer beter wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is een "itis" dus antibio kuurtje van een week![]()
![]()
Zal een gespek geweest zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Die telefoonseks kostte me een hoop belminuten Hups![]()
![]()
Nou op het moment is het nog een klein zielig hoopje mens wat dr ziekzijn probeert te compenseren door beetje naar en vervelend te doen...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aha. Nouja, kan ze weer beter wordenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou op het moment is het nog een klein zielig hoopje mens wat dr ziekzijn probeert te compenseren door beetje naar en vervelend te doen...![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
Die telefoonseks kostte me een hoop belminuten Hups![]()
Het was wel gezellig he
Papa in het ziekenhuisquote:
Nou inderdaad!!quote:
Zeer verhit gesprek
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen heeft mij nodig tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg fijnHad ik even nodig ....
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Game(r)Tag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De wat? Maar ik denk dat je nickname oid bedoelt
Steenlever.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
GamerTag is dat tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steenlever.
Steenlever![]()
![]()
![]()
Ik geef jou nog eens een bijnaamquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steenlever._!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga vanmiddag een nieuw verhaal schrijven. Dat ga ik met mijn tijd doen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben ook onmisbaarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor een?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuw verhaal schrijven. Dat ga ik met mijn tijd doen!![]()
![]()
Doe dat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vanmiddag een nieuw verhaal schrijven. Dat ga ik met mijn tijd doen!
Ik worstel mij even door dit onaangename gedeelte van mn boek
[b]AirwiN schreef [/b]
Ojaquote:Ik zat al 5 minuten te denken en wist niets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef jou nog eens een bijnaam_!
Ojaquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook onmisbaarSowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel heel ergquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ik zat al 5 minuten te denken en wist niets anders
[..]
Oja
Uhm mijn agenda is te volquote:![]()
Volgende week ga ik naar Amsterdam, week erop ga ik karten, week daarna ben ik door mn geld heen, week daarna zou ik denk ik wel kunnenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie PMquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eerst je boek uit he voor je het alternatief gaat lezen:)quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat.
Ik worstel mij even door dit onaangename gedeelte van mn boekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Boeiequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Deze is wel heel erg
[..]
Uhm mijn agenda is te vol![]()
Volgende week ga ik naar Amsterdam, week erop ga ik karten, week daarna ben ik door mn geld heen, week daarna zou ik denk ik wel kunnen
KartenZin in
Smakelijkquote:![]()
![]()
Nee, dat had je wel onthouden dan natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik al eens aan jouw pener gezeten? Nee toch?![]()
Good busyquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, koelkast en vriezer weer schoon.![]()
Gaat lekker vandaag met FOK!
[b]AirwiN schreef [/b]
TGND misschien per ongeluk de Fok! server ook geboend?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow.. nu nog iets lekkers te drinken!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Geestverruimend werkt hetik ga ook opruimen als het druk is in mijn hoofd. Of ik ga naar het park/strand
![]()
Hoe gaat het hardlopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik ga ook opruimen als het druk is in mijn hoofd. Of ik ga naar het park/strand
![]()
![]()
dan ga ik op de bank liggen blowen of een fijn rondje rijdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik ga ook opruimen als het druk is in mijn hoofd. Of ik ga naar het park/strand
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Deze is wel heel erg
[..]
Uhm mijn agenda is te vol![]()
Volgende week ga ik naar Amsterdam, week erop ga ik karten, week daarna ben ik door mn geld heen, week daarna zou ik denk ik wel kunnen
dus![]()
Pfoe effies vrij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blowen doe ik niet meer ...quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik op de bank liggen blowen of een fijn rondje rijden![]()
![]()
Hardlopen en lasagna makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Genist82 het volgende:
wat doe je nog wel dan LovelyLady???![]()
![]()
Ik drink af en toe een biertje... Verder ben ik de braafheid zelvequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Genist82 het volgende:
wat doe je nog wel dan LovelyLady???![]()
Nog steeds verbaasd dat jij me aan het vrouwenbier kreegquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink af en toe een biertje... Verder ben ik de braafheid zelve
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha...quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds verbaasd dat jij me aan het vrouwenbier kreeg![]()
![]()
das indd wel heeeeelll braafquote:Ik drink af en toe een biertje... Verder ben ik de braafheid zelve![]()
![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genist82![]()
Ik ben geen bejaarde.![]()
![]()
![]()
Trutquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genist82![]()
Ik ben geen bejaarde.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarvoor ben je een kloon hè?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genist82![]()
![]()
Gut, lastig als je geil bent en alleen thuis....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
94quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou me nooit voordoen als een bejaarde Vinnie
Dan was het Genist94 geweest ofzo.![]()
![]()
Je valt wel op bejaarden![]()
.
Anders weten we meteen dat zij het is he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GohMaar waarom 94, je komt niet eens uit 94
![]()
Als kloon dan tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GohMaar waarom 94, je komt niet eens uit 94
Ik doe me liever jonger voor dan ouder![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
Je valt wel op bejaarden![]()
.
[..]
Anders weten we meteen dat zij het is he.Het is een kloon, waarom zou je dat boeien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als kloon dan toch
Ik doe me liever jonger voor dan ouder![]()
![]()
Vinniequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
[..]
Het is een kloon, waarom zou je dat boeien?![]()
![]()
heyquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genist82![]()
![]()
Wat, waaromquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef Genist82 het volgende:
snap er nog de balle van hierohou het wel op skype denk
![]()
![]()
![]()
Diep in mijn hart ik ook van jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou toch wel een klein beetje van je hoor![]()
![]()
Heel diep dan toch wel neem ik aan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Diep in mijn hart ik ook van jou![]()
![]()
En waarom weet je dat nu niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Genist82 het volgende:
[..]
dan zie ik tenminste tegen wie ik het heb fototoestel![]()
![]()
Graafmachines nodig enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heel diep dan toch wel neem ik aan?![]()
![]()
30 centimeter diepquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heel diep dan toch wel neem ik aan?.
![]()
Ik ben kapot.
* Fera valt levenloos op de grond.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
* muhahaha doorzoekt Fera's zakken opzoek naar haar geldquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef Fera het volgende:
Ik ben kapot.
* Fera valt levenloos op de grond.![]()
kwestie van goed quotenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Genist82 het volgende:
[..]
dan zie ik tenminste tegen wie ik het heb fototoestel![]()
![]()
Kun je lang zoeken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
* muhahaha doorzoekt Fera's zakken opzoek naar haar geld![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Had ze goede loot?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
* muhahaha doorzoekt Fera's zakken opzoek naar haar geldEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelijk zoeken of er relevante nummers instaan.quote:
Kijken waar de sleutel op past. Misschien past ie wel op de schatkist aan het einde van de kerker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
OMG OMG OMGIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er staan wel redelijk wat nummers in, de sleutel zal wel op de voordeur passen niet? Moet ik wel oppassen want er ligt een hond achter de deurquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk zoeken of er relevante nummers instaan.
Kijken waar de sleutel op past. Misschien past ie wel op de schatkist aan het einde van de kerker..
![]()
Pas op je ballen. Ik heb ervaring met die hond.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan wel redelijk wat nummers in, de sleutel zal wel op de voordeur passen niet? Moet ik wel oppassen want er ligt een hond achter de deur.
Kreeg je een crit op je nootjes ja?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op je ballen. Ik heb ervaring met die hond.![]()
![]()
Meerdere malen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kreeg je een crit op je nootjes ja?
ik hoef vandaag toch niet naar belgië
ze hebben dat ding niet liggenWordt pas vrijdag
had me er op verheugd![]()
Bogie heeft me verraden. Ik voelde het gisteren aan m'n kruis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op je ballen. Ik heb ervaring met die hond.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, maar hij had Weapon Focus: natural weapons, en ook Weapon finesse.quote:
Dit is zo dubieus, dat ik het vast verkeerd lees.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie heeft me verraden. Ik voelde het gisteren aan m'n kruis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Smeerlap.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is zo dubieus, dat ik het vast verkeerd lees.
Hij heeft mij ook getrapt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Smeerlap.
Hij heeft mij ook getrapt.![]()
Wat een baas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe eens lief.quote:
Nee, een hond.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga terug naar ONZ.quote:
quote:![]()
MiddagC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Had je je Elven Cloak of Disguise niet meegenomen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar hij had Weapon Focus: natural weapons, en ook Weapon finesse.![]()
![]()
He loefje.quote:Heeft geen zin op honden. Die hebben Scent als racial feat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je je Elven Cloak of Disguise niet meegenomen?
Goed punt wel, volgende keer je Steel Dagger en je Skinning Knife maar meenemenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft geen zin op honden. Die hebben Scent als racial feat..
![]()
Of gewoon een rubberen kip. Die werkt ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed punt wel, volgende keer je Steel Dagger en je Skinning Knife maar meenemen.
Ik ram je in elkaar met mijn dubbele katana's en een of andere dark poison spellquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed punt wel, volgende keer je Steel Dagger en je Skinning Knife maar meenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 14:43:45 ]![]()
Een varkensoor of een tennisbal. De kip is niet meer hip.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon een rubberen kip. Die werkt ook.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Rubber Chick of the Beyond. Ja, kan ook werkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon een rubberen kip. Die werkt ook.. Of een Black and White Striped Kitten of Doom.
![]()
![]()
Zo, een hoop zooi geregeld vandaag. Ik steek me zo mooi een joint op.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ram je in elkaar met mijn dubbele katana's en een of andere dark poison spellIk heb Poison immunities en voor je katana's ben ik niet bang met mijn Blaffer of Wishfull Thinking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, een hoop zooi geregeld vandaag. Ik steek me zo mooi een joint op.![]()
![]()
Katten werken niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rubber Chick of the Beyond. Ja, kan ook werken. Of een Black and White Striped Kitten of Doom.
welk spelletje simuleren jullie nu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb Poison immunities en voor je katana's ben ik niet bang met mijn Blaffer of Wishfull Thinking.![]()
![]()
Noem je zo je piemel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb Poison immunities en voor je katana's ben ik niet bang met mijn Blaffer of Wishfull Thinking.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hm, lastig beestje welquote:.
Geen, gewoon wat fancy woordjes voor wapens plakkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
welk spelletje simuleren jullie nu?.
![]()
Goed dat ik het weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Een varkensoor of een tennisbal. De kip is niet meer hip.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Myraela het volgende:
Boh, stoofvlees staat op in huize Myraela.
Ik heb 5 jaar lang LinageII gespeeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
welk spelletje simuleren jullie nu?
speel het niet meer![]()
![]()
Waarom Henk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, die noem ik doorgaans Henk maar dan issie niet zo gewild.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
*Slingert aan.quote:![]()
linawatteuh?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang LinageII gespeeld
speel het niet meer![]()
Dat geduld heb ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff geduld hebben tot half 6!
Die lyrics danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 14:49:11 ]![]()
Ow, ik zal je de volgende keer wat beter stalken zodat ik alles van je weetquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gadver, mijn pa heet Henk.
![]()
Nouja, geniet er dan maar in je eentje van.quote:Ik zat vroeger in de klas bij Frank.quote:
Frank Spermabank. Wat waren wij toch creatief met onze bijnamen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die lyrics danHehe, ja ik hoor hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Hahaha godverquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat vroeger in de klas bij Frank.
Frank Spermabank. Wat waren wij toch creatief met onze bijnamen..
![]()
welke?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand interesse in DS spellen enzulks?![]()
Ik was 8 ofzo, had volgens mij geen idee waar ik het over had.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bijnamen verzinnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo, had volgens mij geen idee waar ik het over had..
![]()
toen ging het hier nog van....quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo, had volgens mij geen idee waar ik het over had.
Jimmy..... de pimmy!![]()
![]()
Mijn bijnaam was Appel, inclusief alle etenswaren die appel als ingrediënt hebben.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmm Niks wat ik origineel wil hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heul veel!
V&A / [TK] Nintendo DS & Gameboy advance & PSP spellen![]()
![]()
Awesome. Dan neem ik geen wiet meequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zal wat paraat hebben!
Ik denk het niet![]()
Oh, jammerWaarom niet? Durf je niet met 2 dames?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm Niks wat ik origineel wil hebben![]()
jij hebt zeker zo'n R4 kaartje gekocht?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wij hadden ook Simon de Piemel. Want dat rijmde. Ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
toen ging het hier nog van....
Jimmy..... de pimmy!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Fera het volgende:
Mijn bijnaam was Appel, inclusief alle etenswaren die appel als ingrediënt hebben.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
jij hebt zeker zo'n R4 kaartje gekocht?
Je kan beter vragen wat niet is omgebouwd hier![]()
![]()
Echt die teksten van Hollywood Undead zijn briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
same herequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat niet is omgebouwd hierDaarom wil ik t verkopen
![]()
Maar die advancespelletjes zijn heel leuk hoorleuker dan een R4
Een vriend noemt me nog steeds zo. Maar ik noem hem dan nog steeds Pandabeer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden ook Simon de Piemel. Want dat rijmde. Ofzo.
[..]
Gaat dit nog over het stappen of wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, jammerWaarom niet? Durf je niet met 2 dames?
![]()
![]()
Waarom Appel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vriend noemt me nog steeds zo. Maar ik noem hem dan nog steeds Pandabeer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
op die leeftijd rijmde het gewoonquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden ook Simon de Piemel. Want dat rijmde. Ofzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat niet is omgebouwd hieru is toch niet omgebouwd mevrouw?
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
same hereDaarom wil ik t verkopen
![]()
Maar die advancespelletjes zijn heel leuk hoorleuker dan een R4
Maar carooltje toch, u weet wel beter ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]u is toch niet omgebouwd mevrouw?
![]()
![]()
Ik zou het niet meer weten. Een ander heette Peer. Er was er een die namen uit ging delen en het is blijven hangen.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]u is toch niet omgebouwd mevrouw?
hoi!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maar carooltje toch, u weet wel beter ?![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
kopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maar carooltje toch, u weet wel beter ?
Hey jijquote:
Ja gaat goed hier hoor, en hoe is het met jou?quote:
Ik kan niet zo lang blijven zit op mijn werk maar zag jouw opmerking en ik moest even reageren
Ja gaat lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed hier hoor, en hoe is het met jou?
Ik kan niet zo lang blijven zit op mijn werk maar zag jouw opmerking en ik moest even reageren
Ik voel me gevleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 15:00:33 ]![]()
Gaat nog steeds over stappenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dit nog over het stappen of wat?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gaat lekker
Ik voel me gevleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
We moeten maar ff kijken donderdagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat nog steeds over stappen![]()
![]()
Jaaa lekker hoor en met jou dan?quote:
Ik moest vorige week nog aan je denken maar volgens mij heb ik geen juist nummer meer van jou?!The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Hoiquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe dame in het topic.
Hoi, ik ben muhahaha.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Hoest met de liefde en je zoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe dame in het topic.
Hoi, ik ben muhahaha.
hosselkoning
![]()
![]()
Ohquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja gaat goed hoor met jochie, het gaat mij allemaal te snel meneer zit al in groep 7 en wordt met de dag (eigen)wijzerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoest met de liefde en je zoon?
[..]hosselkoning
![]()
En jouwe?The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: