SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm![]()
Ik ga weer verder fantaseren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.quote:![]()
![]()
![]()
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.![]()
![]()
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Oke LoLa ik vind je niet intimiderend. Het is er gewoon nog niet van gekomen![]()
![]()
Niet hard zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorNee weet ik, slappe excuusjes dit dat. Sorry
![]()
![]()
Alleen Hups bijtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoor![]()
![]()
soppen met koud waterquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet mij geen pijn, ik sta daar bovenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daar is toch niets mis mee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobsquote:
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn neef dacht de tv te fixen. Nu is de WiFi kapotIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
van Vinniee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oh nu snap ik hem!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat vroeg je mij in het vorige topic dementia!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft geen boobs!!quote:
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld
[b]AirwiN schreef [/b]
ow jaquote:![]()
ook Flips?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft geen boobs!!
Uhm ik heb MarijkeZwolle, Suikertaartje, LoLa, DW, opdekop, Flippie en charmed in hun tiet gebeten![]()
Mono heb ik echt superhard in mn zn bovenbeen gebeten, maar dat was zn eigen schuld![]()
Ik kan het nog aanquote:Beweer ik dat ergens?quote:Verjaardagenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?.
![]()
Ook flips ja!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen leuk als ze niet verplicht zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
I don't bite and tellquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?
Ik ben student. Ik heb elke dag weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen![]()
Zeker doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit.
Dan moet ik er zelf maar eens in bijten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook studentquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb elke dag weekend als ik zou willen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Boobies moet je koesterenliefhebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen leuk als ze niet verplicht zijn![]()
Nou, dan weet je dus dat ik niet jaloers op je benquote:
De keren dat ik Flips heb gezien, ben ik niet in de buurt gekomen daarvan. Dus het is wel een grote stap.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, ik heb voor onbepaalde tijd weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dus op woensdag weekend tot maandag vrij gewoon. Maak ik nu mensen b jaloers ?![]()
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nee hoor. Studeren is gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef zeefje het volgende:
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigen![]()
![]()
Nee hoor. Studie is belangrijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef zeefje het volgende:
Ik vind studie wel belangrijk. Waarschijnlijk een van de weinigen![]()
Waarom zeg je dat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat ik in mijn omgeving Veel mensen zie waar studie en toekomst geen rol spelenquote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ligt aan de studie natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Studeren is gewoon te makkelijkI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ligt aan de studie of mensen gaan klooien ja of nee
als je een moeilijke studie doet waarvoor je geselecteerd moet worden dan ben je al meer gemotiveerd denk ik![]()
dan zo'n pretstudie met 1500 studenten in een tentamenzaalWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Klinkt voor mij vet moeilijk en niet interessant. Maar dat is gewoon persoonlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geschiedenis (uni) en commerciële economie (HBO)I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook een hoop die maar aanklooienOh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn omgeving Veel mensen zie waar studie en toekomst geen rol spelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben er wel meer vergetenquote:![]()
Sorry
[b]AirwiN schreef [/b]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikeaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er wel meer vergeten![]()
Sorry![]()
![]()
Dat kan ja, iedereen heeft andere interessesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Klinkt voor mij vet moeilijk en niet interessant. Maar dat is gewoon persoonlijk
Moeilijk is het niet vind ik.![]()
Whehehehequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea![]()
![]()
Die was mooi jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zeg, ik probeer het te vergeten ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Twisted nipple bij muhahaha in de Ikea![]()
![]()
Sterkte, succesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken![]()
![]()
Herkenbaar, sterkte wijffiequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmaken
[b]AirwiN schreef [/b]
*geeft Buurmeisje een bosje bloemen*quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bwugh. Huil/baaldag vandaag. Ik ga de koelkast/vriezer schoonmakenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow ff lunsje met uk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
waarom heb je nou nog steeds geen NHL 13 gekocht?quote:
Yeahquote:Zo 'even' spelen
Paupergame.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom heb je nou nog steeds geen NHL 13 gekocht?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YeahZo 'even' spelen
[..]
Paupergame.
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen
[b]AirwiN schreef [/b]
Even weg leggen een idee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen![]()
![]()
Het is een "itis" dus antibio kuurtje van een weekquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
ongesteld?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezen
Blijkbaar raakt het een snaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zit ik huilend dat kutboek te lezenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aha. Nouja, kan ze weer beter wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is een "itis" dus antibio kuurtje van een week![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: