SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm![]()
Ik ga weer verder fantaseren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.quote:![]()
![]()
![]()
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.![]()
![]()
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Oke LoLa ik vind je niet intimiderend. Het is er gewoon nog niet van gekomen![]()
![]()
Niet hard zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorNee weet ik, slappe excuusjes dit dat. Sorry
![]()
![]()
Alleen Hups bijtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoor![]()
![]()
soppen met koud waterquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet mij geen pijn, ik sta daar bovenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daar is toch niets mis mee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobsquote:
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn neef dacht de tv te fixen. Nu is de WiFi kapotIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
van Vinniee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oh nu snap ik hem!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat vroeg je mij in het vorige topic dementia!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft geen boobs!!quote:
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld
[b]AirwiN schreef [/b]
ow jaquote:![]()
ook Flips?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft geen boobs!!
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld![]()
Ik kan het nog aanquote:Beweer ik dat ergens?quote:Verjaardagenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?.
![]()
Ook flips ja!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen leuk als ze niet verplicht zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
I don't bite and tellquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?
Ik ben student. Ik heb elke dag weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen![]()
Zeker doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit.
Dan moet ik er zelf maar eens in bijten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook studentquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Boobies moet je koesterenliefhebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: